Toyota Yaris или Peugeot 207

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 02 дек 2006 21:55


Държиш 100% на дизел ли?
Малко съм предубеден към малките турбо дизелови мотори, доста са лагави и имат огромна турбо дупка, пък и като го по ръчкаш малко разхода отива към този на 1.9 или 2.0 дизел.




Потребителски аватар
baTkoTo
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот baTkoTo » Съб 02 дек 2006 21:56


аз оставам верен на марката vw но да отговоря на темата предпочитам Тойота! пред Пежо!


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот relaxxx » Съб 02 дек 2006 22:19


Всичко се прави в името на малкия разход...... все пак, ще го кара жена, а те както добре всички знаем рядко достигат скорости над 140 км/ч. Освен това ще се кара главно в града, освен това трябва и да е симпатично :).


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 02 дек 2006 23:40


niikoo_1 написа:Държиш 100% на дизел ли?
Малко съм предубеден към малките турбо дизелови мотори, доста са лагави и имат огромна турбо дупка, пък и като го по ръчкаш малко разхода отива към този на 1.9 или 2.0 дизел.

точно към 1.4 90 коня ли,...
същият този лигавец... те равни на дръпка с 1.8 - 90 кс... и то не сток доколкото си спомням...

Разхода му е около 6 градско..

Сър Т... и стандартното клио ли му тръгва задницата.. аз мислех, че е само на симбола...

Но си прав... именно заради това ще слагам спортни хАмортесьори.. надявам се да помогнат... ;)


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Съб 02 дек 2006 23:59


wili98 написа:Сър Т... и стандартното клио ли му тръгва задницата.. аз мислех, че е само на симбола...

Но си прав... именно заради това ще слагам спортни хАмортесьори.. надявам се да помогнат... ;)


само на Sport-а не му тръгва, това, къде е 200к.с.! Ама то няма нищо общо с нормалното, останалите са еднакви ..


Потребителски аватар
baTkoTo
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 19:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот baTkoTo » Нед 03 дек 2006 0:01


relaxxx написа:Всичко се прави в името на малкия разход...... все пак, ще го кара жена, а те както добре всички знаем рядко достигат скорости над 140 км/ч. Освен това ще се кара главно в града, освен това трябва и да е симпатично :).

Еми едно Фолфче може 3 или 4 те са много симпатични и направо за мацка са се отепали :)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 03 дек 2006 0:03


wili98 написа:
niikoo_1 написа:Държиш 100% на дизел ли?
Малко съм предубеден към малките турбо дизелови мотори, доста са лагави и имат огромна турбо дупка, пък и като го по ръчкаш малко разхода отива към този на 1.9 или 2.0 дизел.

точно към 1.4 90 коня ли,...
същият този лигавец... те равни на дръпка с 1.8 - 90 кс... и то не сток доколкото си спомням...

Разхода му е около 6 градско..



Тая тойтота я бих с към кола (че даже май и две бяха) първия път, втория път на връшане тръгнах доста по-късно и пак я минах и това на към 300метра и вече имаше хора и върнахме газта.
Заемон също беше писал, че е правил такава кола да му гледа задния номер.
Кажи, че не е беше така.
Дори тая с по стария мотор 2.0 90коня пак ще я дръпна.
А да и колата ми тогава беше абсолютно сток дори и скапания катализатор си беше на мястото, леко накъсваше както и в момента м/у 2-3хил об/мин така, че не върви на 100%:wink: пък голфа ми е от тежките и не на последно място е 14годишен. Това което ти пиша е истина и няма да тръгна да лъжа и да се излагам.
И сам видя като Ваското1 ми замери налягането на маслото какво показа уреда, колата все още се кара на такова налягане.
На последната сбирка А3 1.8 125коня и МК3 ГТИ 115коня ме дръпнаха само с един калник, като първа скорост е за мен.
А такава тойота я правим на пастърма когато кажеш, дори съм навит и с 2.0 116коня да се пусна, само, че без задни седалки, гума и инструменти.



А по темата казвам, че съм предубеден, защото наското имах възможността да покарам 1.4ТДИ 80коня, 1.4 ТДИ 70коня
И при 1.4 70-80коня имаше огромен лаг и под 2300об/мин се чувства все едно карам 1.0литър 45к.с от 2300-3700тръгва и след това пак няма никой. Турбо путката също много дразни и е неприятна.
При тойотата не вярвам да е различно положението.

По-големите мотори ми харесват доста имам малко опит с 1.9 ТДИ ПД 105коня, 2.0 140кс. и 1.9 120коня опел, но при наступване малкото ТДИ ми показа по БОрд комп еквивалентен на този на 1.9ТДИ.
При нормално каране дава 5 и малко на 100 пак по борд, което е доста добре не споря. Казвам, че малките дизеляци не са много приятни за каране, това ми беше мисълта.



Дано сме се разбрали. :guinnes


Потребителски аватар
Formel
Мнения: 731
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Formel » Нед 03 дек 2006 11:25


Изображение


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Нед 03 дек 2006 11:38


niikoo_1 написа:Интесно ми е може ли да споделиш къде го правят новия Ярис, във Франция като стария може би?

Пък и ония ден в КАТ гледах цифра Яриси регистрираха, бяха на Загорка май


Темата малко се разми и пак излязоха напред едни изхвърляници кои кого и как е дръпнал. Абе хора, ясно е, че Яриса не е кола за дърпане, поне докато не излезе модел ТСпорт или както там се казваше. Така, че спок с тези неща.
Иначе на въпроса ти - само във Франция се правят и новите Яриси. Между другото мой човек в сервиза ми сподели, че най-малко се чупят Тойоти, правени в Турция ;-). Най-чупливи били Англииските Авенсиси и Короло.
За служебни коли. топ клиент на Тойота е БТК, ама там май повече короли се взимат. Очакват Загорка да стане и тя топ май.
А за колегата с дилемата - взимай Яриса, няма да съжаляваш. За стабилност не съм забелязал да е по-нестабилна от Г4, ама все пак съм редови шофьор, който особенно след предоверяването в способностите на Г4 и неговата загуба, се опитва да кара нормално. ААА, сетих се недостатък - с Г4 ми правиха повече място и път по Драган Цанков нагоре, ама и ме засичаха по-често, Сега по не правят път, въпреки, че нагоре Яриса се държи като Г4 1:1, ама това е комплекс на всички БГ дривери - драгери - нешофьори ;-). А й вече никоой не се пени с мен на светофарите ;-)


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Нед 03 дек 2006 14:51


mladvampirTDI написа: За стабилност не съм забелязал да е по-нестабилна от Г4


I don't think so .. карай със 100км/ч направо и направи рязка маневра, при хванати ръце на "9 и 3 часа", колкото може да завъртиш в ляво и после в дясно и изправи. Един вид да избегнеш куче на извънградски път. Ако нямаш място, където да го провбваш, а то ще ти трябва .. заповядай да направим опита на Божурище, после ще го повторим с Golf IV със същата скорост.
Може и скорост в завой да пробваме..
Нямат нищо общо според мен като поведение, най-малкото, защото са различен клас коли.

Относно заяждането по светофарите, мисля, че колата няма никакво отношение, това си е типично българска глупава черта. Същото отношение имам и към автомобилите - като някой кара Golf II GTI значи е пернишки рейсър .. тъпооо!
Може да те ръчка който си иска, в крайна сметка ти вземаш решението дали да му се вържеш на глупостите или не.


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Нед 03 дек 2006 15:32


Sir_T такъв тест не съм правил, говоря за нормално каране. В завойте при 90-100 км. в час е толкова стабилна колкото и Г4 - карах такъв година и половина, мисля знаеш. При по-висока скорост сигурно има огромна разлика, но не искам да пробвам, защото супер стабилния Г4 не зави при 65-70 км. в час на едим малък завой, въпреки ЕСП-та и тем подобни, така, че дано не ми се наложи да тествам как се държи при описана от теб ситуация.
За светофарите мисля, че има значение с каква кола си, ти с твоето ГТИ сигурно не усещаш, защото всеки иска да се пробва с Голф ГТИ ;-)
Покарай месец два друга, не "спортна" кола, по възможност не Голф и после ще споделиш. С Яриса се убедих, че колегиалност на пътя все пак има, в 1 от 100 пъти, но ве пак има (мисля разбираш какво имам впредвид ;-))


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Нед 03 дек 2006 16:55


с 90 км/ч на завой почти всички коли са еднакво стабилни. Дали караш Yaris, Golf или Dacia Logan .. няма значение. С Toyota Aygo изкарах Пловдив - София с преобладаваща скорост от 160км/ч, било на права, било на завой, но ако трябваше да кривна някъде сигурно нямаше да пиша в момента ..Стабилността на един автомобил се проявява при подобни екстремни маневри или висока (наистина висока скорост) в завой, където си проличава баланса на колата, окачването, гумите и цялата сглобка. Иначе по въпроса със стабилността на Golf IV и завиването .. в 99% от случайте проблема не е в колата. Законите на физиката си важат с пълна сила и нито ESP, нито Господ може да те спаси като правиш маневра, със скорост, която гумите и самия автомобил не могат да изпълнят. Може скоростта да е малка, но ако завиеш повече от нужното, колата си продължава напред .. ако ще и с 997 Turbo да си.
Не знам какъв е случая, за който говориш, но понеже живота ми са автомобилите и шофирането им, мога да говоря много за това .. и да показвам!
Относно светофарите - постоянно съм с други коли, в класове от пикап до много бързи коли. Колкото и да иска някой да се "заяжда" с теб, пак казвам - ти вземаш решението. Колегиалност в България има в задръстванията по София, където всеки изпитва на гърба си, че ако не пусне някой, други 10 няма да го пуснат. От там нататък обаче е трудно да се говори за това явление .. особено извън града!


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Нед 03 дек 2006 18:03


[quote="niikoo_1"][/quote]

Ти ме разбиваш братле, евала. Сориу за спама ама не се здържах.
Колега която и от двете коли да изберете няма да сбъркате.:)
успех!


Потребителски аватар
pit
Мнения: 693
Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pit » Пон 04 дек 2006 16:14


niks76 написа:за марката пежо(и вси4ко френско)страшно много проблеми по електрониката.207 не прави изкю4ения

Тoyota много ясно :D .Имахме едно пежо 2000г 306. всички екстри без кожа,..търпяхме го 1 година само...развали се какво ли не...електроника,ходова част,почна да скърца като каруца яко,петата врата изпусна амортесьора и щеше да ме прищипе през врата :lol: .+това съседите си взеха две пежа :oops: на по 2-3 години...от големите маи 406,7 ...и двете ги дърпахме закъсали с електрониката в дъжда...
"Съседа:ела с мерцедеса да ме дръпнеш моля от еди къде си...
Бащата на жена ми: ААА сори,в мерцедесите няма въже по принцип :lol: :lol: "


Потребителски аватар
POLO GTI
Мнения: 1155
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот POLO GTI » Пон 04 дек 2006 21:53


ACCELERATOR написа:VW polo :P :P :P

Иначе от двата - разбира се, че Тойотата.



Бинго :!:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Mariana P и 62 госта