повдига4 при бензинов мотор се 4ува и когато някоя свещ не работи на 100процента-прегледаи си и запалителната система
това е пълна глупост колега нищто обшто нямат кабелите и свештите
Чисто нови хидравлични повдигачи, а "тракат"...!?
- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Чисто нови хидравлични повдигачи, а "тракат"...!?
golf_III_2e написа:повдига4 при бензинов мотор се 4ува и когато някоя свещ не работи на 100процента-прегледаи си и запалителната система
това е пълна глупост колега нищто обшто нямат кабелите и свештите
колега,4е нямаш представа от автомобили стана ясно,ами поне се понау4и -преди да даваш категори4ни мнения,след като ама въобще не си в 4ас(мнението ти го доказва)
- rexpitbul
- Мнения: 1758
- Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мелмак
Re: Чисто нови хидравлични повдигачи, а "тракат"...!?
niks76 написа:golf_III_2e написа:повдига4 при бензинов мотор се 4ува и когато някоя свещ не работи на 100процента-прегледаи си и запалителната система
това е пълна глупост колега нищто обшто нямат кабелите и свештите
колега,4е нямаш представа от автомобили стана ясно,ами поне се понау4и -преди да даваш категори4ни мнения,след като ама въобще не си в 4ас(мнението ти го доказва)
Не се заяждам Но я кажи товаза каква е логиката при проблем в свеща или проблем в запалителната система да издава звук повдигача ! как го измисли това дай обяснение
stannii написа: Според майстора за да няма такъв проблем трябва да се учим от сервизите на "TOYOTA" . Там задължително при всяка смяна на маслото слагат в старото масло някаква специална добавка за почистване на двигателя, който рабои около 10 мин. с добавката, след което се сменя маслото с новото. Въпреки, че струва около 30-40лв. шишенцето, при следващата смяна на маслото ще я използвам та да видия за какво иде реч.
Така се прави, но при всяка смяна на маслото не е препоръчително
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Чисто нови хидравлични повдигачи, а "тракат"...!?
логиката е 4е се полу4ава детонационно изгаряне в цилиндъра ,понякога дори само от нагар в капа4ката се полу4ава шум от повдига4,а и много колеги с такъв шум след смяна на масло да не би да казват 4е шума е из4езнал
п.с няма какво да го измислям-тя практиката си казва думата
п.с няма какво да го измислям-тя практиката си казва думата
- rexpitbul
- Мнения: 1758
- Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мелмак
Re: Чисто нови хидравлични повдигачи, а "тракат"...!?
niks76 написа:п.с няма какво да го измислям-тя практиката си казва думата
Затова питам, че ми е малко практиката и да ни разясниш на такива като колегата и мен Обаче аз пак немога да си го обясня, нали знаеш от практика до теория разликата е , но едното без другото немогат
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Чисто нови хидравлични повдигачи, а "тракат"...!?
за проба пари не вземат-опитаи
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Чисто нови хидравлични повдигачи, а "тракат"...!?
Да,получава се чукане ама не е от повдигача а от детонационното горене - променя се работат ана целия двигател понеже горивото не се запалва в точния момент.Иначе няма нищо общо с повдигачите - те или си тракат или не....звука е подобен ама няма нищо общо с тях от механична гледна точка.
Иначе ако свещта не работи двигателя ще работи на 3 цилиндъра през повечето време и ще се вижда осезаемо.Варианта да се получава детонационно горене е от така наричания "тлеещ нагар" по клапаните,който остава да тлее след запалването на сместа и разплава постъпващата към горивната камера нова горивна смес и тя се възпламенява при все още отворени клапани - ефекта е точно такъв - доста стабилно почукване ама много ясно се различава от повдигача - при тракане на повдигая мотора няма сътресения,държи си нормален постоянен празен ход и т.н. и т.н. а при детонационно горене (може кабел да е пробил и да хвърля искра от съседен,може да има тлеещ нагар,може да е от много неща) се получават силни вибрации на мотора (резки),промени в оборотите,от време на време детонации на гориво във всмукателния колектор или в изпускателния и тем подобни аномалии. А така наречения тлеещ нагар най-често се получава от масло,което попада в горивната камера и се изгаря при работата на двигателя - отделя се доста голямо количество нагар по леглата на клапаните и като стане достатъчно много и се напои с горивна смес започва да тлее и....се стига до този ефект,който описах по-горе.
Теоретично нещата стоят така.
А за повдигачите - наистина ако има въздух дори много малко в системата си потракват...може да се разбере ако и на студен мотор и на топъл си тракат...при мен след като ги смених имам един,който си потраква - и на студен мотор и на топъл си потраква тихичко....вероятно трябва да се дообезвъздуши понеже преди това си работеше без грешка.
Иначе ако свещта не работи двигателя ще работи на 3 цилиндъра през повечето време и ще се вижда осезаемо.Варианта да се получава детонационно горене е от така наричания "тлеещ нагар" по клапаните,който остава да тлее след запалването на сместа и разплава постъпващата към горивната камера нова горивна смес и тя се възпламенява при все още отворени клапани - ефекта е точно такъв - доста стабилно почукване ама много ясно се различава от повдигача - при тракане на повдигая мотора няма сътресения,държи си нормален постоянен празен ход и т.н. и т.н. а при детонационно горене (може кабел да е пробил и да хвърля искра от съседен,може да има тлеещ нагар,може да е от много неща) се получават силни вибрации на мотора (резки),промени в оборотите,от време на време детонации на гориво във всмукателния колектор или в изпускателния и тем подобни аномалии. А така наречения тлеещ нагар най-често се получава от масло,което попада в горивната камера и се изгаря при работата на двигателя - отделя се доста голямо количество нагар по леглата на клапаните и като стане достатъчно много и се напои с горивна смес започва да тлее и....се стига до този ефект,който описах по-горе.
Теоретично нещата стоят така.
А за повдигачите - наистина ако има въздух дори много малко в системата си потракват...може да се разбере ако и на студен мотор и на топъл си тракат...при мен след като ги смених имам един,който си потраква - и на студен мотор и на топъл си потраква тихичко....вероятно трябва да се дообезвъздуши понеже преди това си работеше без грешка.
- rexpitbul
- Мнения: 1758
- Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мелмак
Re: Чисто нови хидравлични повдигачи, а "тракат"...!?
zfa159 написа:Да,получава се чукане ама не е от повдигача а от детонационното горене - променя се работат ана целия двигател понеже горивото не се запалва в точния момент.Иначе няма нищо общо с повдигачите - те или си тракат или не....звука е подобен ама няма нищо общо с тях от механична гледна точка.
Иначе ако свещта не работи двигателя ще работи на 3 цилиндъра през повечето време и ще се вижда осезаемо.Варианта да се получава детонационно горене е от така наричания "тлеещ нагар" по клапаните,който остава да тлее след запалването на сместа и разплава постъпващата към горивната камера нова горивна смес и тя се възпламенява при все още отворени клапани - ефекта е точно такъв - доста стабилно почукване ама много ясно се различава от повдигача - при тракане на повдигая мотора няма сътресения,държи си нормален постоянен празен ход и т.н. и т.н. а при детонационно горене (може кабел да е пробил и да хвърля искра от съседен,може да има тлеещ нагар,може да е от много неща) се получават силни вибрации на мотора (резки),промени в оборотите,от време на време детонации на гориво във всмукателния колектор или в изпускателния и тем подобни аномалии. А така наречения тлеещ нагар най-често се получава от масло,което попада в горивната камера и се изгаря при работата на двигателя - отделя се доста голямо количество нагар по леглата на клапаните и като стане достатъчно много и се напои с горивна смес започва да тлее и....се стига до този ефект,който описах по-горе.
Теоретично нещата стоят така.
А за повдигачите - наистина ако има въздух дори много малко в системата си потракват...може да се разбере ако и на студен мотор и на топъл си тракат...при мен след като ги смених имам един,който си потраква - и на студен мотор и на топъл си потраква тихичко....вероятно трябва да се дообезвъздуши понеже преди това си работеше без грешка.
Ето това ми звучи най-логично
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Чисто нови хидравлични повдигачи, а "тракат"...!?
На мене ми предстой тази процедура по смяна на повдигачи. Ще пиша когато има резултат.
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Чисто нови хидравлични повдигачи, а "тракат"...!?
смених хидравличните повдигачи. ефекта е доста положителен. подобри се динамиката на работа на мотора. взе да работи по стегнато и равномерно. относно тракането си го има, но сега се е превърнало в мъркане на разгонен тигър
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Чисто нови хидравлични повдигачи, а "тракат"...!?
За инфо от Мазда форума:
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php? ... 4bf926824e
и линк към добавката:
http://www.prospeed.bg/cat/product_info ... ts_id=4288
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php? ... 4bf926824e
и линк към добавката:
http://www.prospeed.bg/cat/product_info ... ts_id=4288
- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Чисто нови хидравлични повдигачи, а "тракат"...!?
valerius написа:смених хидравличните повдигачи. ефекта е доста положителен. подобри се динамиката на работа на мотора. взе да работи по стегнато и равномерно. относно тракането си го има, но сега се е превърнало в мъркане на разгонен тигър
Колега колко ти взеха за труд,че ще сменям и аз.
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Чисто нови хидравлични повдигачи, а "тракат"...!?
kirhadj написа:valerius написа:смених хидравличните повдигачи. ефекта е доста положителен. подобри се динамиката на работа на мотора. взе да работи по стегнато и равномерно. относно тракането си го има, но сега се е превърнало в мъркане на разгонен тигър
Колега колко ти взеха за труд,че ще сменям и аз.
нищо, защото си ги смених сам. цялата процедура ми отне около 2 часа и бръмна.
питай колко ще ти вземат в сервиз и сметни пътя до Монтана, ако излезе по евтино ела да ги сменим за по бира време. ааа и ги взех 8бр "INNA" 80лв. по 10лв/бр.
Последна промяна от valerius на Пон 13 апр 2009 12:56, променено общо 1 път.
- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Чисто нови хидравлични повдигачи, а "тракат"...!?
Аз така и така ще ходя до Монтана събота и неделя ако искаш пусни на ЛС телефон пък ще видим.
Re: Чисто нови хидравлични повдигачи, а "тракат"...!?
dj_tuhla написа:За инфо от Мазда форума:
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php? ... 4bf926824e
и линк към добавката:
http://www.prospeed.bg/cat/product_info ... ts_id=4288
С добавката добре, но като карам с нея и после реша да сменя маслото, и карам без нея, какъв ще е резултата ? Да не стане като в трето деиствие на развалената лешникотрошачка
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 181 госта