Прочетох всичко което имаше за ML W164 320 CDI във форума на Мерцедес. Инфото е доста малко.
Някой има ли ПРЕКИ впечатления от такава кола, а именно:
цена за переодично обслужване
разлика между американска и европейска версия
проблеми по електрониката
и всичко друго интересно
Ако някой може да даде линкове с инфо и тестове на такъв ML.
И въпреки, че болшинството от пишешщите във форума са предубедени, ще се радвам на сравнение + - с Туарег. Гледам един такъв 2008г., R5 178 коня.
Мнение за Мерцедес W164 2007 - 2008г.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Мнение за Мерцедес W164 2007 - 2008г.
по принцип създават проблеми с компресора за адаптивното ока4ване от нашите дупки лесно се поврежда.а относно за туарега този двигател е доста слаб за това купе.ина4е колкото по-малко елетроника в мл толва по-малко проблеми.имам познат с мл350 бензин амрикански без никакви екстри няма никакви проблеми ве4е 60000км няма дори подгрев на седалките цените за обслужване нищо особенно стига да не ги правиш в оторизирани сервизи-тогава наситина разбираш 4е караш мерцедес.пък и ше ти налеят по скапано масло от колкото ти ше си купиш и смениш и естесвено 4е в оторизиранив ше ти вземат пари за наи-скъпото
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11160
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за Мерцедес W164 2007 - 2008г.
Здравей,
да кажа, че имам наблюдения върху ML 320 CDI Edition 10.
Колата е взета август 2008 г. от Балкан Стар.
До тук проблем по електрониката беше електронния блок, намиращ се в багажника, който командва и отварянето на вратата на багажника от мястото на шофьора. Оказа се че прави и още куп неща, но по принцип на два пъти отказа да отваря вратата. Първия път му презаписаха софтуера (или нещо такова) в Балкан Стар и се оправи. Появи се проблема отново след около два месеца. Тогава смениха целия електронен блок. Това без пари, защото е в гаранция, но инък това "модулче" е над 3000 лв. чисто ново.
Моторът събира малко над 9 л масло. Сега звънях на собственика да го питам колко пари даде за обслужване в Балкан Стар преди няма и две седмици, но явно още спи. Тогава смени масло, филтри и накладки.
Колата е с доста екстри (неговата), въздушното окачване работи перфектно (пробег до тук около 30 000 км), адаптивния ксенон също не е давал ядове. Да вметна за въздушното окачване - на режим спорт така се "надървя", че ако не са седалките да компенсират, то ML-а вози със сигурност по-твърдо от моя Г2 с жълтото Кони. Но това го прави супер стабилен за СУВ.
Тъй като още на 3тия месец беше чипосан в Дигиталтунинг, сега уж е към 250 кс и ~600Nm не пуши, върви и то много за теглото си. Разходът на нафта в София му е около 12 до 13.5 на 100 км.
П.П. Като се чуя и разбера за цените на обслужване може да ти пиша пак.
да кажа, че имам наблюдения върху ML 320 CDI Edition 10.
Колата е взета август 2008 г. от Балкан Стар.
До тук проблем по електрониката беше електронния блок, намиращ се в багажника, който командва и отварянето на вратата на багажника от мястото на шофьора. Оказа се че прави и още куп неща, но по принцип на два пъти отказа да отваря вратата. Първия път му презаписаха софтуера (или нещо такова) в Балкан Стар и се оправи. Появи се проблема отново след около два месеца. Тогава смениха целия електронен блок. Това без пари, защото е в гаранция, но инък това "модулче" е над 3000 лв. чисто ново.
Моторът събира малко над 9 л масло. Сега звънях на собственика да го питам колко пари даде за обслужване в Балкан Стар преди няма и две седмици, но явно още спи. Тогава смени масло, филтри и накладки.
Колата е с доста екстри (неговата), въздушното окачване работи перфектно (пробег до тук около 30 000 км), адаптивния ксенон също не е давал ядове. Да вметна за въздушното окачване - на режим спорт така се "надървя", че ако не са седалките да компенсират, то ML-а вози със сигурност по-твърдо от моя Г2 с жълтото Кони. Но това го прави супер стабилен за СУВ.
Тъй като още на 3тия месец беше чипосан в Дигиталтунинг, сега уж е към 250 кс и ~600Nm не пуши, върви и то много за теглото си. Разходът на нафта в София му е около 12 до 13.5 на 100 км.
П.П. Като се чуя и разбера за цените на обслужване може да ти пиша пак.
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за Мерцедес W164 2007 - 2008г.
Ми аз съм се возил само в МЛ-ка американка... Такова дърво няма /по мое лично впечатление/ особено като започнеме сравнение с Туарег.. Но пък ти си се хвнал за малкия двигател Разбира се какво търсиш е по-важно. Само да те предупредя че разликата от 2.5PD до 3.0CR при Туарега е никаква в разхода... До колкото менинето на колегата за резервните части така си е.. Виж ако на Трега му се издъни нещо скъпо се поръчва от САЩ или друга бяла държава и излиза от 3 до 5 пъти по евтино. Сега ясно е че Трега е по-добрата машина но тук е важното че ти трябва да си я харесваш.. Има много сравнения и прочие тестове но според това което демонстрира Трега за Цена/качество просто е мноого по-добър.
Успех и се похвали
Успех и се похвали
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11160
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за Мерцедес W164 2007 - 2008г.
Така сега цените в Балкан Стар.
800 лв включва масло, горивен филтър, въздушен двигател и въздушен за климатика (с активен въглен).
300 лв са предни накладки.
Това са цени без труд. Общо 1300 лв за горните неща с труда.
Гумени стелки 100 лв.
Да поясна още малко за въпросната кола. Като по-основни неща, които има са:
въздушно окачване, адаптивен ксенон, 7 скоростен автоматик, 20 цола джанта, подгряване на всички седалки + вентилация на предните, Harman Kardon музика, навигацията с тъч скрийн и т.н.
Не мога да си кривя душата, че автомобилът е супер. Цена на чисто нов през 2008 г. беше малко под 77 000 евро.
Но ако сравняваш Туарег 2.5 с МЛ320 CDI според мен са несравними в полза на МБ, но и цената е в полза на МБ, дори и на старо.
800 лв включва масло, горивен филтър, въздушен двигател и въздушен за климатика (с активен въглен).
300 лв са предни накладки.
Това са цени без труд. Общо 1300 лв за горните неща с труда.
Гумени стелки 100 лв.
Да поясна още малко за въпросната кола. Като по-основни неща, които има са:
въздушно окачване, адаптивен ксенон, 7 скоростен автоматик, 20 цола джанта, подгряване на всички седалки + вентилация на предните, Harman Kardon музика, навигацията с тъч скрийн и т.н.
Не мога да си кривя душата, че автомобилът е супер. Цена на чисто нов през 2008 г. беше малко под 77 000 евро.
Но ако сравняваш Туарег 2.5 с МЛ320 CDI според мен са несравними в полза на МБ, но и цената е в полза на МБ, дори и на старо.
- 4oroi4o
- Мнения: 1502
- Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за Мерцедес W164 2007 - 2008г.
versace написа:..........+ - с Туарег. Гледам един такъв 2008г., R5 178 коня.
Имам приятел, който работи в Порше, друг наш приятел искаше да взима въпросния Туарег Р5. Човека каза, че мотора давал ядове и бил калпав, каквото и да значи това.
- vesellin
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
- Автомобил: Mitsubishi ASX
- Двигател: 4N14
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Мнение за Мерцедес W164 2007 - 2008г.
Помня че цената на задните амортисьори беше около 800лв на бройка и нямаше аналог.
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за Мерцедес W164 2007 - 2008г.
4oroi4o написа:versace написа:..........+ - с Туарег. Гледам един такъв 2008г., R5 178 коня.
Имам приятел, който работи в Порше, друг наш приятел искаше да взима въпросния Туарег Р5. Човека каза, че мотора давал ядове и бил калпав, каквото и да значи това.
Нека изразя несъгласие, произвежда се вече почти 8 години, ако е имало проблем то е щял да бъде със сигурност отстранен, проблема всъщност идва от няколко фактора :
- Задкурмилното устроиство
- Нафта от туби
- Малкият все пак обем за това превозно средство, този двг е правен за града да си карате в ограниченията, а не да се изжулва като Г2 на пернишки сфетофар..
Иначе си е много добър ако си го пазиш...ама кой ще даде 90 000 и ще му пука въобще как я експлатира ??!
- worldcoolesdude_
- Мнения: 88
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 1:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Chicago
Re: Мнение за Мерцедес W164 2007 - 2008г.
Много се 4удя на хора които взимат нещо с размерите на Туарег, дали деиствително имат нужда от автомобил с такива размери или просто го зимат заради газарията? Аз ли4но мисля 4е един ГЛК или Тигуан перфектно покриват нуждите на едно нормално семеиство и вси4ко по голямо се взима само за показност или греша? Американците с тяхната грандиозност ги разбирам то им е заложено да зимат големи неща но мислех 4е Европеиците имат малко по свежо мислене.Не искам да обиждам никои просто изразявам мнение. Относно темата карал сам Американският МЛ320цди и ми се стори сносен автомобил макар 4е аз ли4но не бих си го взел докато не ми се налага да прекарвам де4урлига с него но дори и тогава бих се обзавел с ГЛК. Туарега дизел сам карал само 10 цилиндровия и си мисля 4е 175 коня биха му до6ли в малко!
- Plehi
- Мнения: 838
- Регистриран на: Нед 20 май 2007 21:07
- Автомобил: Passat B8 T4 Touareg W140
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнение за Мерцедес W164 2007 - 2008г.
Колега,не си криви душата с този R5 Заглеждай от V6 нагоре.Иначе няма смисъл
- versace
- Мнения: 735
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
- Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
- Двигател: 320 CDI 224 Hp
- Местоположение: Варна
Re: Мнение за Мерцедес W164 2007 - 2008г.
Plehi написа:Колега,не си криви душата с този R5 Заглеждай от V6 нагоре.Иначе няма смисъл
Ако си го вземах от магазина щеше да е V6 TDI но ми е паднал един R5 на точно една година взето от лизинг. Но вече се отказах от него защото двигателчето е много малко.
Продължавам да се интересувам от ML W164. Доста изчетох. Карах CDI 280, CDI 320, 500i. Всичките много ми харесаха.
- zdrash
- Мнения: 644
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
- Автомобил: Audi A6 4F AQ
- Двигател: ASB
- Местоположение: RED village
Re: Мнение за Мерцедес W164 2007 - 2008г.
[quote="versace Карах CDI 280, ... много ми харесаха.[/quote]
аз понеже съм карал само такъв( МЛ 280 ЦДИ автомат) - според мен
изпреварването е истинско приключение,
тоя мотор на тва купе върви като шкода 120л а харчи като ЗИЛ 131,
а ТУАРЕГ съм катрал само 3.0тди (и то с ръчни скорости) и в сравнение с МЛ-а е като совалка.
Комфорта обаче е тежко в полза на Бенца.
Успех
( и да не си вземеш 280 ЦДИ, щото после нема оттърване - Тва е по зле от голф с 1.4 мотор)
аз понеже съм карал само такъв( МЛ 280 ЦДИ автомат) - според мен
изпреварването е истинско приключение,
тоя мотор на тва купе върви като шкода 120л а харчи като ЗИЛ 131,
а ТУАРЕГ съм катрал само 3.0тди (и то с ръчни скорости) и в сравнение с МЛ-а е като совалка.
Комфорта обаче е тежко в полза на Бенца.
Успех
( и да не си вземеш 280 ЦДИ, щото после нема оттърване - Тва е по зле от голф с 1.4 мотор)
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Мнение за Мерцедес W164 2007 - 2008г.
Toва R5 дето му викате да не става въпрос за 2.5TDI 5 цилиндровия редови 175кс. Щото имам 2007 Multivan 4Motion TDI High Line с тоя мотор и върви та са къса, а мисля че тежи повече от Туарега
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за Мерцедес W164 2007 - 2008г.
radi_nrj написа:Toва R5 дето му викате да не става въпрос за 2.5TDI 5 цилиндровия редови 175кс. Щото имам 2007 Multivan 4Motion TDI High Line с тоя мотор и върви та са къса, а мисля че тежи повече от Туарега
Именно същия двигател според уйкито е и в Мултивана и в Туарега.. Т.е би трябвало да си върви а ?
- worldcoolesdude_
- Мнения: 88
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 1:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Chicago
Re: Мнение за Мерцедес W164 2007 - 2008г.
radi_nrj написа:Toва R5 дето му викате да не става въпрос за 2.5TDI 5 цилиндровия редови 175кс. Щото имам 2007 Multivan 4Motion TDI High Line с тоя мотор и върви та са къса, а мисля че тежи повече от Туарега
Ами според зависи представите ти за "Върви та се къса" какви са!
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта