За ксенона

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Чет 10 апр 2008 20:16


В моята книжка имаше някакви много объркани схеми. Според мен най добре е директно "+" от акумулатора като минава през релето и предпазител и "-" пак директно от акумулатора или от някъде около алтернатора. Аз така съм го направил и нямам никакви проблеми.




ganev_1985
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 09 апр 2006 21:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот ganev_1985 » Чет 10 апр 2008 21:01


аз ще си взема прожектор 200 вата ХАЛОГЕН за да наказвам всеки със заслепяващи фарове без значение какви а за ксенона съм съгласен че няма значение на какво е сложен а как е регулиран


Потребителски аватар
fichtenweg
Мнения: 702
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
Автомобил: Passat B5
Двигател: AHH
Местоположение: София

Мнениеот fichtenweg » Чет 10 апр 2008 21:46


ще си направиш единствено лоша услуга по този начин. Май не си попадал на камиони и джипове украсени с безброй фарове като коледна елха. Ако решат могат да те изкарат от пътя като ответна реакция.

(да не говорим че ще пречиш и на много други, които изобщо не са го заслужили)


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 11 апр 2008 7:02


ganev_1985 написа:аз ще си взема прожектор 200 вата ХАЛОГЕН за да наказвам всеки със заслепяващи фарове без значение какви а за ксенона съм съгласен че няма значение на какво е сложен а как е регулиран


За последното си много прав. :wink:


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6151
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VWGT » Пет 11 апр 2008 11:48


VWGT написа:никъде не намерих инфо за монтажа...

Н1 комплекта който взех е оборудван с реле и бушон. Описаните в книжката инстлации са 3 вида:
- само с баласт
- с някъв ХИД модул какъвто нямам
- с реле (имам го) има две схеми: positive и negative connection diagram. Каква е разликата м/у двете?
За Н1 крушка кое е най-доброто връзване?


доколкото разбрах може и без реле, само с баласт, ако тока който идва по жиците до крушката е достатъчно силен, за да запали ксенона. Ама все пак коя инсталация е по-добрата като изпълнение от ел. гледна точка >>> ?


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Пет 11 апр 2008 15:17


VWGT написа:доколкото разбрах може и без реле, само с баласт, ако тока който идва по жиците до крушката е достатъчно силен, за да запали ксенона. Ама все пак коя инсталация е по-добрата като изпълнение от ел. гледна точка >>> ?

Баласта е задължителен релето е по желание. А относно с реле или без аз писах по-нагоре - по добре с реле.


Потребителски аватар
valeto 150hp
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 16 окт 2006 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец
Контакти:

Мнениеот valeto 150hp » Пет 11 апр 2008 17:22


ми то реално се използва инсталацията от кабели на колата за къси или дълги и те си имат релета(което според мен обезмисля поставянето на друго реле)...на моята кола е поставен ксенона без реле :wink:


Потребителски аватар
tunerGTI16v
Мнения: 20
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 1:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот tunerGTI16v » Пет 11 апр 2008 17:32


аз проблеми досега с ксенона нямам,да 4укна на дърво.
доставиха ми го 4рез куриер,монтирах си го сам,фаровете ми са с рефлектор и първата ми работа беше да си ги регулирам
много съм доволен !


Потребителски аватар
marrs
Мнения: 326
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 23:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот marrs » Пет 11 апр 2008 21:00


VWGT написа:
VWGT написа:никъде не намерих инфо за монтажа...

Н1 комплекта който взех е оборудван с реле и бушон. Описаните в книжката инстлации са 3 вида:
- само с баласт
- с някъв ХИД модул какъвто нямам
- с реле (имам го) има две схеми: positive и negative connection diagram. Каква е разликата м/у двете?
За Н1 крушка кое е най-доброто връзване?


доколкото разбрах може и без реле, само с баласт, ако тока който идва по жиците до крушката е достатъчно силен, за да запали ксенона. Ама все пак коя инсталация е по-добрата като изпълнение от ел. гледна точка >>> ?

когато инсталацията за фаровете има реле монтираш ксенона без релета , а когато инсталацията за фаровете е без реле и целия ток минава през корчето е добре да сложиш реле .


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6151
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VWGT » Съб 12 апр 2008 9:34


marrs написа:когато инсталацията за фаровете има реле монтираш ксенона без релета , а когато инсталацията за фаровете е без реле и целия ток минава през корчето е добре да сложиш реле .

10х! ето какво намерих в нета, смятам да приложа същата схема
http://www.youtube.com/watch?v=dvhDGMUV4pg


Потребителски аватар
marrs
Мнения: 326
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 23:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот marrs » Съб 12 апр 2008 20:52


VWGT написа:
marrs написа:когато инсталацията за фаровете има реле монтираш ксенона без релета , а когато инсталацията за фаровете е без реле и целия ток минава през корчето е добре да сложиш реле .

10х! ето какво намерих в нета, смятам да приложа същата схема
http://www.youtube.com/watch?v=dvhDGMUV4pg

ела и ще ти помогна да го монтираш :да:


Потребителски аватар
russonera
Мнения: 1121
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот russonera » Нед 13 апр 2008 9:04


Искам да попитам на Голф 4 какъв трябва да се сложи че не разбирам аз.
Н7 6000К - според вас добре ли е. :arrow:


Потребителски аватар
marrs
Мнения: 326
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 23:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот marrs » Нед 13 апр 2008 18:55


russonera написа:Искам да попитам на Голф 4 какъв трябва да се сложи че не разбирам аз.
Н7 6000К - според вас добре ли е. :arrow:

:да:


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот JC » Нед 13 апр 2008 19:38


5000К май ще е по-добре,но всеки си решава сам :wink:


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Нед 13 апр 2008 19:46


Да, 4300 или 5000к са най-добре според мен. Проблемът е, че рядко се намират евтини китайски ксенони с реални температури на крушките. На който обаче не му пука особено много за парите, може да си вземе нещо по-марково и да няма грижи :)



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта