Г4 1.8ГТИ или 1.9ТДИ 150кс ОТНОВО

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
kircheto

Г4 1.8ГТИ или 1.9ТДИ 150кс ОТНОВО

Мнениеот kircheto » Пон 12 ное 2007 8:44


Дайте да поспамиме малко за двата двигателя
1Кой е по надежден
2Кой ще върви повече след чипосване
3Какво има 1пред другия
4Има ли смисал да се кара на нафта като и тя е 2лв
400м тайм?
Най срещани проблеми!

http://www.zeperfs.com/duel387-385.htm




Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2703
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Пон 12 ное 2007 9:05


1-и двата са надеждни
2-1.8Т
3-1.8Т според мен е по пъргав
4-ба ли му маата


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 12 ное 2007 9:05


3. Дизела пред бензина - по-голям въртящ момент.
4. Има смисъл, ако караш на бензин - разхода на нафта и бензин не е един и същ (при еднакво каране). Няма смисъл, ако ще слагаш (или има) газ - пропан-бутан или метан. Нафта (евентуално, вече се по-трудно) може да се намери и на по-ниска цена.
Предполагам става въпрос за бензинов двигател 1,8Т 150 к.с. ?

И разбира се, не бива да се забравят, и трябва да се спазват правилата за експлоатация на турбо-двигатели - това за надеждността, и защото питаш за по-състезателно ползване.

Най-често срещани проблеми - с турбината, дебитомера (и на двата двигателя), на бензиновия и с бобините.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пон 12 ное 2007 9:10


ТДИ-то 150 коня попринцип е много сериозна машинка!

те се водят ГТИ ТДИ ако не се лъжа и самото купе има доста високо ниво на оборудване ... но за жалост са отвратително скъпи (е поне за мен) :(


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пон 12 ное 2007 12:08


Vizor написа:
те се водят ГТИ ТДИ

Не е задължително,това е нивото на обурудване!Има много 150тки хайлайн.Даже повечето в БГ са такива.разпознават се изключително лесно :wink:


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Пон 12 ное 2007 12:09


Според мене дизеляка - много пъргаво животно е.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 12 ное 2007 12:17


Vladko написа:
Vizor написа:
те се водят ГТИ ТДИ

Не е задължително,това е нивото на обурудване!Има много 150тки хайлайн.Даже повечето в БГ са такива.разпознават се изключително лесно :wink:

Точно така е.
Има няколко изпълнения


Golf 1.9 TDI Highline G6 1896ccm 110/150 09/2000-08/2003

Golf 1.9 TDI 4Motion Highline G6 1896ccm 110/150 09/2000-08/2003

Golf 1.9 TDI GTI G6 1896ccm 110/150 09/2000-08/2003

Golf 1.9 TDI Colour Concept G6 1896ccm 110/150 09/2000-04/2002

Golf 1.9 TDI 4Motion Colour Concept G6 1896ccm 110/150 09/2000-04/2002


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Пон 12 ное 2007 14:16


И аз така мисля.ТДИ-то е истината.Дори и при 2лв литъра.Аз слагам премиум за 2.30 +добавка и съм много доволен как върви.


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Пон 12 ное 2007 14:36


И двата вида си имат предимства, така че което и да е, все ще е хубаво :D


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11160
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 12 ное 2007 15:25


Поредната тема, в която си чешем клавиатурите.
Хубаво TDI 150 кс е не по-малко от 10 000 евро
А нали знаете какво може да се вземе за 10~11 хил. евро?
GTI 25 Jahre 180кс. Някой ще каже, ама тя бензиновата е акцизна. Да такава е. Но според мен човек, който ще даде 20~22 хил. лева за Голф на 5~6 години няма да го спрат още около 4000 лв.
Какво ли получава повече?
Най-малкото един уникален салон!

Салон на GTI TDI 150 кс. Както виждате класически салон на GTI. Нямате нужда от повече снимки.
Изображение

Салон на Юбилейката. Тук може би някой не знае колко много разлики има с нормалния.

Изображение
Изображение
Изображение

И разликата във външната визия при двете коли.

GTI TDI

Изображение
Изображение

Юбилейката, която фабрично излиза на 18 цола
Изображение
Изображение

Двете коли са от мобилето. Двете са 2002 г. Дизелът е на 150 000 км, а Юбито е на 110 000 км
Дизелът е 9900 евро, а Юбито е 10700 евра.

За мен лично точно м/у тези две коли няма да се колебая и минута коя да взема....за неразбралите ще бъде бензиновата :lol:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Пон 12 ное 2007 19:02


Аз също бих избрал бензиновата - ако говорим за разходи - не трябва да забравяме, че те не са само за горива. А съм чувал от доста хора, че специално този 150 к.с. помпа-дюза дизел е много капризен към качеството на нафтата - демек, голям риск с българската "качествена" нафта да има чести посещения в бокса. Отделно един читав газов инжекцион (2500 лева) и разхода ти пада поне с 30% под дизеловия вариант. За вървеж - също бензиновата ще е едни гърди напред, независимо от по-големия въртящ момент на дизела, просто при дизела този въртящ момент е до към 4000 оборота, докато при бензиновия вариант го има до 6500 ...


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8289
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пон 12 ное 2007 19:43


musura написа:просто при дизела този въртящ момент е до към 4000 оборота, докато при бензиновия вариант го има до 6500 ...


Да де ама за какво ти е въртящ момент след 4000 об/м при дизела като вече си почти с 200км/ч освен ако не си от типа "много бърз и много яростен.." и клонящ към "много размазан" :lol: А иначе си е ясно че темата е клоняща към безкрайност като всички подобни !


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пон 12 ное 2007 20:32


brabus написа:Поредната тема, в която си чешем клавиатурите.

Салон на GTI TDI 150 кс. Както виждате класически салон на GTI. Нямате нужда от повече снимки.
Изображение


Това не е салон от ГТИ това са нормалните шпорт зитце :wink:
Ето от моят
Изображение
Иначе съм съгласен с всичко което си написал(явно имаме еднакви вкусове)И аз бих взел Юбилейка,на живо е уникална.
П.С. Имам джанти като на юбито ама са ми на 5х112 как да ги сложа на 4ката с адаптори не е ли рисковано?


боби
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 09 фев 2006 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот боби » Пон 12 ное 2007 20:37


защо ми се струва че ако вземеш дизел и го караш яко... като бензинова кола ще го скапеш мн. по бързо. може да не съм прав но бензина издържа мн. повече на спортно каране от дизела... най малкото от разликата в компресията... а който си взема такава кола / поне в бг. / се опитва да я счупи... поне аз съм така. а ръчкан дизел пуши повече и от кремиковски комин. :twisted:


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Пон 12 ное 2007 21:11


musura написа: За вървеж - също бензиновата ще е едни гърди напред, независимо от по-големия въртящ момент на дизела, просто при дизела този въртящ момент е до към 4000 оборота, докато при бензиновия вариант го има до 6500 ...


Бъркаш доста,във сток вариант дизела е една идея по-бърз от ГТИ-то при всякакъв вид ускорения и доускорения,дори в началото на темата има линк където може да се увериш. :idea: След чипосване ефекта при дизела ще е доста по-значителен отколкото на бензина,возил съм се на чипосано ТДИ и ефекта е направо УАУУУ mhihi mhihi Разхода също е в полза на дизела ,въпреки моментното състояние на цените на горивата,защото той е по-малък,колко литра дава такова ТДИ и колко дава ГТИ?
И въпреки всичко,ако не ме притеснява парите за бензин бих избрал ГТИ-то ,защото няма по-голям кеф от това да ръчкаш бензинов двигател.... mhihi mhihi



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта