Сток Golf IV GTI на Божурище?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
lulinsquad
Мнения: 27
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Сток Golf IV GTI на Божурище?

Мнениеот lulinsquad » Пет 01 дек 2006 17:18


някой виждал ли е сток Golf IV 1.8Т GTI какво време дава на Божурище, гледайки това ревю днес http://youtube.com/watch?v=UvFAZYLfGDA се замислих че май един ABF е по-бърз, щото в клипа IV-ката падна от Браво 147 коня...., а ABF-ите го бият това Браво доста... :roll:




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 01 дек 2006 18:03


Малкото ГТИ е 150коня, има и голямо 180коня и 6степенна трансмисия, там нещата седят по друг начин.
A MK3 ABF мисля е по-бързо, поради разликата в килограмите.


lulinsquad
Мнения: 27
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lulinsquad » Пет 01 дек 2006 19:23


niikoo_1 написа:Малкото ГТИ е 150коня, има и голямо 180коня и 6степенна трансмисия, там нещата седят по друг начин.


да знам че има 180 коня, но след 2002 и там и цената седи по съвсем друг начин;)


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пет 01 дек 2006 20:24


Аз не съм се пускал с 1.8Т и не знам как върви но по каталог го дават по бързо от АБФа ама е по тежко с 50кг. което не е малко ама така го дават :roll: ,иначе АБФа кърти БРАВОТО :wink:


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Пет 01 дек 2006 23:16


грешка
delete me


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Съб 02 дек 2006 0:06


1.8T 150к.с. AGU - абсолютно сток!
16.03 на Божурище .. от втория старт, без кой знае колко сериозно отношение от страна на водача! Може и по-надолу да отиде .. :roll: Просто исках да имам груба представя какво дава ..

По върпоса с тест на Джеръми - I took the Golf too. :D

Понеже съм карал и трите коли смятам, че мога да дам мнение също - Bravo-то е доста под останалите две във всички отношения, донякъде се засилва, но определено има защо да е значително по-ефтин. Peugeot 306 в случая е с по-големия мотор и 6 степенната скоростна кутия. На времето се бях разболял по такъв и щях да купувам на Митко Илиев неговото. Години след това по стечение на обстоятелствата няколко пъти пътувах с тази кола .. да, неудобна е, тясна ми вътре .. но за управление е динамика е изключително приятна за каране. По-бърза е от Golf GTI (според мен не с толкова колкото на теста), защото е по-лека и по-мощна. Със сигурност обаче като цял пакет - комфорт, обезшумение, поведение на пътя, функционалност .. Golf IV GTI е класа над останалите!


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 02 дек 2006 0:17


Ако е на Божура е много добро за 150коня кола с тези килограми, пък си мисля, че на 1/4 миля МК2 GTI KR и МК3 GTI 16V ABF са една идея по-бързи от МК4 ГТИ, те показват една идея по-слаби времена на 400метра към 16.1-16.6.
Да нямаш намеса по софтуера, за да дава такива времена.
Астрите ГСИ 16v дърпат с доста А3 1.8Т, а те дават ниски 16ки и високи 15ки


Ако може да им се вярва на тези
http://zeperfs.com/duel385-646.htm
Пък и някакви таблици имам на харда


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Съб 02 дек 2006 17:24


niikoo_1 написа:Ако е на Божура е много добро за 150коня кола с тези килограми, пък си мисля, че на 1/4 миля МК2 GTI KR и МК3 GTI 16V ABF са една идея по-бързи от МК4 ГТИ, те показват една идея по-слаби времена на 400метра към 16.1-16.6.
Да нямаш намеса по софтуера, за да дава такива времена.
Астрите ГСИ 16v дърпат с доста А3 1.8Т, а те дават ниски 16ки и високи 15ки


Ако може да им се вярва на тези
http://zeperfs.com/duel385-646.htm
Пък и някакви таблици имам на харда

нямам никаква намеса - абсолютно сток ми е колата. Нито филтри, нито чипове - нищо.
Аз съм 100кг. и имам бас сандък - още около 15кг в колата отзад. :D Просто си върви добре колицата като цяло.


Потребителски аватар
Bliznak
Мнения: 942
Регистриран на: Вто 14 юни 2005 16:26
Автомобил: MK6 Golf GTI
Двигател: 2010
Местоположение: София

Мнениеот Bliznak » Съб 02 дек 2006 19:17


Бат Джереми е старо куче, знае кое е най-.... :wink:


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Съб 02 дек 2006 20:29


На първото клипче стори ли ми се или Голфа беше 180кс?


lulinsquad
Мнения: 27
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lulinsquad » Вто 05 дек 2006 9:31


niikoo_1 написа: Астрите ГСИ 16v дърпат с доста А3 1.8Т, а те дават ниски 16ки и високи 15ки


аз все си мисля че А3 1.8Т и GSI 16V трябва да са на кантар, А3-то е по лекичко от Голф GTI..



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Burner_inc и 85 госта