Stoi написа:Е да ама колкото по-просто толкова по-малко се разваля Всичко си има - и +
Е да, ама нека ми е зле с вътрешната толетната с теракот, казанче с две степени на водата, вентилатор и ароматизатор, а ти оди пикай на двора в дупката.
dermeister написа:Stoi написа:Е да ама колкото по-просто толкова по-малко се разваля Всичко си има - и +
Е да, ама нека ми е зле с вътрешната толетната с теракот, казанче с две степени на водата, вентилатор и ароматизатор, а ти оди пикай на двора в дупката.
Stoi написа:Е да ама колкото по-просто толкова по-малко се разваля Всичко си има - и +
Kozunak написа:Двете коли нямат нищо общо помежду си и сравненията са неуместни...
lyubobg написа:За тези, които не са разбрали, а те са много - сравнявам технологии, а не класи
Т.е. какво е това в "класата", което прави колата по стабилна
Jovani написа:Kozunak написа:Двете коли нямат нищо общо помежду си и сравненията са неуместни...
И аз съм на това мнение, дай да те кача на пасатора да се видиш в кола ..... сравняваш различен клас коли. Имаме една служебна вектра, е винаги съм се чудел как толкова голяма кола отвън може да е толкова тясна отвътре. Не ги възхвалявай толкова опелите - не стават (това последното си е лично мое мнение, ама опел нема да си купя скоро).
chefito написа:карам същата вектра и успоредно с нея карах голф 3. разликата беше ОГРОМНА в ползва на стабилността на вектрата. Самото и окачване по различно...не знам термините, но отзад голфи е с един мост и се криви много, докато вектрата е по-различна. Обаче четворката ми, която карам сега бие вектрата!
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 187 госта