Passat B5 1.9 TDI - Лявата перка на радиатора не се включва
- villa21
- Мнения: 43
- Регистриран на: Вто 03 май 2011 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
- Контакти:
Passat B5 1.9 TDI - Лявата перка на радиатора не се включва
Преди малко ходих на профилактика на климатика и забелязахме, че перката на радиатора от към страната на климатика не се включва, но проверихме бушоните и всичките бяха наред. Проблема е, че се вдига налягането и климатика спира за 2-3 мин. И после пак почва да бачка. Някой знаели как да го оправя?
Последна промяна от villa21 на Пет 15 авг 2014 19:36, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Лявата перка на радиатора не се включва
С нова Ако пускаш климатика ще прецакаш компресора
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Лявата перка на радиатора не се включва
Стандартна болежка . Колегата преди мен го е казал - с нова . Аз лично на моя кола съм си рециклирал моторчето . Просто четките бяха заминали . Смених ги и сега живее втори живот .
- villa21
- Мнения: 43
- Регистриран на: Вто 03 май 2011 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
- Контакти:
Re: Passat B5 1.9 TDI - Лявата перка на радиатора не се вклю
А няма ли вероятност да има прекъсване някъде по кабелите към перката, защото, ако предприема смяна на тази перка трябва да се откачат брони очиларки радиатори ---- дълга и широка
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 1.9 TDI - Лявата перка на радиатора не се вклю
Нищо подобно ! Но е вярно , че докато се измъкне кабела пада игра. Пречат някои и други маркучи и въздуховоди ( в.филтър, турбо) , те могат да се махнат за момент . Отблокирваш перката и с превъртане от очиларката се маха .
П.п. пропуснах да кажа , че след монтажа , прекарах кабела отгоре , а не както е бил преди . Така вече при евентуален демонтаж става доста по-лесно.
П.п. пропуснах да кажа , че след монтажа , прекарах кабела отгоре , а не както е бил преди . Така вече при евентуален демонтаж става доста по-лесно.
- villa21
- Мнения: 43
- Регистриран на: Вто 03 май 2011 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
- Контакти:
Re: Passat B5 1.9 TDI - Лявата перка на радиатора не се вклю
А някой може ли да ми препоръча някой майстор, който ще отстрани повредата без да прави други поразии? Питам, защото това стана при смяната на ремъците и ролките.
Миналата седмица кат сменях шенкел ми счупиха датчика на ABS -> Просто ми писна от проблеми вече....
Миналата седмица кат сменях шенкел ми счупиха датчика на ABS -> Просто ми писна от проблеми вече....
- villa21
- Мнения: 43
- Регистриран на: Вто 03 май 2011 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
- Контакти:
Re: Passat B5 1.9 TDI - Лявата перка на радиатора не се вклю
Някой може ли да ми каже как точно да я сваля тази перка по - подробно?
Искам сам да я сваля, че на майстори не мога да се доверя (много чупят).
Ще съм много благодарен!
Искам сам да я сваля, че на майстори не мога да се доверя (много чупят).
Ще съм много благодарен!
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 03 яну 2007 12:48
- Автомобил: Vw Passat 1.9TDI
- Двигател: AVF 2004
- Местоположение: ....
Re: Passat B5 1.9 TDI - Лявата перка на радиатора не се вклю
Здравей колега.
Перката се сваля много лесно .
1во - заставаш срещу нея (или срещу фаровете) , тя има една малка рапидка (винтче с кръстата отвертка ) развиваш го , мисля че по-надолу в лявата страна има едно чопче трябва да се натисне (няма как да го объркаш то се вижда) след което перката се завърта или по часовниковата стрелка или обратно (не помня) и излиза .
2ро - трудното е кабела за захранването и тъй като минава отдолу под един прът , които държи заключването на предния капак . С малко повече упорство ще я свалиш (моята я свалих сам самичък за 30мин (без дори да ми каже някои как става)
3то - Гледам съмняваш се в прекъснат кабел ами лесно се проверява това откачи буксата и намира се в дясно зад фара (проследи кабела дали отива към перката , всичко се вижда с око) извади буксата с мултицета премери кабела , обаче пусни климатика за малко колкото да доиде ток до буксата и спри , ако няма напрежение значи имаш прекъснат кабел (но това не се случва , честата болежка е износени четки , моите ги смених и перката работи .
Когато търсиш четки (ако ги сменяш) задължително МЕДНО-ГРАФИТНИ 60% МЕД - това е правилото за слаботокови електромотори 12в МЕДНО-ГРАФИТНИ размерите им са 8/7мм или с точност са 7.9/6.9 на 18мм !
Ами това е надявам се да ти помогне информацията !
http://vikiwat.com/chetka-medno-grafitna-6.2x9.8x13mm-s-centralen-izvod-pruzhina-i-kr-g-l-nakrajnik.html (ето такива колега дано не прозвучи като реклама , искам само да помогна !)
Перката се сваля много лесно .
1во - заставаш срещу нея (или срещу фаровете) , тя има една малка рапидка (винтче с кръстата отвертка ) развиваш го , мисля че по-надолу в лявата страна има едно чопче трябва да се натисне (няма как да го объркаш то се вижда) след което перката се завърта или по часовниковата стрелка или обратно (не помня) и излиза .
2ро - трудното е кабела за захранването и тъй като минава отдолу под един прът , които държи заключването на предния капак . С малко повече упорство ще я свалиш (моята я свалих сам самичък за 30мин (без дори да ми каже някои как става)
3то - Гледам съмняваш се в прекъснат кабел ами лесно се проверява това откачи буксата и намира се в дясно зад фара (проследи кабела дали отива към перката , всичко се вижда с око) извади буксата с мултицета премери кабела , обаче пусни климатика за малко колкото да доиде ток до буксата и спри , ако няма напрежение значи имаш прекъснат кабел (но това не се случва , честата болежка е износени четки , моите ги смених и перката работи .
Когато търсиш четки (ако ги сменяш) задължително МЕДНО-ГРАФИТНИ 60% МЕД - това е правилото за слаботокови електромотори 12в МЕДНО-ГРАФИТНИ размерите им са 8/7мм или с точност са 7.9/6.9 на 18мм !
Ами това е надявам се да ти помогне информацията !
http://vikiwat.com/chetka-medno-grafitna-6.2x9.8x13mm-s-centralen-izvod-pruzhina-i-kr-g-l-nakrajnik.html (ето такива колега дано не прозвучи като реклама , искам само да помогна !)
- villa21
- Мнения: 43
- Регистриран на: Вто 03 май 2011 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
- Контакти:
Re: Passat B5 1.9 TDI - Лявата перка на радиатора не се вклю
А колко на брой такива четки ми трябват или е само една, че кат си ги купя отивам на електричар да ги оправя
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 1.9 TDI - Лявата перка на радиатора не се вклю
Те са четири , но е малко кофти смяната им, понеже самото моторче е леко.. неразглобяемо . Точният размер не се сещам на самите четки , но щом колегата е сигурен - ги вземи
- villa21
- Мнения: 43
- Регистриран на: Вто 03 май 2011 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
- Контакти:
Re: Passat B5 1.9 TDI - Лявата перка на радиатора не се вклю
Благодаря ви много!
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 03 яну 2007 12:48
- Автомобил: Vw Passat 1.9TDI
- Двигател: AVF 2004
- Местоположение: ....
Re: Passat B5 1.9 TDI - Лявата перка на радиатора не се вклю
4 на брой са четките колега , за размерите съм убеден на 10000% .
Преди 20 дни ги сменях моите ;)
Какъв електричар , сам можеш да ги смениш , моторчето се разглобява с ключ 10 , сваляш перката и с един сикач или нещо подобно и едно чукче изправяш от 4те страни на мотора контрите и се отваря моторчето .... Вътре най-вероятно е пълно с графит и мед , продухваш го с компресор или отиваш на гумаджииница с пистолета за помпене и си готов , запояват се новите на старите места , пъхаш ги в отворите им и е ток и жица !
Преди 20 дни ги сменях моите ;)
Какъв електричар , сам можеш да ги смениш , моторчето се разглобява с ключ 10 , сваляш перката и с един сикач или нещо подобно и едно чукче изправяш от 4те страни на мотора контрите и се отваря моторчето .... Вътре най-вероятно е пълно с графит и мед , продухваш го с компресор или отиваш на гумаджииница с пистолета за помпене и си готов , запояват се новите на старите места , пъхаш ги в отворите им и е ток и жица !
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B5 1.9 TDI - Лявата перка на радиатора не се вклю
villa21 - четки можеш да намериш в 1 магазинче на ул.Ал.Дякович с/у автомивката на паркинга на "Транстриумф" Има табела - "Франсизкуп" - специализиране за ел.м-ли за автомобили /стартери,алтернатори ..../ тел. 052 611 658
- villa21
- Мнения: 43
- Регистриран на: Вто 03 май 2011 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
- Контакти:
Re: Passat B5 1.9 TDI - Лявата перка на радиатора не се вклю
Ходих на моя електричар близо до фабриката на Христо Ботев преди Махсуда. Четките ми излязоха 17лв. а труда 20лв.
Ако бях тръгнал сам да откачам перката щях да я счупя, защото много ни натовари... :D Но най-важното -> климати ме държи все едно съм във фризера.....
Ако бях тръгнал сам да откачам перката щях да я счупя, защото много ни натовари... :D Но най-важното -> климати ме държи все едно съм във фризера.....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nikivel и 76 госта