Barboukov написа:escrime написа:В интерес на истината в профил изглежда малко дълъг
И пак в неин интерес наистина е дълъг. Както и всички тимове увеличиха дължината заради необходимостта от място за по-големия резервоар.
Мда, гледам не съм написал точно това, което мислех. Изглежда ми по-дълъг от останалите. Знам, че дължината е увеличена при всички, но се надявах за Макларън решението да е по-комплексно. Все пак миналата година им се налагаше да балансират с КЕРС => хранех надежда, че ще извлекат много ноу-хау от това и че ще покажат нещо доста иновативно.
Всъщност пак е чесане на езици де... има доста визуална измама благодарение на цветовите схеми и лепенките. Дори сайтовете, които предоставят съпоставителни снимки на болиди предупреждават, че заради различен ъгъл, зуум и подход към снимките тези сравнения не са много меродавни, въпреки дигиталното приравняване по размера на задните гуми. Добър пример е Рено - твърдят, че новата кола е 250 мм по-дълга от миналогодишната, а на сравнителните снимки разликата е около 50 мм.
Предстои всичко да придобие цифрово изражение в разлики по пистите, защото тестовете в момента са доста различни за всички отбори - натоварват се различни системи, кара се с различни количества гориво, мажат с аеро боя по болидите и следят завихрянията или пък се въртят обиколки с гуми за мокро. Все пак трябва да се признае доброто начало за Ферари този сезон. Браво на конкуренцията!
П.П.: Кобаяши ми беше адски интересен миналата година с карането на Интерлагос! Чудя се какво ще се случи с него тази година.