Passat B8 - обща информация
Re: Passat B8 - първи впечатления
Здравейте и от мен. Първа публикация. До сега никога не съм имал VW ( с иключение на един Голф 1, преди доста години- всеки минава от там ). Така или иначе, след много чесане и мислене, симпоръчах Б8 :). 240, HL, variant. Настоящата ми кола е Ауди Б8, което с удоволствие шофирам от Юли 2008. Пробвах Пасата за около 20 минути и ми хареса. Ауди са премиум марка, но Пасат много се приближава с последния си модел. Честно казано, всичко ми харесва, с изключение само на едно, това че централната конзола не е завъртяна към водача. Предполагам, че се свиква. Моля за мнение на някой с опит. Аз лично реших да се поглезя с повечко екстри. дискъвър про, активен дисплей, ЛЕД2 фарове с активен контрол ( малко съм недоскив нощно време и затова давам мило и драго за всякакви нощни асистенции). Четох по-горе, мнение за климатроника. Този тризонален климатроник, го пуснаха Ауди с генерацията на моя автомобил. Платих известна сума за тази опция и повярвайте ми, СТРУВА СИ ВСЯКА СТОТИНКА!!!!! Ще видите сами. Този климатроник е вълшебен. При мен работи само на AUT. Не усещам изобщо от къде духа или не, но температурата е винаги равномерна. Има система на компресора за изключване при необходимост от мощност на двигателя. Страхотен е :). Навигацията я поръчах първоначално само заради активния дисплей. След четене из нета, разбрах че с нея идват и доста хубави екстрички. Ще видим. Това е за сега. Очаквам доставка май или юли. Хаха така казаха от VW. Не бързам. Доброто Ауди сега е на 260000 км и няма намерение да ме предава. Ще си го карам до последно. След това.. На другия бряг. Надявам се, че VW няма да ме предаде. Относно материалите на купето, същите като в Аудито от 2008. Супер са си. поздрави!
- borri
- Мнения: 437
- Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
- Автомобил: VW PASSAT CC
- Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
- Местоположение: Червен бряг
Re: Passat B8 - първи впечатления
tonilom1 написа:И аз съм с RNS510 И може в движение да се работи с навигацията.Никакво съобщение не ми извежда навигацията.
значи си със стар софт,трябва да я ъпдеитнеш,с аз съм ФР.5269 и ми излиза.
но да не пълни темата на колегата,има доста писано за това
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пон 31 окт 2011 22:12
- Автомобил: Passat B7 2.0TDI DSG
- Двигател: CFFB 2012
- Местоположение: Cervia,Italia;Lom,Bulgaria
Re: Passat B8 - първи впечатления
[quote]значи си със стар софт,трябва да я ъпдеитнеш,с аз съм ФР.5269 и ми излиза.
но да не пълни темата на колегата,има доста писано за това /quote]
С 5269 съмтака го взех отгермания преди 6 месеца.
но да не пълни темата на колегата,има доста писано за това /quote]
С 5269 съмтака го взех отгермания преди 6 месеца.
Re: Passat B8 - първи впечатления
Здравейте,колеги!Обмислям поръчването на Пасат Б8 и се колебая между 150 коня и 190 коня 2.0 D. Мисля да е хайлайн,R line пакет,Дискавър про,Dynaudio.Моля за съвет.Благодаря ви!
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B8 - първи впечатления
Ми купуваш което ти е по-на сърце и джоб :)
ПОздрави за колегата, автор на темата! Уникална кола, меко казано!
Аз лично бих се спрял на джанти 17-ки, но не, щото не ми харесват 16-ките, а защото явно серийните гуми са много високи и
поне за мен оплексват дизайна на колата. Тези 1000 лв. е могло да не ги спестяваш, вярно, не гоним визия на Ферари, но не гоним визия и на ТИР.
При мен имаше подобна закачка преди време на седмицата и буквално колата си смени коренно визията с едни 17-ки и 225/45/17
ПОздрави за колегата, автор на темата! Уникална кола, меко казано!
Аз лично бих се спрял на джанти 17-ки, но не, щото не ми харесват 16-ките, а защото явно серийните гуми са много високи и
поне за мен оплексват дизайна на колата. Тези 1000 лв. е могло да не ги спестяваш, вярно, не гоним визия на Ферари, но не гоним визия и на ТИР.
При мен имаше подобна закачка преди време на седмицата и буквално колата си смени коренно визията с едни 17-ки и 225/45/17
Re: Passat B8 - първи впечатления
sivko написа:Здравейте,колеги!Обмислям поръчването на Пасат Б8 и се колебая между 150 коня и 190 коня 2.0 D. Мисля да е хайлайн,R line пакет,Дискавър про,Dynaudio.Моля за съвет.Благодаря ви!
Не съм пробвал лично 190 коня двг., но по списанията пишат, че разликата не била голяма. Погледнато ценово обаче мисля, че си струва 190 к.с. разликата със 150 коня е малка - аз лично си взех 150 защото предпочетох тези пари да ги дам за други екстри.
Дискавър про - лично мнение - не си струва, повечето екстри не се отнасят за БГ.Предимствата са 1,5" по голям дисплей което като шофираш не е от значение и google street view което е готино - колко добре ще се вижда в колата - не знам (street view мога да го компенсирам със навигацията на телефона но досега не ми се е налагало).
Dynaudio по мое мнение си струва - надали афтър маркет решение ще излезе по изгодно.
Това което препоръчвам с 2 ръце е ниво 2 LED фарове с Dynamic light assist - карах на тъмно по завоите на Ситония и по магистрала тракия - невероятно добре работи - по нанатък ще пиша по подробно (от 10 години карам нови коли с фабрични ксенони, но такива разлика във фаровете не бях виждал)
Последна промяна от drv на Пон 11 май 2015 20:37, променено общо 2 пъти.
Re: Passat B8 - първи впечатления
Pagemakerboy написа:Ми купуваш което ти е по-на сърце и джоб :)
ПОздрави за колегата, автор на темата! Уникална кола, меко казано!
Аз лично бих се спрял на джанти 17-ки, но не, щото не ми харесват 16-ките, а защото явно серийните гуми са много високи и
поне за мен оплексват дизайна на колата. Тези 1000 лв. е могло да не ги спестяваш, вярно, не гоним визия на Ферари, но не гоним визия и на ТИР.
При мен имаше подобна закачка преди време на седмицата и буквално колата си смени коренно визията с едни 17-ки и 225/45/17
:) - хареса ми сравнението с гуми на ТИР - наистина така изглеждат - огромни ... обаче заради хобитата ми 16" с много високи бордове (почти SUV размер - 205/60 R16) са по-добри - не съм ги избрал заради спестените 1000 лв, които вероятно ще дам за по добри летни гуми.
17" изглеждат по добре, но само до там. В сравнение със B7-цата която беше с 235/45 R17 сегашната (B8 Variant)въпреки високите бордове е с по-добро пътно поведение (но и малко по-шумно окачване)
Re: Passat B8 - първи впечатления
sivko написа:...Мисля да е хайлайн...
Още нещо за Highline - ценралната конзола е пиано лак - ако е съшщия като на волана, духаликите и т.н. само няколко минути след автомивката е целия на отпечатъци от пръсти и всяка прашинка по нея се вижда - не е много практично (но пък е красиво). Една микрофибърна кърпа под ръка ще оправи проблема :)
Re: Passat B8 - първи впечатления
Мили колеги, и още повече мераклии за В8, в по-горните си постове споделих задоволството си от първите впечатления за новият PASSAT.. и бих ги повторил отново. Но ето, че дойде време за първият горчив хап.. От известно време, някъде там, откъм скоростната кутия се чува тракане, все едно мечки се борят.. Първоначалната диагноза е !!!МАХОВИК!!!, в най-добрият вариант.. Не казвам, че би се случило на всеки купил такъв автомобил, но въпреки, че колата е в гаранция, не е приятно да ти се случи на 5000км. ...
Re: Passat B8 - първи впечатления
Колега dadastar,искрено се надявам да енякакъв малък проблем.Лично аз съм карал passat b6 55000 км.,passat cc 60000 км.,tuareg 76000 км. всичките с DSG,уверявам те , че не съм имал каквито и да е проблеми.Днес си поръчах B8 отново с DSG и малко се притесних след като прочетох за този твой проблем.Ако има някакви новини около тази кофти ситуация,споделяй и дано да са добри
Re: Passat B8 - първи впечатления
drv написа:sivko написа:Здравейте,колеги!Обмислям поръчването на Пасат Б8 и се колебая между 150 коня и 190 коня 2.0 D. Мисля да е хайлайн,R line пакет,Дискавър про,Dynaudio.Моля за съвет.Благодаря ви!
Не съм пробвал лично 190 коня двг., но по списанията пишат, че разликата не била голяма. Погледнато ценово обаче мисля, че си струва 190 к.с. разликата със 150 коня е малка - аз лично си взех 150 защото предпочетох тези пари да ги дам за други екстри.
Дискавър про - лично мнение - не си струва, повечето екстри не се отнасят за БГ.Предимствата са 1,5" по голям дисплей което като шофираш не е от значение и google street view което е готино - колко добре ще се вижда в колата - не знам (street view мога да го компенсирам със навигацията на телефона но досега не ми се е налагало).
Dynaudio по мое мнение си струва - надали афтър маркет решение ще излезе по изгодно.
Това което препоръчвам с 2 ръце е ниво 2 LED фарове с Dynamic light assist - карах на тъмно по завоите на Ситония и по магистрала тракия - невероятно добре работи - по нанатък ще пиша по подробно (от 10 години карам нови коли с фабрични ксенони, но такива разлика във фаровете не бях виждал)
Колега,до сега си мислих че ползването на dinamic light assist не е много удачно,но след твоята препоръка реших да включа тази екстра към поръчката на B8,която вече е факт.Доста ще трябва да чакам(колата ще се произведе през 31 седмица),но мисля че ще си струва чакането.
Re: Passat B8 - първи впечатления
Колега dadastar - много неприятно - ще ти го оправят предполагам гаранционно, но доверието в автомобила някакси спада. Дано това да ти е единствени кахър с толата.
Аз лично досега с DSG не съм имал никакъв проблем - около 100 000 км на старата и новата кола. При това почти 1/3 от километрите ми включват теглене на ремарке.
@sivko - Честито - няма да съжаляваш за тази екстра - страхотно удобство е и е сигурно екстрата която може би ме впечатли най-много.
Единствено уточнявам, че мнението ми е за фарове LED ниво 2 (при другите фарове май се казваше само Light Assist)- предполагам, че и ти си поръчал това ниво.
Иначе ти пожелавам по бързо да ти пристигне - моята ми я доставиха точно за 2 календарни месеца.
Аз лично досега с DSG не съм имал никакъв проблем - около 100 000 км на старата и новата кола. При това почти 1/3 от километрите ми включват теглене на ремарке.
@sivko - Честито - няма да съжаляваш за тази екстра - страхотно удобство е и е сигурно екстрата която може би ме впечатли най-много.
Единствено уточнявам, че мнението ми е за фарове LED ниво 2 (при другите фарове май се казваше само Light Assist)- предполагам, че и ти си поръчал това ниво.
Иначе ти пожелавам по бързо да ти пристигне - моята ми я доставиха точно за 2 календарни месеца.
Re: Passat B8 - първи впечатления
Здравейте, един въпрос към някой запознат. поръчах си вариант хайлаин пкъм края на март. Казаха. Че ще пристигне след 2 месеца. После казаха, че има голям наплив и щяла да дойде края на Юни. Сега щяла да дойде края на Август...може би. Имало огромен наплив?!?!? Някви идеи? Идвало от Фолксваген... Имам договор, платил съм капаро.....
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Passat B8 - първи впечатления
В договора вероятно пише "доставка до 6 месеца"...
Re: Passat B8 - първи впечатления
xfact написа:Здравейте, един въпрос към някой запознат. поръчах си вариант хайлаин пкъм края на март. Казаха. Че ще пристигне след 2 месеца. После казаха, че има голям наплив и щяла да дойде края на Юни. Сега щяла да дойде края на Август...може би. Имало огромен наплив?!?!? Някви идеи? Идвало от Фолксваген... Имам договор, платил съм капаро.....
Колега xfact,на мен дилъра отначало ми каза,че колата ми ще се произведе през първата седмица на октомври,но след 3 дена ми се обади и ме зарадва с новината,че това ще стане през първата седмица на август.Това забавяне е понеже масово се поръчва хайлайн и VW не могат да се справят с производството. При другите нива на оборудване изпълнението на поръчка е в стандартния двумесечен срок. Така,че се въоръжи с търпение пък дано да е за хубаво.