Да видях че има решетки там.
Самоче не видях кабелче като свалих кората на шофьорската преди време.
Ми тия кабели, що са 4 в баса отзад ???
Как се свалят тия пишялки отпред в огледалата, колега -за да проверя там ли са ???
Щото отпред имам басчета, но за пищялките не знам.
И пищялки имам отпред !
Значи отпред имам 3 букси-Едната захранване, Втората-за сигнал-звук-говорители,
Третата- е с кабели в двата си края, само, другите са орязани ! Предполагам че са прехвърлени към втората.
Тая третата за оригиналната музика ли е била ?
PASSAT b5.5 смяна на тонколони на вратите
- dmcdjveli
- Мнения: 253
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 16:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: PASSAT b5.5 смяна на тонколони на вратите
Всички врати са с пищалка и бас-среди. До всяка врата стига по един кабел от плеъра (4 канала - за всяка врата по 1 канал). Във вратите има филтър, който разделя сигнала от плеъра на ниски и високи честоти, и го предава към съответният говорител (пищялка, бас-среди).
Ето една стара тема
Ето една стара тема
- paaco
- Мнения: 262
- Регистриран на: Чет 30 юли 2009 10:10
- Автомобил: Passat 5.5 1.9 TDI
- Двигател: AVF 2005
- Местоположение: sofia
Re: PASSAT b5.5 смяна на тонколони на вратите
Не четох много внимателно темата ама ето малко снимки http://www.myturbodiesel.com/1000q/b5/doorcardB5remove.htm дано помогнат на някой.
Re: PASSAT b5.5 смяна на тонколони на вратите
Музиката я възстанових, стана екстра.
Колеги, къде е най удачно да се дупчи задната врата за да се постави външен бутон за плафона на Пасат 5.5 ?
Мисля да напраскам 4 външни бутона-това ми стои по истинско и лесно за ремонт.
Колеги, къде е най удачно да се дупчи задната врата за да се постави външен бутон за плафона на Пасат 5.5 ?
Мисля да напраскам 4 външни бутона-това ми стои по истинско и лесно за ремонт.
Re: PASSAT b5.5 смяна на тонколони на вратите
Размера е 16.5 см или 165 мм.
Аз лично отпред, разбрах след вторият оглед че съм със някакви Италиански сменени от предишният собственик, и баса и пищялките- ППР са басчетата и свирят задоволително. Отзад имах липси- . Сложих едни стари басове куча марка, но с големи магнити и устояли на капризите на времето. Добре блъскат. Пищялките си ги приспособих от едни Американски- тип "очички" -и те пискат здраво и стана добър Оркестъра в колата.
С гривните отзад се заиграх и тези дето ми ги продаваха, бяха като предните- но трябваше да потъне много дълбоко нита и беше невъзможно за нитвачката. Та имах и тук едни по стари гривни- по плитки на този диаметър и с по дълги нитове ги нитнах - сложих отгоре баса в тия гривни с рапитки и за уплътнение-микропореста гума -самозалепваща около гривните и към метала и те така.
Значи за марка- аз лично предпочитам- Пайнер- повече магнит, за по малко пари, но и Херц си е Херц.
Едно време в стария Пасат-В3-- JBL-125 x 4 канала и модифицирах JBL туба- трапец с Пайнерски говорител, щото оригиналния не издържаше- Пайнерският тежи 25 кг -2 х 250 вата -намотката му е с дебелина на мостов кабел-2 квадрата , ако можеш изгори го.
И за цвет бях сложил две трилентови на Пайнер на кора- тия най големите кръгли в диаметър. Ех какъв разход ми даваше Пасата-като на ТДИ-то сега , но като удареше баса- чист 250 вата бас- няма да криви, няма нищо само саунд и сила. На 8 етаж го чуваха съседите- Но аз честно не го издържах много- направо ми навлизаше в ушите на компресия и сигурно щеше да ме углоши с времето.
Сега са под леглото на склад -абе мании.
Аз лично отпред, разбрах след вторият оглед че съм със някакви Италиански сменени от предишният собственик, и баса и пищялките- ППР са басчетата и свирят задоволително. Отзад имах липси- . Сложих едни стари басове куча марка, но с големи магнити и устояли на капризите на времето. Добре блъскат. Пищялките си ги приспособих от едни Американски- тип "очички" -и те пискат здраво и стана добър Оркестъра в колата.
С гривните отзад се заиграх и тези дето ми ги продаваха, бяха като предните- но трябваше да потъне много дълбоко нита и беше невъзможно за нитвачката. Та имах и тук едни по стари гривни- по плитки на този диаметър и с по дълги нитове ги нитнах - сложих отгоре баса в тия гривни с рапитки и за уплътнение-микропореста гума -самозалепваща около гривните и към метала и те така.
Значи за марка- аз лично предпочитам- Пайнер- повече магнит, за по малко пари, но и Херц си е Херц.
Едно време в стария Пасат-В3-- JBL-125 x 4 канала и модифицирах JBL туба- трапец с Пайнерски говорител, щото оригиналния не издържаше- Пайнерският тежи 25 кг -2 х 250 вата -намотката му е с дебелина на мостов кабел-2 квадрата , ако можеш изгори го.
И за цвет бях сложил две трилентови на Пайнер на кора- тия най големите кръгли в диаметър. Ех какъв разход ми даваше Пасата-като на ТДИ-то сега , но като удареше баса- чист 250 вата бас- няма да криви, няма нищо само саунд и сила. На 8 етаж го чуваха съседите- Но аз честно не го издържах много- направо ми навлизаше в ушите на компресия и сигурно щеше да ме углоши с времето.
Сега са под леглото на склад -абе мании.
Re: PASSAT b5.5 смяна на тонколони на вратите
Е то аз за това я сложих под леглото, но мерака си е мерак. Сега и аз даже виж че не сложих нищо койзнае какво- е верно мощни са басчетата , но не са марка.
Също по евтиният вариант на маркови говорители на ниска цена е Таргет- Италианска фирма има я в нета и на Поп богомил има един ги продава. На брато в Аудито му сложихме елипси на Таргет- щото беше купил някакви супер фалшиви ППР и от слънцето се бяха напукали и прекъсваха. Накрая ми писна да му ги поя -кабелчетата към намотката за да свирят и му казах -отиваш и вземаш за 100 лева Таргет- много добър и мощен звук извади тоя седан.
Ако искаш по скъпи и по мощни- Пайнера е добро решение както разбра. JBL е добър на усилватели- но са цифра, говорителите им са много скъпи.
Моята музика в стария пасат струва повече от пасата, като го продадох.
Също по евтиният вариант на маркови говорители на ниска цена е Таргет- Италианска фирма има я в нета и на Поп богомил има един ги продава. На брато в Аудито му сложихме елипси на Таргет- щото беше купил някакви супер фалшиви ППР и от слънцето се бяха напукали и прекъсваха. Накрая ми писна да му ги поя -кабелчетата към намотката за да свирят и му казах -отиваш и вземаш за 100 лева Таргет- много добър и мощен звук извади тоя седан.
Ако искаш по скъпи и по мощни- Пайнера е добро решение както разбра. JBL е добър на усилватели- но са цифра, говорителите им са много скъпи.
Моята музика в стария пасат струва повече от пасата, като го продадох.
- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Re: PASSAT b5.5 смяна на тонколони на вратите
Здравейте колеги,
Днес и аз се сдобих с хубави Hertz-ове :) Утре мисля да ги монтирам. За целта съм се сдобил със всичко необходимо...тия адаптери обаче са прекалено големи и ще има проблем с гуменото уплатнение на кората :( Идеи? Склонен съм дори да ползвам фабричните пластмаси, тъй като ще си уплатнят хубаво, но пък как да захвана говорителите за пластмасите?
Другото, което ме притеснява е, че херцовете си идват с "пищяли"....те ще се хванат ли в гнездото на фабричните или е необходимо да се правят модификации(хич не харесвам побългаряването :) )?
Третият въпрос е...буксата има 4 кабелчета. Кой е +, кой е - и кои два отиват нагоре към пищялките (снимки)?
Благодаря предварително!
Днес и аз се сдобих с хубави Hertz-ове :) Утре мисля да ги монтирам. За целта съм се сдобил със всичко необходимо...тия адаптери обаче са прекалено големи и ще има проблем с гуменото уплатнение на кората :( Идеи? Склонен съм дори да ползвам фабричните пластмаси, тъй като ще си уплатнят хубаво, но пък как да захвана говорителите за пластмасите?
Другото, което ме притеснява е, че херцовете си идват с "пищяли"....те ще се хванат ли в гнездото на фабричните или е необходимо да се правят модификации(хич не харесвам побългаряването :) )?
Третият въпрос е...буксата има 4 кабелчета. Кой е +, кой е - и кои два отиват нагоре към пищялките (снимки)?
Благодаря предварително!
- kole7o
- Мнения: 324
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
- Автомобил: VW PASSAT B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Варна
Re: PASSAT b5.5 смяна на тонколони на вратите
Най-лесно става да си направиш дървени адаптори, при мен е така.Захванах ги за вратата и на тях монтирах тонколоните. Пищялките лесно могат да се напаснат на мястото на оригиналните.Аз моите ги фиксирах с топъл силикон и нямат мърдане. Общо взето е играчка, но не отнема повече от 3-4 часа работа. Успех с монтажа, ако има нещо пиши ще помагаме
- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Re: PASSAT b5.5 смяна на тонколони на вратите
kole7o написа:Най-лесно става да си направиш дървени адаптори, при мен е така.Захванах ги за вратата и на тях монтирах тонколоните. Пищялките лесно могат да се напаснат на мястото на оригиналните.Аз моите ги фиксирах с топъл силикон и нямат мърдане. Общо взето е играчка, но не отнема повече от 3-4 часа работа. Успех с монтажа, ако има нещо пиши ще помагаме
Благодаря.
Аз заложих на пластмасовите адаптори и стана супер, пищялките също ги хванах с топъл силикон. Но кабелите малко ме притесняват. На едната врата бяха червено със зелено и кафяво със зелено. На другаа бяха чисто кафято и червено с кафяво. Тотално объркване :) Грешка на компютъра с радиото не показва, надявам се правилно да съм ги вързал - пък и свирят все пак :)
- borislav_mladenov
- Мнения: 358
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: 3_2 VR6 2008
- Местоположение: Хасково
Re: PASSAT b5.5 смяна на тонколони на вратите
На моя пасат седан, отпред си оставих оригиналните, които си свирят доста прилично(естествено ако ги подменя с някои нови и маркови ще са много по - добре). Изключих говорителите от задните врати и прекарах нови кабели до отзад. На задната кора изрязах и сложих две елипси HERTZ. Звука в колата стана уникален в сравнение с преди и то без усилватели и без ковчези в багажника :D
- kole7o
- Мнения: 324
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
- Автомобил: VW PASSAT B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Варна
Re: PASSAT b5.5 смяна на тонколони на вратите
dika написа:kole7o написа:Най-лесно става да си направиш дървени адаптори, при мен е така.Захванах ги за вратата и на тях монтирах тонколоните. Пищялките лесно могат да се напаснат на мястото на оригиналните.Аз моите ги фиксирах с топъл силикон и нямат мърдане. Общо взето е играчка, но не отнема повече от 3-4 часа работа. Успех с монтажа, ако има нещо пиши ще помагаме
Благодаря.
Аз заложих на пластмасовите адаптори и стана супер, пищялките също ги хванах с топъл силикон. Но кабелите малко ме притесняват. На едната врата бяха червено със зелено и кафяво със зелено. На другаа бяха чисто кафято и червено с кафяво. Тотално объркване :) Грешка на компютъра с радиото не показва, надявам се правилно да съм ги вързал - пък и свирят все пак :)
Някъде из интернет пространството бях попаднал на схема на окабеляването на пасата, но не се сещам къде беше. Виж чичо гугъл какво ще намери, но на английски търси. По късно ще видя и аз дали не я пазя на компютъра.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 22 яну 2015 21:11
- Автомобил: VW PASSAT 3B5
- Двигател: 1.9 AFN 1999
Re: PASSAT b5.5 смяна на тонколони на вратите
Ах хертц, жалко че съм толкова стиснат
Днес смених всички говорители с някакви струващи 15 лева/БР. за сега мился, че свирят по-добре от оригиналните които взимах от моргите.
http://prikachi.com/images/444/7866444J.jpg
Днес смених всички говорители с някакви струващи 15 лева/БР. за сега мился, че свирят по-добре от оригиналните които взимах от моргите.
http://prikachi.com/images/444/7866444J.jpg
- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Re: PASSAT b5.5 смяна на тонколони на вратите
Привет.
Намерих аз някаква схема: http://faculty.ccp.edu/faculty/dreed/Campingart/jettatech/audio/obdIIbase.jpg
Но от нея не става ясно отново кое е плюс и кое минус :( А за двукомпонентните системи това е от значение.
Намерих аз някаква схема: http://faculty.ccp.edu/faculty/dreed/Campingart/jettatech/audio/obdIIbase.jpg
Но от нея не става ясно отново кое е плюс и кое минус :( А за двукомпонентните системи това е от значение.
Последна промяна от dika на Съб 24 яну 2015 9:58, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19550
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: PASSAT b5.5 смяна на тонколони на вратите
dika написа:..
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=4&t=11939
Следващия път ще си е официално предупреждение
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 27 окт 2014 16:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: PASSAT b5.5 смяна на тонколони на вратите
Колеги, здравейте искам да използвам темата във връзка със озвучаването в Бора 2002 г. Та проблема ми е, че както си карах преди известно време и си слушах СИЛНО музика преден ляв говорител отказа, свикнах с мисълта, но днес като се връщах от работа пак по същият начин отказа и заден десен. Някой има ли представа какво става или просто им е дошло времето. С оригиналния касетофон съм и слушам музика от трансмитер. Дали има смисъл да се занимавам да махам корите да видя какво става и като я закачах на Vag-coma ми излиза като грешка следното
00852-loudspeaker front
36-00-open circuit
00853-shareware version. to decode all DTCs
36-00 please register/activate
00852-loudspeaker front
36-00-open circuit
00853-shareware version. to decode all DTCs
36-00 please register/activate
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта