Попаднах в нета на това чудо :
[url][/url]http://www.ecoslt.com/ru/description/
Идеята е: във въздушния филтър се поставя електрод , на който по високоволтов кабел се подава високо напреженеи довеждащо до йонизация на въздуха постъпващ към др.клапа.
В сайта има опиосание на прибора, резултати /експертно заключение от Институт ...; Отзиви на купувачите, има и сертификат на прибора.
Има резон в описанието на прибора. Мисля да пробвам- имам 1 озонатор , който ще се преработи от 220В на 12В .
Ионизатор-активатор кислорода воздуха РПК»
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Ионизатор-активатор кислорода воздуха РПК»
Да, това звучи смислено.
За съжаление няма да знаеш "къде си". Един евтин оксиметър, за единичен газ кислород, струва около 90 евро.
По аксиома съдържанието на кислород в околния въздух е около 20.9%, а подобни играчки мерят и над 30% обемно съдържание на кислород. Отплеснах се, идеята е да знаеш какво си "наддобил" като озон с уредчето
За съжаление няма да знаеш "къде си". Един евтин оксиметър, за единичен газ кислород, струва около 90 евро.
По аксиома съдържанието на кислород в околния въздух е около 20.9%, а подобни играчки мерят и над 30% обемно съдържание на кислород. Отплеснах се, идеята е да знаеш какво си "наддобил" като озон с уредчето
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ионизатор-активатор кислорода воздуха РПК»
С домашния йонизатор ням да стане. Тия дни го изрових , но свалят мрежовот напрежение до 19,5 В . Трябва да му правя инвертор или да използвам зарядно за лаптоп, което си губи смисъла.
Като идея се заформи - 1 стар много искров транзисторен комутатор, генератор на 150 или 200 Hz , кабел за свещ и 1 свещза разрядник.
Обаче въпроса е къде да е тази свещ ??
На входящия маркуч на филтъра или след разходомера преди дроселовата клапа?
Като идея се заформи - 1 стар много искров транзисторен комутатор, генератор на 150 или 200 Hz , кабел за свещ и 1 свещза разрядник.
Обаче въпроса е къде да е тази свещ ??
На входящия маркуч на филтъра или след разходомера преди дроселовата клапа?
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Ионизатор-активатор кислорода воздуха РПК»
kris11 написа:На входящия маркуч на филтъра...
Според мен тука, и най-вече ако си с обикновена газова уредба.
Свещта не е добре да запали даден "мъртъв" обем с газ и да ти взриви въздуховодите.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ионизатор-активатор кислорода воздуха РПК»
bobocamaro написа:kris11 написа:На входящия маркуч на филтъра...
Според мен тука, и най-вече ако си с обикновена газова уредба.
quote]
А не ГИ е .
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Stuttgart
- Контакти:
Re: Ионизатор-активатор кислорода воздуха РПК»
kris11 написа:...В сайта има опиосание на прибора, резултати /експертно заключение от Институт ...; Отзиви на купувачите, има и сертификат на прибора.
Има резон в описанието на прибора. Мисля да пробвам- имам 1 озонатор , който ще се преработи от 220В на 12В .
Да, ама в експертните заключения пише само понижаване на вредните емисии на празен ход и средни обороти. И че устройството няма да повреди двигателя тоже. Нито дума за увеличаване на мощност или икономия на гориво. Тестът е проведен на двигател от ВАЗ 2106, между другото...все си мисля, че са останали само по музеите
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ионизатор-активатор кислорода воздуха РПК»
http://www.ecoslt.com/ru/reviews/[url][/url]
Отзывы покупателей Даже и Лексус има
Отзывы покупателей Даже и Лексус има
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Stuttgart
- Контакти:
Re: Ионизатор-активатор кислорода воздуха РПК»
kris11 написа:http://www.ecoslt.com/ru/reviews/[url][/url]
Отзывы покупателей Даже и Лексус има
http://www.kosmodisk.bg/index.asp?tn=re ... 56&c=10054
Для таких приборов в России специальное слово придумали - Лохотрон...но виждам, че не се каниш да купуваш такова, а просто да експериментираш
-
- Мнения: 811
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 15:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Nissan Primera GT, Passat 5.5 TDI, Mondeo MK4
Re: Ионизатор-активатор кислорода воздуха РПК»
Преди време се бях запалил да си правя подобно устройство, един руснак го беше боднал на Ладата и беше много доволен, говорим за самоделка. Схемата е сравнително проста - генератор, мощен транзистор, ТХО от Юност и самоделен множител на напрежение, на изхода му нещо към 50kV. Въздуха минава през един флакон от дезодорант фи 50мм, като в средата му е опънат електрод, на който се подава напрежението. Целта е да се получи коронарен разряд, а не искров. Устройството действа като йонизатор на въздуха, получава се и малко озон, което подобрява работата на ДВГ. Спря ме идеята да пусна такова високо напрежение в колата, както и преправянето на въздуховодите, добре е да е след филтъра, иначе прашасва за 500 км и спира да работи.
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ионизатор-активатор кислорода воздуха РПК»
А ако сложиш и неодимов магнит на 5см северно от акумулатора, отваря подпространствен тунел към Х-измерението, генерира черна дупка и двигателя получава 200кс допълнително
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tun1nga и 52 госта