Мотокрос и Ендуро обща тема
Re: Мотокрос и Ендуро обща тема
Страхотно колега, сам с времето ще се убедиш, че този тип мотори ти предоставят възможности и емоции, където пистарките просто нямат и риска е в пъти по-нисък. Ако ти се занимава, можеш да си направиш нещо подобно както от линка тук - https://www.dirtbikexpress.co.uk/worksh ... ith_damper. Ако не, можеш да видиш при китайците, просто да има запас за товароподемност от поне 30%.
Re: Мотокрос и Ендуро обща тема
Едно питане имам за акумулатор, смених стартера, но акумулатора е бил приключил, не се и опитва да завърти, свалих го и на зарядното дава error , отворих го абсолютно сух, допълних го и пак ерор и държи само 10 волта, явно е заминала една клетка, сега питането е какъв да сложа като при мен позицията на акумулатора е в легнало положение и не може да се сложи прав, а на акумулатора който замина си има изрично отбелязано, че не бива да се монтира легнал. Модела му е TTZ7S-BS --- VARTA FUN AGM сухо зареден, но се пълни с елктролит, който при мен или е изтекъл, или се е изпарила водата. Карал е година и 3 месеца, което е приемливо за цена 50 кинта, но се чудя дали няма някакъв по-подходящ , който да е предвиден за легнал монтаж, гелов, сух ?
И другото , е че докато сменях стартера се маха изпускателната тръба и една тройна тръба за маслото с 3 банджо болта, като при стягането на единия го скъсах , та си купих и данамометричен ключ до 25нм , че явно след цял ден леене на плочата не си знам силата
Драмата с банджо болта също е интересна, само ОЕ , намирам най-различни варианти но все са по-къси, поръчах от ямаха на цариградско с 10 дни доставка, те пък поръчали другия от схемата , който не е 8 а 10мм... та добре, че познат с YZF426 ми даде един от неговите, да мога този уикенд ако всичко е наред да го събера и да ми наравя часовете за следващо масло, че 2 седмици все няма време .
За гардовете бях обещал, че ще пиша, станах супер лесно, отрязах дръжките в края и се оказа, че в кормилото има набити заготовки за стягане и всичко беше лесно. Лостчетата смених на спирачката и съединителя и всичко е ток, само тоя механизъм за олекотяване нещо ме издразни и се отказах да го слагам или аз нещо бъркам или не е за моя модел, супер къс става хода и не успява да отдели съединителя.
Утре чакам и стойка за мотора, да не го катеря по тия военни сандъци, ще пиша и снимам като дойде .
И другото , е че докато сменях стартера се маха изпускателната тръба и една тройна тръба за маслото с 3 банджо болта, като при стягането на единия го скъсах , та си купих и данамометричен ключ до 25нм , че явно след цял ден леене на плочата не си знам силата
Драмата с банджо болта също е интересна, само ОЕ , намирам най-различни варианти но все са по-къси, поръчах от ямаха на цариградско с 10 дни доставка, те пък поръчали другия от схемата , който не е 8 а 10мм... та добре, че познат с YZF426 ми даде един от неговите, да мога този уикенд ако всичко е наред да го събера и да ми наравя часовете за следващо масло, че 2 седмици все няма време .
За гардовете бях обещал, че ще пиша, станах супер лесно, отрязах дръжките в края и се оказа, че в кормилото има набити заготовки за стягане и всичко беше лесно. Лостчетата смених на спирачката и съединителя и всичко е ток, само тоя механизъм за олекотяване нещо ме издразни и се отказах да го слагам или аз нещо бъркам или не е за моя модел, супер къс става хода и не успява да отдели съединителя.
Утре чакам и стойка за мотора, да не го катеря по тия военни сандъци, ще пиша и снимам като дойде .
Re: Мотокрос и Ендуро обща тема
Ако цената не е чак такъв фактор и си вързан с монтаж. Li-ion батерия също е добра опция. Пестиш кг, няма значение къде и как ще я вържеш и не я обслужваш доживот. Като се върна от път, ще пробвам да ти линка конкретни обяви за батерии. На 78стр от ръководството е оригиналния тип батерия - YTZ7S.
Re: Мотокрос и Ендуро обща тема
Поръчах YTZ7S-BS марка 4RIDE ще пиша отзиви, но гледам , че и той си е с електролит, май варианта е да го свалям след като карам и мотора ще престои през седмицата на стойката и ще го следя от време на време да не му пада нивото на вода. За литиево йонната батерия ще съм благодарен, звучи като решение на проблема.
Re: Мотокрос и Ендуро обща тема
Привет, колега и аз си закупих същата мотуретка само че 2006 г. Но напрактика от 2003 до 2006 са едни и същи.
Въпросът ми е доволен ли си от машината и какви съвети би ми дал ти относно обслужването на мотора, все пак ти вече си минал по този път. Благодаря предварително :)
Въпросът ми е доволен ли си от машината и какви съвети би ми дал ти относно обслужването на мотора, все пак ти вече си минал по този път. Благодаря предварително :)
Re: Мотокрос и Ендуро обща тема
Честито, изглежда добре. За начало хубаво е да му смениш антифриза ако не е сменен, маслото и филтъра на 15 мото часа, ако нямаш е хубаво да си сложиш моточасовник. Гледам, че нямаш гардове, аз си взех от Али експрес и са много добри, мога да ти дам линк ако не намираш. Виж ръководството което е качено тук в темата, всичко е обяснено много добре. Ако имаш нужда от някакви части може да пишеш, да ти съдействам с нещо , че направих разни контакти вече. Хубаво е да си купиш стойка за ремонт , аз се родих с нея , мой познат ги внася за без пари 69лв са и ти облекчават много дейностите по мотора. Задължително си купи ботуши , каска, ризница, наколенки, ръкавици и очила ако не си се оборудвал. Спрей за почистване и спрей за смазване на веригата и четка , масло за въздушния филтър и т.н. Ииии много внимавай , че мотора си е доста мощен и общо взето няма значение на коя предавка си и с каква скорост се движиш , дадеш ли му пълна газ с лекота се изправя на задна гума и те хвърля . Гумите се помпат на 0.8 - 1.0 според терена. Настрой си задния амортисьор и вилката по твоето тегло и ръст и започвай да му раздаваш. Аз правих 4 обслужвания вече около 60 часа , защото имам възможност да карам само уикендите и мога да кажа, че все още не съм му свикнал. Гледам че нямаш регистрация , така че не експериментирай да го караш по републиканската пътна мрежа . Мен както ме фиксират някъде и ме подгонват , но аз си имам номера , ГО, ГТП и само се проверяваме. Стойката тип пачи крак също е голяма благинка и на тоя модел е много удобна и прибрана , аз я счупих и докато я оправя постоянно се чудех на какво да го подпирам , като го палиш на ритане също е много по-удобно да имаш и стойка. Акумулатор ако имаш предполагам, че е почти легнал и те съветвам като не го караш да го откачаш и оставяш вертикално, че иначе заминава много бързо. Аз дори мисля да го модифицирам да стой вертикален или да взема един Li-ion и да си реша проблема. Стартера работи ли ти , моя беше поизсъхнал и го смених с нов и се родих.
Re: Мотокрос и Ендуро обща тема
Здравей, много ти благодаря за съветите с сигурност ще ми бъдат от полза. :) Вече си купих каска и очила но до там, сега започвам да се обурудвам лека по лека имам време до стартирането на сезона. Ако можеш да ми дадеш някой сайт или магазин в, който не са прекалено скъпи ще ти бъда благодарен! Аз каската си я взех от "линсон мото" на "онил"
Аз имам пачия крак но предишният собственик я е свалил понеже е метална и тежи, аз ще търся алуминиева да му сложа. Мотора има мото часовник, човека от, който купих мотора каза, че е сменил маслото преди 2 мото часа заедно с филтрите но мисля за новия сезон да си го сменя за всеки случай.
Стартера работи, но когато е студен го паля на манивела. За регистрацията не съм много сигурен дали да правя, защото все пак мисля да го карам само в гората. Иначе мотора има Испански документи дори и номер, предишния собственик каза, че мога да направя само една гражданска на испанския талон и да си го карам без да го прехвърлям на български табели, но не съм много запознат дали може така.
Аз му направих около 2 часа каране но стана студено и го прибрах в гаража. Дали е нужно сега зимата да му източа бензина или не е необходимо?
Аз имам пачия крак но предишният собственик я е свалил понеже е метална и тежи, аз ще търся алуминиева да му сложа. Мотора има мото часовник, човека от, който купих мотора каза, че е сменил маслото преди 2 мото часа заедно с филтрите но мисля за новия сезон да си го сменя за всеки случай.
Стартера работи, но когато е студен го паля на манивела. За регистрацията не съм много сигурен дали да правя, защото все пак мисля да го карам само в гората. Иначе мотора има Испански документи дори и номер, предишния собственик каза, че мога да направя само една гражданска на испанския талон и да си го карам без да го прехвърлям на български табели, но не съм много запознат дали може така.
Аз му направих около 2 часа каране но стана студено и го прибрах в гаража. Дали е нужно сега зимата да му източа бензина или не е необходимо?
Re: Мотокрос и Ендуро обща тема
И аз от линсон взех каска и ботуши, имаха промо цена тогава и 48 номер ботуши каквито никъде нямаше и ги взех веднага, в началото ми беше много странно с тях , но сега без тях се чувствам все едно съм бос. Най-важното е да свикнеш първоначално с тях , повече няма да ги свалиш. Обратният вариант е кофти, да свикнеш с маратонки и после няма свикване с ботушите. Старай се да си изградиш правилни навици още от началото, защото после ще ти е трудно. Ризница имах от планинското колоездене, което практикувам, ръкавици от Али експрес, че тук не познават парите...аз не съм източвал бензин, гледам веднъж месечно да го паля . За регистрация не мога да кажа много, аз си го взех на бг табели и само минах кат за сверка на номера на рамата и ДВГ и смяна на талони.
Re: Мотокрос и Ендуро обща тема
Ами аз се чудя на коя марка да си взема ботуши но мисля да си взема пак на "онил". Знаеш ли от къде мога да взема алуминиев пачи крак?
Re: Мотокрос и Ендуро обща тема
Ботушите ми са онийл също, доволен съм. Алуминиева стойка не знам , по-скоро втора употреба нещо. Оригиналната си е супер, доста е здрава.
Re: Мотокрос и Ендуро обща тема
Пораздвижих малко този уикенд машината, акумулатора както се очакваше само каза мяу мау , цък цък и се изправих да ритам. Последно е пален около коледа, на трето ритане бау и айде в гората :)
Бензина си е от лятото, не усетих някаква разлика, върви, работи прекрасно, умрях от студ за няма и 20км каране въпреки, че бях като скиор опакован , термо бельо, бонета баси му и студа става като се изрежеш. Пуснах си стравата да видя после някаква статистика, че даже и километраж нямам работещ, има там някакво компютърче от велосипед, което не е и калибрирано , че редовно пише 99.9км/ч което е абсурдно но това ще се занимавам по натам, стравата казва топ спийд 83.7 за маршрута, като целта не е била да се гони максимум , но на моменти разума остава малко по-назад зад мотора, върху което работя усилено.... че не е добре . На сняг не успях много да карам, защото беше останал много малко по разните му склонове, и то не сняг а разтопон позамръзнал скреш, който доста ме поднасяше , а не смея още да си играя . Накратко голям кеф, голям шум, релакс 100%
Бензина си е от лятото, не усетих някаква разлика, върви, работи прекрасно, умрях от студ за няма и 20км каране въпреки, че бях като скиор опакован , термо бельо, бонета баси му и студа става като се изрежеш. Пуснах си стравата да видя после някаква статистика, че даже и километраж нямам работещ, има там някакво компютърче от велосипед, което не е и калибрирано , че редовно пише 99.9км/ч което е абсурдно но това ще се занимавам по натам, стравата казва топ спийд 83.7 за маршрута, като целта не е била да се гони максимум , но на моменти разума остава малко по-назад зад мотора, върху което работя усилено.... че не е добре . На сняг не успях много да карам, защото беше останал много малко по разните му склонове, и то не сняг а разтопон позамръзнал скреш, който доста ме поднасяше , а не смея още да си играя . Накратко голям кеф, голям шум, релакс 100%
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет 26 яну 2024 12:13
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мотокрос и Ендуро обща тема
DoH_KuXoT написа:Моторетката се продава , ако има мераклии :)
Здравей, продаден ли е мотора
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта