AAM монтаж и реглаж на ст.моторче

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
alibaba
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 29 яну 2009 16:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

AAM монтаж и реглаж на ст.моторче

Мнениеот alibaba » Нед 23 ное 2014 21:19


Здравейте,
НАИГРАХ се с втора употрба стъпкови моторчета 2бр. купих ново китайско издържа 2 месеца и блокира в крайно положение.
Та сега взехме кредит с жената и част от него отиде за ново BOSCH моторче.
Чета темата , но мисля че няма да се справя не ,че съм с две леви ръце до сега аз си ги монтирах ,но без реглаж.
Колко струва монтажа с реглажа и къде мога да отида в София да го направя.
Мотора е с код ААМ , а моторчето е с шест пина(крачета)
Благодаря предварително.

Последна промяна от dobrin на Вто 25 ное 2014 16:10, променено общо 1 път.
Причина: Добави модела в заглавието.




Потребителски аватар
swir4o
Мнения: 321
Регистриран на: Чет 09 апр 2009 20:23
Автомобил: VW Passat Variant Pacific
Двигател: 1.8 ADZ
Местоположение: Plovdiv

Re: монтаж и реглаж на ст.моторче

Мнениеот swir4o » Нед 23 ное 2014 21:36


На три болта е...
Монтирай си го сам. Няма нужда от реглаж.
Колко струва новото на БОШ и откъде го купи?


Потребителски аватар
alibaba
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 29 яну 2009 16:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: монтаж и реглаж на ст.моторче

Мнениеот alibaba » Нед 23 ное 2014 21:53


Оказа се ,че точно заради този реглаж смених 3 бр. моторчета.Цената на BOSCH моторчето 240лв.


Svetlix
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Re: монтаж и реглаж на ст.моторче

Мнениеот Svetlix » Нед 23 ное 2014 22:47


Имах Citroen ZX, който ползва същото моторче. Точно на 3 болта е. Сваляш клемите на батерията, сменяш, слагаш клемите и палиш. Това е. Моето моторче за ситроена го купих втора ръка за 30 лв.


sers
Мнения: 179
Регистриран на: Пон 04 юли 2011 22:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia - Kanzas.

Re: монтаж и реглаж на ст.моторче

Мнениеот sers » Нед 23 ное 2014 23:53


Само сменяш , няма никакъв реглаж .


Потребителски аватар
swir4o
Мнения: 321
Регистриран на: Чет 09 апр 2009 20:23
Автомобил: VW Passat Variant Pacific
Двигател: 1.8 ADZ
Местоположение: Plovdiv

Re: AAM монтаж и реглаж на ст.моторче

Мнениеот swir4o » Пон 24 ное 2014 18:35


Днес следобед го смених на улицата пред нас. Купих на старо БОШ. Работи безотказно, без никакъв реглаж. Даже и пъпката с пружинката не съм я прибирал навътре. Както си беше така го сложих.
Действай смело, вече си я правил тази гимнастика!!!


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2528
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: AAM монтаж и реглаж на ст.моторче

Мнениеот drago_tr » Пон 24 ное 2014 21:10


Много важно е тука да се уточни, дали колата има газ. Защото на бензин, стъпковия мотор се регулира автоматично, а на газ си има чалъм. :a045 Няколко пъти съм го писал тук във форума


Потребителски аватар
swir4o
Мнения: 321
Регистриран на: Чет 09 апр 2009 20:23
Автомобил: VW Passat Variant Pacific
Двигател: 1.8 ADZ
Местоположение: Plovdiv

Re: AAM монтаж и реглаж на ст.моторче

Мнениеот swir4o » Вто 25 ное 2014 3:56


Затова си палиш на бензин,работи няколко минути и после на газ...


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: AAM монтаж и реглаж на ст.моторче

Мнениеот Iezekil » Вто 25 ное 2014 8:40


Бензин или газ все тая.Компа винаги следи положението на дросела чрез ТПС-а и реагира чрез стъпковото.
Към автора-оставам с убеждението,че имаш някакъв проблем но не споделяш от къде тръгва.Та като искаш да е 6 всичко,направи така:
1.Замери ТПС-а дали е ок и дали няма нужда от адаптиране примерно,като прибереш стъпковото докрай--даваш контакт,отваряш дросела,натискаш стъпковото по кнопката,изключваш му буксата в най-прибраното положение докато е.
2.Монтираш новото и същото упражнение по прибирането на щока и си готов.
Има вариант и да го прибираш щока,като подаваш напрежение на съответните крачета,трябва да потърся обаче кво-що.Но наистина не виждам смисъл,понеже както казах според данните от ТПС компа веднага почва да навива или развива щока,за да съответства на дросела.

Идеята е проста.Когато си отворил дросела ТПС подава сигнал към компа,че е отворен.Обаче кнопката на щока отчита натиска на пръста ти и компа си мисли,че всъщност си пуснал педала и дросела го натиска,за това той/компа/започва да прибира щока на моторчето,за да затвори дросела.Така се прибира докрай всъщност,защото ти продължаваш да натискаш а дросела всъщност седи отворен.Естествено, като се прибере докрай това се отчита и моторчето се връща малко напред,този момент се дебне за да се изключи буксата,преди да се върне.Това е всъщност напълно затворена дросел клапа.
И понеже ми странно да се сменят толкова моторчета,беше хубаво да се обмисли какъв е точно проблема.Ако в тази цялата схема ТПС-а е неработещ коректно,то компа подлудява стъпковото,за да заеме положение спрямо дросел клапата.От друга страна съм виждал ЕКУ с изгърмяло управлевие за моторчето.Та предполагам,като си сменял толкова моторчета си ги замервал какво точно им е повредено?Защото примерно може да се кара и с изключено стъпково,нали....



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Hari1986, tsbstz и 159 госта