kossis написа:VWGT но естествено умишлено бях изключил ЕСП, защото беше мокро и постоянно при по рязко тръгване ЕСП ми биеше едни къчове. Та като влязах във въпросният завой бях наясно че ми трябва по ниска предвака и задницата се намести след лекото поднасяне. Добро е !
ЕСП също както казах може да се изключи когато колата тръгва от 0-та за да не боксува на мокър асфалт или пък когато има окопаване в пресен сняг. Просто защото спирачките които удря ЕСП са яки и повече пречат
И на теб не ти са ясни нещата.
Това което те спира при буксуване е ASR. ESP-то ти удря предни или задни спирачки (но само на едно колело) в зависимост от завиването - недозавиване или презавиваване в ляво или дясно.
Проблема е че с изключване на ESP-то спираш и ASR-а, като ти остава само EDL-то, което ти едва ли си го чувал как работи.
п.с. единствено при БМВ можеш да караш с едната с двете или без тези системи.