DoH_KuXoT написа:Тази седмица съм решил да сложа подложни гумени тампони на задните пружини да вдигна малко задницата, преди година смених задните пружини, защото едната беше счупила една навивка, но все стои една идея по-ниско отзад спрямо предницата. А като се качим с децата и малко багаж и става осезаемо по-нисък. При смяната на пружините четох за вариант да сложа от метанов Пасат, но четох че става прекалено висок и почва да вози доста по-твърдо, а аз искам да запазя сегашната возия. Ще дам отзиви като сменя тампоните.
Благодарение на колегата и аз съм с една идея по-висока задница
. (направих подготовката за велобагажника).
Смяната наистина стана буквално за 20 мин.
По празниците разходих колата едни около 300 км. Разлика във возията аз не открих, по думите на жена ми (вози се отзад до малкия) колата возила по-комфортно.
При мен имаше и друго което се наложи да се оправя след смяната на тампоните, а именно реглаж на фаровете. Светеха ниско долу. Оказа се, че с врътките за реглаж и шестограм не става понеже фаровете са би-ксенон с функция за ниво и завиване.
Какво направих аз с уговорката, че все още не съм ходил на професионален реглаж и го направих лаишки:
1.Гледах клипчета за реглаж на фарове предимно на passat b6 с vcds (това което разбрах в последствие на b6 AFS-системата се води първа генерация, на b7 AFS е втора генерация и е по-различно) Колата се паркира на равно с изключена ръчна, на контакт и с изгасени фарове
2.В 55 канал Headlight range първо се проверява за грешки, ако всичко е ок се минава в подменю 04 основни настройки (гледа се и Software Part Numbers 5M0-907-357-E and above при мен завършва на F)
3.От падащото меню се избира Basic headlamp settings, изчаква се около 20 секунди да се раазвижат моторчетата, които движат лупите, включват се фаровете (и тук би трябвало да се направи механичен реглаж спрямо цел и на равен терен
това не го направих защото нямам условия пред блока, но все пак фаровете се вдигнаха на нива може би от преди поставяне на новите тампони)
4. След това се избира Acknowlege basic settings, за да се обучат и запазят настроиките ( и това не го направих
, но явно ще трябва след като се направи прецизен реглаж)
5. След това се излиза с Done go back (програмата го отчита като Save)
6. Проверява се отново за грешки в модула, ако ги има се чистят и е това.
ПП ако някой колега все пак е правил реглаж на фарове в сервиз, и сервиза знае какво прави моля да сподели къде, че май с мерките и теглилките по реглажа нямам нерви да се оправя, а и отделно като знам как го направих на магия много много не ми се ровичка пак за да не прецакам нещо