Passat B8 - обща информация
- klimatronik
- Мнения: 198
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
- Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Благодаря, Влади! Не допълних това което ми е в главата - задвижването на маслената помпа, което вероятно е с отделен ремък зад демпферната шайба...
Re: Passat B8 - обща информация
В картера е, върти се от ремък потопен в масло. Помпата е комбинирана маслена и вакуумна, доколкото знам му дават 260хил км или ако има наличие на власинки в маслото.
- Прикачени файлове
-
- 1.png (39.32 KиБ) Видяна 1240 пъти
- klimatronik
- Мнения: 198
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
- Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Благодаря за отговора! Значи по-добре на 210 хил. км всичко заедно с него
Re: Passat B8 - обща информация
Аз бях в същата ситуация като теб 198хил , смених всичко без него, защото не исках да свалям картера, сега на 250хил обаче мисля че му е време
- klimatronik
- Мнения: 198
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
- Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
След Passat B6 BMP със шестограм не мисля, че е някакъв проблем
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 - обща информация
Последно 210 000 км. и 5 или 10 години за ангренажния комплект?
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
7 г. и 210000 км за ангренажа и 250000 км за ремъка на маслената помпа в картера
- group®
- Темерут
- Мнения: 9886
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
Vlad777 написа: 250000 км за ремъка на маслената помпа в картера
Това къде го гледаш?
Че сега питах в Дброс и не намериха нищо за интервал.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
Колегата DoH_KuXoT така е писал по-горе
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1259
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 - обща информация
210хил. км или 10г за ангренажният комплект. Водната помпа така или инак дава фира около 5-тата година
А ремъка на маслената го водят лайфтайм, като след смяна на ремъци т.е. след 210хил. км се препоръчва за следене на източеното масло за власинки, което за мен означава, че е добре да се смени заедно с ангренажа.
А ремъка на маслената го водят лайфтайм, като след смяна на ремъци т.е. след 210хил. км се препоръчва за следене на източеното масло за власинки, което за мен означава, че е добре да се смени заедно с ангренажа.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9886
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
netizen написа:...което за мен означава, че е добре да се смени заедно с ангренажа.
100%
Доколкото разбрах, за смяната му се откача ангренажа, така че е най-добрият момент.
Re: Passat B8 - обща информация
Сега попрехвърлих книгата на В7 . При вас може да има някоя разлика, но по същество е същото. Сваля се ангренажа , маха се капака със семеринга на коляновия вал намиращ се отпред на блока. При вече свален картер се маха маслената помпа, сле това ремъка сеизважда напред през вече освободеното пространство от капака със семеринга на вала. Процедурата е хубаво да се съчетае с ангренажния ремък, със смяна на масло и семеринг на коляновия вал, почитване и преглед на маслената помпа. Общо взето сложна процедура , не е като да махнеш картера и да си го смениш, помпата се бележи и се слага на същия белег защото може да доведе до вибрации ако се превърти и зацепи на друго място.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9886
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
5.5 часа труд дават за тая история
(Принципно ремък в масло е почти вечна история. А и там не се суче толкова - две шайби и това е. По-скоро помпата ще сдаде багажа. Вероятно затова не дават интервал.)
(Принципно ремък в масло е почти вечна история. А и там не се суче толкова - две шайби и това е. По-скоро помпата ще сдаде багажа. Вероятно затова не дават интервал.)
- group®
- Темерут
- Мнения: 9886
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - обща информация
В темата на Владо стана дума за електрическо подгряване при студен мотор - viewtopic.php?f=83&t=485736&start=60
Стана ми интересно и ще споделя тук, какво открих за това.
Ето схема - номер 17 е въпросния накревател от 1000W
Ето как изглежда:
За да разберете дали ги имате трябва с вин декодер да си изкарате продуктов лист. В него трябва да имате 7E6.
Ако е 7E0 - нямате такъв нагревател.
Ето и условията, при които работи:
Намерих и тази тема за ретрофит в Голф 5 (не съм я чел) - https://www.golfmkv.com/forums/index.ph ... ll.106960/
Номер на нагревателя 5Q0963235C
Стана ми интересно и ще споделя тук, какво открих за това.
Ето схема - номер 17 е въпросния накревател от 1000W
Ето как изглежда:
За да разберете дали ги имате трябва с вин декодер да си изкарате продуктов лист. В него трябва да имате 7E6.
Ако е 7E0 - нямате такъв нагревател.
Ето и условията, при които работи:
Activation conditions: The electrical auxiliary air heater is activated:
• in the case of the Climatronic and Climatic systems, automatically via the CAN data bus.
• if the occupants set the heating output to over 90 per cent at the operating unit.
• if the water temperature is below 75 degrees Celsius.
• if the engine speed is higher than 500rpm.
• if no load management system is active.
• if the ‘Econ’ button is not pressed.
Намерих и тази тема за ретрофит в Голф 5 (не съм я чел) - https://www.golfmkv.com/forums/index.ph ... ll.106960/
Номер на нагревателя 5Q0963235C
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dontaskdontsay, MamaMy и 47 госта