Защо е по-стабилен пустият дропел ;-(

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
dermeister
Мнения: 805
Регистриран на: Пет 15 сеп 2006 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dermeister » Вто 09 сеп 2008 0:06


Stoi написа:Е да ама колкото по-просто толкова по-малко се разваля :) Всичко си има - и +

Е да, ама нека ми е зле с вътрешната толетната с теракот, казанче с две степени на водата, вентилатор и ароматизатор, а ти оди пикай на двора в дупката. :lol:




Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 09 сеп 2008 6:51


Господа, моля не спамете темата ;)
Тя е с техническа насоченост


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 09 сеп 2008 7:15


Прати КЗП във Волфсбург, че се опитват да те утрепат и не са направили колата та влиза с 90 в 90 градусови завои ......


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8856
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Вто 09 сеп 2008 9:02


ChimeyJimmey написа:Колкото и да им е мъчно на някои, наистина има и (значително) по-хубави коли от "голфарите"... mhihi
:roll: mhihi

Вектрите са си много хубави колици, така е, само по ламарини са по-лабави


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Вто 09 сеп 2008 9:10


dermeister написа:
Stoi написа:Е да ама колкото по-просто толкова по-малко се разваля :) Всичко си има - и +

Е да, ама нека ми е зле с вътрешната толетната с теракот, казанче с две степени на водата, вентилатор и ароматизатор, а ти оди пикай на двора в дупката. :lol:


Е да ама кат се хлъзнеш на теракота и си разбиеш главата в казанчето няма ти е мнохо хубаво :D


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Вто 09 сеп 2008 9:33


и аз ще го потвърдя това, но за астри от 1999-2001- две съм карал, ми тя е кат залепена на пътя и си седи добре много и на 130-140 по разни кърпени дупки и кво ли не


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Вто 09 сеп 2008 9:39


E айде да не възхваляваме чак толкоз тез Орели. Аз карах такава (само че 2.0, 136 магарета) в продължеие на година и нещо и и наплясках има-няма 10 000 км.
Чак толкоз стабилна не е. Убава си е де, комфортна и всичко, ама е трошлива, та знае ли се. Пък и тия 136 коня са умрели в по-ниските обороти (както на всички 16 В де) - трябва над 3000-3500, за да усетиш вървеж.
На 80 000 км (100% реални) и бяха избили хидравличните маркучи и и протече водната помпа. Освен това гарнитурите на клапаните и на изпускателните колектори са си направо консуматив. Да не говорим за слабоватата ходова част.
Точно тогава си джитках и с Голфарата - 3-ка АБД. Ми хич пък не ми се стори по-нестабилна - по магистралата съм я перкал със 140-150 (тя и не може повече де) - в завоите лепнеше перфектно.
Освен това Вектрата е от класа на Пассатора - айде да не ги сравняваме, че ще станем за резил.
Голфа си го сравнявай с Астра - тоя гниещ пластмасарник.

Аз примерно сравнявам Вектра Б с моето Ауди Б4 - да имат да вземат Орелите - много са по-смотани, макар че моята е с поколение назад - еквивалент на Вектра А, която е изгнила каруца, но е супер здрава откъм ходова част и мотор.

Имам наблюдения и върху Вектра Ц - мога да кажа, че от всички Вектри Вектра Б е най-сполучлива. Ама е Орел все пак. :wink:
А VAG си е VAG.


Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Пет 12 сеп 2008 16:58


Потвърждавам, стабилна е Вектрата, карал съм такава. Това е качество на повечето опели. Преди време карах Кадет, същата работа, качвал съм се зимата, там дето само джипове ходят, без проблем. Нали съм скиорче :024: , но си купи още сега повечето ламарини, че после няма да и насмогнеш, пролетта имам предвид :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Пет 12 сеп 2008 17:38


Stoi написа:Е да ама колкото по-просто толкова по-малко се разваля :) Всичко си има - и +


Напълно съм съгласен ... независимото окачване е хубаво нещо ама и то си има цена и това е ЦЕНАТА :)

На всички е ясно, че голфа не е най-великата кола, но е сравнително евтин и не много лош да се търкаляш по пътищата ...

Каручка е то е ясно ... само, че като знам през какви пътища (ако могат да се нарекат така - особено любим ми е този малко преди свищов) съм минавал и колата все още е ок не мога да не съм доволен. Не мога да кажа същото за бъбреците си (макар, че сега със 195/60/14 се трае) ... няма такава тресачка ... Пасата е по добре :)


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Пет 12 сеп 2008 20:14


Двете коли нямат нищо общо помежду си и сравненията са неуместни...


Потребителски аватар
Jovani
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 28 апр 2008 15:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovani » Пет 12 сеп 2008 21:26


Kozunak написа:Двете коли нямат нищо общо помежду си и сравненията са неуместни...


И аз съм на това мнение, дай да те кача на пасатора да се видиш в кола ..... сравняваш различен клас коли. Имаме една служебна вектра, е винаги съм се чудел как толкова голяма кола отвън може да е толкова тясна отвътре. Не ги възхвалявай толкова опелите - не стават (това последното си е лично мое мнение, ама опел нема да си купя скоро).


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пет 12 сеп 2008 21:29


За тези, които не са разбрали, а те са много - сравнявам технологии, а не класи :)

Т.е. какво е това в "класата", което прави колата по стабилна


Потребителски аватар
Jovani
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 28 апр 2008 15:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovani » Пет 12 сеп 2008 21:43


lyubobg написа:За тези, които не са разбрали, а те са много - сравнявам технологии, а не класи :)

Т.е. какво е това в "класата", което прави колата по стабилна


Ако сравняваш спортна кола със семеен ван например, има разлика в стабилността, както и в класа автомобил, т.е. повече вървеж, което се предполага заради по-големия двигател, прави колата и по стабилна, обикновено е различно окачване, в повечето случай важи, поне според мен, демек има връзка класа автомобил с поведението на пътя. Сравни например, която и да е лимузина с рено туинго дето е 1.4 в най добрия случай. Иначе си прав да, не се изразих правилно. Разликата е в технологията на окачването. Но и не само има и други фактори, размер гуми, височина на окачването, тегло на купето и т.н. Но като цяло си прав за конкретния случай.

ЕДИТ: Както и да , неоспорим факт е че независимото окачване е по-добро от гледна точка на стабилност на автомобила. Обаче мойта гледна точка е че е по коректно да сравниш независимото качване на еди коя си марка, с това на конкуренцията, а не с окачването на голфа, двете нямат нищо общо в случая затова няма и база за сравнение.


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Пет 12 сеп 2008 22:07


Jovani написа:
Kozunak написа:Двете коли нямат нищо общо помежду си и сравненията са неуместни...


И аз съм на това мнение, дай да те кача на пасатора да се видиш в кола ..... сравняваш различен клас коли. Имаме една служебна вектра, е винаги съм се чудел как толкова голяма кола отвън може да е толкова тясна отвътре. Не ги възхвалявай толкова опелите - не стават (това последното си е лично мое мнение, ама опел нема да си купя скоро).


Винаги съм се чудел как е възможно вектра и астра да са с еднакво вътрешно пространство (разликата Голф/Пасат е умопомрачителна)


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пет 12 дек 2008 11:02


chefito написа:карам същата вектра и успоредно с нея карах голф 3. разликата беше ОГРОМНА в ползва на стабилността на вектрата. Самото и окачване по различно...не знам термините, но отзад голфи е с един мост и се криви много, докато вектрата е по-различна. Обаче четворката ми, която карам сега бие вектрата!


Днес карах 4-ка - не като твоята, по висок клас 1.8 20В - мога да кажа обаче че не споделям мнението ти - вектрата е по стабилна в завоите :banghead:
Явно не е само независимото окачване, ами и някакви други неща :roll:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 187 госта