доколкото помня водата беше Н2О
демек тоя шашкънин дето "разлага" водата с батерия би трябвало да получи 2 атома водород и един кислород на всяка "разложена" молекула?
при затворен буркан от който стърчи тЪрбичка по която идва "водорода" къде бе джанъм отива кислорода? че нещо не се сещам...
и още-водород и кислород правят вода и се отделя ненормална енергия-факт. но някой замислял ли се е че за да има тая реакция-трябва да има налична вода? няма вода-няма реакция.
а тия си отделят водород в буркаче с водица...
мноу палячовско...мноу...
Някой кара ли на вода?
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Абе да ви кажа има логика в цялата галимация.. гледах сайта, който се рекламира от това клипче (water4gas.com) - там продават e-book, който ти обяснява как да си направиш нещото в домашни условия.
Там пише, че с това бурканче вода пича е минал около 900 мили. После го пълниш пак. Обаче НЕ с чешмяна, а с дестилирана вода. Дестилирана означаваше преварена, нали? Демек пак чешмяна.
Значи.. Има логика, защото до колкото съм чувал (не съм се интересувал) водорода се отделя от кислорода точно по този начин.. с точец. Е добре. Закачаш жичките към 12 волта (акумулатор), почва да си отделя лека полека водород и двг си го гори. Ето тук вече не знам как става номера, как става горенето, че даже и печки може да вървят на водород, ръгаш маркуча от буркана между въздушния филтър и турбото и те ти булка спасовден...
Относно голямото налягане, в което се пазел водорода хората пак са обяснили:
На ви сега хинденбург. Запали водата ако можеш!
edit: да си довърша мисълта.. Така се получава почти перпетум-мобиле, щото водорода върти двг, той върти алтернатора, той прави ток, който гори водата.. И остава ток да си смучеш водица от некой язовир и да зарежда буркана автоматично... и пак остава бая ток.. Което ми се струва невъзможно...
И аз май минавам на страната на скептиците, въпреки че има логика. Око да пипне, ръка да види
И все пак някой ако прежали парици да купи тая книга да я шерне..
Там пише, че с това бурканче вода пича е минал около 900 мили. После го пълниш пак. Обаче НЕ с чешмяна, а с дестилирана вода. Дестилирана означаваше преварена, нали? Демек пак чешмяна.
Значи.. Има логика, защото до колкото съм чувал (не съм се интересувал) водорода се отделя от кислорода точно по този начин.. с точец. Е добре. Закачаш жичките към 12 волта (акумулатор), почва да си отделя лека полека водород и двг си го гори. Ето тук вече не знам как става номера, как става горенето, че даже и печки може да вървят на водород, ръгаш маркуча от буркана между въздушния филтър и турбото и те ти булка спасовден...
Относно голямото налягане, в което се пазел водорода хората пак са обяснили:
That's because this small device forces each Gallon of water to expand into gigantic proportions: 1833 Gallons of combustible gas!!!
На ви сега хинденбург. Запали водата ако можеш!
edit: да си довърша мисълта.. Така се получава почти перпетум-мобиле, щото водорода върти двг, той върти алтернатора, той прави ток, който гори водата.. И остава ток да си смучеш водица от некой язовир и да зарежда буркана автоматично... и пак остава бая ток.. Което ми се струва невъзможно...
И аз май минавам на страната на скептиците, въпреки че има логика. Око да пипне, ръка да види
И все пак някой ако прежали парици да купи тая книга да я шерне..
Последна промяна от Ivailo на Сря 18 юни 2008 21:06, променено общо 1 път.
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
restless написа:От БМВ са направили напълно готов за серийно производство автомобил- Hydrogen 7. И не е толкова скъп.
Хонда вече продава серийно произвеждан автомобил - FCX Clarity
Оценките за производствена цена на първото поколение автомобили на водород в експлуатация от 2000г в Калифорния е ~ 1млн долара (колите са давани под наем)
Оценката за продаваните от 2 дена коли (200бр/година, след кандидатстване и одобрение) е от порядъка на 100К долара. "цената" е за производство, потребителите естествено не плащат толкова.
http://automobiles.honda.com/fcx-clarity/
тука пише 3 години по $600 на месец.
- disela
- Мнения: 238
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 14:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сега намерих, некъв пичага си е напраил варбурга да върви с вода
ето я темата :
http://forum.beinsa.info/index.php?topic=226.0
стана ми интересно
ето я темата :
http://forum.beinsa.info/index.php?topic=226.0
стана ми интересно
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
http://www.water-to-gas-review.com/inde ... nsion=8243
Ако беше толкова лесно досега да сме забравили проблемите с петрола . Това пак е някаква вързанка за кубинки обаче не заа обувки
Ако беше толкова лесно досега да сме забравили проблемите с петрола . Това пак е някаква вързанка за кубинки обаче не заа обувки
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
red rider написа:http://www.water-to-gas-review.com/index.php?seed=best-fuel-economy-suv&expansion=8243
Ако беше толкова лесно досега да сме забравили проблемите с петрола . Това пак е някаква вързанка за кубинки обаче не заа обувки
Я си помисли малко дали шейх ан-гх-йф-цл-нйх-икд-мс-йд-ое дето има 2 петролни кладенеца ще иска ти да си караш колата на водород?
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Ако излезе някакъв вариант който наистина ще е по добър заместител от петрола , не се съмнявам че той ще бъде внедрен . Това че някой си има два кладенеца няма да го спре . Самите петролни компании ще го купят и внедрят , лошото е че досега което е измислено е все още неефективно , дали водород или слънчева енергия всичките си имат недостатъци и то големи . Тези няколкостотин милиона коли със едно щракване на пръстите няма да станат да се движат с водород.
- anastas_mateev
- Мнения: 55
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
restless написа:2 думи.anastas_mateev написа:Водорода е най-добрата алтернатива до този момент. БЕЗОПАСЕН Е.
Хинденбург. Дирижабъл.в екстремна ситуация, ако бутилката се счупи,
Водородът не се съхранява в бутилки под налягане. Не е практично нито безопасно в бутилки.резултатът ще бъде слабо избухване на водна пара, която мигновено излита в атмосферата. Няма огън и т.н.
Не е вярно.От БМВ са направили напълно готов за серийно производство автомобил- Hydrogen 7. И не е толкова скъп.
Хонда вече продава серийно произвеждан автомобил - FCX Clarity
Оценките за производствена цена на първото поколение автомобили на водород в експлуатация от 2000г в Калифорния е ~ 1млн долара (колите са давани под наем)
Оценката за продаваните от 2 дена коли (200бр/година, след кандидатстване и одобрение) е от порядъка на 100К долара. "цената" е за производство, потребителите естествено не плащат толкова.Това е и основната причина водородните станций да по-малко от 10 в целия свят, като повечето са в Германия.
Грешка. Най-много обществени водордни станции има в Калифорния
За пълен списък за станциите в света виж например:
http://74.125.39.104/search?q=cache:2NR ... ient=operaП.С. Hydrogen 7 харчи 4кг водород на 100 км.
Honda FCX Clarity харчи около 1кгН2/100км .... е, Hydrogen7 се представя добре... като за БМВ(combined fuel economy to 72 miles/kg-H2*
(74 mpg GGE <miles per gallon gasoline gallon equivalent energy>)
*Based on official 2008 EPA estimated range and fuel efficiency values)П.С.С. За повече информация четете следващия брой на сп. МАХ
Дай един ПМ да се разберем за хонорара, срещу който съм съгласен да ползвате любезно предоставената от мен информация и да ви консултирам за да не заблуждаваме читателите.
1. Проведени за хиляди тестове. Съмнявам се, че ти си експертното мнение от което зависи бъдещето на технологията. Хинденбург да сравняваш е несериозно.
2. Точно така се съхранява. Видях го с очите си.
3. Говоря за цената на автомобила, а не за цената на разработката! Разбира се, че тя е невъобразимо голяма.
4. Виж за водородните станциий може да са толкова само в Германия. Моя грешка.
5. 4кг = 230 км/ч, 390 Нм, 260 кс. Доработка върху 760 Л
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
red rider написа:Ако излезе някакъв вариант който наистина ще е по добър заместител от петрола , не се съмнявам че той ще бъде внедрен . Това че някой си има два кладенеца няма да го спре . Самите петролни компании ще го купят и внедрят , лошото е че досега което е измислено е все още неефективно , дали водород или слънчева енергия всичките си имат недостатъци и то големи . Тези няколкостотин милиона коли със едно щракване на пръстите няма да станат да се движат с водород.
Чакай чакай.. искаш да ми кажеш, че оня същия шейх има интерес да се развива технологията? И не да я саботира? Много наивно ако наистина смяташ така.
В оня сайт си написаха, че технологията е измислена преди 90 години, сега я вадят на показ и я оптимизират...
Докато има петрол ония ще правят всичко възможно да бавят развитието на алтернативните горива, вервай ми!
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 241 госта