Компресия имаш само в динамичен режим, демек при достатъчно бързо въртене на мотора. При бавно въртене нямаш - всичко минава през ключа на сегментите.
Това да не е бутало на спринцовка.
Ремъци Contitech (Континентал)
- Каспър
- Мнения: 2217
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
muns61 написа:...Много ми е интересно ти дали си го правил. Щото наистина вътрешното триене в 4-тактовия мотор осигурява задържането по наклон. Знаеш ли как задържа двутактов двигател?
И съм съглаен да направим проба.
Не съм го правил. Няма нужда да откривам топлата вода. Двутактовия двигател е различен и няма смисъл да се намесва. Ако вътрешното триене на един двигател е толкова голямо, че да задържа 1.5 тона желязо под наклон, колко ли ще живее този двигател
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Да, ама аз съм го правил. Преди доста години го демонстрирах на едни технически грамотни, като свалих свещите на колата от аватара ми, пуснах ръчната и тя не мръдна.
- System_error
- Мнения: 137
- Регистриран на: Чет 19 окт 2017 11:13
- Автомобил: T4 Multivan 1998
- Двигател: ACV
- Местоположение: Силистра
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Off:
Колите като от аватара ти си излизаха още от завода с всякакви непредвидени триения и луфтове.
Да не вземеш сега да се обидиш
Прочети внимателно предния ми пост. Има въпрос. Ако не искаш, не отговаряй.
Има и две-три изречения, на които да обърнеш внимание.
Колите като от аватара ти си излизаха още от завода с всякакви непредвидени триения и луфтове.
Да не вземеш сега да се обидиш
Прочети внимателно предния ми пост. Има въпрос. Ако не искаш, не отговаряй.
Има и две-три изречения, на които да обърнеш внимание.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Някой беше казал с кого да не спориш. Аз спирам.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7676
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
muns61 ви каза защо компресията в ДВГ не играе статична роля. Преди д изпишете фермани с глупости се замислете над твърденията на опонента!
По темата: Continental са отлични ремъци.
По темата: Continental са отлични ремъци.
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Покрай ремъците трябва ли винаги да се сменя и водна помпа или тя може да изкара 2 ремъка? Има някакви комплекти Contitech + помпа. Помпата ако се повреди може ли да скъса ремъка или само ще загуби антифриза?
- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Ако водната помпа се върти от ангренажния ремък и помпата блокира, къса ангренажа и всичко става на салата... клапани, бутала.
Всеки препоръчва смяна на водна помпа със смяна на ангренажа, както и ролките, защото и за тях някои се чудят колко ремъка могат да изкарат.
Не мисля, че си струва риска от спестяването от тези части, после излиза много по скъпо...
Всеки препоръчва смяна на водна помпа със смяна на ангренажа, както и ролките, защото и за тях някои се чудят колко ремъка могат да изкарат.
Не мисля, че си струва риска от спестяването от тези части, после излиза много по скъпо...
- 777
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2789
- Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Ролките са ясни. Неслучайно продават комплект ремък + ролки.
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Моето скромно мнение - по-скоро един ремък може да изкара два комплекта ролки, а не обратното. Винаги слагам Conti, сменям на колкото е определил производителят на автомобила , дори и да надвиша 5-те години. Никакъв проблем. Ремъкът при сваляне е в прекрасно състояние. Няма видимо особена разлика от чисто новият, нито накъсване, нито втвърдяване, никакво видимо износване.
Обаче лагерите на ролките са откровено зле. Дотам, че ми се е случвало да имат такъв луфт, че при разклащане на свалена ролка да се чува с просто ухо. На 1.6тди -то ми ги смених на 170хил.км., при определени 210хил. км. Ремъкът чудесен, лагерите много зле.
Обаче лагерите на ролките са откровено зле. Дотам, че ми се е случвало да имат такъв луфт, че при разклащане на свалена ролка да се чува с просто ухо. На 1.6тди -то ми ги смених на 170хил.км., при определени 210хил. км. Ремъкът чудесен, лагерите много зле.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11926
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Водната помпа също е лагер и е редно щом сменяваш ролките да смениш и помпата. Напоследък редовно ми се случва да идват хора с протекли семеринги 10-15-20 хил км след смяна на ангренаж, затова е хубаво и семерингите да се сменят, на коляновия и разпределителния вал
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Ако водната помпа се върти от ангренажа, то тя задължително се сменя със смяната му. От горчив опит го казвам. Като бях млад и зелен не знаех и после платих още веднъж труда за смяна на ангренажа, защото се прецака помпата с новия ангренаж и се наложи повторно разглабяне. А трудът беше няколко пъти по-скъп от самата помпа.
- samo_pechka
- Мнения: 8447
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Както са го написали колегите, сменя се вс. наред. Хамалогията се повтаря в противен случай. Семерингите е препоръчително , аз лично съм го правил на всяка втора смяна на каиша .
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 02 юли 2019 15:07
- Автомобил: GOLF 5
- Двигател: 1K1 2005г
- Местоположение: Стамболийски
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
Здравейте колеги. В неделя се заех със смяна на ангренаж на Голф 5 1.6 бензин на реални 97000 км.Купик комплект Континентал/ремък-Румънски ,ролка-Турска ,помпа-Италия. Смених ремъка и ролката.Запалих колата и ремъка влезе във вътрешния край на зъбите. Даже ми се стори,че трие в ограничителя на зъбното колело на помпата.Свалих го и си сложих оригиналния,защото колата ми трябва.Дайте съвет какъв ремък и ролка да взема?
Re: Ремъци Contitech (Континентал)
nik600 написа:Здравейте колеги. В неделя се заех със смяна на ангренаж на Голф 5 1.6 бензин на реални 97000 км.Купик комплект Континентал/ремък-Румънски ,ролка-Турска ,помпа-Италия. Смених ремъка и ролката.Запалих колата и ремъка влезе във вътрешния край на зъбите. Даже ми се стори,че трие в ограничителя на зъбното колело на помпата.Свалих го и си сложих оригиналния,защото колата ми трябва.Дайте съвет какъв ремък и ролка да взема?
Защо се опитваш да правиш неща ,които не разбираш.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта