Проблем с пасат 89г.

Техническа и сервизна информация за Passat
Йосиф Кръстанов
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 22 май 2011 16:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Проблем с пасат 89г.

Мнениеот Йосиф Кръстанов » Нед 22 май 2011 20:00


Нещо стана с колата и нямам наидея какво стана. Както я карах и ми се скъса ремака на динамото. Бях на далеко от родния град и трябваше да се прибера, но беше късно и бях сам. Като по филмите вместо ремък слойих чорпогашник. Но полза нямаше. Шумът на двогатела се промени и започна да пуши яко и загуби мощност. Къде може да е проблема. Днес слоцих нов ремък и зареден акомолтор. Шумът и пушекът останаха. Идея къде е проблема?




Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1894
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Проблем с пасат 89г.

Мнениеот 110afn » Нед 22 май 2011 20:12


Първо-добре дошъл.Второ-сигурно си я прегрял.Това, че пуши е най малко гумички на клапаните, но това с шумът не е добре :screwy


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2528
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Проблем с пасат 89г.

Мнениеот drago_tr » Нед 22 май 2011 20:24


Гарнитура....и когато се отвори главата ще се види какво и е...Маслото как е?


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с пасат 89г.

Мнениеот Winner25 » Нед 22 май 2011 20:45


На този модел пасат ремъка за алтернатора върти и водната помпа. Също и често уреда за температура на таблото дава дефекти. Комбинацията от двете е :bishop
Да не те плаша, ама не е на добре работата. Виж дали има вода и как е маслото.


Потребителски аватар
ligustrum
Мнения: 510
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 23:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с пасат 89г.

Мнениеот ligustrum » Нед 22 май 2011 21:34


точно и аз щях да питам-не видя ли,че си дигнал градуса?пък и с тоя "чорпогащник"...

малко извън темата,ама ми е любопитно-от къде намери чорапогащник,като си бил сам mhihi :beer


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11923
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Проблем с пасат 89г.

Мнениеот К.Одаджийски » Нед 22 май 2011 22:43


Winner25 написа:На този модел пасат ремъка за алтернатора върти и водната помпа. Също и често уреда за температура на таблото дава дефекти. Комбинацията от двете е :bishop
...

Хмм, при мен алтернатора е отделно на един ремък а водната помпа е заедно с хидравличната. А така както го обяснява колегата за да скъса ремъка, най - вероятно са блокирали лагерите на генератора и от там тоя шум. Пушека обаче откъде идва нямам идея.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с пасат 89г.

Мнениеот Winner25 » Пон 23 май 2011 0:13


К.Одаджийски написа:Хмм, при мен алтернатора е отделно на един ремък а водната помпа е заедно с хидравличната. А така както го обяснява колегата за да скъса ремъка, най - вероятно са блокирали лагерите на генератора и от там тоя шум. Пушека обаче откъде идва нямам идея.

И ти си прав :)
По принцип ако няма хидравлика е с един ремък :wink:


Йосиф Кръстанов
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 22 май 2011 16:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблем с пасат 89г.

Мнениеот Йосиф Кръстанов » Пон 23 май 2011 21:17


незнам отива на сервиз....


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Проблем с пасат 89г.

Мнениеот muns61 » Пон 23 май 2011 21:37


ligustrum написа:точно и аз щях да питам-не видя ли,че си дигнал градуса?пък и с тоя "чорпогащник"...

малко извън темата,ама ми е любопитно-от къде намери чорапогащник,като си бил сам mhihi :beer

Изпревари ме с въпроса, дано жена му не чете тук!
:lol: :beer
.....................................
Та сериозно. Щом е паднала мощността, прегрял си я юнашки. Сегменти за смяна, гумички и клапани пасване. Главата на шлайф и се моли буталата да не са повлеки, че и бутала ще купуваш.
Затова у наше село си сменяме ремъците профилактично, а старите - в багажника за резерва, че не винаги си возим гадже с чорапогащник!


Йосиф Кръстанов
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 22 май 2011 16:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблем с пасат 89г.

Мнениеот Йосиф Кръстанов » Нед 29 май 2011 1:09


оказа се че чорпогашника се е навил покраи едната ролка на двигатела и ми е прескочил ангранажния ремък! От там са ми се набили клапаните....


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11923
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Проблем с пасат 89г.

Мнениеот К.Одаджийски » Нед 29 май 2011 6:22


Лоша работа, но ако няма отчупени парчета и груби механични проблеми, нови клапани,гумички и гарнитура на главата и газ.

П.С Още преди петнайсетина години се мъчих така с чорапогащник да си тествам на москвича и честно казано не постигнах никакъв успех. Опитвах само и единствено от любопитство, но така и не се получи, или се късаше чорапогащника, или буксуваше и не вършеше работа.


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Проблем с пасат 89г.

Мнениеот emiltd » Нед 29 май 2011 6:46


Йосиф Кръстанов написа:оказа се че чорпогашника се е навил покраи едната ролка на двигатела и ми е прескочил ангранажния ремък! От там са ми се набили клапаните....


Не е зле да споделиш с къв мотор си...ако си 1.6 турбодизел...лошо,но ако си 1.8 моно,да знаеш,че като ти е прескочил зъб на ремъка,само центровката е избягала в багажника :Mr Green Fun ,няма как да срещне бутало и клапан,щото при тази 89г. най-вероятно,ако си 1.8 моно си РП,а той е със степен 9:1 :wink:

Отиваш в сервиз,където разполагат със стробоскоп и ти нагласят колата,щото не е добре да караш така,заради детонации,които могат да разкрасят буталата :Mr Green Fun

Лошото е,че ако ремъка на динамото върти и водната помпа,тогава си се прибрал без охлаждане!


metalqgata
Мнения: 77
Регистриран на: Съб 21 юли 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали
Контакти:

Re: Проблем с пасат 89г.

Мнениеот metalqgata » Нед 29 май 2011 17:03


Ако алтернатора е 90А, има голяма вероятност да е прецакал лагерите. Роторите има са много тежки и са склонни да ги прецакват (така ми казаха като си купувах новите лагери, когато ги сменях) единия лагер беше тотално блокирал, а другият стържеше на умряло. Колега, Ти, трябва да си имал странни стържешти звуци преди да ти се скъса ремъка! Ама с тоя чорапогащник... :) Оглавяваш класацията :)
Ако имаш хидравлика, значи не си прегрял колата, една центровка и си ОК :)

Успех!


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Проблем с пасат 89г.

Мнениеот Stenly » Нед 29 май 2011 20:43


emiltd тези мотори УДРЯТ клапани недейте да се лъжете.


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Проблем с пасат 89г.

Мнениеот emiltd » Нед 29 май 2011 22:23


Stenly написа:emiltd тези мотори УДРЯТ клапани недейте да се лъжете.


И аз така мислех,докато преди 2 години на РП-то ми блокира обтяжната ролка и резултата беше,скъсан ангренажен ремък.Тогава доста се уплаших,че ме чака ремонт и се свързах с едно приятелче майсторче.Той ми каза да дотегля каручката при него и да си взема нов ремък и ролка,така и стана,човека зацепи ремъка и до днес колата си пее безпроблемно.Каза,че този мотор не среща...дали е прав или аз съм късметлия незнам :roll:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта