След като се разходих до Немско се прибрах с количката която бях запазил по интернет. Като цяло всичко съвпада, докарах я на ход,няма забележки. За протокола Caddy Life 2.0 TDI.
След велики мизерии по регистрацията,заради навряния номер на мотора няма да казвам къде я закарах при приятел да и подновим консумативите.
Междувременно смених въздушния филтър ..толкоз мрусен филтър в моя кола не е имало никога..
Да поясня колата е обслужвана, с книжка печати от VW официален дилър,от него я и взех.
На щеката маслото черно като катран..по документи сменено октомври тази година.Немога да му имам вяра.. айде масло от "евтините" по спецификация 507.00
Горивен филтър.. за 61 000 км на колкото я взех.. не е виждал смяна.. черен като масления...псувни..
Масления си е черен не немога да кажак колко е бил мръсен.
Маслото сменяно от първите километри направо на сервизните интервали..няма разработване няма 5000 км нищо.
Е не да са от стомана ми незнам какво тез коли ще предават богу дух на 100 хил. км .
Онзиден друг познат който прави коли, една Астра ( полицейските) ръчкаше ,строшен разпределителен вал..120 000 км.. Маслото дето източи го видях.. бозата е рядка в сравнение с тоя глеч... немска..
Примери безброй.. но май и тези така педантични люде са стани комерсиална паплач.
Немска прецизност.. митове и легенди.
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Немска прецизност.. митове и легенди.
И аз съм на това мнение. Преди 2 години и нещо вече купих от немскo една Октавия 1.8 Т с газово от Германия първи собственик, на реалани 170к. Въздушния филтър беше оригиналния от 2000 год. Само да кажа колата имаше още една година ТЮФ . За това вече гледам да е подържана колата и да е изгодна цената независимо дали е от бг или Германия.
P.S. А тия лонг лайф режими дето много обичат да карат там та да не дават пари за честата смяна двигателя на 200к вече е пълен с нагар и смрад
P.S. А тия лонг лайф режими дето много обичат да карат там та да не дават пари за честата смяна двигателя на 200к вече е пълен с нагар и смрад
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Немска прецизност.. митове и легенди.
Symptom написа:На щеката маслото черно като катран..по документи сменено октомври тази година.Немога да му имам вяра.. айде масло от "евтините" по спецификация 507.00
това не е критерий, колега! аз карам 1.9TDI PD 74kW и маслото почернява моментално след 1-во палене при смяна! така си е откакто я купих (нова). всички специалисти твърдят, че е нормално и след като двигателя е в отлично здраве, не намирам причина да не им вярвам.
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Немска прецизност.. митове и легенди.
Long life масло short time engine life деее....а аз масло на 15 000 еле на 20 000.. за толкова термично натоварени мотори,турбо, ЕГР и прочее. Мой опит въздушен филтър на 5 000 и примери мога да давам.
Ти прави каквото трябва па нека да се скапе мотора ,пак ще изкара повече от тяхната поддръжка.
Ти прави каквото трябва па нека да се скапе мотора ,пак ще изкара повече от тяхната поддръжка.
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Немска прецизност.. митове и легенди.
Приемам го като теза, не го отхвърлям, и ми е ясно ,че от мотор до мотор има разлика... на джипката Митсубиши. стои чисто над 3000 км.. само като информация го казвам.
Не пречи сега както съм го сменил, поне знам кога е сложено.
Не пречи сега както съм го сменил, поне знам кога е сложено.
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Немска прецизност.. митове и легенди.
Градски, това с разработването са стари руски легенди. Три Кадита от магазина съм изкарал. През 15000км се обслужват, като само маслото и масления филтър са всеки път. Въздушния, горивния и поленовия през смяна.Оригиналния Ангренаж на 120000, после през 90000. За черното масло не се плаши. Първото Кади като го докарах на Враца показваше около 200км. На сутринта като извадих щеката беше толкова черно както и на 15000км. Много добра кола е ,стига да я караш с акъл.Понеже третото Кади най-много го задържах, ще ти кажа какво съм сменил за 300000км. Две биалетки отзад и съединител комплект на 265000, като съединителя на около 220000 се беше раздрънчал вече.Оригиналните накладки ги хвърлих на 100хиляди, като при тия модели винаги задните свършват преди предните. Ходовата част нищо не съм пипал, само един профилактичен реглаж. За разход на масло е както се уцели. Първите две коли лапаха по около 1-1.5 литра до смяна, което по принцип е нормално за тия мотори, а съм ги пазил като очите си, повече от 2500 оборота не съм вдигал първите 15-20000км. Сегашното Кади е със същата "разработка" и просто не пипа грам, но пък и никога не е вървяло като другите
С една дума не съжалявай, ако е на тия километри на които пишеш, просто ще се отвозиш
Забравих една подробност. Тия километри са минати само в северопропаднала България, смятам знаеш къв лунен пейзаж сме
С една дума не съжалявай, ако е на тия километри на които пишеш, просто ще се отвозиш
Забравих една подробност. Тия километри са минати само в северопропаднала България, смятам знаеш къв лунен пейзаж сме
Последна промяна от 110afn на Пет 28 дек 2012 22:15, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Немска прецизност.. митове и легенди.
Не съжалявам колега споделям впечатления. Мерси за информацията ще е от полза. Аз си ги пазя количките и каквото трябва се прави. Старото Голфе си върви на ракета ,ама пусто изгни ,ражда,,до кога ще го държа ще видя.
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Немска прецизност.. митове и легенди.
А и за ЛонгЛайфа ти си преценявай, но във ФВ-Враца един път ме убедиха да сипя такова. Не знам какво му е лонга на лайфа, ама за 15000 си беше същата пикня като Кастрол 505.01 и лайфа го направих кратък
- Ikov_VR
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 0:19
- Автомобил: Vw Passat b5.5
- Двигател: AVF
- Местоположение: В Р А Ц А
- Контакти:
Re: Немска прецизност.. митове и легенди.
110afn написа:А и за ЛонгЛайфа ти си преценявай, но във ФВ-Враца един път ме убедиха да сипя такова. Не знам какво му е лонга на лайфа, ама за 15000 си беше същата пикня като Кастрол 505.01 и лайфа го направих кратък
На повечето 2.0TDI маслото им си е черно,дори след първото палене.Иначе ако е било служебно нищо чудно,че не са сменяни филтри.Имам познат,работещ във Германия,който кара Ново Кадди и до този момент 120 000 реално не му е сменял маслото, по фактури доста пъти го е сменил
Фв-Враца няма колега .
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Немска прецизност.. митове и легенди.
Ами щом са оторизирани от Порше да обслужват гаранционни коли какви са? Верно, че нема шоурум ама....
Re: Немска прецизност.. митове и легенди.
За да стане маслото черно,значи чисти мотора.Освен да смазва,охлажда маслото трябва и да чисти нагари и такива неща.Щом е почерняло е "обрало" нагара.Масло,което стои до 3000 км "бистро като сълза" не мисля,че е за хвалене
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Немска прецизност.. митове и легенди.
Истината е някъде по средата всички съждения са верни но не са абсолютни. Не казвам ,че е бистро като ново но не е и черно . Маслото е Motul X-cess 5W-40.
Явно си зависи и от мотора. Намерих си пдробен pdf за 2.0 ТДИ и като гледам колко аннджаклами има,.. Подробно описана и процедурата и алгоритмите за DPF филтъра.Кога се затлачва какво става.
Явно си зависи и от мотора. Намерих си пдробен pdf за 2.0 ТДИ и като гледам колко аннджаклами има,.. Подробно описана и процедурата и алгоритмите за DPF филтъра.Кога се затлачва какво става.
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Немска прецизност.. митове и легенди.
Масло се сменя на 10 000 км или 1г/ на мене ми казаха на 20 000 км ама това няма да стане,поне си ми казаха абе най-добре до 1г. А на кутията пише 2г... Ако сме за 120-30лв за едно хубаво масло с филтъче , по-добре се откажете от тия коли..
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Немска прецизност.. митове и легенди.
Зависи от съотношението пробег градско/извън.Примерно ако колата се кара предимно извънграда,то хубавата синтетика може да се сменя и на 15 000 км като интервала отново е 1г.Но ако от 10 к км,8+ к са градско,то действително интервала е 10 000 км.
Колкото до почерняването-ами почерняват,та не случайно им викаме "печки". Няма какво да му се плашите,колегата над мен е обяснил защо е така...А тези с бистрите масла на печките да си преосмислят "масларя",от който си купуват маслото.Новото масло веднага "мие" мАторЯ Според някои колеги,щом маслото ми почернява след първото палене,то би трябвало да си хвърля колата
Но...темата е за немската прецизност!
Колкото до почерняването-ами почерняват,та не случайно им викаме "печки". Няма какво да му се плашите,колегата над мен е обяснил защо е така...А тези с бистрите масла на печките да си преосмислят "масларя",от който си купуват маслото.Новото масло веднага "мие" мАторЯ Според някои колеги,щом маслото ми почернява след първото палене,то би трябвало да си хвърля колата
Но...темата е за немската прецизност!
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Немска прецизност.. митове и легенди.
Symptom написа:Междувременно смених въздушния филтър ..толкоз мрусен филтър в моя кола не е имало никога..
По-добре мръсен от мръсната страна, но спиращ финните прашинки /тоест качествен/ отколкото Филтрон на всеки 5000км
Symptom написа:На щеката маслото черно като катран.
Както казаха хората това си е напълно нормално особено за PD
Symptom написа:Горивен филтър.. за 61 000 км на колкото я взех.. не е виждал смяна.. черен като масления...псувни..
Не знам какво значи черен горивен филтър освен ако в нафтата са слагали горено масло ,но иначе с тяхната нафта няма никакъв проблем да караш толкова щом и тук може
Symptom написа:Масления си е черен не немога да кажак колко е бил мръсен.
За това важи същото като за маслото
Symptom написа:Маслото сменяно от първите километри направо на сервизните интервали..няма разработване няма 5000 км нищо.
Какво разработване какви 5лв в днешно време,това го има сигурно само в БГ понеже като събере човек пари за нова кола и му е по-скъпа от детето а за западняка си е куп ламарина която ще смени след няколко години
Symptom написа:Примери безброй.. но май и тези така педантични люде са стани комерсиална паплач.
За това важи по-горното ми мнение особено за коли тип баничарка каквото е Кадито /нищо че е Лайф/!
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 129 госта