В общи линии ми интересува всичко за двата модела и да приценя какво да избера. trunner е прав - газ няма да сложа. Търся бензин, защото карам предимно градско, почесто и на късо разстоание т.е. почти винаги студена, което за дизел не е особенно добър вариант, а дизела си е по-скъпичък по дефалт.
Засега Б4 води с няколко пункта, така, че моля привържениците на Б5 да се мобилизират
Филтрите, ремъците и маслото не са проблем понеже ще си ги доставя
Passat B4 или B5?
Въпроса,мисля има и една друга страна-какво ни се предлага на нашия авто пазар?Аз вече 3 месеца търся В4 дизел,96г. и не мога да попадна на читава кола/поне около Пловдив и два пъти в немско/.От друга страна с В5-ци по на 10000лв/и малко надолу/ е пълно-т.е. сещайте се за к'во състояние са.Като че ли най-лесно в момента може да се избере читава В4 бензин-просто повече предлагане и разнообразие.А наистина м/у 6 и 12000лв разликата е таман двойно!!Както казваш- В4 повеждат пак.Ама пък не е ли грехота да имаш 12 хилки и да не вземеш 5ца.Сори, ама на чужд гръб нали знаеш колко е лесно.......
- teo_ss
- Мнения: 477
- Регистриран на: Съб 31 дек 2005 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
vlado написа:Колега, в първия ти въпрос на втората звездичка си писал, че "В5 като съвсем нов модел" и т.н.
Мисълта ми е , че той съвсем не е последен модел - има В5.5 има и В6. Всъщност модела В5 е пред-пред-последен - произвеждал се е от 1996 до 2000 г.
Запознат съм с моделите на ВФ.
Имах предвит, че Б5 е съвсем нов модел като концепция, за разлика от Б4, който лежи много на изпитания и доказал се Б3
- Cherepaha
- Мнения: 951
- Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
teo_ss написа:Имах предвит, че Б5 е съвсем нов модел като концепция, за разлика от Б4, който лежи много на изпитания и доказал се Б3
Бил е такъв преди 100-тина години ... Некога си, много отдавна, мотора 1.8Т е бил неземна технология ...
Б4 е твърде несимпатичен (да не употребявам по-тежки епитети ) в сравнение с Б5 ...
Последна промяна от Cherepaha на Вто 16 окт 2007 10:14, променено общо 1 път.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
140-160 лв на носач. Дългите по- скъпи.
Но колко са читави ????? Всичко от магазин за смяна е от боклук надолу.
От опит скъп носач за 125 лв - 18 000км , по-евтин за 120 лв пак толкова. Сега турски носач "Ас Метал " за 74 лв за Алфонсо.
Направо не ми с говори за уж оргиналните нови боклуци по магазините. Датчик радиатор от "Евро 07" почти цял ден изкара . На др. ден пак смяна.Включвател стартер - пак гоер долу 1 г и нагоря.
Имайте в предвид и боклуците които купуваме за поддръжка за колите си.
Но колко са читави ????? Всичко от магазин за смяна е от боклук надолу.
От опит скъп носач за 125 лв - 18 000км , по-евтин за 120 лв пак толкова. Сега турски носач "Ас Метал " за 74 лв за Алфонсо.
Направо не ми с говори за уж оргиналните нови боклуци по магазините. Датчик радиатор от "Евро 07" почти цял ден изкара . На др. ден пак смяна.Включвател стартер - пак гоер долу 1 г и нагоря.
Имайте в предвид и боклуците които купуваме за поддръжка за колите си.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
140-160 лв на носач. Дългите по- скъпи.
Но колко са читави ????? Всичко от магазин за смяна е от боклук надолу.
От опит скъп носач за 125 лв - 18 000км , по-евтин за 120 лв пак толкова. Сега турски носач "Ас Метал " за 74 лв за Алфонсо.
Направо не ми с говори за уж оргиналните нови боклуци по магазините. Датчик радиатор от "Евро 07" почти цял ден изкара . На др. ден пак смяна.Включвател стартер - пак гоер долу 1 г и нагоря.
Имайте в предвид и боклуците които купуваме за поддръжка за колите си.
Но колко са читави ????? Всичко от магазин за смяна е от боклук надолу.
От опит скъп носач за 125 лв - 18 000км , по-евтин за 120 лв пак толкова. Сега турски носач "Ас Метал " за 74 лв за Алфонсо.
Направо не ми с говори за уж оргиналните нови боклуци по магазините. Датчик радиатор от "Евро 07" почти цял ден изкара . На др. ден пак смяна.Включвател стартер - пак гоер долу 1 г и нагоря.
Имайте в предвид и боклуците които купуваме за поддръжка за колите си.
- madmen
- Мнения: 3032
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
zdrash написа:според мен нещата стоят така
за 6 бона б4 си е екстра
но 12 бона за б5 не бих дал
иначе разбира се че б5 е по модерен (но не 2пъти по модерен от б4)
По тая логика баце, дай да си караме москвичи и жигулки, за по 600 лева щото б4 не е десет пъти по-модерен от тях
Ае стига глупости по темата. Място за сравнение между две коли няма, каквато ти трябва и харесва -> такава вземаш.
И аз съм доволен от Вентото си -> служи ми вярно и безотказно повече от три години и над 100 к. км. , но няма нищо общо с б5(какъвто карам сега) -> и като се замисля, поне два пъти и нещо е разликата в цената ..... и поне толкова е по-модерна.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
А бе не искам да разлайвам кучетата , ама като гледам във форума , маса народ каза , че би си купил и сега Г2 ако ги имаше нови .... защо е така , питам аз ? Да не би да вози по добре от новите голфари , или е по модерен, по аеродинамичен , по икономичен ? Ааа сетих те се ! защото е много здрав ..... вози те , върши работа и не се сещаш за него .... а новите знаете , че каквото и да говорите са ПО чупливи от него , - ако и да са модерни .... същия номер е приложим и при пасата - Б3/Б4 са стари , немодерни , ама ако искаш да си вършиш работа са супер ...нямат 1000 сензора , кой от кой по скъпи и предаваши богу дух когато се сетят... няма огледаце , дето се затъмнявали и имали мерник за жените да си улучват червилото на светофара ..и какво като няма ? Та така ....човек знае 2 и 200 ..аз ако имам повече пари , що да не си взема една нова гъзарийка ( нова е относително казано ) ...ще и менкам къде що електронно се сети , ще и вадя клемата на акумулаторая като ТО и толкова .... ама ако не ми се намират излишни какво правя - взима си кола като за моята черга ! затова и пак казвам - нека колегата прецени може или не може да си плаща масрафите за да е колата в добро техническо състояние и ако да - да бърка в джоба ( дълбооооко )
п.с тъжно ми е че превъзнесох тея друсащите голфари ама се налагаше за науката
п.с тъжно ми е че превъзнесох тея друсащите голфари ама се налагаше за науката