Пасат 2000 кубика 2Е маркуч на бензинопровода

Техническа и сервизна информация за Passat
yovo
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 12 мар 2007 8:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Пасат 2000 кубика 2Е маркуч на бензинопровода

Мнениеот yovo » Пет 24 окт 2008 7:59


Здравейте,
От известно време маркуча на бензинопровода от помпата се поврежда, пука се и изтича горивото. 3- 4 пъти сменях маркуча с нов, различни видове, но пак се повреждат. Някой може ли да даде някаква идея как да разреша проблема?




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 24 окт 2008 8:23


А какъв точно е Пасат-а и Пасат ли е? В смисъ двигател,модификация.
Моя примерно (1.8 моно) има метален филтър отзад при дясната гума одолу под една кора.Маркуча от помпата до него ли се повержда или от филтъра до отпред...ако разбира се при теб има филтър.
Колата работи ли нормално на бензин - данеби да не изключва високото налягане на помпата и затова да пука маркучите?
Сигурен ли си,че след първата смяна си сложил/ са ти сложили читав маркуч.Там налягането е около 2-3 бара ако си с моноинжекция, така че не става с обикновен маркуч.
Успех!


yovo
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 12 мар 2007 8:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Маркуч на бензинопровода

Мнениеот yovo » Пет 24 окт 2008 11:59


Пасатът е 2000 кубика, двигател 2Е. Знам, че налягането трябва да е около 3 бара, уж маркучите са за 10 бара, но се цепят. Колата е само на бензин и когато маркучът е здрав работи нормално.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 24 окт 2008 12:21


А маркучите за бензин ли са (т.е. масло-нефтоустойчиви) ?
Опитай с други маркучи. Или пък измери налягането (но ме съмнява помпата да дава толкова високо).


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19564
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Маркуч на бензинопровода

Мнениеот radotom » Пет 24 окт 2008 16:13


yovo написа:Пасатът е 2000 кубика, двигател 2Е. Знам, че налягането трябва да е около 3 бара

Цъ!
3 бара е налягането в горивната рейка след регулатора, ако няма вакуум. Демек, в момента на палене, да кажем ;)
След появяването на вакуума от смукателните колектори налягането на горивото пада на 2.5 бара, но това не ни интересува в случая!
Важното е, че помпата дава доста над 3 бара, за да може да го поддържа това първоначално налягане. (по спомени, но много несигурни- 5 бара е на помпата)
Според мен проблема е точно във въпроса на gr_kanev
Вероятно слагаш обикновен, а не армиран, маслоустойчив маркуч...


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11920
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 24 окт 2008 18:49


Абе има си нещо с тия маркучи.
Аз тука едно маркучле го сменявам всеки месец. От налягането сигурно и топлината за две седмици става къдраво. Все едно гумата излиза през армировката и идва момента когато се спука и протече.
Последно сложих свален от едно Ауди което разглобвахме маркуч гудиър, на него пише че е за гориво и пак за около месец стана къдраво.


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Пет 24 окт 2008 19:34


gr_kanev написа:А маркучите за бензин ли са (т.е. масло-нефтоустойчиви) ?
:!: :idea: Трябва да се обърне внимание на това!


Преди 3 години монтирах някакви руски маркучи и "нет проблем". Струва стотинки. Продава се на метър. Колата ми е пълна инжекция и мисля горивната система работи с по-високо налягане.

Последна промяна от тръба на Пет 24 окт 2008 19:35, променено общо 1 път.


_SUN_
Мнения: 306
Регистриран на: Съб 26 юли 2008 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Мнениеот _SUN_ » Пет 24 окт 2008 19:34


Абе братчед, ти да не караш със самолетно гориво, че се прее....ват тия мъркучи, шегувам се, измери напрежението при изводите на помпата при работещ двигател, ако е твърде високо, над 13 V е възможно помпата да създава по-високо налягане от предписаното и ....


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 24 окт 2008 19:54


_SUN_ написа:Абе братчед, ти да не караш със самолетно гориво, че се прее....ват тия мъркучи, шегувам се, измери напрежението при изводите на помпата при работещ двигател, ако е твърде високо, над 13 V е възможно помпата да създава по-високо налягане от предписаното и ....

А откъде ще дойде това по-високо напрежение ? И колко да е по-високо ?
Хайде като пишете поне малко мислете ! Ако последното не го можете, хич и не пишете !


_SUN_
Мнения: 306
Регистриран на: Съб 26 юли 2008 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Мнениеот _SUN_ » Пет 24 окт 2008 20:16


gr_kanev написа:
_SUN_ написа:Абе братчед, ти да не караш със самолетно гориво, че се прее....ват тия мъркучи, шегувам се, измери напрежението при изводите на помпата при работещ двигател, ако е твърде високо, над 13 V е възможно помпата да създава по-високо налягане от предписаното и ....

А откъде ще дойде това по-високо напрежение ? И колко да е по-високо ?
Хайде като пишете поне малко мислете ! Ако последното не го можете, хич и не пишете !

Ами мислим и гледаме да помогнем на човека, ако си чувал за т. нар. агрегат в автомобила АЛТЕРНАТОР, който с повреден регулатор/евентуално/ значително повишава бордовото напрежение и за твое сведение можем да пишем, справяме се с кирилицата!!!! Имал съм подобен проблем на предишният ми автомобил


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19564
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 24 окт 2008 20:54


_СЪН_, прав си за повишеното напрежение при прецакан регулатор, ама тогава колегата щеше да се оплаква и от неистови разходи за крушки, нови музики и... що не и компютри...


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 24 окт 2008 20:55


Според мен проблема си е в маркучите.Оригиналните карат по 15 че и повече години и са екстра а тези дето слагаме какво - всеми месец сменяй.
Ако маркуча е за високо налягане (ама наистина) и е масло/нефтоустойчив би трябвало да изкара поне 2-3 години на каквито ще влияния да е изложен (било то жега или студ).
Трябва да видя на моя иригналния дали пише някаква марка или нещо такова... :roll:


Потребителски аватар
Rosenirs
Мнения: 328
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Rosenirs » Пет 24 окт 2008 21:29


Колега аз имах същия проблем само че със маркучите които са в резервоара.Купих най скъпия който намерих и за 7 месеца се стопи.Обиколих по моргите и си намерих оригинален който беше доста запазен и мисля че за сега съм си решил проблема за това че най добре и ти направи така.Както казаха и колегите по горе тези маркучи изкарват по 15 години и повече но са качествени.


Потребителски аватар
stefanov65
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 9:22
Автомобил: vw golf 1.9 tdi
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Русе

Мнениеот stefanov65 » Пет 24 окт 2008 22:32


Колега то може наистина да е от маркучите ама като нямаш с какво да сравниш (кое е качествено и кое не )?На колегата преди месец му се пръсна маркуча и като попита колко струва се уплаши нещо към70 лв.,било по поръчка ,щото никой не ги купувал (така му казаха) и му прдложиха нещо за 4лв. ЗА СЕГА НЯМА ПРОБЕМ ама не се знае до кога!
Дано да имаш късмет ,щото в днешно време май всичко е до късмет


Потребителски аватар
Dart
Мнения: 259
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dart » Съб 25 окт 2008 15:37


Колега , купи си "ГЕЙТС " , аз съм с такъв и нямам проблеми. Преди бях със "СЕМПЕРИТ" , но на няколко месеца започваше да се пука и люспи. Не е скъп.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта