Passat B4 тресе се предницата,при отпускане на съединителя
- samo_pechka
- Мнения: 8376
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Тресе се предницата,при отпускане на съединителя
Предполагам за колата от профила се говори. Сега един-два въпроса : Притискателя сменян ли е? Маховика оглеждан ли е ( челото) . Марка на феродовия ? Има една направляваща гилза на прит.лагер , тя как е ? Самия първичен вал със шлиците (от скоростната) има ли радиално изместване ( мърда ли) ?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Тресе се предницата,при отпускане на съединителя
Не знам.Не бил се напаснал,а карам с новия диск към 2 години.Преди това бях сменил и двата диска с вилка и лагер и карах мисля 3-4 години.Проблема го прави всъщност и на задна,оня ден обърнах внимание.
Една случка още не ми дава мира.Наложи се да тръгна веднъж при доста голям наклон,на око бих казал 60 градуса.Така заподскача предницата зверски и заблъска,че се отказах и пуснах наобратно.Тогава помислих,че гумите са забуксували,но сега съпоставяйки нещата ми се струва,че именно някакъв проблем в кутията/или карета/ е в основата на нещата.Нямам идея всъщност.Определено проблема го има само на полусъединител при тръгване.
Една случка още не ми дава мира.Наложи се да тръгна веднъж при доста голям наклон,на око бих казал 60 градуса.Така заподскача предницата зверски и заблъска,че се отказах и пуснах наобратно.Тогава помислих,че гумите са забуксували,но сега съпоставяйки нещата ми се струва,че именно някакъв проблем в кутията/или карета/ е в основата на нещата.Нямам идея всъщност.Определено проблема го има само на полусъединител при тръгване.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Тресе се предницата,при отпускане на съединителя
Хаха, 60 градуса! За нищо ги нямате тези числа. Да не си забравил, че вече не си в рибарския форум? Или ракията ти е 60 градуса?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Тресе се предницата,при отпускане на съединителя
Казах на око визирайки стандартно мерене на градуси спрямо хоризонта..Но понеже има колеги изискващи конкретика,бих се поправил на 60% или 35 градуса.Не знам принципа на мерене,ако някой е ходил там става въпрос за местноста Дълбока край Каварна,мидената ферма.
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Нед 07 окт 2007 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Б4 тресе се предницата,при отпускане на съединителя
Здравейте,
включвам се и аз в темата, за да не пускам нова. Колата е Б5, със същото притрисане на полу-съединител. На моменти го няма, на моменти е едва долувимо, а понякога предницата направо подскача. Съединитела е Luke и го смених комплект преди няма и година. Сега майстора ме убеждава, че бил дефектен и нямало от какво друго да е. Имате ли някакви идеи?
Мерси
включвам се и аз в темата, за да не пускам нова. Колата е Б5, със същото притрисане на полу-съединител. На моменти го няма, на моменти е едва долувимо, а понякога предницата направо подскача. Съединитела е Luke и го смених комплект преди няма и година. Сега майстора ме убеждава, че бил дефектен и нямало от какво друго да е. Имате ли някакви идеи?
Мерси
- samo_pechka
- Мнения: 8376
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Б4 тресе се предницата,при отпускане на съединителя
Да,имаме, погледни си тампоните на скоростната и мотора . Не се подлъгавай само по външния им вид , особено на скоростната , често изглеждат "екстра" а са скапани на 110 процента.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Б4 тресе се предницата,при отпускане на съединителя
Може и да е прав моя мастор.Излиза,че феродовия диск е нещо от рода на керамичен/уж за по-хубаво/.Не,че е такъв,а е адски твърд и няма напасване.При керамичните съм чувал,че няма понятие полусъединител,направо зацепвал или нещо такова.При мен с такъв начин на тръгване проблеми няма.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Б4 тресе се предницата,при отпускане на съединителя
1. Омекнали пружини, супени, пукнати на притискателния диск.
2 Омекнали счупени деформирани демпферни пружини на феродовия диск.
3. Омаслен феродов диск-във влажно време проблема се задълбочава.
4. Скъсани тампони на мотора.
5. Изпуснал(и) предни амортесьори.
6. Всичко друго от предните врати напред -повредено но неспоменато по горе
2 Омекнали счупени деформирани демпферни пружини на феродовия диск.
3. Омаслен феродов диск-във влажно време проблема се задълбочава.
4. Скъсани тампони на мотора.
5. Изпуснал(и) предни амортесьори.
6. Всичко друго от предните врати напред -повредено но неспоменато по горе
- sim_ex
- Мнения: 107
- Регистриран на: Сря 18 юни 2014 18:24
- Автомобил: Passat b5.5 1.9 TDI PD
- Двигател: AVF
Re: Passat B4 тресе се предницата,при отпускане на съедините
А какво би могло да се каже , че освен споменатото леко претрисане при потегляне има и едно много странно усещане на полуляване или не знам как да опиша когато набирам скорост на първа или втора и в момента на натискане на съединителя с цел по горна предавка , т.е. тягата изчезва и тогава се поучава едно много голямо залюляване на цялата кола, може би на от мотора. Това не е ли признак на заминал тампон на мотора ? Въпросът ми е дали двете аномалии имат обща причина или са си отделни.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B4 тресе се предницата,при отпускане на съедините
Да се похваля,най-накрая открих проблема,който беше с гадно подскачане на предницата при зацепване на съединитела.Сиреч на полусъединител подскача и/или тресе,сякаш боксува съединитела.
За толкова години ми направи впечатление,че го прави на загряла кола.10 пъти набеждам тампона,но майстора все го вижда добре.Накрая за проба сложих друг втора употреба,и нещата се подобриха чувствително.Явно моя е от некачествена гума/не е маслен/ и омеква от жегата под капака.Ще покарам така за допълнителни тестове и ще го сменя с маслен.
За толкова години ми направи впечатление,че го прави на загряла кола.10 пъти набеждам тампона,но майстора все го вижда добре.Накрая за проба сложих друг втора употреба,и нещата се подобриха чувствително.Явно моя е от некачествена гума/не е маслен/ и омеква от жегата под капака.Ще покарам така за допълнителни тестове и ще го сменя с маслен.
- sim_ex
- Мнения: 107
- Регистриран на: Сря 18 юни 2014 18:24
- Автомобил: Passat b5.5 1.9 TDI PD
- Двигател: AVF
Re: Passat B4 тресе се предницата,при отпускане на съединителя
Реших да сменя двата тампона профилактично, че ме съмняват за претрисането. Искам да попитам и двата еднакви ли са за моята кола, защото този който съм прикачил на снимката го дават десен, а ляв изобщо не намирам. Според мен са еднакви , но моля някой който знае да си каже мнението. Има ли някой препоръка как се сменят, нещо особено има ли или само се развива долната гайка и се повдига мотора и се заменят или има някоя тънкост.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rld и 177 госта