Особености на ДВГ на съвременните автомобили
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Особености на ДВГ на съвременните автомобили
Общо взето сте я направили перфектна за продаване
- ssssl
- Мнения: 924
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Особености на ДВГ на съвременните автомобили
N47, до колкото знам, е голям гаф. За него ли става въпрос?
- group®
- Темерут
- Мнения: 9879
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Особености на ДВГ на съвременните автомобили
На 130к км ремонт за 6 евра - не знам какво общо има Бай Ганьо?!
Ханс, Джон, Гюнтерсон ... всички ще изпищят! И то повече от нас.
Ханс, Джон, Гюнтерсон ... всички ще изпищят! И то повече от нас.
- ktamen
- Мнения: 6166
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Особености на ДВГ на съвременните автомобили
Petrolhead написа:не мога да си представя, че съществува човек, който може да си позволи съвременна кола и да пътува до морето с Голф2. правил съм го, искрено пожелавам на никой да не му се налага.
да не говорим, че голф 2 с 1.6 карбуратор харчи повече от 7 ГТИ
Това, че не можеш да си представиш нещо, не значи, че то не същесвува
Още докато си работех в Българя можех да си позволя нова кола от магазина, ама си карах точно така нехаресвания от теб голф 2 1,6 карбуратор. Сега даже няма нужда да я вземам на изплащане, мога да ида в магазина и да платя в брой. Ако искам на изплащане - месечната вноска е по-малка от дневната ми надница, ама аз пак искам голф 2.
Идея си нямам колко харчи 7 ГТИ, но да припомня, че рекорда за икономичност в този форум все още е мой и е поставен с карбураторен голф 1.6.
ПП Колите си ги човъркам само аз, и през ум не ми минава да се доверя на сервиз, пък бил той и официален в Швейцария.
На теб гаранцията на нова кола може да е голям плюс, ама за мен е минус, щото трябва да давам на зализани момченца с чистички гащеризончета да ми бърникат по колата, че и да им плащам - No way.
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Особености на ДВГ на съвременните автомобили
Ся тука си говорим приказки от селски вечеринкИ !
Тия, дето искат ГоУф 2 са мазохисти !
Тая кола НИТО ЗАВИВА като хората, да не говорим как спира изобщо сравнена със съвременна кола от средно-висок клас. За вървеж,изобщои не се говори.
Шумоизолация, звук на музика в самата кола, екстри, автоматични фарове, чистачки, подгрявания, електро-хроматични огледала-СЕРВОТРОНИК и каквото още се сетим...
Трябва да си зле в главата, да искаш да се качиш на двойката
Имал съм двойка във семейството от 1993 година, производство 1991 ... до 2004 някъде....
Не мерси(за мен)
Ше имам аз свободно 80К евро за S4 oт магазина и ше карам ГоУф 2 - пхахахах
Тия, дето искат ГоУф 2 са мазохисти !
Тая кола НИТО ЗАВИВА като хората, да не говорим как спира изобщо сравнена със съвременна кола от средно-висок клас. За вървеж,изобщои не се говори.
Шумоизолация, звук на музика в самата кола, екстри, автоматични фарове, чистачки, подгрявания, електро-хроматични огледала-СЕРВОТРОНИК и каквото още се сетим...
Трябва да си зле в главата, да искаш да се качиш на двойката
Имал съм двойка във семейството от 1993 година, производство 1991 ... до 2004 някъде....
Не мерси(за мен)
Ше имам аз свободно 80К евро за S4 oт магазина и ше карам ГоУф 2 - пхахахах
- ktamen
- Мнения: 6166
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Особености на ДВГ на съвременните автомобили
Изброил си цял куп магически маркетингови трибуквия, действащи хипнотично на фейсбук потребителите като теб Браво, добре са те възпитали, бил си много прилежен и възприемчив ученик.
- viksanlg
- Мнения: 894
- Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
- Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
- Двигател: пб
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Особености на ДВГ на съвременните автомобили
Matematiks написа:Ся тука си говорим приказки от селски вечеринкИ !
Тия, дето искат ГоУф 2 са мазохисти !
Тая кола НИТО ЗАВИВА като хората, да не говорим как спира изобщо сравнена със съвременна кола от средно-висок клас. За вървеж,изобщои не се говори.
Шумоизолация, звук на музика в самата кола, екстри, автоматични фарове, чистачки, подгрявания, електро-хроматични огледала-СЕРВОТРОНИК и каквото още се сетим...
Трябва да си зле в главата, да искаш да се качиш на двойката
Имал съм двойка във семейството от 1993 година, производство 1991 ... до 2004 някъде....
Не мерси(за мен)
Ше имам аз свободно 80К евро за S4 oт магазина и ше карам ГоУф 2 - пхахахах
Аз също съм от тези, които според твоите критерии са зле с главата!Предполагам след написаното си се почуствал много горд и пълноценен, за това че не можеш и нямаш желание да разбереш инакомислещите.Ако се замислиш след още 20-тина годинки ,когато транспорта сигурно стане летящ(вчера даваха проект на Боинг,където проектират самостоятелни дронове за четири членни семейства) и за твоите талиги с амнайсе абривиатурни букви ще ти кажат ,че си зле с главата!Аз предпочитам да си карам дъртата Лада (2006г) която е ремонтно пригодна и безпроблемна и за сега не мисля да си взема нова кола ,макар да имам възможност,но не бих те нарекъл тебе луд или ти хлопа дъската...Не ме мързи да си паркирам и нямам нужда от асистент при паркиране,не нямам нужда нещо да ми свети за да разбера ,че гумата ми е мека или
ако завали , нещо автоматично да ми пусне чистачките ,защото ще забравя или ще ми паднат ръцете. Изискванията ми за кола са климатик подгрев на огледалата, Ел стъкла и толкова. Ако бях тираджия и живота ми е да живея в камион това е друго нещо,но да критериите ни са различни и мен не ме е срам, а теб?
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Особености на ДВГ на съвременните автомобили
Matematiks написа:
Тая кола НИТО ЗАВИВА като хората
Явно не си карал нова Дачия. Те наистина не завиват. Мога да кажа същото и за Рено лекотоварен. Там, където с Транзит 2008 модел правиш една маневра (обратен завой), с Рено Мастер модел 2013 правиш две. Сега ни връчиха чистак ново Рено Мастер на 100км, разкош - дигитален спидометър, гори 4.4 нафта при 90кмч (при 140 харчи 8-9). Чуден бус... И ми се струва, че пак е толко маневрен, като стария. Инак на магистрала върви чудесно, като за 1.6 литров дизел - 160 си ги прави на майтап.
За шумоизолацията при ниския клас коли - примерно пътнически докер 1.5дци също мога да разкажа. При 110 кмч имаш цяла филхармония от звуци идващи откъм уплътнения, заводски рейлинги.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Особености на ДВГ на съвременните автомобили
forski написа:Общо взето сте я направили перфектна за продаване
Общо взето си я направихме за каране, закараха си я хората вече на ход и се движат спокойно. Свалихме оригинални части, колко ще изкарат новите, нямам представа, но при положение че оригиналната верига е изкарала 130 хил, дано тази изкара поне 100
- Lupender
- Мнения: 708
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: SEAT Cordoba
- Двигател: TDI 1.9 ASV
- Местоположение: Благоевград
Re: Особености на ДВГ на съвременните автомобили
По отношение на избора, предпочитанията и възможностите има някои съществени моменти, които до момента никой не е споменал, а по някога на тях се дължи фактическото закупуване на автомобил. Според мен, два са най-съществените такива обстоятелства - начина на живот и съпружеското тяло... като до голяма степен, първото зависи от второто Няма как логиката на един ерген да е логиката на един семеен човек, пък като се появят и децата, нещата придобиват съвсем друг контекст и приоритетите започват да се пренареждат. Както на шега, често казвам, че покупката на автомобил може да доведе до развод, това почива на именно на това - да се съобразиш или не с мнението на партньора си, и ако твоето решение надделее (поради това, че по подразбиране мъжа избира автомобил), дали си готов да приемеш последици ако то се окаже неудачно (имам такъв пример). Иначе мъжа дава много железен аргумент в ръцете на жена си (ако направи кофти избор и семейния бюджет скръцне) за последващи важни решения като избор на жилище да речем.
Някои хора например, са ориентирани към движението - те рядко се задържат в града, постоянно пътуват и използват всеки възможен момент да са някъде, имат каравана, ходят по събори с приятели и т.н. Други пък предпочитат да са по-градски тип, рядко пътуват, автомобила им се вади по веднъж или два пъти в месеца от гаража... за други е по-важно да демонстрират статус (или са принудени да го правят), като автомобила е само атрибут... варианти много.
НО, важното, а вероятно и лошото, на новите автомобили е, че с влошеното си качество, създават предпоставка за компрометиране на авторитета на мъжа в семейството като човека вземащ решение за избора, който после трябва да обяснява защо и как трябва да се отделят едни значителни суми за ремонти и техническо обслужване на автомобила... щото нали знаете - жените винаги са изхарчили парите, преди вие да сте ги изкарали
Някои хора например, са ориентирани към движението - те рядко се задържат в града, постоянно пътуват и използват всеки възможен момент да са някъде, имат каравана, ходят по събори с приятели и т.н. Други пък предпочитат да са по-градски тип, рядко пътуват, автомобила им се вади по веднъж или два пъти в месеца от гаража... за други е по-важно да демонстрират статус (или са принудени да го правят), като автомобила е само атрибут... варианти много.
НО, важното, а вероятно и лошото, на новите автомобили е, че с влошеното си качество, създават предпоставка за компрометиране на авторитета на мъжа в семейството като човека вземащ решение за избора, който после трябва да обяснява защо и как трябва да се отделят едни значителни суми за ремонти и техническо обслужване на автомобила... щото нали знаете - жените винаги са изхарчили парите, преди вие да сте ги изкарали
- Petrolhead
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Особености на ДВГ на съвременните автомобили
ktamen написа:Petrolhead написа:не мога да си представя, че съществува човек, който може да си позволи съвременна кола и да пътува до морето с Голф2. правил съм го, искрено пожелавам на никой да не му се налага.
да не говорим, че голф 2 с 1.6 карбуратор харчи повече от 7 ГТИ
Това, че не можеш да си представиш нещо, не значи, че то не същесвува
Още докато си работех в Българя можех да си позволя нова кола от магазина, ама си карах точно така нехаресвания от теб голф 2 1,6 карбуратор. Сега даже няма нужда да я вземам на изплащане, мога да ида в магазина и да платя в брой. Ако искам на изплащане - месечната вноска е по-малка от дневната ми надница, ама аз пак искам голф 2.
Идея си нямам колко харчи 7 ГТИ, но да припомня, че рекорда за икономичност в този форум все още е мой и е поставен с карбураторен голф 1.6.
ПП Колите си ги човъркам само аз, и през ум не ми минава да се доверя на сервиз, пък бил той и официален в Швейцария.
На теб гаранцията на нова кола може да е голям плюс, ама за мен е минус, щото трябва да давам на зализани момченца с чистички гащеризончета да ми бърникат по колата, че и да им плащам - No way.
Свят голям, хора разни.
Ама големи дивотии пишеш, а лошото е че май си и вярваш.
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Особености на ДВГ на съвременните автомобили
Lupender написа:По отношение на избора, предпочитанията и възможностите има някои съществени моменти, които до момента никой не е споменал, а по някога на тях се дължи фактическото закупуване на автомобил.
много точно мнение!
От това, което си написал, ясно си личи, че причините да избереш Гопуф 2 са ФИНАНСОВИ ! Или си скъсаняк, или си скъсаняк по душа. Единствено това не е така при хора, които имат НОРМАЛНА кола и карат гоУфа (ама не 1.3 а примерно G60) в неделя и той е в маняшко състоние.
Щото ако в гаража имам кола за 200К , имаме къща, други недвижимости, всичко е задоволено, едва ли жена ми ще ми се кара, че съм купил Панамера ! ВИж ако се явя със Голф 2 у нас , ще ме изхвърли със сигурност !
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7822
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: RE: Re: Особености на ДВГ на съвременните автомобили
cecoa1 написа:p_v_a написа:Така се грижат за сервизната си мрежа.
Точно де, нарочно калпаво направено за да взимат още кинти. Т.е. или ги получават от тия скъпи обслужвания, или още по-добре ако клиента не му се влагат такива пари и си купи друга кола.
А това за да го правят и да минава номера, трябва при всички да е сходно... А за да е сходно, тия "конкуренти", трябва да са се договорили за разни нещица в интерес на всички тях. Което пък е леко незаконно, като е във вреда на потребителите, и срещу такива неща си има наказателно преследване от разни комисии разследващи монополи и картели. Ама лобито на тая индустрия е силно, и за сега си ни правят на балами, без да ги закачат много по тоя въпрос.
Обръщам ви внимание, че ако си имахме работа с такава конспирация, производителите щяха да продължат да монтират калпавите ангренажни вериги. Със слаби вериги(по-слаби от ремък) са буквално няколко моделни семейства мотори, като N47 на БМВ и първите малки TSI на ФВ. БМВ си оправи веригите, а ФВ се върна на ремъчно задвижване. Това е много ясна информация, достъпна за всеки потребител, който прави поне малко проучване, преди покупка на употребяван автомобил. Обаче тези модели са супер за джамбазите от Източна Европа и особено от Украйна/Русия(мита), защото се продават на безценица и има голям марж за печалба. Дори след като минат през кварталния сервиз, за китайски ангренажен комплект.
- ktamen
- Мнения: 6166
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Особености на ДВГ на съвременните автомобили
Petrolhead написа:
Свят голям, хора разни.
Ама големи дивотии пишеш, а лошото е че май си и вярваш.
И разбира се отново не си конкретен, а с аристократичен замах хвърляш пясък в правилната, според фейсбук, посока
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: RE: Re: Особености на ДВГ на съвременните автомобили
hooligan_sk написа:
Обръщам ви внимание, че ако си имахме работа с такава конспирация, производителите щяха да продължат да монтират калпавите ангренажни вериги. Със слаби вериги(по-слаби от ремък) са буквално няколко моделни семейства мотори, като N47 на БМВ и първите малки TSI на ФВ. БМВ си оправи веригите, а ФВ се върна на ремъчно задвижване. Това е много ясна информация, достъпна за всеки потребител, който прави поне малко проучване, преди покупка на употребяван автомобил. Обаче тези модели са супер за джамбазите от Източна Европа и особено от Украйна/Русия(мита), защото се продават на безценица и има голям марж за печалба. Дори след като минат през кварталния сервиз, за китайски ангренажен комплект.
А тия които изкарват малко повече от ангренажен ремък колко са?!
В момента има ремъци за над 200 хиляди километра на дизел, вериги за над половин милион(даже и за над милион) има от преди половин век...
Естествено не са само веригите, а какви ли не неща.
И по-напред писах, средният пробег на кола в Германия е между 13-14 хиляди километра на година, и дори НАМАЛЯВА от няколко години. Колите с големи пробези са малък процент, а дори и те си изплащат всички ремонти, които им се налагат по гаранция, просто заради скъпото обслужване при официалния дилър. То уж на теория, трябвало да може да се обслужва и не в официалните сервизи, и пак да не пада гаранцията, ама на практика...
Та колите гаранциите си ги изкарват, производителите не са на загуба, обаче след това трябва достатъчен стимул за да не се държи много същата кола, а да се купува друга от магазина. В кола със скъпи проблемчета и обслужване, става абсолютно неизгодно да се влагат пари, защото и без друго цените на такива коли падат много рязко, а инвестициите понякога се оказват като пълнене на каца без дъно.
Освен това, като няма читави коли втора ръка, много хора се решават да купуват нова от магазина. Особено пък сега се предлагат и най-различни схеми за изплащане, та да могат още повече хора да се решат на покупка на нова.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nikolay_v и 59 госта