Дайте да поспамиме малко за двата двигателя
1Кой е по надежден
2Кой ще върви повече след чипосване
3Какво има 1пред другия
4Има ли смисал да се кара на нафта като и тя е 2лв
400м тайм?
Най срещани проблеми!
http://www.zeperfs.com/duel387-385.htm
Г4 1.8ГТИ или 1.9ТДИ 150кс ОТНОВО
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
3. Дизела пред бензина - по-голям въртящ момент.
4. Има смисъл, ако караш на бензин - разхода на нафта и бензин не е един и същ (при еднакво каране). Няма смисъл, ако ще слагаш (или има) газ - пропан-бутан или метан. Нафта (евентуално, вече се по-трудно) може да се намери и на по-ниска цена.
Предполагам става въпрос за бензинов двигател 1,8Т 150 к.с. ?
И разбира се, не бива да се забравят, и трябва да се спазват правилата за експлоатация на турбо-двигатели - това за надеждността, и защото питаш за по-състезателно ползване.
Най-често срещани проблеми - с турбината, дебитомера (и на двата двигателя), на бензиновия и с бобините.
4. Има смисъл, ако караш на бензин - разхода на нафта и бензин не е един и същ (при еднакво каране). Няма смисъл, ако ще слагаш (или има) газ - пропан-бутан или метан. Нафта (евентуално, вече се по-трудно) може да се намери и на по-ниска цена.
Предполагам става въпрос за бензинов двигател 1,8Т 150 к.с. ?
И разбира се, не бива да се забравят, и трябва да се спазват правилата за експлоатация на турбо-двигатели - това за надеждността, и защото питаш за по-състезателно ползване.
Най-често срещани проблеми - с турбината, дебитомера (и на двата двигателя), на бензиновия и с бобините.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11160
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Vladko написа:Vizor написа:
те се водят ГТИ ТДИ
Не е задължително,това е нивото на обурудване!Има много 150тки хайлайн.Даже повечето в БГ са такива.разпознават се изключително лесно
Точно така е.
Има няколко изпълнения
Golf 1.9 TDI Highline G6 1896ccm 110/150 09/2000-08/2003
Golf 1.9 TDI 4Motion Highline G6 1896ccm 110/150 09/2000-08/2003
Golf 1.9 TDI GTI G6 1896ccm 110/150 09/2000-08/2003
Golf 1.9 TDI Colour Concept G6 1896ccm 110/150 09/2000-04/2002
Golf 1.9 TDI 4Motion Colour Concept G6 1896ccm 110/150 09/2000-04/2002
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11160
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Поредната тема, в която си чешем клавиатурите.
Хубаво TDI 150 кс е не по-малко от 10 000 евро
А нали знаете какво може да се вземе за 10~11 хил. евро?
GTI 25 Jahre 180кс. Някой ще каже, ама тя бензиновата е акцизна. Да такава е. Но според мен човек, който ще даде 20~22 хил. лева за Голф на 5~6 години няма да го спрат още около 4000 лв.
Какво ли получава повече?
Най-малкото един уникален салон!
Салон на GTI TDI 150 кс. Както виждате класически салон на GTI. Нямате нужда от повече снимки.
Салон на Юбилейката. Тук може би някой не знае колко много разлики има с нормалния.
И разликата във външната визия при двете коли.
GTI TDI
Юбилейката, която фабрично излиза на 18 цола
Двете коли са от мобилето. Двете са 2002 г. Дизелът е на 150 000 км, а Юбито е на 110 000 км
Дизелът е 9900 евро, а Юбито е 10700 евра.
За мен лично точно м/у тези две коли няма да се колебая и минута коя да взема....за неразбралите ще бъде бензиновата
Хубаво TDI 150 кс е не по-малко от 10 000 евро
А нали знаете какво може да се вземе за 10~11 хил. евро?
GTI 25 Jahre 180кс. Някой ще каже, ама тя бензиновата е акцизна. Да такава е. Но според мен човек, който ще даде 20~22 хил. лева за Голф на 5~6 години няма да го спрат още около 4000 лв.
Какво ли получава повече?
Най-малкото един уникален салон!
Салон на GTI TDI 150 кс. Както виждате класически салон на GTI. Нямате нужда от повече снимки.
Салон на Юбилейката. Тук може би някой не знае колко много разлики има с нормалния.
И разликата във външната визия при двете коли.
GTI TDI
Юбилейката, която фабрично излиза на 18 цола
Двете коли са от мобилето. Двете са 2002 г. Дизелът е на 150 000 км, а Юбито е на 110 000 км
Дизелът е 9900 евро, а Юбито е 10700 евра.
За мен лично точно м/у тези две коли няма да се колебая и минута коя да взема....за неразбралите ще бъде бензиновата
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
- Контакти:
Аз също бих избрал бензиновата - ако говорим за разходи - не трябва да забравяме, че те не са само за горива. А съм чувал от доста хора, че специално този 150 к.с. помпа-дюза дизел е много капризен към качеството на нафтата - демек, голям риск с българската "качествена" нафта да има чести посещения в бокса. Отделно един читав газов инжекцион (2500 лева) и разхода ти пада поне с 30% под дизеловия вариант. За вървеж - също бензиновата ще е едни гърди напред, независимо от по-големия въртящ момент на дизела, просто при дизела този въртящ момент е до към 4000 оборота, докато при бензиновия вариант го има до 6500 ...
- Stivi
- Мнения: 8289
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
musura написа:просто при дизела този въртящ момент е до към 4000 оборота, докато при бензиновия вариант го има до 6500 ...
Да де ама за какво ти е въртящ момент след 4000 об/м при дизела като вече си почти с 200км/ч освен ако не си от типа "много бърз и много яростен.." и клонящ към "много размазан" А иначе си е ясно че темата е клоняща към безкрайност като всички подобни !
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
brabus написа:Поредната тема, в която си чешем клавиатурите.
Салон на GTI TDI 150 кс. Както виждате класически салон на GTI. Нямате нужда от повече снимки.
Това не е салон от ГТИ това са нормалните шпорт зитце
Ето от моят
Иначе съм съгласен с всичко което си написал(явно имаме еднакви вкусове)И аз бих взел Юбилейка,на живо е уникална.
П.С. Имам джанти като на юбито ама са ми на 5х112 как да ги сложа на 4ката с адаптори не е ли рисковано?
защо ми се струва че ако вземеш дизел и го караш яко... като бензинова кола ще го скапеш мн. по бързо. може да не съм прав но бензина издържа мн. повече на спортно каране от дизела... най малкото от разликата в компресията... а който си взема такава кола / поне в бг. / се опитва да я счупи... поне аз съм така. а ръчкан дизел пуши повече и от кремиковски комин.
- gti
- Мнения: 1793
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
- Автомобил: MK4 R32
- Двигател: BFH 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
musura написа: За вървеж - също бензиновата ще е едни гърди напред, независимо от по-големия въртящ момент на дизела, просто при дизела този въртящ момент е до към 4000 оборота, докато при бензиновия вариант го има до 6500 ...
Бъркаш доста,във сток вариант дизела е една идея по-бърз от ГТИ-то при всякакъв вид ускорения и доускорения,дори в началото на темата има линк където може да се увериш. След чипосване ефекта при дизела ще е доста по-значителен отколкото на бензина,возил съм се на чипосано ТДИ и ефекта е направо УАУУУ Разхода също е в полза на дизела ,въпреки моментното състояние на цените на горивата,защото той е по-малък,колко литра дава такова ТДИ и колко дава ГТИ?
И въпреки всичко,ако не ме притеснява парите за бензин бих избрал ГТИ-то ,защото няма по-голям кеф от това да ръчкаш бензинов двигател....
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта