Здравейте,
От известно време маркуча на бензинопровода от помпата се поврежда, пука се и изтича горивото. 3- 4 пъти сменях маркуча с нов, различни видове, но пак се повреждат. Някой може ли да даде някаква идея как да разреша проблема?
Пасат 2000 кубика 2Е маркуч на бензинопровода
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
А какъв точно е Пасат-а и Пасат ли е? В смисъ двигател,модификация.
Моя примерно (1.8 моно) има метален филтър отзад при дясната гума одолу под една кора.Маркуча от помпата до него ли се повержда или от филтъра до отпред...ако разбира се при теб има филтър.
Колата работи ли нормално на бензин - данеби да не изключва високото налягане на помпата и затова да пука маркучите?
Сигурен ли си,че след първата смяна си сложил/ са ти сложили читав маркуч.Там налягането е около 2-3 бара ако си с моноинжекция, така че не става с обикновен маркуч.
Успех!
Моя примерно (1.8 моно) има метален филтър отзад при дясната гума одолу под една кора.Маркуча от помпата до него ли се повержда или от филтъра до отпред...ако разбира се при теб има филтър.
Колата работи ли нормално на бензин - данеби да не изключва високото налягане на помпата и затова да пука маркучите?
Сигурен ли си,че след първата смяна си сложил/ са ти сложили читав маркуч.Там налягането е около 2-3 бара ако си с моноинжекция, така че не става с обикновен маркуч.
Успех!
Маркуч на бензинопровода
Пасатът е 2000 кубика, двигател 2Е. Знам, че налягането трябва да е около 3 бара, уж маркучите са за 10 бара, но се цепят. Колата е само на бензин и когато маркучът е здрав работи нормално.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19564
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Маркуч на бензинопровода
yovo написа:Пасатът е 2000 кубика, двигател 2Е. Знам, че налягането трябва да е около 3 бара
Цъ!
3 бара е налягането в горивната рейка след регулатора, ако няма вакуум. Демек, в момента на палене, да кажем
След появяването на вакуума от смукателните колектори налягането на горивото пада на 2.5 бара, но това не ни интересува в случая!
Важното е, че помпата дава доста над 3 бара, за да може да го поддържа това първоначално налягане. (по спомени, но много несигурни- 5 бара е на помпата)
Според мен проблема е точно във въпроса на gr_kanev
Вероятно слагаш обикновен, а не армиран, маслоустойчив маркуч...
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11920
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Абе има си нещо с тия маркучи.
Аз тука едно маркучле го сменявам всеки месец. От налягането сигурно и топлината за две седмици става къдраво. Все едно гумата излиза през армировката и идва момента когато се спука и протече.
Последно сложих свален от едно Ауди което разглобвахме маркуч гудиър, на него пише че е за гориво и пак за около месец стана къдраво.
Аз тука едно маркучле го сменявам всеки месец. От налягането сигурно и топлината за две седмици става къдраво. Все едно гумата излиза през армировката и идва момента когато се спука и протече.
Последно сложих свален от едно Ауди което разглобвахме маркуч гудиър, на него пише че е за гориво и пак за около месец стана къдраво.
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Трябва да се обърне внимание на това!gr_kanev написа:А маркучите за бензин ли са (т.е. масло-нефтоустойчиви) ?
Преди 3 години монтирах някакви руски маркучи и "нет проблем". Струва стотинки. Продава се на метър. Колата ми е пълна инжекция и мисля горивната система работи с по-високо налягане.
Последна промяна от тръба на Пет 24 окт 2008 19:35, променено общо 1 път.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
_SUN_ написа:Абе братчед, ти да не караш със самолетно гориво, че се прее....ват тия мъркучи, шегувам се, измери напрежението при изводите на помпата при работещ двигател, ако е твърде високо, над 13 V е възможно помпата да създава по-високо налягане от предписаното и ....
А откъде ще дойде това по-високо напрежение ? И колко да е по-високо ?
Хайде като пишете поне малко мислете ! Ако последното не го можете, хич и не пишете !
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Съб 26 юли 2008 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
gr_kanev написа:_SUN_ написа:Абе братчед, ти да не караш със самолетно гориво, че се прее....ват тия мъркучи, шегувам се, измери напрежението при изводите на помпата при работещ двигател, ако е твърде високо, над 13 V е възможно помпата да създава по-високо налягане от предписаното и ....
А откъде ще дойде това по-високо напрежение ? И колко да е по-високо ?
Хайде като пишете поне малко мислете ! Ако последното не го можете, хич и не пишете !
Ами мислим и гледаме да помогнем на човека, ако си чувал за т. нар. агрегат в автомобила АЛТЕРНАТОР, който с повреден регулатор/евентуално/ значително повишава бордовото напрежение и за твое сведение можем да пишем, справяме се с кирилицата!!!! Имал съм подобен проблем на предишният ми автомобил
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Според мен проблема си е в маркучите.Оригиналните карат по 15 че и повече години и са екстра а тези дето слагаме какво - всеми месец сменяй.
Ако маркуча е за високо налягане (ама наистина) и е масло/нефтоустойчив би трябвало да изкара поне 2-3 години на каквито ще влияния да е изложен (било то жега или студ).
Трябва да видя на моя иригналния дали пише някаква марка или нещо такова...
Ако маркуча е за високо налягане (ама наистина) и е масло/нефтоустойчив би трябвало да изкара поне 2-3 години на каквито ще влияния да е изложен (било то жега или студ).
Трябва да видя на моя иригналния дали пише някаква марка или нещо такова...
- Rosenirs
- Мнения: 328
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Колега аз имах същия проблем само че със маркучите които са в резервоара.Купих най скъпия който намерих и за 7 месеца се стопи.Обиколих по моргите и си намерих оригинален който беше доста запазен и мисля че за сега съм си решил проблема за това че най добре и ти направи така.Както казаха и колегите по горе тези маркучи изкарват по 15 години и повече но са качествени.
- stefanov65
- Мнения: 37
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 9:22
- Автомобил: vw golf 1.9 tdi
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Русе
Колега то може наистина да е от маркучите ама като нямаш с какво да сравниш (кое е качествено и кое не )?На колегата преди месец му се пръсна маркуча и като попита колко струва се уплаши нещо към70 лв.,било по поръчка ,щото никой не ги купувал (така му казаха) и му прдложиха нещо за 4лв. ЗА СЕГА НЯМА ПРОБЕМ ама не се знае до кога!
Дано да имаш късмет ,щото в днешно време май всичко е до късмет
Дано да имаш късмет ,щото в днешно време май всичко е до късмет
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта