Окачване на В5
Окачване на В5
Привет на всички, въпроса ми е следния:при загасен мотор и рязко въртене на волана на ляво и дясно се чува едно тракане, та от къде може да идва този дразнещ шум? Благодарности.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Окачване на В5
Аз мисля, че при всички коли е така. Май няма за какво да се косиш.
- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Окачване на В5
Някой шарнир е заминал и от там се получава прищракването.
Re: Окачване на В5
Като казваш шарнир имаш в предвид някой от тези осемте, който вървят със носачите ли? Зная,че и биалетките са тръгнали възможно ли да е и от тях?
- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Окачване на В5
Вероятността да е от тях е по малка. Взимаш някой познат и започвате, единия върти волана, а другия започва един по един да държи шарнирите, за да разбереш от кой е.
Re: Окачване на В5
Ето какво устанавихме, при хващане на шарнирите и рязко въртене на волана не се установяват хлабини в тях и това чаткане мисля, че не е от там, но установихме друго чукането идва от мястото където влиза края на кормилната рейка в кормилния накрайник, интересното е че и от ляво и от дясно има такова движение,при по силно натискане на това място това характерно чаткане изчезва, на приложената по-долу снимка съм отбелязал със червените стрелки къде е движението. Нормално ли е това да е така или нещо си е заминало?
- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Окачване на В5
Оста, на която е закачен накрайника, лежи на гумен тампон и за да чатка от там е лошо. Значи има нарушение на целостта на накрайника, което си е опасно. Този тампон много трудно може да се скъса. Данеби чаткането да е от вътрешния накрайник и да ти се струва, че е от външния?
Re: Окачване на В5
ne razbiram mnogo,no kontragaikata ne trqbva li da e ot stranata kadeto e lufta?
Izvinete za latinicata,no nqmam kirilica na kompa.
Izvinete za latinicata,no nqmam kirilica na kompa.
Последна промяна от Pichaga на Нед 12 апр 2009 0:57, променено общо 1 път.
Причина: колега за 2 години не разбра ли, че тук пишем на кирилица???
Причина: колега за 2 години не разбра ли, че тук пишем на кирилица???
Re: Окачване на В5
Когато мотора работи и при рязко въртене на волана не се чува това чаткане,само когата е загасен.Вчера установих, че проблема с тропането е само когата колелата са изправени,при напълно завити на ляво или дясно не се чува това тропане.От какво може да е?
- viktoris
- Мнения: 500
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
- Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Окачване на В5
Ако ти мърдат накраиниците там дето си показал на снимката са заминали,не трябва да има луфт там .....и гаиката си е на правилното място там за колегата дето питаше....но чак пък да трака от там ..изобщо не ми се вярва освен ако много са заминали...по скоро е от реиката вътре...но така и така накраиниците са за смяна ,смени ги и виж тогава....а не чука при работещ двигател защото хидравликата веднага поема удара като въртиш волана и не се усеща талкова...
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Окачване на В5
При разбит накрайник външен или вътрешен при въртене пука и се усеща на волана. Няма тракане, чукане виене.. това са симптоми от рейка. Ако трака постоянно и отчетливо в завой то това е каре на полуоска.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 153 госта