Passat B8 - обща информация

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
klimatronik
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - обща информация

Мнениеот klimatronik » Чет 21 яну 2021 15:42


Благодаря, Влади! Не допълних това което ми е в главата :biggrin - задвижването на маслената помпа, което вероятно е с отделен ремък зад демпферната шайба... :a045 :gruebel




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6107
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - обща информация

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 21 яну 2021 15:59


В картера е, върти се от ремък потопен в масло. Помпата е комбинирана маслена и вакуумна, доколкото знам му дават 260хил км или ако има наличие на власинки в маслото.
Прикачени файлове
1.png
1.png (39.32 KиБ) Видяна 1240 пъти


Потребителски аватар
klimatronik
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - обща информация

Мнениеот klimatronik » Чет 21 яну 2021 16:29


Благодаря за отговора! Значи по-добре на 210 хил. км всичко заедно с него :death


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6107
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - обща информация

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 21 яну 2021 16:43


Аз бях в същата ситуация като теб 198хил , смених всичко без него, защото не исках да свалям картера, сега на 250хил обаче мисля че му е време


Потребителски аватар
klimatronik
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B8 - обща информация

Мнениеот klimatronik » Чет 21 яну 2021 16:55


След Passat B6 BMP със шестограм не мисля, че е някакъв проблем :mhihi


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6107
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - обща информация

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 21 яну 2021 20:05


След тоя модел всичко звучи като песен :)


Потребителски аватар
Sarafov_03
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - обща информация

Мнениеот Sarafov_03 » Чет 21 яну 2021 20:07


Последно 210 000 км. и 5 или 10 години за ангренажния комплект?


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19713
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B8 - обща информация

Мнениеот Vlad777 » Чет 21 яну 2021 21:40


7 г. и 210000 км за ангренажа и 250000 км за ремъка на маслената помпа в картера


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9886
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Passat B8 - обща информация

Мнениеот group® » Чет 21 яну 2021 21:43


Vlad777 написа: 250000 км за ремъка на маслената помпа в картера

Това къде го гледаш?
Че сега питах в Дброс и не намериха нищо за интервал.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19713
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B8 - обща информация

Мнениеот Vlad777 » Чет 21 яну 2021 21:45


Колегата DoH_KuXoT така е писал по-горе


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1259
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Passat B8 - обща информация

Мнениеот netizen » Пет 22 яну 2021 8:13


210хил. км или 10г за ангренажният комплект. Водната помпа така или инак дава фира около 5-тата година :mhihi
А ремъка на маслената го водят лайфтайм, като след смяна на ремъци т.е. след 210хил. км се препоръчва за следене на източеното масло за власинки, което за мен означава, че е добре да се смени заедно с ангренажа.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9886
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Passat B8 - обща информация

Мнениеот group® » Пет 22 яну 2021 9:17


netizen написа:...което за мен означава, че е добре да се смени заедно с ангренажа.


100%
Доколкото разбрах, за смяната му се откача ангренажа, така че е най-добрият момент.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6107
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B8 - обща информация

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 22 яну 2021 11:53


Сега попрехвърлих книгата на В7 . При вас може да има някоя разлика, но по същество е същото. Сваля се ангренажа , маха се капака със семеринга на коляновия вал намиращ се отпред на блока. При вече свален картер се маха маслената помпа, сле това ремъка сеизважда напред през вече освободеното пространство от капака със семеринга на вала. Процедурата е хубаво да се съчетае с ангренажния ремък, със смяна на масло и семеринг на коляновия вал, почитване и преглед на маслената помпа. Общо взето сложна процедура , не е като да махнеш картера и да си го смениш, помпата се бележи и се слага на същия белег защото може да доведе до вибрации ако се превърти и зацепи на друго място.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9886
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Passat B8 - обща информация

Мнениеот group® » Пет 22 яну 2021 11:56


5.5 часа труд дават за тая история :rolleyes

(Принципно ремък в масло е почти вечна история. А и там не се суче толкова - две шайби и това е. По-скоро помпата ще сдаде багажа. Вероятно затова не дават интервал.)


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9886
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Passat B8 - обща информация

Мнениеот group® » Съб 23 яну 2021 11:30


В темата на Владо стана дума за електрическо подгряване при студен мотор - viewtopic.php?f=83&t=485736&start=60

Стана ми интересно и ще споделя тук, какво открих за това.

Ето схема - номер 17 е въпросния накревател от 1000W
Screenshot_20210123-105945_Chrome.jpg


Ето как изглежда:
5Q0963235C-elektrische-Luftzusatzheizung-Heizelement-VW-Golf-7-Touran-_1.jpg
5Q0963235C-elektrische-Luftzusatzheizung-Heizelement-VW-Golf-7-Touran-_1.jpg (16.85 KиБ) Видяна 992 пъти


За да разберете дали ги имате трябва с вин декодер да си изкарате продуктов лист. В него трябва да имате 7E6.
Ако е 7E0 - нямате такъв нагревател.

Ето и условията, при които работи:
Activation conditions: The electrical auxiliary air heater is activated:
• in the case of the Climatronic and Climatic systems, automatically via the CAN data bus.
• if the occupants set the heating output to over 90 per cent at the operating unit.
• if the water temperature is below 75 degrees Celsius.
• if the engine speed is higher than 500rpm.
• if no load management system is active.
• if the ‘Econ’ button is not pressed.


Намерих и тази тема за ретрофит в Голф 5 (не съм я чел) - https://www.golfmkv.com/forums/index.ph ... ll.106960/

Номер на нагревателя 5Q0963235C



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dontaskdontsay, MamaMy и 47 госта