Както бях обещал. Пиша за развитието по случая.
Днес бях в представителството по друг повод - тропане в предницата. Оказаха се дефектни предни спирачни апарати и ще бъдат сменени по гаранция.
Относно вратата - показах им я и казаха, че ще я оправят. Това, което ми каза приемчика за момента е, че се консултират дали да я полират/пастират или направо боя. Според историята на колата при тях не са правени никакви интервенции освен измиване с цел махане на консерванта.
Апаратите са поръчани и чакаме доставка, та когато престигнат те ще се оправя и вратата. Ще пиша какъв е крайния резултат.
Нова T-Roc с надран лак - съвет за корекция
- fur1ous
- Мнения: 1357
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Нова T-Roc с надран лак - съвет за корекция
Боя за тази забележка е крайно непрепоръчителна, особено за врата, за да я направят като хората трябва да я разглобят почти цялата, а съм почти сигурен, че няма да го направят.
- ivanovkbg
- Мнения: 850
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2007 4Motion
- Местоположение: София
Re: Нова T-Roc с надран лак - съвет за корекция
Аз също мисля, че няма да е необходимо боядисване, а само полиране/пастиране, но ще изчакам да видя какво ще кажат.
- Petrolhead
- Мнения: 2125
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Нова T-Roc с надран лак - съвет за корекция
Аз пак да кажа, не им давай да ти полират врата в официалния сервиз. Закарай я на някой детейлър. Да не говорим, че е добре на цялата кола да метнеш една керамика
Re: Нова T-Roc с надран лак - съвет за корекция
ivanovkbg написа:Аз също мисля, че няма да е необходимо боядисване, а само полиране/пастиране, но ще изчакам да видя какво ще кажат.
Колега, може ли да споделиш как завърши цялата драма ?
- ivanovkbg
- Мнения: 850
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2007 4Motion
- Местоположение: София
Re: Нова T-Roc с надран лак - съвет за корекция
thanis написа:ivanovkbg написа:Аз също мисля, че няма да е необходимо боядисване, а само полиране/пастиране, но ще изчакам да видя какво ще кажат.
Колега, може ли да споделиш как завърши цялата драма ?
Разбира се.
Колата все още не е оправена, но по друга причина - просто се оказа, че има проблем с предните спирачни апарати и ще бъдат сменени по гаранция, обаче от Август чакам за доставка на апарати и по последна информация завода ще прави доставки след нова година - . Та, самите забележки по вратата бяха признати от представителството и ще бъде оправена, просто уговорката за момента е двата ремонта да се случат заедно, за да не се разкарвам 2 и повече пъти - предвид, обаче, че смяната на апаратите ще се забави поне до нова година, може и да я оставя за вратата по-рано - не съм го решил още.
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 22 сеп 2016 14:15
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Нова T-Roc с надран лак - съвет за корекция
Колега, това което виждам по снимките е лек дефект в лака. Възможна причина е неправилно миене с четки и неправилно подсушаване. Имай в предвид, че по-новите автомобили от ваг групата какъвто е твоят са с много твърд лак и няма да стане само с пастите. Ще трябва малко да поиграе и шкурката за да изравниш повърхността ( лака ). На първо време трябва да се огледа целият елемент дали няма и други такива дефекти, да бъде изерен с дебеломер за лак, след което да се пристъпи към корекция на лаковото покритие. Аз лично на една част бих пробвал с абралон 2000, след което пастирам с високоабразивна паста и премиум вълна, Ако ми хареса резултата повтарям целият панел, след което монавам с абралон 2500 и финно заглаждане с абралон 3000 или 3М Тризтракт 3000/6000. Тогава минавам с високоабразивна паста и вълна, след което полирам с полираща. След като елемента е полиран иделно аз лично слагам твърда вакса или полмерна защита и препоръчвам през 2-3 мивки да се ползва сиилънт. Лично аз ползвам две марки премиум пасти: SONAX и KOCH CHEMIE, както и вакси и сийлънти които са във високия ценови клас. Ако им я оставиш в сервиза ще направят това което ти описах, без да слагат никаква защита
- ivanovkbg
- Мнения: 850
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2007 4Motion
- Местоположение: София
Re: Нова T-Roc с надран лак - съвет за корекция
Благодаря за полезният коментар. Ще го имам предвид!
Иначе, нямам идея каква е причината - до момента на забелязване на проблема мога да потвърдя, че колата не е била мита от мен с четки, гъби или подсушавана. Ако причината е някаква подобна, то това ще се е случило в представителството или в завода. Лично за мен проблемът не е от миене, а са правени някакви интервенции за корекции по лака - петната са в различни точки и достатъчно малки - ако беше заради миене/подсушаване предполагам, че първо по цялата врата щеше да има проблем, дори и по цялата кола. В случая, обаче, проблема е само по тази врата. Нещо повече, когато се погледне по-отблизо, се вижда, че там където са петната все още прозират нещо като малки пъпчици в лака, което ме навежда на мисълта, че точно те са били причината някой да тръгне да прави нещо по вратата. В случая на мен ми изглежда като търкано с някаква много фина шкурка. Предполагам, че ще я оправят след нова година, защото както споменах и в предният пост, чакам да доставят предни спирачни апарати, че тези на колата се оказаха дефектни. Ще пиша какъв е резултата след като всичко мине, а ако не ми хареса резултата - ще продължа да ги тормозя :D.
Иначе, нямам идея каква е причината - до момента на забелязване на проблема мога да потвърдя, че колата не е била мита от мен с четки, гъби или подсушавана. Ако причината е някаква подобна, то това ще се е случило в представителството или в завода. Лично за мен проблемът не е от миене, а са правени някакви интервенции за корекции по лака - петната са в различни точки и достатъчно малки - ако беше заради миене/подсушаване предполагам, че първо по цялата врата щеше да има проблем, дори и по цялата кола. В случая, обаче, проблема е само по тази врата. Нещо повече, когато се погледне по-отблизо, се вижда, че там където са петната все още прозират нещо като малки пъпчици в лака, което ме навежда на мисълта, че точно те са били причината някой да тръгне да прави нещо по вратата. В случая на мен ми изглежда като търкано с някаква много фина шкурка. Предполагам, че ще я оправят след нова година, защото както споменах и в предният пост, чакам да доставят предни спирачни апарати, че тези на колата се оказаха дефектни. Ще пиша какъв е резултата след като всичко мине, а ако не ми хареса резултата - ще продължа да ги тормозя :D.
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Чет 22 сеп 2016 14:15
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Нова T-Roc с надран лак - съвет за корекция
След това задължително ползвай някаква защита за лака ( твърда вакса, полимер или керамика ). Ще предпази лака от вредни влияния.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Нова T-Roc с надран лак - съвет за корекция
По въпроса с тропането на предните спирачки, на Артеона ми просто смениха пластините, които фиксират накладките и всичко заспа. Симптомите бяха подчертано тропане по дребни неравности тип павета/напречни фуги, което изчезваше дори с минимално обиране на педала на спирачките.
Иначе си за детайлинг и определено не я оставяй на дилъра да я прави. Просто ще ходиш втори път за процедурата и ще я стържат втори път. Категорично нямат хора и внимание към детайла в официалните сервизи.
Иначе си за детайлинг и определено не я оставяй на дилъра да я прави. Просто ще ходиш втори път за процедурата и ще я стържат втори път. Категорично нямат хора и внимание към детайла в официалните сервизи.
- ivanovkbg
- Мнения: 850
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2007 4Motion
- Местоположение: София
Re: Нова T-Roc с надран лак - съвет за корекция
hooligan_sk написа:По въпроса с тропането на предните спирачки, на Артеона ми просто смениха пластините, които фиксират накладките и всичко заспа. Симптомите бяха подчертано тропане по дребни неравности тип павета/напречни фуги, което изчезваше дори с минимално обиране на педала на спирачките.
Иначе си за детайлинг и определено не я оставяй на дилъра да я прави. Просто ще ходиш втори път за процедурата и ще я стържат втори път. Категорично нямат хора и внимание към детайла в официалните сервизи.
С тропането е абсолютно същото при мен, но заключението им е, че трябва да се сменят целите апарати.
Относно вратата - по-принцип нямам проблем да не я правят те, но и не ми се плаща за глупостта на някого и заради това искам те да си я оправят, а ще ги връщам колкото е необходимо. Не съм сигурен, че има вариант да покрият разходите, а аз да си я направя където реша. Не съм го обсъждал това с тях.
- Petrolhead
- Мнения: 2125
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Нова T-Roc с надран лак - съвет за корекция
Хора, които имат опит в тези работи ти казват, оправи си вратата сам, ако искаш да имаш оправена врата. Ти обаче искаш да защитиш честта си и да ги научиш тия мръсни капиталисти и да спестиш 50 лева
Троши си главата, после само да не питаш къде да ходиш за дитейлинг
Троши си главата, после само да не питаш къде да ходиш за дитейлинг
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Нова T-Roc с надран лак - съвет за корекция
ivanovkbg написа:hooligan_sk написа:По въпроса с тропането на предните спирачки, на Артеона ми просто смениха пластините, които фиксират накладките и всичко заспа. Симптомите бяха подчертано тропане по дребни неравности тип павета/напречни фуги, което изчезваше дори с минимално обиране на педала на спирачките.
Иначе си за детайлинг и определено не я оставяй на дилъра да я прави. Просто ще ходиш втори път за процедурата и ще я стържат втори път. Категорично нямат хора и внимание към детайла в официалните сервизи.
С тропането е абсолютно същото при мен, но заключението им е, че трябва да се сменят целите апарати.
Относно вратата - по-принцип нямам проблем да не я правят те, но и не ми се плаща за глупостта на някого и заради това искам те да си я оправят, а ще ги връщам колкото е необходимо. Не съм сигурен, че има вариант да покрият разходите, а аз да си я направя където реша. Не съм го обсъждал това с тях.
Няма какво да тропа по апарата освен тоя крепеж, реално. Самите супорти, ако имат някаква хлабина, всичко ще ескалира след 5 спирания.
От всяко дилърство, на всяка марка, всяка кола се взима с някакви забележки. Получават се при транспорта и при предпродажбената подготовка. Достатъчна е последната стъпка - миенето на автоматични четки. Ако искаш да имаш перфектен екстериор, няма как да си спестиш между 600 и 2500лв за качествен детайлинг. Или ги дай или си я карай така.
- ivanovkbg
- Мнения: 850
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2007 4Motion
- Местоположение: София
Re: Нова T-Roc с надран лак - съвет за корекция
hooligan_sk написа:ivanovkbg написа:hooligan_sk написа:По въпроса с тропането на предните спирачки, на Артеона ми просто смениха пластините, които фиксират накладките и всичко заспа. Симптомите бяха подчертано тропане по дребни неравности тип павета/напречни фуги, което изчезваше дори с минимално обиране на педала на спирачките.
Иначе си за детайлинг и определено не я оставяй на дилъра да я прави. Просто ще ходиш втори път за процедурата и ще я стържат втори път. Категорично нямат хора и внимание към детайла в официалните сервизи.
С тропането е абсолютно същото при мен, но заключението им е, че трябва да се сменят целите апарати.
Относно вратата - по-принцип нямам проблем да не я правят те, но и не ми се плаща за глупостта на някого и заради това искам те да си я оправят, а ще ги връщам колкото е необходимо. Не съм сигурен, че има вариант да покрият разходите, а аз да си я направя където реша. Не съм го обсъждал това с тях.
Няма какво да тропа по апарата освен тоя крепеж, реално. Самите супорти, ако имат някаква хлабина, всичко ще ескалира след 5 спирания.
От всяко дилърство, на всяка марка, всяка кола се взима с някакви забележки. Получават се при транспорта и при предпродажбената подготовка. Достатъчна е последната стъпка - миенето на автоматични четки. Ако искаш да имаш перфектен екстериор, няма как да си спестиш между 600 и 2500лв за качествен детайлинг. Или ги дай или си я карай така.
Благодаря за коментара. Ще го имам предвид и ще преценя в каква посока да тръгна.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта