Passat B4 или B5?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
teo_ss
Мнения: 477
Регистриран на: Съб 31 дек 2005 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот teo_ss » Пон 15 окт 2007 17:59


В общи линии ми интересува всичко за двата модела и да приценя какво да избера. trunner е прав - газ няма да сложа. Търся бензин, защото карам предимно градско, почесто и на късо разстоание т.е. почти винаги студена, което за дизел не е особенно добър вариант, а дизела си е по-скъпичък по дефалт.
Засега Б4 води с няколко пункта, така, че моля привържениците на Б5 да се мобилизират :lol:
Филтрите, ремъците и маслото не са проблем понеже ще си ги доставя




Потребителски аватар
pike
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 12 дек 2006 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот pike » Пон 15 окт 2007 18:44


Въпроса,мисля има и една друга страна-какво ни се предлага на нашия авто пазар?Аз вече 3 месеца търся В4 дизел,96г. и не мога да попадна на читава кола/поне около Пловдив и два пъти в немско/.От друга страна с В5-ци по на 10000лв/и малко надолу/ е пълно-т.е. сещайте се за к'во състояние са.Като че ли най-лесно в момента може да се избере читава В4 бензин-просто повече предлагане и разнообразие.А наистина м/у 6 и 12000лв разликата е таман двойно!!Както казваш- В4 повеждат пак.Ама пък не е ли грехота да имаш 12 хилки и да не вземеш 5ца.Сори, ама на чужд гръб нали знаеш колко е лесно.......


Потребителски аватар
vlado
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 22 юни 2006 6:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот vlado » Пон 15 окт 2007 19:03


Колега, в първия ти въпрос на втората звездичка си писал, че "В5 като съвсем нов модел" и т.н.
Мисълта ми е , че той съвсем не е последен модел - има В5.5 има и В6. Всъщност модела В5 е пред-пред-последен - произвеждал се е от 1996 до 2000 г.


Потребителски аватар
teo_ss
Мнения: 477
Регистриран на: Съб 31 дек 2005 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот teo_ss » Вто 16 окт 2007 10:00


vlado написа:Колега, в първия ти въпрос на втората звездичка си писал, че "В5 като съвсем нов модел" и т.н.
Мисълта ми е , че той съвсем не е последен модел - има В5.5 има и В6. Всъщност модела В5 е пред-пред-последен - произвеждал се е от 1996 до 2000 г.

Запознат съм с моделите на ВФ.
Имах предвит, че Б5 е съвсем нов модел като концепция, за разлика от Б4, който лежи много на изпитания и доказал се Б3


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Вто 16 окт 2007 10:13


teo_ss написа:Имах предвит, че Б5 е съвсем нов модел като концепция, за разлика от Б4, който лежи много на изпитания и доказал се Б3


Бил е такъв преди 100-тина години ... Некога си, много отдавна, мотора 1.8Т е бил неземна технология ... mhihi

Б4 е твърде несимпатичен (да не употребявам по-тежки епитети mhihi) в сравнение с Б5 ...

Последна промяна от Cherepaha на Вто 16 окт 2007 10:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Вто 16 окт 2007 10:14


Скачай на B5! И аз мисля след известно време да направя така :wink:


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Вто 16 окт 2007 16:02


Абе мани ги тея Б5 бре, б.си чуканите :lol:


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Вто 16 окт 2007 16:30


чукан ама от него не слизаш :twisted:


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Вто 16 окт 2007 19:27


Как бе, карам го само в неделя до пазара, купувам едно кило домати и две картофи и айде пак у гаража :lol:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 16 окт 2007 19:41


вярно 4е с 4ужди пари лесно се разпорежда ,но ве4е е по4ти 2008 година;няма как да се сравни Б4 с Б5 -нали трябва да влизаме в крак с времето :lol: с по десетина години закъснение (за съжаление)


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13448
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 16 окт 2007 21:51


140-160 лв на носач. Дългите по- скъпи.
Но колко са читави ????? Всичко от магазин за смяна е от боклук надолу.
От опит скъп носач за 125 лв - 18 000км , по-евтин за 120 лв пак толкова. Сега турски носач "Ас Метал " за 74 лв за Алфонсо.
Направо не ми с говори за уж оргиналните нови боклуци по магазините. Датчик радиатор от "Евро 07" почти цял ден изкара :shock . На др. ден пак смяна.Включвател стартер - пак гоер долу 1 г и нагоря.

Имайте в предвид и боклуците които купуваме за поддръжка за колите си.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13448
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 16 окт 2007 21:52


140-160 лв на носач. Дългите по- скъпи.
Но колко са читави ????? Всичко от магазин за смяна е от боклук надолу.
От опит скъп носач за 125 лв - 18 000км , по-евтин за 120 лв пак толкова. Сега турски носач "Ас Метал " за 74 лв за Алфонсо.
Направо не ми с говори за уж оргиналните нови боклуци по магазините. Датчик радиатор от "Евро 07" почти цял ден изкара :shock . На др. ден пак смяна.Включвател стартер - пак гоер долу 1 г и нагоря.

Имайте в предвид и боклуците които купуваме за поддръжка за колите си.


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 644
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Audi A6 4F AQ
Двигател: ASB
Местоположение: RED village

Мнениеот zdrash » Сря 17 окт 2007 9:22


според мен нещата стоят така
за 6 бона б4 си е екстра
но 12 бона за б5 не бих дал
иначе разбира се че б5 е по модерен (но не 2пъти по модерен от б4) :lol:


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3032
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Сря 17 окт 2007 10:27


zdrash написа:според мен нещата стоят така
за 6 бона б4 си е екстра
но 12 бона за б5 не бих дал
иначе разбира се че б5 е по модерен (но не 2пъти по модерен от б4) :lol:

По тая логика баце, дай да си караме москвичи и жигулки, за по 600 лева щото б4 не е десет пъти по-модерен от тях :idea:

Ае стига глупости по темата. Място за сравнение между две коли няма, каквато ти трябва и харесва -> такава вземаш.
И аз съм доволен от Вентото си -> служи ми вярно и безотказно повече от три години и над 100 к. км. , но няма нищо общо с б5(какъвто карам сега) -> и като се замисля, поне два пъти и нещо е разликата в цената ..... и поне толкова е по-модерна.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 17 окт 2007 11:29


А бе не искам да разлайвам кучетата , ама като гледам във форума , маса народ каза , че би си купил и сега Г2 ако ги имаше нови .... защо е така , питам аз ? Да не би да вози по добре от новите голфари , или е по модерен, по аеродинамичен , по икономичен ? Ааа сетих те се ! защото е много здрав ..... вози те , върши работа и не се сещаш за него .... а новите знаете , че каквото и да говорите са ПО чупливи от него , - ако и да са модерни .... същия номер е приложим и при пасата - Б3/Б4 са стари , немодерни , ама ако искаш да си вършиш работа са супер ...нямат 1000 сензора , кой от кой по скъпи и предаваши богу дух когато се сетят... няма огледаце , дето се затъмнявали и имали мерник за жените да си улучват червилото на светофара :wink: ..и какво като няма ? Та така ....човек знае 2 и 200 ..аз ако имам повече пари , що да не си взема една нова гъзарийка ( нова е относително казано ) ...ще и менкам къде що електронно се сети , ще и вадя клемата на акумулаторая като ТО и толкова .... ама ако не ми се намират излишни какво правя - взима си кола като за моята черга ! затова и пак казвам - нека колегата прецени може или не може да си плаща масрафите за да е колата в добро техническо състояние и ако да - да бърка в джоба ( дълбооооко ) :wink:
п.с тъжно ми е че превъзнесох тея друсащите голфари :wink: ама се налагаше за науката :wink: :wink:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kamaza11, PzKpfW и 27 госта