Golf 1 GTI - най-достойният представител на GTI-моделите?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Съб 07 юли 2007 13:35


Golf 3 1.8 написа:Аз смея да твърдя че на 400м най бързото гти е голф 2 с КР, иначе аз съм фен на АБФ-а шот върви повече в високите обороти и въпреки по голямото си тегло е с най голяма максимална скорост и от 3-та нагоре върви много добре.Не включвам петицата шот тя е с много коне повече....

:да:




Потребителски аватар
tiho_madjarov
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Golf 1 GTI - най-достойният представител на GTI-моделите?

Мнениеот tiho_madjarov » Сря 12 яну 2011 20:20


Здравейте колеги.Днес гледах един Голф 1 с надписи GTI и доста ми хареса(макар,че имам голф 1 ама не е GTI) и мисля да ходя да правя пазарлъка да го купувам.Само едно нещо ме притеснява-според вас има ли единички GTI с 5 врати,защото тази е с 5.Иначе скростомера е разграфен до 220 има и оборотомер,вскичко по колата изглежда оригинално,притесняват ме само тези 5 врати :screwy


Потребителски аватар
Presian
Мнения: 490
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 17:30
Автомобил: VW Golf
Двигател: BAG
Местоположение: Пловдив

Re: Golf 1 GTI - най-достойният представител на GTI-моделите?

Мнениеот Presian » Чет 13 яну 2011 14:22


В Аутобилд (днешния) излезе статия на тема "Кои са по-добри-Пионерите или съвременните коли?" (или нещо подобно).Като се прибера ще я прочета и ще постна тука по-интересното. Сравнени са голф1 ГТИ и голф6 ГТИ, както и първите БМВ-та 3ки и още няколко двойки коли...


tero_vw_1988
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 05 апр 2009 15:45
Автомобил: Golf3
Двигател: TDI AFN
Местоположение: Троян

Re:

Мнениеот tero_vw_1988 » Чет 13 яну 2011 19:35


Малко_Направен написа:
stoqn_g60 написа:golf 2 g 60 limited крие под капака 210 понита и max скорост от 230 км/чза съжаление са произведени само 70 брл
И от тези 70 бр.,40 са закупени от служители на завода на ФВ.Това го четох скоро в някакъв немски сайт!!!!!


74 са бройките :wink:

Скоро виждах такъв да се продава за 45000 евро mhihi

А ето го и самия красавец :bowdown


Потребителски аватар
Presian
Мнения: 490
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 17:30
Автомобил: VW Golf
Двигател: BAG
Местоположение: Пловдив

Re: Re:

Мнениеот Presian » Чет 13 яну 2011 21:38


Въодушевление:Легенди!
ФВ голф ГТИ и Поло ГТИ постави нови мащаби, а последното иска да ги надхвърли.Дали ще успее?

Диви времена: още в средата на 70-те години ФВ обърна гръб на всеки, който искаше няколко конски сили повече.И после, през 1976г., хората от Волфсбург поставиха 110к.с. под капака на Голф, с цели 40 повече от обикновената версия.Така новороденото ГТИ можеше да се превърне само в едно: в хит. А както знаем днес- в легенда.Който го е познавал, не е забравил колко малък и деликатен беше.С лека конструкция, владеещ и до днес своите номера за забавление:достатъчни са само няколко минути и водачът вече е широко усмихнат.Ръмжи и дърпа като териер салам, повдига крак в завоите, тегли волана и поднася задница. Малък автомобил, голямо удоволствие-въпреки че трансмисията и спирачките се усещаха така, сякаш са пълни с мармалад.Който иска днес да се доближи до легендата, трябва да избере ГТИ с малко име Поло, просто Голф-ът отдавна е пораснал.По-малкият му брат също има склонност към гениални маниери.Той е много по-цивилизован от стария боец и доста по-бърз.Къде обаче е останала директността, лекотата на придвижването напред?Усмивка на задоволство заслужава само първото ГТИ. mhihi

Голф1 ГТИ: --------------------Поло ГТИ:
4-цилиндров редови---------------------4-цилиндров редови турбо, Компресор
Работен обем: 1588----------------------------1390
Мощност: 110к.с.(6100об/мин)----------------------180к.с.(6200 об/мин)
Макс. въртящ момент: 137Нм (5000об/мин)---------------------------250Нм (2000об/мин)
Макс скорост 0-100км/ч 183км/ч 10.0 сек.-------------------------229км/ч 6.9 сек.
Собствено тегло: 870кг.--------------------------------------1269кг.
Д/Ш/В в мм: 3725/1630/1395-----------------------------------3976/1682/1452

Цена: 15 085 дойче марки (1978г.)-------------------------------37 603 лева


Това е от днешния Аутобилд. Супер як брой :deal :012:


Потребителски аватар
tiho_madjarov
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Golf 1 GTI - най-достойният представител на GTI-моделите?

Мнениеот tiho_madjarov » Съб 15 яну 2011 8:58


И в крайна смерка сега има ли единичка GTI с 5 врати или няма :012:


tero_vw_1988
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 05 апр 2009 15:45
Автомобил: Golf3
Двигател: TDI AFN
Местоположение: Троян

Re: Golf 1 GTI - най-достойният представител на GTI-моделите?

Мнениеот tero_vw_1988 » Съб 15 яну 2011 10:27


tiho_madjarov написа:И в крайна смерка сега има ли единичка GTI с 5 врати или няма :012:


Има,на колегата vaso18 е такава 1.8 GTI DX мотора :arrow:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Golf 1 GTI - най-достойният представител на GTI-моделите?

Мнениеот Stenly » Нед 30 яну 2011 21:25


Има и 1,6 гти и 1,8 гти с 5 врати единица.

Малко хора знаят за 1.6 ЕГ двигателя на единицата - 110 коня (стария блок) може би,защото вече тоя мотор почти няма живи роднини (произвеждан до 1982). Аз откакто купих моята с такъв мотор и я покарах смея да твърдя,че това е най-добрия създаван някога 8 клапанов мотор на ФВ. На другата кола съм с модифициран 1.8 мотор,който е сбирщайн но доста части са аналогични като на 1.8 ДХ и като направя сравнение 1,6 е по-респонсен от него.


Потребителски аватар
Gigabyte
Мнения: 2857
Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
Автомобил: neko drugo
Двигател: vaprosche
Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу

Re: Golf 1 GTI - най-достойният представител на GTI-моделите?

Мнениеот Gigabyte » Нед 30 яну 2011 21:49


Stenly написа:Има и 1,6 гти и 1,8 гти с 5 врати единица.

Малко хора знаят за 1.6 ЕГ двигателя на единицата - 110 коня (стария блок) може би,защото вече тоя мотор почти няма живи роднини (произвеждан до 1982). Аз откакто купих моята с такъв мотор и я покарах смея да твърдя,че това е най-добрия създаван някога 8 клапанов мотор на ФВ. На другата кола съм с модифициран 1.8 мотор,който е сбирщайн но доста части са аналогични като на 1.8 ДХ и като направя сравнение 1,6 е по-респонсен от него.


Ти не прави сравнения из форумите ,ми почвай това купе и тоя мотор и го напъвай на каране :)



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 168 госта