Здравейте,
НАИГРАХ се с втора употрба стъпкови моторчета 2бр. купих ново китайско издържа 2 месеца и блокира в крайно положение.
Та сега взехме кредит с жената и част от него отиде за ново BOSCH моторче.
Чета темата , но мисля че няма да се справя не ,че съм с две леви ръце до сега аз си ги монтирах ,но без реглаж.
Колко струва монтажа с реглажа и къде мога да отида в София да го направя.
Мотора е с код ААМ , а моторчето е с шест пина(крачета)
Благодаря предварително.
AAM монтаж и реглаж на ст.моторче
AAM монтаж и реглаж на ст.моторче
Последна промяна от dobrin на Вто 25 ное 2014 16:10, променено общо 1 път.
Причина: Добави модела в заглавието.
Причина: Добави модела в заглавието.
- swir4o
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 09 апр 2009 20:23
- Автомобил: VW Passat Variant Pacific
- Двигател: 1.8 ADZ
- Местоположение: Plovdiv
Re: монтаж и реглаж на ст.моторче
На три болта е...
Монтирай си го сам. Няма нужда от реглаж.
Колко струва новото на БОШ и откъде го купи?
Монтирай си го сам. Няма нужда от реглаж.
Колко струва новото на БОШ и откъде го купи?
Re: монтаж и реглаж на ст.моторче
Оказа се ,че точно заради този реглаж смених 3 бр. моторчета.Цената на BOSCH моторчето 240лв.
-
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: монтаж и реглаж на ст.моторче
Имах Citroen ZX, който ползва същото моторче. Точно на 3 болта е. Сваляш клемите на батерията, сменяш, слагаш клемите и палиш. Това е. Моето моторче за ситроена го купих втора ръка за 30 лв.
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пон 04 юли 2011 22:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia - Kanzas.
Re: монтаж и реглаж на ст.моторче
Само сменяш , няма никакъв реглаж .
- swir4o
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 09 апр 2009 20:23
- Автомобил: VW Passat Variant Pacific
- Двигател: 1.8 ADZ
- Местоположение: Plovdiv
Re: AAM монтаж и реглаж на ст.моторче
Днес следобед го смених на улицата пред нас. Купих на старо БОШ. Работи безотказно, без никакъв реглаж. Даже и пъпката с пружинката не съм я прибирал навътре. Както си беше така го сложих.
Действай смело, вече си я правил тази гимнастика!!!
Действай смело, вече си я правил тази гимнастика!!!
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: AAM монтаж и реглаж на ст.моторче
Много важно е тука да се уточни, дали колата има газ. Защото на бензин, стъпковия мотор се регулира автоматично, а на газ си има чалъм. Няколко пъти съм го писал тук във форума
- swir4o
- Мнения: 321
- Регистриран на: Чет 09 апр 2009 20:23
- Автомобил: VW Passat Variant Pacific
- Двигател: 1.8 ADZ
- Местоположение: Plovdiv
Re: AAM монтаж и реглаж на ст.моторче
Затова си палиш на бензин,работи няколко минути и после на газ...
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: AAM монтаж и реглаж на ст.моторче
Бензин или газ все тая.Компа винаги следи положението на дросела чрез ТПС-а и реагира чрез стъпковото.
Към автора-оставам с убеждението,че имаш някакъв проблем но не споделяш от къде тръгва.Та като искаш да е 6 всичко,направи така:
1.Замери ТПС-а дали е ок и дали няма нужда от адаптиране примерно,като прибереш стъпковото докрай--даваш контакт,отваряш дросела,натискаш стъпковото по кнопката,изключваш му буксата в най-прибраното положение докато е.
2.Монтираш новото и същото упражнение по прибирането на щока и си готов.
Има вариант и да го прибираш щока,като подаваш напрежение на съответните крачета,трябва да потърся обаче кво-що.Но наистина не виждам смисъл,понеже както казах според данните от ТПС компа веднага почва да навива или развива щока,за да съответства на дросела.
Идеята е проста.Когато си отворил дросела ТПС подава сигнал към компа,че е отворен.Обаче кнопката на щока отчита натиска на пръста ти и компа си мисли,че всъщност си пуснал педала и дросела го натиска,за това той/компа/започва да прибира щока на моторчето,за да затвори дросела.Така се прибира докрай всъщност,защото ти продължаваш да натискаш а дросела всъщност седи отворен.Естествено, като се прибере докрай това се отчита и моторчето се връща малко напред,този момент се дебне за да се изключи буксата,преди да се върне.Това е всъщност напълно затворена дросел клапа.
И понеже ми странно да се сменят толкова моторчета,беше хубаво да се обмисли какъв е точно проблема.Ако в тази цялата схема ТПС-а е неработещ коректно,то компа подлудява стъпковото,за да заеме положение спрямо дросел клапата.От друга страна съм виждал ЕКУ с изгърмяло управлевие за моторчето.Та предполагам,като си сменял толкова моторчета си ги замервал какво точно им е повредено?Защото примерно може да се кара и с изключено стъпково,нали....
Към автора-оставам с убеждението,че имаш някакъв проблем но не споделяш от къде тръгва.Та като искаш да е 6 всичко,направи така:
1.Замери ТПС-а дали е ок и дали няма нужда от адаптиране примерно,като прибереш стъпковото докрай--даваш контакт,отваряш дросела,натискаш стъпковото по кнопката,изключваш му буксата в най-прибраното положение докато е.
2.Монтираш новото и същото упражнение по прибирането на щока и си готов.
Има вариант и да го прибираш щока,като подаваш напрежение на съответните крачета,трябва да потърся обаче кво-що.Но наистина не виждам смисъл,понеже както казах според данните от ТПС компа веднага почва да навива или развива щока,за да съответства на дросела.
Идеята е проста.Когато си отворил дросела ТПС подава сигнал към компа,че е отворен.Обаче кнопката на щока отчита натиска на пръста ти и компа си мисли,че всъщност си пуснал педала и дросела го натиска,за това той/компа/започва да прибира щока на моторчето,за да затвори дросела.Така се прибира докрай всъщност,защото ти продължаваш да натискаш а дросела всъщност седи отворен.Естествено, като се прибере докрай това се отчита и моторчето се връща малко напред,този момент се дебне за да се изключи буксата,преди да се върне.Това е всъщност напълно затворена дросел клапа.
И понеже ми странно да се сменят толкова моторчета,беше хубаво да се обмисли какъв е точно проблема.Ако в тази цялата схема ТПС-а е неработещ коректно,то компа подлудява стъпковото,за да заеме положение спрямо дросел клапата.От друга страна съм виждал ЕКУ с изгърмяло управлевие за моторчето.Та предполагам,като си сменял толкова моторчета си ги замервал какво точно им е повредено?Защото примерно може да се кара и с изключено стъпково,нали....