http://water-power.us/
Колеги попаднах на това ...
не знам, дали има полза, дали вреди на двигателя (както казват че не вреди) защото всеки все пак иска да си продаде машинките за парици
може би има полза , но на каква цена ???
прецакан двигател за сметка на малък разход или не??
Гледам пише че се отделя вода - дали не пречи на дизеловия двигател това??
Мен лично малко ме е страх да сложа тази машинария на двигател Помпа-Дюза .. ако нещо ми прецака колата , няма смисъл да я правя с тея "красиви" цени и вероятно ще се набутам да я давам на части или морга ако това ми повреди двигателя - поне аз така мисля..
Ако искате да пообсъдим това..
Ако не здраве да е
Някой знае ли повече за Водородната клетка -> има ли смисъл?
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Stuttgart
- Контакти:
Re: Някой знае ли повече за Водородната клетка -> има ли смисъл?
Ааа...любимата ми тема
viewtopic.php?f=59&t=96142&start=0&hilit
Ако не ти се четат всичките 22 страници просто погледни това:
http://water-power.us/disclaimer.html
viewtopic.php?f=59&t=96142&start=0&hilit
Ако не ти се четат всичките 22 страници просто погледни това:
http://water-power.us/disclaimer.html
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Някой знае ли повече за Водородната клетка -> има ли смисъл?
Мой познат намери някакви момета,които му я продават и монтират за 700лв с уговорката,че ако не му свали разхода с поне 30% (колата е турбо дизел),си я взимат и му връщат парите.Мен лично доста ме съмнява това,понеже по други форуми бяха писали много по темата,че дефакто не се отделя чист водород,а оксиводород и редица хора,които се занимават с разни химични процеси и т.н. се бяха изказали,че реално КПД-то та тази система е доста под 1-ца и мощността,която се отнема за отделянето на оксиводорода е доста повече ,от колкото се получава при изгарянето му после т.е. краен ефект реално няма да има ,но не можах да намеря темата,според тези хора излизаше,че има смисъл само като отоплител примерно на някакво помещение,защото отделя много висока температура при горенето си,което в нашия случай повече ни пречи,от колкото ни помага.
Имаше и едни клипчета в Интернет,където едни хора в един гараж си играеха с някакъв Мерцедес и ме уби момента,когато включиха генератора към двигателя и главния човек експериментатор напълно горд заяви "и ето,нищо не се променя в работата на двигателя"
Все някой ще сложи и ще се види дали е ефективно или не.
Имаше и едни клипчета в Интернет,където едни хора в един гараж си играеха с някакъв Мерцедес и ме уби момента,когато включиха генератора към двигателя и главния човек експериментатор напълно горд заяви "и ето,нищо не се променя в работата на двигателя"
Все някой ще сложи и ще се види дали е ефективно или не.
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Някой знае ли повече за Водородната клетка -> има ли смисъл?
Темите от това естество са измами. Има доста писано по нета
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Stuttgart
- Контакти:
Re: Някой знае ли повече за Водородната клетка -> има ли смисъл?
zfa159 написа:Мой познат намери някакви момета,които му я продават и монтират за 700лв с уговорката,че ако не му свали разхода с поне 30% (колата е турбо дизел),си я взимат и му връщат парите.Мен лично доста ме съмнява това,понеже по други форуми бяха писали много по темата,че дефакто не се отделя чист водород,а оксиводород и редица хора,които се занимават с разни химични процеси и т.н. се бяха изказали,че реално КПД-то та тази система е доста под 1-ца и мощността,която се отнема за отделянето на оксиводорода е доста повече ,от колкото се получава при изгарянето му после т.е. краен ефект реално няма да има ,но не можах да намеря темата,според тези хора излизаше,че има смисъл само като отоплител примерно на някакво помещение,защото отделя много висока температура при горенето си,което в нашия случай повече ни пречи,от колкото ни помага.
Имаше и едни клипчета в Интернет,където едни хора в един гараж си играеха с някакъв Мерцедес и ме уби момента,когато включиха генератора към двигателя и главния човек експериментатор напълно горд заяви "и ето,нищо не се променя в работата на двигателя"
Все някой ще сложи и ще се види дали е ефективно или не.
Мдаа, човекът с мерцедеса пък е любимият ми опонент avex
memberlist.php?mode=viewprofile&u=184206
Re: Някой знае ли повече за Водородната клетка -> има ли смисъл?
Здр.за инфо.на колегата,пуснал темата.Виждал съм такава вод.клетка монтирана на "субару H-6"собственника твърди,че е свалил разхода на гориво от 18/100 на 14/100 градско.Който има интерес да види на живо това "чудо" да пише на лични.От мен толкова,споделям това което съм видял.
- apchih
- Мнения: 542
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
- Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Някой знае ли повече за Водородната клетка -> има ли смисъл?
С риск да бъда оплют ще споделя мойте наблюдения след като сложих клетката. Усети се промяна във вървенето макар и малка, върви някак си по леко, с по малко газ в ниските обороти. На по високи обороти явно дебита е слаб и не е достатъчен водорода. Относно разхода, от 4г карам колата и при определен пробег от 100км (от София до вилата и обратно 1,2 пъти в месеца) винаги ми е давал един и същи разход по борд компютър на 100км. След слагането на клетката ми даде разход с 0.9л. на 100км по малко от обикновеното и това 3 пъти от както съм с клетката. Следващия път ще изключа клетката за да видя дали ще се дигне разхода.
- Marto_VN
- Мнения: 517
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Някой знае ли повече за Водородната клетка -> има ли смисъл?
Едно ме притеснява мен...
ако бях с чист дизел т.е. без турбо и п.д. бих пробвал ..
но като се замисля ,че вероятно може да ми се прецакат дюзите и турбото , малко се замислям...
щото ако трябва се правят тея двете сметката ми излиза , колкото още един пасат.. едната дюза 1200 лева Х 4 бройки + турбината 1800 лева... това ме спира чесно казано. Пък и вероятно температурата е по голяма която развива с това устройство. все пак автомобила и електрониката е проектирана за друга температура.. ее.. винаги има "аванс" за това , но защо да изтезавам колата..
Аз доколкото разбрах към въздуха влизащ в горивните камери се добавя и ННО и така изгарянето било по пълно..., обаче би трябвало да се отделя и чиста вода -което е лошо според мен , а водата е Убиец за дюзите на автомобила П.Д. понякога е достатъна една капчица и може да се простиш с някоя дюзичка..
иначе сигурно не е зле за разхода , но самата кола , дали не и се скъсява живота по тоя начин..
Сещам се ,че навремето по "бай-Тошово време" бях чул че имало българин , който измислил у-во, за автомобил , което му позволявало да се движи с чиста вода, повече не се чу за тоя човек...
може би това е взаимствано от това .. поне аз така започвам да си мисля..
ако бях с чист дизел т.е. без турбо и п.д. бих пробвал ..
но като се замисля ,че вероятно може да ми се прецакат дюзите и турбото , малко се замислям...
щото ако трябва се правят тея двете сметката ми излиза , колкото още един пасат.. едната дюза 1200 лева Х 4 бройки + турбината 1800 лева... това ме спира чесно казано. Пък и вероятно температурата е по голяма която развива с това устройство. все пак автомобила и електрониката е проектирана за друга температура.. ее.. винаги има "аванс" за това , но защо да изтезавам колата..
Аз доколкото разбрах към въздуха влизащ в горивните камери се добавя и ННО и така изгарянето било по пълно..., обаче би трябвало да се отделя и чиста вода -което е лошо според мен , а водата е Убиец за дюзите на автомобила П.Д. понякога е достатъна една капчица и може да се простиш с някоя дюзичка..
иначе сигурно не е зле за разхода , но самата кола , дали не и се скъсява живота по тоя начин..
Сещам се ,че навремето по "бай-Тошово време" бях чул че имало българин , който измислил у-во, за автомобил , което му позволявало да се движи с чиста вода, повече не се чу за тоя човек...
може би това е взаимствано от това .. поне аз така започвам да си мисля..
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Някой знае ли повече за Водородната клетка -> има ли смисъл?
Марто, определено съм на мнение, че това чудо няма да даде икономии - държа да отбележа - без да съм го пробвал
Какво ще се случи с турбината - нямам идея! Напълно възможно е да й помогне да 'цъфне'
За дюзите, обаче, няма нужда да се притесняваш - водата няма как да стигне до тях (освен ако не ти остане отворен някой клапан, ама тогава ще имаш други проблеми )
Какво ще се случи с турбината - нямам идея! Напълно възможно е да й помогне да 'цъфне'
За дюзите, обаче, няма нужда да се притесняваш - водата няма как да стигне до тях (освен ако не ти остане отворен някой клапан, ама тогава ще имаш други проблеми )
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Georgi_G и 207 госта