Падане на обороти и гасене на двигател при B5 (РЕШЕН)

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Alex_Heat
Мнения: 194
Регистриран на: Нед 06 сеп 2009 22:16
Автомобил: Audi TT
Двигател: 1.8T
Местоположение: V. Tyrnovo

Падане на обороти и гасене на двигател при B5 (РЕШЕН)

Мнениеот Alex_Heat » Чет 05 ное 2009 23:41


Здравейте колеги. Първо искам да се извиня ако има такава подобна тема, но аз лично не можах да открия нещо подобно, така че пускам тази. От скоро съм собственик на B5 AEB и съм много доволен и впечатлен от колата като цяло. Имам следния проблем. Когато я запаля (пали без проблем) оборотите отиват както си е им в реда малко под 1000. И от няколко дни забелязвам, че оборотите понякога започват да падат, след което се чува едно тресене и двигателя буквално започва да си гърми. Днес даже от това гърмене и падането на ниските обороти двигателя изгасна и се наложи да го запаля отново. Карам с бензин 100 октан и съм чувал, че понякога е бил проблемен и не понасял добре на някои двигатели. Искам да разбера дали е от самия бензин или от самата кола, защото когато си я карах в Германия през Септември, а там бях с 95 октан, който според мен е много по-добър от нашите боклуци, а и си е нормално да бъде така не ми е създавал никакъв проблем. Възможно ли е това да го прави заради студения старт на двигателя, докато си загрее?

П.С. Искам да уточня, че този проблем с двигателя се случва само и изцяло на празен ход.

Последна промяна от Alex_Heat на Пет 19 фев 2010 13:23, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Re: Падане на обороти и гасене на двигател при B5

Мнениеот vaskoto1 » Пет 06 ное 2009 9:32


Местожителство: .....

кристално кълбо ли ми трябва или живееш в централата на пентагона?
то това там е сложено за майтап, ше знаеш... :evil:


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Падане на обороти и гасене на двигател при B5

Мнениеот ChimeyJimmey » Пет 06 ное 2009 9:50


Alex_Heat написа:... B5 AED ...

Да не би да е АЕВ? :gruebel


Потребителски аватар
Alex_Heat
Мнения: 194
Регистриран на: Нед 06 сеп 2009 22:16
Автомобил: Audi TT
Двигател: 1.8T
Местоположение: V. Tyrnovo

Re: Падане на обороти и гасене на двигател при B5

Мнениеот Alex_Heat » Пет 06 ное 2009 16:03


ChimeyJimmey написа:
Alex_Heat написа:... B5 AED ...

Да не би да е АЕВ? :gruebel


Да, точно така е ... незнам как съм го сбъркал, но си го редактирах. Сега предлагам да говорим по темата.


dimitar iv
Мнения: 243
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Падане на обороти и гасене на двигател при B5

Мнениеот dimitar iv » Вто 10 ное 2009 21:37


То проблеми много могат да пораждат този ефект при този мотор.
- Дросел калпа - почистване и калибриране
- Разтоварващ клапан на турбото (по скоро дава ефект на липсваща мощност при ниски обороти)
- Запушена вентилация (PCV)

А прави ли го и когато сменяш предавките ? В смисъл като натиснеш съединител ? Или като натиснесш съединител + спирачки ?

Аз имах същият проблем - е чак до гаснене не съм стигал, почистване на клапата + калибриране имаше невероятен ефект.

Ако по някое време се зачудиш къде са отишли онези 150 коня за които плащаш данъци или просто защо само ги храниш пък те спят - провери вторите две неща.


Потребителски аватар
mchudomirov
Мнения: 66
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Падане на обороти и гасене на двигател при B5

Мнениеот mchudomirov » Чет 12 ное 2009 19:40


Температурния датчик влияе много като цяло на колата... при мен това беше и с нов реших проблема за 20 мин ... АЕВ двигател.


Потребителски аватар
Alex_Heat
Мнения: 194
Регистриран на: Нед 06 сеп 2009 22:16
Автомобил: Audi TT
Двигател: 1.8T
Местоположение: V. Tyrnovo

Re: Падане на обороти и гасене на двигател при B5 (РЕШЕН)

Мнениеот Alex_Heat » Пет 19 фев 2010 13:22


Оказа се дебитомера и от него идваше всичко. Буксата беше напръскана със специален спрей и се усети осезаема разлика в оборотите. Да се надяваме, че проблема е изчезнал завинаги :D :P



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта