как да премахна климатика на пасат В3
- samo_pechka
- Мнения: 8433
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: как да премахна климатика на пасат В3
В това време , не би трябвало да грее и с посочения радиатор . Аз моля автора на темата да обърне внимание на поста/мнението на колегата zfa159 Изпълни ли вс. което колегата е предложил да направиш ?
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: как да премахна климатика на пасат В3
Наистина при това време няма да имаш ядове заради радиатора.Ако проблема беше в предния радиатор,нямаше да имаш ядове и с парното...при 100 градуса на охл. течност, вътре на 4-та степен вее поне 70 градуа....което направо е горещо,не просто топличко. Имаш ядове с циркулацията на цялата водна система,не само през големия радиатор отпред. Иначе да - с насаждан климатик си с единична перка и малкия радиатор...ама това ще ти е проблем само лятото при над 30-35 градуса и пуснат климатик.
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 25 яну 2008 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: как да премахна климатика на пасат В3
значи трябва пак да отварям двигателя така ли
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: как да премахна климатика на пасат В3
Ако желаеш и блока цепи . Това е на шега.
Понеже въпроса се обсъжда в две твои теми, нека да обобщим какво си проверил от въпросите които ти зададохме тук. Ти си допълни, ако нещо е пропуснато.
Сменил си термостата, сменена водната помпа (смяташ, че частите са качествени), радиаторите външно са измити, маркучите не се втвърдяват и имаш нормална циркулация през маркучето, влизащо в разширителният съд.
Остава да направиш промивка на охл. система, при необходимост няколко пъти.
Понеже въпроса се обсъжда в две твои теми, нека да обобщим какво си проверил от въпросите които ти зададохме тук. Ти си допълни, ако нещо е пропуснато.
Сменил си термостата, сменена водната помпа (смяташ, че частите са качествени), радиаторите външно са измити, маркучите не се втвърдяват и имаш нормална циркулация през маркучето, влизащо в разширителният съд.
Остава да направиш промивка на охл. система, при необходимост няколко пъти.
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 25 яну 2008 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: как да премахна климатика на пасат В3
антифриза си е абсолютно чист. няма никаква ръжда или мътилка, и никаква промяна в цвета. а с какво да я направя тази промивка и как
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: как да премахна климатика на пасат В3
Промивката не помага при запушване.
Наистина отиди при зфа за диагностика.Но ако искаш да продължиш с тестовете няма проблем.Първо ми се иска да я пробваш по някой баир с изключена ламбда как е,върви ли,загрява ли.
За мен липсата на парно и греенето на мотора са 2 различни проблема.Мое мнение.Би имало логика само,ако има въздух в системата.Тогава е нормално колата да загрява и да няма парно,маркучите ще са горещи вследствие на загрятия въздух..но колегата казва,че не надува.
Това за водната помпа има резон-да,ама защо в градско няма проблем?
За мен какво се случва:помпата има дебит,но когато е в обороти течноста бързо влиза и излиза от без това малкия радиатор и по този начин не успява да се охлади.Ако добавим и някое запушване картинката е ясна.Какво значи" при това време нямаш ядове заради радиатора"?На времето на старата си кола зимата слагах парче картон пред радиатора да загрява по-бързо.В града нямах проблем,но тръгна ли на дълго колата загряваше пекалено и слизах да го махам.
Е,може и всико да е на 6 но центровката да е лоша или пък да се кара с бедна смес , тогава също е нормално под натоварване колата да загрее.Просто трябват тестове,диагностика и подробна информация... -колегата ли си е слагал климатика,ако да-преди това колата загрявала ли е?Това ще даде отговора.Но може и да я е взел скоро и да не знае.Има ли загуба на антифриз,температурата мерена ли е дали наистина е 100гр?Защо парното не духа-работят ли степените на вентилатора,сменян ли е филтъра на купето,има ли филтър и прочие.
Наистина отиди при зфа за диагностика.Но ако искаш да продължиш с тестовете няма проблем.Първо ми се иска да я пробваш по някой баир с изключена ламбда как е,върви ли,загрява ли.
За мен липсата на парно и греенето на мотора са 2 различни проблема.Мое мнение.Би имало логика само,ако има въздух в системата.Тогава е нормално колата да загрява и да няма парно,маркучите ще са горещи вследствие на загрятия въздух..но колегата казва,че не надува.
Това за водната помпа има резон-да,ама защо в градско няма проблем?
За мен какво се случва:помпата има дебит,но когато е в обороти течноста бързо влиза и излиза от без това малкия радиатор и по този начин не успява да се охлади.Ако добавим и някое запушване картинката е ясна.Какво значи" при това време нямаш ядове заради радиатора"?На времето на старата си кола зимата слагах парче картон пред радиатора да загрява по-бързо.В града нямах проблем,но тръгна ли на дълго колата загряваше пекалено и слизах да го махам.
Е,може и всико да е на 6 но центровката да е лоша или пък да се кара с бедна смес , тогава също е нормално под натоварване колата да загрее.Просто трябват тестове,диагностика и подробна информация... -колегата ли си е слагал климатика,ако да-преди това колата загрявала ли е?Това ще даде отговора.Но може и да я е взел скоро и да не знае.Има ли загуба на антифриз,температурата мерена ли е дали наистина е 100гр?Защо парното не духа-работят ли степените на вентилатора,сменян ли е филтъра на купето,има ли филтър и прочие.
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 25 яну 2008 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: как да премахна климатика на пасат В3
климатика си беше на колата, така е дошла от Италия. загуба на антифрис няма, и масло не гори.степените на парното работят.Филтъра на купето не е сменян от 2 години, не е мерена температурата, но тя като дигне 100-110 градуса. направо едвам върви.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: как да премахна климатика на пасат В3
Картона отпред е съвсем друга работа, защото въздуха, който минава през питата на радиатора отвън при извънградско, минава и си заминава през радиатора и обдухва и самия двигател чисто механично при по-висока скорост и така го охлажда също. Това го губиш, когато сложиш картон отпред. Заводски този радиатор е напълно достатъчен за тази кола и дори пред него да има климатичен, който не е загрят (защото климатика не е пуснат), пак е достатъчен да охлажда, стига да не е 99% запушен (което се вижда като се разглоби отпред и се махне климатичния и се опипва питата.Въждал съм радиатор на доста нова кола,който работеше на 20% - задръстени тръбички и примерно от 60 тръби,антифриз и вода минаваха само през 20 от тях (вижда се при свалени странични казани на радиатора.
Как точно е започнал проблема първоначално или така си си я купил или какво се случва?
Как точно е започнал проблема първоначално или така си си я купил или какво се случва?
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 25 яну 2008 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: как да премахна климатика на пасат В3
радиатора на климатика не е пред големия а един до друг
ще купя нов радиатор на кажете какъв да е
ще купя нов радиатор на кажете какъв да е
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: как да премахна климатика на пасат В3
Не бързай!Може да не е това проблема.
Пробва ли без ламбда как е?
Пробва ли без ламбда как е?
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: как да премахна климатика на пасат В3
Ти както си го подкарал,ще купиш друг Пасат накрая...мисли рационално - разбери къде е проблема и смени това, което е нужно, а не сменяй наред, докато се оправи. Може 15 пъти да смениш радиатора и още 20 пъти да отвориш мотора и да няма никакъв ефект, ако проблема не е в тях.
Така и не разбрах как е започнал проблема?
По повод радиаторите - досега не съм виждал двата радиатора да са един до друг, обикновено са един пред друг и перката или перките са общи и за двата радиатора. Ако климатичния е до водния, тогава са сложили някакъв, който е много малък и КПД-то на климатика отива на майната си и мога само да си представям тоя климатик как би работил...
Иначе седни и напиши нещата по-подредено - как се е появил проблема, кое точно си сменил и в каква последователност и с каква марка и какъв ефект е имало, какви експерименти си правил до тук и какъв ефект е имало от тях, защото има две теми за твоя проблем и става много разбъркана информацията.
Така и не разбрах как е започнал проблема?
По повод радиаторите - досега не съм виждал двата радиатора да са един до друг, обикновено са един пред друг и перката или перките са общи и за двата радиатора. Ако климатичния е до водния, тогава са сложили някакъв, който е много малък и КПД-то на климатика отива на майната си и мога само да си представям тоя климатик как би работил...
Иначе седни и напиши нещата по-подредено - как се е появил проблема, кое точно си сменил и в каква последователност и с каква марка и какъв ефект е имало, какви експерименти си правил до тук и какъв ефект е имало от тях, защото има две теми за твоя проблем и става много разбъркана информацията.
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 25 яну 2008 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: как да премахна климатика на пасат В3
проблема си го имаше така я взех. и като се почна питал съм поне 15 човека. ходил съм при поне 5 тима майстори и всеки различно казва. единия иска да смени водна помпа и перката ок смених ги.другия термостата после датчици и накрая основен ремонт, които го правиха 3 дни и ми взе не помня точно към 700-800 лв. последно ходих при двама майстори които казват сменяш радиатора и си решаваш проблема. казва че сегашния е малък. радиатора на климатика наистина е до другия а не пред него.
Последна промяна от viktor197 на Нед 27 окт 2013 21:41, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 25 яну 2008 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: как да премахна климатика на пасат В3
Iezekil. честно да ти кажа изобщо не знам какво е ламбада. но няма пари за постоянно сипване на гориво за експерименти. аз не карам много защото работя на един километър от вкъщи и тя не може и да загрее не ми се налага често да пътувам но ходя по язовири, и ме е страх да да не гръмне двигателя някъде по пътя а бая пари набих по нея.
Re: как да премахна климатика на пасат В3
viktor197 написа:проблема си го имаше така я взех. и като се почна питал съм поне 15 човека. ходил съм при поне 5 тима майстори и всеки различно казва. единия иска да смени водна помпа и перката ок смених ги.другия термостата после датчици и накрая основен ремонт, които го правиха 3 дни и ми взе не помня точно към 700-800 лв. последно ходих при двама майстори които казват сменяш радиатора и си решаваш проблема. казва че сегашния е малък. радиатора на климатика наистина е до другия а не пред него.
Колега ти си Дар Божии за всеки "майстор". Не се обиждай. Не всеки може да разбира от всичко, но вичките тези пари са по дадени по пишман-майстори(сменят части, а като не стане вдигат рамне само). Хубаво е да се допитваш тук за да разбереш какво може да бъде. Отиди при един читав майстор и дай за последно пари за ремонт и се радвай на живота. При ZFA примерно.
А тия 5-тимата забрави, че съществуват.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: как да премахна климатика на пасат В3
Да,неприятна работа.Единствено наистина така виждам нещата и аз,за най-евтино-идва зима,парното си трябва.Сменяш си филтъра на купето,после отиваш при колегата zfa159 да види какво става с малкия радиатор,евентуално ако го смени да го разглоби и ако е запушен ще се насочи към големия.Вярно може да се наложи да изгори бензин за 10лв, но вярвам ще открие проблема-ще види перката какво точно охлажда,ще опипа големия радиатор за лоши сектори,маркучите при пипане също говорят...абе той си знае.Така принципно ще отстраниш една повреда/парното/ и има шанс да диагностицирате и другата...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: goppa, zdravkop64 и 40 госта