lacezarasia написа:В началото поливах изпарителя с вода, но една сутрин(2011г.температурата една седмица беше -25 градуса), както полях водата веднага стана на висулки(такива неща бях чел само в книгите на Джек Лондон)и от тогава спрях да поливам. Сега правя следното: сядам в колата въртя и паля(трудно а). Особеното е, че не тръгвам веднага, а изчаквам около 5 мин. Ако колата не е загряла и изгасне после пали трудно, чак от третия път
. Наздраве и който не вярва да заповяда от понеделник до петък в 06:50 за демо.
И Брато ми сега пали на газ идеално, а на бензин е пожелание на моното и помпата !
Колега демото е интересно, и особено на -25 градуса с поливане на изпарителя.
Твоя какъв изпарител е ???
Брато е с Мим-газ на Волтран. Сменихме го от Ловато, защото Ловатото се оказа че е по скапано от Мимгаза.
Ако си с Ланди -Рензо- той става и за метан щото е с отделни камери и не може да се пръснат мембраните. Аз бях с такъв.
Та сигурно ще му сменя помпата тези дни + ще разбазикам и моното-една мембрана на регулатора ще му сменя и дюзата ще я погледна- тя си пръскаше като я проверих тия дни.
Колегата дето казва че може бензина му да изтича през дюзата докато работи на газ- това е невъзможно- това е Дюза, а не чешма
!!!
Когато е отворена дюзата представлява голямо съпротивление за бензиновата помпа и за това помпата трябва да вдига определено налягане за- да преудолее този "спрей" на дюзата. Това и е работата - да впръсква, а не да тече !
Та къде е на Седан-Ауди 80 В4 тая помпа ???