Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1894
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Пет 26 сеп 2014 21:59


Жилото е с дължина около 7-8см и свързва бравата с външната дръжка. Там дето се закача за дръжката има няколко зъбчета и може да се регулира. Първия път бях го направил само да пипна външната дръжка и се отваряше вратата, но отвътре стана голям хода.
Не се свалят никакви кори. Отвиваш отстрани само патрона на бравата, издърпваш навън и жилото със зъбчетата се вижда




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пет 26 сеп 2014 22:28


Това не се ли отвиваше с 12-тостен М8 зад една гумена тапа над ключалката? И не падаше ли една като халка във вратата ?
Чел съм ги тия, но не съм го вадил ?


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот brum » Съб 27 сеп 2014 13:13


М8 12тостена не ти трябва, той е ако сваляш бравата. Върти се една еврейска звезда, май 20ти размер зад гумено капаче точно под патрона.

Пада "халака"-та само ако въртиш повече от колкото трябва. Ако не си го правил сега - оборот по оборот и се опитваш да извадиш патрона. В един момент ще излезе без нищо да пада вътре във вратата.


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот gancho » Съб 27 сеп 2014 17:58


за патрона правилния бит е дванадесетостен М4


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6100
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 28 сеп 2014 21:30


kossis написа:Това не се ли отвиваше с 12-тостен М8 зад една гумена тапа над ключалката? И не падаше ли една като халка във вратата ?
Чел съм ги тия, но не съм го вадил ?

да, но развиваш на усет докато отпусне патрона и повече не развиваш, така не пада пластината която държи патрона :a045 Ако прекалиш се вади от жлебовете и пада, което води до поне час заигравка да я извадиш и да събереш всичко обратно.


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот I4o_naskov » Пон 29 сеп 2014 19:52


интересна тема заформихте и при мен предна лява вътрешна дръжка се отваря с голям ход и мисля да си поиграя някой ден да го натегна за да се отваря по леко като останалите врати.А колеги да попитам за крушката на жабката понеже писах в една тема но никой не се отзова,ако може някой да ми обясни как трябва да се постави ще съм му благодарен.Пускам снимка как изглежда :beer :gruebel :gruebel
Прикачени файлове
142-4239.jpg


Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Bro0z3r » Пон 29 сеп 2014 20:38


За лампата ли говорим или за ши*аната, гадна, долна, мръсна, смотана..... (10 минутни ругатни :mhihi) пружина?? :banghead
Ако е лампата дърпаш старата и слагаш новата, но изключително много внимаваш за гореспоменатата пружина...
Не съм открил начин за смяна без сваляне на цялата жабка... Някой ако знае да каже!
А ако говориш за пружината: двата края трябва да се "пресекат", тоест трябва да я донатегнеш още, което изисква да си взел два Валериана предварително.. Не се бъзикам, това е най-голямата идиотщина по тея коли! :screwy

P. S. Ако веднъж се е разглобил механизма, по-добре измисли някакъв начин да го залепиш в готово положение, иначе след това като нацелиш някой кратер, което както всички знаем е неизбежно по пътната ни мрежа, се измъква тъпата пружинка и лампата остава да свети постоянно!!


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yanio » Пон 29 сеп 2014 23:42


Колеги , понякога когато настъпя повече колата , за 1-2 секунди някъде около въздуховодите се чува нещо като шуртене на вода. Някакви идеи? Губи антифриз след продължително каране извънградско. AVF е мотора


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Вто 30 сеп 2014 10:39


Действително когато свалях Жабката на Пасата заради преглед на кондензната тръба и общ преглед за наличие на вода по дъното под кечето, забелязах че тоя механизъм на плафончето с пружинката се опитва да се разпарчотосва. Начиснах вилката с пружинката и се наместиха обратонто тия пласмасики.
Не съм пробвал дали може да се извади плафона директно от вътрешността на жабката, но мисля че може.
Не помня като сглобих дали сложих плафона първо, или след като завих крепежите на жабката поставих тоя плафон.
Но да се свали цялата жабка заради това плафонче ми се струва налудничево. Задължително после се лепят и усилват отворите за крепежите на жабката-пласмасата е от кашкавал.

Та мисля че с тънка отверка се вади отвътре плафончето с крушката и се подменя.

Обаче аз говоря за В5.5

Ето и темичката за разглобяването и как с отверка се сваля тоя плафон от вътре.http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=12&t=259015


yelawolf_
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 24 юли 2014 17:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yelawolf_ » Вто 30 сеп 2014 11:13


Колеги, тъкмо оставих колата за смяна на радиаторче за парното. 150-200 лв. работа и 3(три) дни.
Виждам, че фара ми трепери и има вибрации в купето, когато не подавам газ.
В момента, в който се качи и 1 оборот, вибрациите спират. Забелязах, че и шофьорската врата зависи как съм я затворил. Понякога шофьорския прозорец тресе, понякога не. Бях попаднал на тема за уплътненията, как стоят нещата с ремонта(например самото уплътнение ако сменям)?
Компютъра ми е на италиански, колко време отнема за смяната на езика?
Благодаря! :)


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Traytor » Вто 30 сеп 2014 11:15


yelawolf_ написа:колко време отнема за смяната на езика?
Благодаря! :)

Езика се сменя за секунди.


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот lz2aii » Вто 30 сеп 2014 12:12


yanio написа:Колеги , понякога когато настъпя повече колата , за 1-2 секунди някъде около въздуховодите се чува нещо като шуртене на вода. Някакви идеи? Губи антифриз след продължително каране извънградско. AVF е мотора

Според мен има въздух в системата за охлаждане. Аз като си сменях антифриза, така шумолеше няколко часа, след което явно се обезвъздуши и шумът изчезна. Покарай я малко, като я оставиш да загрее и отвори термостата, за да превърти и големия кръг. Като се обезвъздуши, би трябвало да спре да шурти така. Проблемът при теб е, че имаш загуба на антифриз. Въпросът е къде отива той.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Вто 30 сеп 2014 12:56


yanio написа:Колеги , понякога когато настъпя повече колата , за 1-2 секунди някъде около въздуховодите се чува нещо като шуртене на вода. Някакви идеи? Губи антифриз след продължително каране извънградско. AVF е мотора



Колега да не те стресирам, ама Гарнитурката майче ще сменяш. Дано да греша.

На тия моторетки започват да губят антифриза само на извънгарадско директно през капачката на разширителят. Клапана. И добре че е той.
Та температурата ти е 90, но налягането идващо от цилиндрите е голямо и продължително при извънградско. И 1 литър изчезва от там за примиерно 200 км. Спираш и гледаш при 90 градуса извънградско дали от казанчето отдолу през отвора дето се отича течноста ти мокри и той е мокър. Дори да отвиеш капачката - поради нормалната температура-няма да стане голям теч, а само ще видиш как мехурчета от газове излизат от антифриза.

Другият симптом е омазаното казанче с масло и сажди, както и клапана на казанчето. Шумоленето в радиаторчето пак е от тези газове, избутващи антифриза навън. Става при изфорсиране на високи обороти и смяна със следващата предавка.


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот I4o_naskov » Вто 30 сеп 2014 18:34


Bro0z3r написа:За лампата ли говорим или за ши*аната, гадна, долна, мръсна, смотана..... (10 минутни ругатни :mhihi) пружина?? :banghead
Ако е лампата дърпаш старата и слагаш новата, но изключително много внимаваш за гореспоменатата пружина...
Не съм открил начин за смяна без сваляне на цялата жабка... Някой ако знае да каже!
А ако говориш за пружината: двата края трябва да се "пресекат", тоест трябва да я донатегнеш още, което изисква да си взел два Валериана предварително.. Не се бъзикам, това е най-голямата идиотщина по тея коли! :screwy

P. S. Ако веднъж се е разглобил механизма, по-добре измисли някакъв начин да го залепиш в готово положение, иначе след това като нацелиш някой кратер, което както всички знаем е неизбежно по пътната ни мрежа, се измъква тъпата пружинка и лампата остава да свети постоянно!!

Колега евала :mrgreen :mrgreen Лампата я свалих като лепих жабката,тя си работеше преди това но уви сега немога да направя пружинката и май така ще си остане бая хора се мачихме е наистина голям зор си е :scare3 :scare3


Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Bro0z3r » Вто 30 сеп 2014 19:56


На снимката, която си дал се вижда как да застане. Просто трябва да я подхванеш по правилния начин.
Общо взето я поставяш на пластмасата така че само единия край да се опира в ограничителната част (оная, която е срещу палчето, което се натиска от жабката).
Като си я поставил така, хващаш другия край на пружината и го донавиваш така, че да прескочи гореспоменатия ограничител и натискаш цялата пружина колкото се може по-навътре.
За сглобяването се води по снимката, която си дал. Аз лично целия механизъм го схванах от идентична на тази снимка..

Надявам се да си разбрал нещо, че така от разстояние малко не върви... Пък и с моите описания... :screwy



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта