километража жужи ??
- jack
- Мнения: 33
- Регистриран на: Вто 24 авг 2004 13:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
километража жужи ??
в4ера сутринта си карам и запо4ва нещо да вие и стърже, колата не беше загряла, някъде зад уредите се 4ува. Може ли да е жилото на километража? запо4ва след 40 км/ч и трябва да спра за да спре. После пак. Като загрее няма проблем. Може би е от студа. И така трети ден всяка сутрин. Колата е пасат. Някой да знае нещо по въпроса?
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11161
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Почти нищо не света не може да ме накара да си сваля таблото в този студ.One написа:Проблема се решава лесно
сваля се километража и с WD 40 или подобно се пръска отзад във фунията където влиза жилото
Хубаво е да не се прекалява с пръскането все пак
Имах съшия проблем и пръс пръс и край
Успех
1. Студено ми е
2. От студа ще взема да счупя някоя пластмасова джаджа и ще умра от яд (тези които са сваляли табло на Г2 знаят каква е процедурата, а аз съм си вързал и CD-то и само него, за да го изкарам ще ми отнеме над 1 час)
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16285
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
MK2 написа:Малко питане извън темата,за което моля да не ми се сърдите:Някой знае ли как се сваля страничните пластмасови механизъмчета на таблото от където излиза въздуха от парното(духалките които са лява и дясна)?
нема проблемация /студено е и внимавай да не строшиш пластмасата/
излшзон ноприд, леко ги наведи и подхавани с нещо става с тънка отвертка и първо от оста от едната страна и после от другата, самите пластмаси са с полукръгли отвори и излиза напред, после ги щракаш пак едно по едно
събира се много мизерия и аз ги чистя поне два пъти в годината
- koko71
- Мнения: 59
- Регистриран на: Чет 17 май 2007 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Дави кажа правичката, проблема не е в жилото!!! На голяма част от вашите жила вероятно им няма нищо. Проблема е в механизма на километража. Имах го този проблем. Беше ужасно, нетърпимо. Случи ми се на път.Отначало от време на време, а след това постоянно. Ходих да ми го пръскат с финна смазка, но след няколко дни пак се появи. Решението беше да сменя километража.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
koko71 написа:Дави кажа правичката, проблема не е в жилото!!! На голяма част от вашите жила вероятно им няма нищо. Проблема е в механизма на километража. Имах го този проблем. Беше ужасно, нетърпимо. Случи ми се на път.Отначало от време на време, а след това постоянно. Ходих да ми го пръскат с финна смазка, но след няколко дни пак се появи. Решението беше да сменя километража.
ОФФ
Айде и аз да подмладя темата.
Така е колега koko71. One го е писал по горе(третия пост в темата). Пръска се подходящ спрей в насочващата жилото фуния на таблото.
При автомобилите с жило, е нормално при загряването на скоростната кутия да се отделят някакви маслени пари, достатъчни за смазване на жилото, но явно недостатъчно и за механизма на скоростомера в таблото.
Странното е, че това се е проявило при твоя нов автомобил - 2007 г., по-скоро е имал дефект.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: borisfx и 36 госта