От около 2 седмици (момента съвпада с поставянето на газовата уредба) имам следния проблем:
Двигателя държи много ниски обороти на бензин и не върви както трябва. При запалване изпушва черен дим. След нулиране на ECU-то като запаля пък оборотите са много високи (около 1500 на ухомер) не изпушва и върви като самолет, но това е до гасенето на двигателя и след това пак в начално положение
Ламдата подава някакъв сигнал доколко е нормален незнам. Газовата е с емулатор на ламбда сонда, но проблема си го има. При закачването на стенд констатираха проблем в основния кабел към делкото, смених го (Боже колко пари ме оръсиха за нищо и никакво си кабелче ) и след смяната му работата на цилиндрите е перфектна, но нивото на сажди на ниски обороти сиостана много високо и така и не можаха да го смъкнат. На по-високи обороти (замервания при 3000 и 4000) няма никакъв проблем в двигателя и всички показатели са си в нормата.
Накрая излиза че трябва да карам само на високи обороти или пък да нулирам комп-а след всяко спиране. Мисля че е натрупване на грешки (за съжаление нямам лампа на таблото която да сигнализира за такива) и незнам от какво са.
Двигателя е АBS 1,8 МI
Дали Ламбда сондата прави проблем или е нещо друго?
Що не махнеш газовата уредба, нали след като са я монтирали почват проблемите, или ламбда емулатора лъже компютърът на бензин или плочката която са ти поставили под инжекциона не са ти я доизкусурили ( разбирай не е сложена подходящата за твоя двигател, не са я монтирали добре и отттам засмуква въздух или са ти разкачили нещо ?????); ламда сондата може и да ти заминала какво ти казаха за нея на диагностиката ако това не са ти проверили каква диагностика си правил а какви грешки има компа не може да не са ти го разпитали защото без уред за разпитване и блокиране на компа само разбазикват настройките и нищо не правят. Ако всичко това не са го направили на диагностиката искай си парите за нея. А след това махане на газовата ситема оправяне колата на бензин и след това ако са ти останали пари и желание слагай пак. Това е най простата инжекционна система на VW и лесно се установяват проблемите.
Айде чао засега дано не съм те отчаял, ако не съм очквай продължение
Айде чао засега дано не съм те отчаял, ако не съм очквай продължение
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Pichaga написа:е браво, ти си минал с малкия дявол, че ламбда не се прави а се сменя и цената е над 100 кинта, а как се развива от колекторите не е истина просто
100 кинта е цената на универсалната, за моя мотор цената е 120 - дано на никой не му се налага да сменя и все пак ако имате проблеми с нея гледайте не само клемата с двата кабела след като се хване маса от мотора ами и единичния кабел който си излиза от ламбдата защото на него също има букса за изваждане само на ламбдата.
А пък като я гледам наистина къде е завряна на ... (цензура) хич не ми се мисли как се сменя
За това, колко са грамотни техниците поставящи газови уредби не искам да коментирам.
При превключване на газ, сигнала от ламбда сондата се променя (при добре центрован двигател,на бензин, показанията и са между 0,3V и 1.04V . При работа на газ напрежението от Ламбда сондата става 1,36V дори по-голямо понякога). Съвсем нормално и закономерно след кратък период от време (то е различно за всеки тип бордов компютър) да се генерира грешка и тогава компютъра минава в специален режим, при който се игнорира показанието на ламбда сондата - в твоя случай на емулатора, и ECU модула приема служебна стойност 1.00V! На тази база ECU-то си прави изчисленията за всички параметри които контролира (момента на запалване, положение на дроселова клапа, продължителност на впръскване, и т.н. според характеристиките на конкретният компютър). При теб проблема е с емулатора и /или сигналите които се (или не) подават към ECU. Ако можеш да ми дадеш повече информация за газовата уредба (как е свързана елекртически) и за емулатора мисля, че ще мога да ти помогна.
Аз карам Passat 1,8 Мi повече от две години на газ. Поради подобни проблеми се наложи да изчета всичко писано и неписано по тези въпроси. Сега имам над 1Gb информация в компютъра си, сдобих се с диагносточен софтуер и съответен хардуер за комуникация м/у PC и ECU на VW. И съм абсолютно доволен вече- карам без никакви проблеми (естествено промених много неща).
Най-добре отиди при тези, които са ти монтирали газ-уредбата и ги помоли да ти разкажат подробно какво са искали да постигнат и какво точно са направили с колата ти. ( интересувай се кои кабели са рязали и защо, ако могат да ти кажат. Обикновено казват -"така се прави!")
Успех
При превключване на газ, сигнала от ламбда сондата се променя (при добре центрован двигател,на бензин, показанията и са между 0,3V и 1.04V . При работа на газ напрежението от Ламбда сондата става 1,36V дори по-голямо понякога). Съвсем нормално и закономерно след кратък период от време (то е различно за всеки тип бордов компютър) да се генерира грешка и тогава компютъра минава в специален режим, при който се игнорира показанието на ламбда сондата - в твоя случай на емулатора, и ECU модула приема служебна стойност 1.00V! На тази база ECU-то си прави изчисленията за всички параметри които контролира (момента на запалване, положение на дроселова клапа, продължителност на впръскване, и т.н. според характеристиките на конкретният компютър). При теб проблема е с емулатора и /или сигналите които се (или не) подават към ECU. Ако можеш да ми дадеш повече информация за газовата уредба (как е свързана елекртически) и за емулатора мисля, че ще мога да ти помогна.
Аз карам Passat 1,8 Мi повече от две години на газ. Поради подобни проблеми се наложи да изчета всичко писано и неписано по тези въпроси. Сега имам над 1Gb информация в компютъра си, сдобих се с диагносточен софтуер и съответен хардуер за комуникация м/у PC и ECU на VW. И съм абсолютно доволен вече- карам без никакви проблеми (естествено промених много неща).
Най-добре отиди при тези, които са ти монтирали газ-уредбата и ги помоли да ти разкажат подробно какво са искали да постигнат и какво точно са направили с колата ти. ( интересувай се кои кабели са рязали и защо, ако могат да ти кажат. Обикновено казват -"така се прави!")
Успех
За това, колко са грамотни техниците поставящи газови уредби не искам да коментирам.
При превключване на газ, сигнала от ламбда сондата се променя (при добре центрован двигател,на бензин, показанията и са между 0,3V и 1.04V . При работа на газ напрежението от Ламбда сондата става 1,36V дори по-голямо понякога). Съвсем нормално и закономерно след кратък период от време (то е различно за всеки тип бордов компютър) да се генерира грешка и тогава компютъра минава в специален режим, при който се игнорира показанието на ламбда сондата - в твоя случай на емулатора, и ECU модула приема служебна стойност 1.00V! На тази база ECU-то си прави изчисленията за всички параметри които контролира (момента на запалване, положение на дроселова клапа, продължителност на впръскване, и т.н. според характеристиките на конкретният компютър). При теб проблема е с емулатора и /или сигналите които се (или не) подават към ECU. Ако можеш да ми дадеш повече информация за газовата уредба (как е свързана елекртически) и за емулатора мисля, че ще мога да ти помогна.
Аз карам Passat 1,8 Мi повече от две години на газ. Поради подобни проблеми се наложи да изчета всичко писано и неписано по тези въпроси. Сега имам над 1Gb информация в компютъра си, сдобих се с диагносточен софтуер и съответен хардуер за комуникация м/у PC и ECU на VW. И съм абсолютно доволен вече- карам без никакви проблеми (естествено промених много неща).
Най-добре отиди при тези, които са ти монтирали газ-уредбата и ги помоли да ти разкажат подробно какво са искали да постигнат и какво точно са направили с колата ти. ( интересувай се кои кабели са рязали и защо, ако могат да ти кажат. Обикновено казват -"така се прави!")
Успех
При превключване на газ, сигнала от ламбда сондата се променя (при добре центрован двигател,на бензин, показанията и са между 0,3V и 1.04V . При работа на газ напрежението от Ламбда сондата става 1,36V дори по-голямо понякога). Съвсем нормално и закономерно след кратък период от време (то е различно за всеки тип бордов компютър) да се генерира грешка и тогава компютъра минава в специален режим, при който се игнорира показанието на ламбда сондата - в твоя случай на емулатора, и ECU модула приема служебна стойност 1.00V! На тази база ECU-то си прави изчисленията за всички параметри които контролира (момента на запалване, положение на дроселова клапа, продължителност на впръскване, и т.н. според характеристиките на конкретният компютър). При теб проблема е с емулатора и /или сигналите които се (или не) подават към ECU. Ако можеш да ми дадеш повече информация за газовата уредба (как е свързана елекртически) и за емулатора мисля, че ще мога да ти помогна.
Аз карам Passat 1,8 Мi повече от две години на газ. Поради подобни проблеми се наложи да изчета всичко писано и неписано по тези въпроси. Сега имам над 1Gb информация в компютъра си, сдобих се с диагносточен софтуер и съответен хардуер за комуникация м/у PC и ECU на VW. И съм абсолютно доволен вече- карам без никакви проблеми (естествено промених много неща).
Най-добре отиди при тези, които са ти монтирали газ-уредбата и ги помоли да ти разкажат подробно какво са искали да постигнат и какво точно са направили с колата ти. ( интересувай се кои кабели са рязали и защо, ако могат да ти кажат. Обикновено казват -"така се прави!")
Успех
- brother_Tom
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ако ви допада да се занимавате с хоби електроника посетете адреси:
http://evm.wallst.ru/ K-L line adapter
http://www.id2.cz/obd2_enter_x.htm
http://ch.telemost.ru/12-misc/12k-line1.htm
схемите са изпитани. На Евгени от Челябинск може да се вярва!
Единият от чиповете MC33199 или MC33199D се намира страшно трудно в България - почти никой не е чувал за тях. " Бързото" решение е внос по поръчка. Най-добре е да имате проверен човек живеещ в Русия или Германия който може да свърши работа.
Колкото до софтуера, който ще ви върши работа зависи от модела на ECU -то на вашият VW. Опитайте програмата от тези адреси:
http://www.autolib.diakom.ru:8001/CARS2 ... er_vw.html.
Или даже най-добре: http://www.autoelectric.ru/devices.htm
и разбира се:
://www.ross-tech.com/vag-com/tour/main_screen.html,
Ако обичате да знаете какво как и защо се прави посетете:
http://faq.ford77.ru/engine/jet/com_eec.htm
Информацията е много полезна за обмяна на опит.
Някой ден като ми остане време, имам намерение да отида и по нататък -да свържа моят Passat с РС- то си чрез IR- модем. (омръзна ми да разнасям кабели и жици, просто ще спирам под прозореца с колата а РС-то само ще я сканира;-)))
Благодаря за интереса,
удоволствието да намериш съмишленици е изцяло мое!
http://evm.wallst.ru/ K-L line adapter
http://www.id2.cz/obd2_enter_x.htm
http://ch.telemost.ru/12-misc/12k-line1.htm
схемите са изпитани. На Евгени от Челябинск може да се вярва!
Единият от чиповете MC33199 или MC33199D се намира страшно трудно в България - почти никой не е чувал за тях. " Бързото" решение е внос по поръчка. Най-добре е да имате проверен човек живеещ в Русия или Германия който може да свърши работа.
Колкото до софтуера, който ще ви върши работа зависи от модела на ECU -то на вашият VW. Опитайте програмата от тези адреси:
http://www.autolib.diakom.ru:8001/CARS2 ... er_vw.html.
Или даже най-добре: http://www.autoelectric.ru/devices.htm
и разбира се:
://www.ross-tech.com/vag-com/tour/main_screen.html,
Ако обичате да знаете какво как и защо се прави посетете:
http://faq.ford77.ru/engine/jet/com_eec.htm
Информацията е много полезна за обмяна на опит.
Някой ден като ми остане време, имам намерение да отида и по нататък -да свържа моят Passat с РС- то си чрез IR- модем. (омръзна ми да разнасям кабели и жици, просто ще спирам под прозореца с колата а РС-то само ще я сканира;-)))
Благодаря за интереса,
удоволствието да намериш съмишленици е изцяло мое!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта