Споделям опита при моята печка...
Проверих кабелите в маншона(при пантите) на задна лява врата и един от тях беше прекъснат.След,което "ново 20"-100 мА от някъде другаде...
Оказва се ЦД-то...След махане на панела заспа на 20 мА.Изваждам някакъв спомен,че радиото е вързано с постоянен '+'...Ще опитам да го излекувам с "+" след контакт...
Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13443
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
на китайка радио от студ ей така ми вдига консумацията само от панела.
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: Пон 06 дек 2010 15:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Qgoda
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
Сложил съм радио "Пайнер" от най-евтините, вързано на постоянен плюс. Познат електротехник ми каза винаги да махам панела, защото точно при тази марка и модел дава голяма утечка.
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
Да,и моето е "Pioneer".
- yobremove
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 23 фев 2013 9:48
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: 1.9 AHF
- Местоположение: Pernik
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
Здравейте, след едногодишна драма с консумация на ток, появяваща се когато си поиска, най накрая реших проблема. Миналата зима започна проблема и си купих и нов акумулатор, но и той падаше, а никой майстор от тези, при които ходих не можеше да открие от къде идва, казват като стане постоянна тогава. След мн четене из форума вкл. и тази тема (за което благодаря на автора), монтирах външни бутони на предните врати, да заместят неработещите микроключета, които "събуждат" комфорт модула. Уж се реши проблема, но лятото пак започна да пада акумулатора. Няколко месеца мерих и винаги нямаше консумация, колата беше в спящ режим 30мин, 2 часа, 3 часа но пак нямаше. Докато една сутрин едва запали колата и си викам сега е момента. Гася връзвам пак мултицента, след няколко минути показа 0,41А. Метода с миливилтове и проверка на бушоните не стана с моя "криминален" мултицет за 8лв. и реших да пробвам с вадене на предпазителите. Стигнах до бушон №14 (комфорт модула) и хоп 0,02А, слагам го пак и отново 0,41А. Тъй като отпред бях коригирал проблема, свалих буксите на задните врати и пак 0,02А. Мултицета беше настроен на 10А, прикачам и снимка, която може да е полезна на някой.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
днес след като си отиде акумулатор на 3 години реших да проверя за утечка! Та на спяща кола при 10А имах постоянен разход 0.08А ! Страното е че нито е много нито е малко и се чудя да дълбая ли от къде иде това? Сега съм с нов аку. надявам се тази утечка да не го стопи!
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
И аз замерих утечката днеска показанията са 0.01А
На 5А обхват. Моя мултимер е до 5А постоянен.
Това май е нормално това са 10милиампера.
Много малка утечка имам май.
При 65амперчаса акумулатор 0.01A са 0.12 вата.
Акумулатора е 780вата делено на 0.12вата е равно на
6500 часа. Това означава че акумулатор с тази утечка ще падне след 9 месеца ако не се кара колата.
На 5А обхват. Моя мултимер е до 5А постоянен.
Това май е нормално това са 10милиампера.
Много малка утечка имам май.
При 65амперчаса акумулатор 0.01A са 0.12 вата.
Акумулатора е 780вата делено на 0.12вата е равно на
6500 часа. Това означава че акумулатор с тази утечка ще падне след 9 месеца ако не се кара колата.
- ktamen
- Мнения: 6164
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
nikson85 написа:Акумулатора е 780вата
780ватовите акумулатори са още по-яки от 52 амперовите башони
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13443
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
с тия смотани електронни мултицети не се измерва консумация. като му падне батерията мери каквото си иска.
Аз залагм на аналогов стрелкови мултицет с огледална скала.
На тези недоразумения Г4 Пас Б5 и сие с микроключетата да случиш на работещи ключета и не комфорт модул водолаз шанса да измериш нещо е като 6 ца от тотото.
И още нещо писал съм го и преди - не се измерва консумация веднага след заключване. Ако има нещо гнило по бравите к модула не заспива и стои в буден режим с консумация.
Аз залагм на аналогов стрелкови мултицет с огледална скала.
На тези недоразумения Г4 Пас Б5 и сие с микроключетата да случиш на работещи ключета и не комфорт модул водолаз шанса да измериш нещо е като 6 ца от тотото.
И още нещо писал съм го и преди - не се измерва консумация веднага след заключване. Ако има нещо гнило по бравите к модула не заспива и стои в буден режим с консумация.
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
ktamen написа:nikson85 написа:Акумулатора е 780вата
780ватовите акумулатори са още по-яки от 52 амперовите башони
65 по 12 е равно на 780 вата колега явно не си наясно с мощностите нещо. Дефакто толкова консумация може да се изкара от този акумулатор. Ампеража го умножаваме по волтажа и получаваме мощноста.
- ktamen
- Мнения: 6164
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
nikson85 написа:65 по 12 е равно на 780 вата колега явно не си наясно с мощностите нещо.
Благодаря, че ми го изясни този въпрос и вече ще спа спокойно
Ще си позволя един съвет към теб - Не пиши повече в технически теми
Последна промяна от ktamen на Съб 30 дек 2017 19:06, променено общо 1 път.
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
ktamen написа:nikson85 написа:65 по 12 е равно на 780 вата колега явно не си наясно с мощностите нещо.
Благодаря, че ми го изясни този въпрос и вече ще спа спокойно
Ти недей да спиш че утре е нова година. Весели празници.
- ktamen
- Мнения: 6164
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
Поправих си горното мнение, дано съветът ми да не те засегне.
Весели празници и на теб!
Весели празници и на теб!
Re: Измерване на утечка - правилният начин (и някои заблуди)
ktamen написа:nikson85 написа:65 по 12 е равно на 780 вата колега явно не си наясно с мощностите нещо.
Благодаря, че ми го изясни този въпрос и вече ще спа спокойно
Ще си позволя един съвет към теб - Не пиши повече в технически теми
Да щот се казаха много истини и колегите ще ни изядат хляба. Нека да не сме игуисти нека и другите да научат нещо полезно и важно.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта