Пасат В5 (99та) - проблем с климатроника
Re: Пасат В5 (99та) - проблем с климатроника
Кой сервиз ще ми препоръчате да отида да го погледнат. Струва ми се, че след определено време докато работи изведнъж просто спира да духа студен въздух и почва да върти само въздуха в купето.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат В5 (99та) - проблем с климатроника
Ами ако споделиш откъде си, има много по-голям шанс някой колега да ти препоръча сервиз, който да не е на 250км от теб
Re: Пасат В5 (99та) - проблем с климатроника
Не е проблемл и да е на 250км. стига да си свършат качествено работата
П.С. Във Велико Търновски окръг съм, но често ходя до София.
П.С. Във Велико Търновски окръг съм, но често ходя до София.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат В5 (99та) - проблем с климатроника
Колегата от горния пост е твоят човек
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Пасат В5 (99та) - проблем с климатроника
Да колегата zfa159 ще ти оправи нещата. Тук от форума ми даде съвет как да си отстраня подобен дефект на твоя, за което хиляди благодарности. Проблема е отстранен с досадния сензор G89. На б5.5 става да се смени и през жабката.
- butsefal
- Мнения: 814
- Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
- Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
- Двигател: RP AFN
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Пасат В5 (99та) - проблем с климатроника
Първо да се извиня за спама но да се абонирам за темата та да мога да я следя отблизо
Много полезна тема, огромни благодарности към колегата от софия който така озивчиво помага на всички. Повечето от нас знаят колко много теми има напълнени с пумия и празни приказки и малко като тази които наистина да помагат. И за да несъум съвсем спамер ми е любопитно къде може да се попрочете инфо за грешките и функциите на скритите менюта на теа пущини (климатрониците)
Много полезна тема, огромни благодарности към колегата от софия който така озивчиво помага на всички. Повечето от нас знаят колко много теми има напълнени с пумия и празни приказки и малко като тази които наистина да помагат. И за да несъум съвсем спамер ми е любопитно къде може да се попрочете инфо за грешките и функциите на скритите менюта на теа пущини (климатрониците)
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Пасат В5 (99та) - проблем с климатроника
По принцип чичо Гошо знае всичко...
Това имам на телефона си като информация (общо взето посещавам форума само през Tapatalk)
Следва скритото меню, но аз имам 40 канала и толкоз.. Все пак съм без CAN
И втора страница...
А това са пояснения към канал 19:
И да питам по-разбиращите от какво всъщност зависи броя канали в скритото меню??
Това имам на телефона си като информация (общо взето посещавам форума само през Tapatalk)
Следва скритото меню, но аз имам 40 канала и толкоз.. Все пак съм без CAN
И втора страница...
А това са пояснения към канал 19:
И да питам по-разбиращите от какво всъщност зависи броя канали в скритото меню??
- butsefal
- Мнения: 814
- Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
- Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
- Двигател: RP AFN
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Пасат В5 (99та) - проблем с климатроника
много изчерпателен отговор, благодаря за който.
Обаче, след снощното четене из тази тема, днес реших и аз да задържа екон бутона ... обаче нъцки... колко часа трябва да го държа натиснат за да сработи?
Обаче, след снощното четене из тази тема, днес реших и аз да задържа екон бутона ... обаче нъцки... колко часа трябва да го държа натиснат за да сработи?
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Пасат В5 (99та) - проблем с климатроника
За да сработи кое?
Само с него нищо не става!
За диагностиката задържаш бутоните за рециркулация на въздуха и ECON.
За скритото меню просто натискаш бутона за намаляване на температурата (синия) и ECON.
Само с него нищо не става!
За диагностиката задържаш бутоните за рециркулация на въздуха и ECON.
За скритото меню просто натискаш бутона за намаляване на температурата (синия) и ECON.
- butsefal
- Мнения: 814
- Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
- Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
- Двигател: RP AFN
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Пасат В5 (99та) - проблем с климатроника
изписа ми 130 - да разбирам ли че ми показва това че нямам компресор
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат В5 (99та) - проблем с климатроника
Ето го целия файл за този климатроник :
П.п. едно е сигурно - този климатроник не може да ти каже дали имаш компресор или не .Не го следи по нищо. Той дава сигнал компресора да тръгне, релето му подава напрежение и каквото стане. Ако ще и да го няма на мястото му, няма да ти го каже. Е, освен по това, че ще реве, че няма фреон де .
П.п. едно е сигурно - този климатроник не може да ти каже дали имаш компресор или не .Не го следи по нищо. Той дава сигнал компресора да тръгне, релето му подава напрежение и каквото стане. Ако ще и да го няма на мястото му, няма да ти го каже. Е, освен по това, че ще реве, че няма фреон де .
- s5501na
- Мнения: 856
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат В5 (99та) - проблем с климатроника
Здравейте колеги ,
При мен грещките са тези , като проблема ми е , че духа само фронтално , без стъклото и в краката :
000 00
513 00
4FB 00
FFF 00
Благодаря
При мен грещките са тези , като проблема ми е , че духа само фронтално , без стъклото и в краката :
000 00
513 00
4FB 00
FFF 00
Благодаря
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Пасат В5 (99та) - проблем с климатроника
Съчувстваме ти, колега!
Моля!
Моля!
- peyu
- Мнения: 493
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 0:10
- Автомобил: Passat B7
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат В5 (99та) - проблем с климатроника
Ето решението на първия ми проблем за които пуснах темата!
(След продължително шофиране започва да духа студено (зимата) Примерно не може да поддържа 22°)
Взех лаптопа и VAG-COM тръгнах да обикалям след 20мин шофиране,
климатроника започна да духа студено. Закачих я веднага и ето какви бяха живите данни:
Навън беше около 20°, желаната температура от мен 25-26° в купето
продължително шофиране с пуснато CD.. и започна да духа
около 20°. Пробвах и в двата режима "AUTO" и е "ECON"
Направи ми впечатление нереалните стойности на G56 и G192.
Проблема се реши с почистване на панела и смазване на вентилаторчето което обдухваше G56
Сега всичко работи коректно!
Вътре имаше една шепа прах.. буквално!
(След продължително шофиране започва да духа студено (зимата) Примерно не може да поддържа 22°)
Взех лаптопа и VAG-COM тръгнах да обикалям след 20мин шофиране,
климатроника започна да духа студено. Закачих я веднага и ето какви бяха живите данни:
Навън беше около 20°, желаната температура от мен 25-26° в купето
продължително шофиране с пуснато CD.. и започна да духа
около 20°. Пробвах и в двата режима "AUTO" и е "ECON"
Направи ми впечатление нереалните стойности на G56 и G192.
Проблема се реши с почистване на панела и смазване на вентилаторчето което обдухваше G56
Сега всичко работи коректно!
Вътре имаше една шепа прах.. буквално!
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат В5 (99та) - проблем с климатроника
s5501na написа:Здравейте колеги ,
При мен грещките са тези , като проблема ми е , че духа само фронтално , без стъклото и в краката :
513 00
4FB 00
Благодаря
Не е 4FB, а 4F8 - грешка за мотора, който определя къде да духа. От него зависи дали ще духа на централните отвори или ще предаде въздуха към следващата клапа и тя ще определи дали да духа на стъклото или на краката. Нов мотор - около 300-350лв оригинален (нямат заместители), смяната май можеше да стане без да се разглоби цялото табло. Втора ръка мотор - ако евентуално имаш късмет и вземеш здрав, ще ти излезе доста по-евтино (около 30-50лв е цената на такъв мотор 2-ра ръка).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта