AE е нова серия на СВ.
Есента на 2014 приятел регистрира нов автомобил и номера му беше СВ .... АА.
Досега .Е имаше само при серия Т.
Тоест, СВ .... ТА, и т.н.
Номера ЕА
-
- VW експерт
- Мнения: 12826
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: Чет 24 юни 2010 21:59
- Автомобил: VAG 5+
- Двигател: engine19
- Местоположение: XackoBo
Re: Номера ЕА
fur1ous написа:системата им също не индикира,че е имало АА въобще
Коя система?
СВ **** АА са минали в началото, 2014-15 г.
Zdravko Zankov написа:fur1ous написа:Номерата почнаха от СВ0001АЕ след СВ9999ХТ. Интересно.
Грешиш.
Започнаха от СВ 0001 АА
Къде е грешката ?
-
- VW експерт
- Мнения: 12826
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Номера ЕА
Коригирано.
Zdravko Zankov написа:fur1ous написа:Номерата почнаха от СВ0001АЕ след СВ9999ХТ. Интересно.
Коректно.
- fur1ous
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Номера ЕА
Дал съм линк на предната страница и то 2 пъти. Разгледайте там и ще се ориентирате за какво става въпрос.
- mukot
- Мнения: 322
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: Номера ЕА
fur1ous написа:Номерата почнаха от СВ0001АЕ след СВ9999ХТ. Интересно.
Снощи видях номер със серия ВЕ.
-
- VW експерт
- Мнения: 12826
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Номера ЕА
СВ .... АЕ е свършил.
Почва СВ .... ВЕ.
Не е електрокар.
Почва СВ .... ВЕ.
Не е електрокар.
- fur1ous
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Номера ЕА
Днес 28.02.2024 г. в отдел "Пътна полиция" към СДВР ще бъдат приемани заявления за номера по избор от ЕА0051АВ до ЕА0100АВ тип 1, съгласно заповед 4332з-173/28.02.2023 г. на директора на СДВР.
на АВ са, ама колко време им отне е друг въпрос, а и по последни данни са им намаляли продажбите на ЕА.
-
- VW експерт
- Мнения: 12826
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Номера ЕА
В последните дни по различните сайтове, не жълти, излизат статии, че краят на ДВГ-то не е толкова близо.
Мерцедес, Рено бият отбой по темата "Всичко на ток".
Мерцедес, Рено бият отбой по темата "Всичко на ток".
Re: Номера ЕА
Краят на ДВГ не зависи от производителите. Зависи от хората в Брюксел.
Ако легалните инструменти (генерално законодателство) не налагат агресивно преминаване на ток, производителите могат да ти продават ДВГ-та и в близките 200 години без проблем.
Ако реално не играят роля изискванията за замърсяване, никой няма да те спре да си произвеждаш 1.9TDI през 2024 и нататък.
Ако легалните инструменти (генерално законодателство) не налагат агресивно преминаване на ток, производителите могат да ти продават ДВГ-та и в близките 200 години без проблем.
Ако реално не играят роля изискванията за замърсяване, никой няма да те спре да си произвеждаш 1.9TDI през 2024 и нататък.
Re: Номера ЕА
Обаче се оказва, че литиевите батерии след като им приключи жизненият цикъл по електромобилите са много трудно разградими в природата или трудно се рециклират до нещо обратно във веригата, за разлика от ДВГ.
И в този ред на мисли, претеглено от гледна точка на замърсяването излиза, че за момента тези батерии ще нанесат много повече щети на природата в дългосрочен план, отколкото замърсяването от ДВГ, на които монтират достатъчно добри системи за пречистване и процента замърсяване е снижен значително отпреди 10 години. И това ще си остане така поне докато се не измисли технология, която да обработва батериите.
И в този ред на мисли, претеглено от гледна точка на замърсяването излиза, че за момента тези батерии ще нанесат много повече щети на природата в дългосрочен план, отколкото замърсяването от ДВГ, на които монтират достатъчно добри системи за пречистване и процента замърсяване е снижен значително отпреди 10 години. И това ще си остане така поне докато се не измисли технология, която да обработва батериите.
Re: Номера ЕА
railfan написа:Обаче се оказва,
Оказа се , че нищо не си разбрал , но пък имаш мнение . Батериите се рециклират над 95% , а единствения проблем е в липсата на достатъчно материал за рециклиране. И това е засега !
А ти колко бензин успя да рециклираш , че стигна до това велико умозаключение ?
Re: Номера ЕА
hvp800 написа:railfan написа:Обаче се оказва,
Оказа се , че нищо не си разбрал , но пък имаш мнение . Батериите се рециклират над 95% , а единствения проблем е в липсата на достатъчно материал за рециклиране. И това е засега !
А ти колко бензин успя да рециклираш , че стигна до това велико умозаключение ?
Не вникваш в коментара ми, но пишеш на контра - нЕма лошо, но пък прави изказването не на място и като цяло излишно заяждане.
Аз не твърдя, че батериите не се рециклират. В основният си коментар казвам следното: трудно се рециклират до нещо обратно във веригата, а не че не се рециклират. Да, може да станат нещо друго като предназначение, но няма да станат отново батерии за електромобили заради техтологията, която се ползва към момента и в този смисъл не се връщат във веригата отново. За разлика от рециклирането на материалите от рециклажа на един ДВГ.
Освен това, самата технология на рециклиране е многокомпонентна и скъпа(за момента), отделя аеро замърсяване в големи количества(не искам да ти изглеждам като еколог, но това е факт).
Повече бих се притеснявал, че ако производството на електромобили е масово и замени в голям процент производството на ДВГ това ще доведе до голямо търсене на литий, което също не е много ясно как ще се получи, а и това не е неизчерпаем източник, имайки предвид, че се добива от земна маса.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Vincent1 и 50 госта