Petrolhead написа:
- голф 3 150 000 при мен за 14 години, сметката е над 10 000 лева за ремонти
Може ли малко по-подробно да напишеш какво толкова му се троши на този голф.
Petrolhead написа:
- голф 3 150 000 при мен за 14 години, сметката е над 10 000 лева за ремонти
samo_pechka написа:forski написа:samo_pechka написа:Ако някой производител заложи на "американския" тертип, атмосферни мотори с по-голям обем и без турбо , ще е печелившата карта. Мое мнение, времето ще покаже и отсее "талаша" от колите.
Те тамън се отказаха, ти ги караш да се връщат, въпреки че какво по-хубаво от това да яхнеш някой 5 литров Мустанг или Чалинджър, ама като ги гледам и те бая са свалили обемите, и са ги накичили с турбинки 2.3 EcoBoost
Глобална политика, усетиха се и те, сервизи, части ала-бала, нови коли, старите се изхвърлят преждевременно.
Не говоря чак за 5литрови мотори . Примерно да не са под:
за малък клас ( Поло ) 1.6-2.0 ,
кола от типа на Голф-2.0-2.5. ,
Пасат-2.5-3.0 и т.н.
Има един "минимум" под който никой не би слязъл , за да се запази ресурс , КПД и т.н. Конкретно за колите и трита цилиндъра, това е последното което би се изтъквало като довод ( за триенето) . Ми да ги направят с два ( или недай си с един) . Да видим кой ще ги купи. Правя аналогия с мотоциклети , понеже съм карал много и различни ( и продължавам) . С един ( и голяма кубатура ) е кошмар за каране, с два редовак бива, с V-образен и голяма куб. има едни особености. На три цилиндрови само съм сядал ( триумф ) , доста редки по начало и като концепция не се наложиха при други производители масово. Най-гладко си работи и най-лесно се карат, дори и на по-висока предавка с ниска скорост 4 цилиндровите и нагоре ( 6 боксер ). Та отклонихме се
ktamen написа:Petrolhead написа:
- голф 3 150 000 при мен за 14 години, сметката е над 10 000 лева за ремонти
Може ли малко по-подробно да напишеш какво толкова му се троши на този голф.
Кайзен написа:Не, аз показвам как един човек в Германия може да измине 1 000 000км с Шкода от 2000г и после с МИНИ от 2014, което е вече на 430 000км.
Колко безпроблемни километра трябва да може да измине един автомобил според теб, за да бъде наречен здрав/надежден и т.н.?
forski написа:Ако старвним едно Ауди 80 от началото на 90-те с едно Ауди А4 от 2019, къде точно Ауди са влошили качеството?
valka написа:
Щом старите правят 200 000 без особени проблеми, толкова трябва да правят и новите. Ама не и да похапват по 1л, 1.5 л масло до тогава. Не и скоростната кутия да се счупи на 135 000 км.
Аз пък знам за човек с нов Mercedes S клас, който блокира всеки път в по-дълбока дупка. Месец, та два ли е висял по сервизи и не могат да му оправят колата. А е дал една торба пари. Знам и за един друг, който работи в BMW. Та като се заговорихме за стари-нови коли, Ауди 80 той ми спомена, че новите модели BMW се правят да изкарат 9-10 години. Виждал съм и Audi A7 2014 да блокира на Сточна Гара, баш там под жп моста. И я изнасяха с репатрак. Друг си продаде БМВ-то E36, купи си E46. Наби 2000 за ремонти по двигателя и като разбра, че трябва да даде още 1200 за съединител продаде колата. Сега го е яд, че се раздели с E36, още се кара. Един друг пък за Opel Vectra 2007 даде 2400 лв за смяна на съединител. Дори за Infinity хора са ми се оплаквали колко трошливи били. Приятел с Jeep Cherokee 2003 пък реши да го сменя с Volvo XC60. И като се поинтересува ми вика, че било голям боклук, отказа се.
Matematiks написа:forski написа:Ако старвним едно Ауди 80 от началото на 90-те с едно Ауди А4 от 2019, къде точно Ауди са влошили качеството?
Това е мотор на под 100К км , 2.0TFSI .... с вече задрали валове в главата. Това е положението в картера, всичко е пълно с черна гнас.
Предполагам, че отчасти е така, заради Лонглайф маслата.
Иначе всичко се прави по кекаво и по екологично. Това е резИлтата....
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта