Окачване на В5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
gogovet
Мнения: 86
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 14:42
Автомобил: VW PASSAT B5
Двигател: AHL 1998

Окачване на В5

Мнениеот gogovet » Съб 04 апр 2009 14:04


Привет на всички, въпроса ми е следния:при загасен мотор и рязко въртене на волана на ляво и дясно се чува едно тракане, та от къде може да идва този дразнещ шум? :screwy Благодарности.




Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Re: Окачване на В5

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Съб 04 апр 2009 20:35


Аз мисля, че при всички коли е така. Май няма за какво да се косиш.


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Окачване на В5

Мнениеот kirhadj » Нед 05 апр 2009 9:36


Някой шарнир е заминал и от там се получава прищракването.


Потребителски аватар
gogovet
Мнения: 86
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 14:42
Автомобил: VW PASSAT B5
Двигател: AHL 1998

Re: Окачване на В5

Мнениеот gogovet » Нед 05 апр 2009 9:58


Като казваш шарнир имаш в предвид някой от тези осемте, който вървят със носачите ли? Зная,че и биалетките са тръгнали възможно ли да е и от тях?


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Окачване на В5

Мнениеот kirhadj » Нед 05 апр 2009 10:07


Вероятността да е от тях е по малка. Взимаш някой познат и започвате, единия върти волана, а другия започва един по един да държи шарнирите, за да разбереш от кой е.


Потребителски аватар
gogovet
Мнения: 86
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 14:42
Автомобил: VW PASSAT B5
Двигател: AHL 1998

Re: Окачване на В5

Мнениеот gogovet » Нед 05 апр 2009 10:32


Благодаря :beer


Потребителски аватар
gogovet
Мнения: 86
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 14:42
Автомобил: VW PASSAT B5
Двигател: AHL 1998

Re: Окачване на В5

Мнениеот gogovet » Нед 05 апр 2009 12:46


Ето какво устанавихме, при хващане на шарнирите и рязко въртене на волана не се установяват хлабини в тях и това чаткане мисля, че не е от там, но установихме друго чукането идва от мястото където влиза края на кормилната рейка в кормилния накрайник, интересното е че и от ляво и от дясно има такова движение,при по силно натискане на това място това характерно чаткане изчезва, на приложената по-долу снимка съм отбелязал със червените стрелки къде е движението. Нормално ли е това да е така или нещо си е заминало?
05042009141.jpg


Потребителски аватар
kirhadj
Мнения: 719
Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Окачване на В5

Мнениеот kirhadj » Пон 06 апр 2009 7:16


Оста, на която е закачен накрайника, лежи на гумен тампон и за да чатка от там е лошо. Значи има нарушение на целостта на накрайника, което си е опасно. Този тампон много трудно може да се скъса. Данеби чаткането да е от вътрешния накрайник и да ти се струва, че е от външния?


Потребителски аватар
pivanov
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Окачване на В5

Мнениеот pivanov » Съб 11 апр 2009 23:35


ne razbiram mnogo,no kontragaikata ne trqbva li da e ot stranata kadeto e lufta?
Izvinete za latinicata,no nqmam kirilica na kompa.

Последна промяна от Pichaga на Нед 12 апр 2009 0:57, променено общо 1 път.
Причина: колега за 2 години не разбра ли, че тук пишем на кирилица???


hristo4
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 26 фев 2009 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Окачване на В5

Мнениеот hristo4 » Нед 12 апр 2009 17:49


колега,като работи колата чува ли се?


Потребителски аватар
gogovet
Мнения: 86
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 14:42
Автомобил: VW PASSAT B5
Двигател: AHL 1998

Re: Окачване на В5

Мнениеот gogovet » Нед 12 апр 2009 19:55


Когато мотора работи и при рязко въртене на волана не се чува това чаткане,само когата е загасен.Вчера установих, че проблема с тропането е само когата колелата са изправени,при напълно завити на ляво или дясно не се чува това тропане.От какво може да е? :screwy


hristo4
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 26 фев 2009 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Окачване на В5

Мнениеот hristo4 » Нед 12 апр 2009 21:07


От хидравликата е колега.Всичко си е наред :) :) :)


Потребителски аватар
mospec
Мнения: 133
Регистриран на: Пет 23 фев 2007 11:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Окачване на В5

Мнениеот mospec » Нед 12 апр 2009 21:12


Данеби да са износени зъбите на рейката само предполагам несам сигорен


Потребителски аватар
viktoris
Мнения: 500
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Окачване на В5

Мнениеот viktoris » Нед 12 апр 2009 22:39


Ако ти мърдат накраиниците там дето си показал на снимката са заминали,не трябва да има луфт там .....и гаиката си е на правилното място там за колегата дето питаше....но чак пък да трака от там :screwy ..изобщо не ми се вярва освен ако много са заминали...по скоро е от реиката вътре...но така и така накраиниците са за смяна ,смени ги и виж тогава....а не чука при работещ двигател защото хидравликата веднага поема удара като въртиш волана и не се усеща талкова...


Потребителски аватар
valerius
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Окачване на В5

Мнениеот valerius » Пон 13 апр 2009 12:48


При разбит накрайник външен или вътрешен при въртене пука и се усеща на волана. Няма тракане, чукане виене.. това са симптоми от рейка. Ако трака постоянно и отчетливо в завой то това е каре на полуоска.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта