Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 02 яну 2015 7:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
В крайна сметка не стигнах до Мишо. Майстор от квартала настрои дрослера и изолира един температурен датчик, който показваше грешни стойности, сега всичко изглежда наред и на нулева и без газ работи добре...
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
Здравейте!
Гледам че проблемите с паленето на студено общо взето нямат решение или поне нямат такова универсално :). Искам все пак да попитам нещо... При смяна на бензиновата помпа има ли някакво подобрение за тези които са я сменили? Защото моята вече не я чувам като подам контакт, а съвсем наскоро колата не пожела да запали и се наложи да я изоставя. Въпреки че беше работила и загряла. Това се случи за първи път. Иначе проблема с трудното студено палене ми е от 2009, откакто съм собственик (тъкмо видях предишния си пост в тази тема от 2011) Та след като след 5 часа се върнах да я подготвя за теглене, колата запали без никакъв проблем. след нова година смених свещи, а и бобините са ми ок. Когато запаля оборотите се вдигат на 1500-2000 и след това падат все едно горивото свършва и почва пърхоренето,някога и гасне. Затова мисля дали горивната помпа не работи както трябва. поне докато е токущо включена, а след това да се оправя след 1-2 мин работа. Възможно ли е такова нещо, защото там не съм разглобявал и не знам точно как е устроена. Мисля си да я сменя, но не знам дали не е само излишно хвърляне на пари.....
Гледам че проблемите с паленето на студено общо взето нямат решение или поне нямат такова универсално :). Искам все пак да попитам нещо... При смяна на бензиновата помпа има ли някакво подобрение за тези които са я сменили? Защото моята вече не я чувам като подам контакт, а съвсем наскоро колата не пожела да запали и се наложи да я изоставя. Въпреки че беше работила и загряла. Това се случи за първи път. Иначе проблема с трудното студено палене ми е от 2009, откакто съм собственик (тъкмо видях предишния си пост в тази тема от 2011) Та след като след 5 часа се върнах да я подготвя за теглене, колата запали без никакъв проблем. след нова година смених свещи, а и бобините са ми ок. Когато запаля оборотите се вдигат на 1500-2000 и след това падат все едно горивото свършва и почва пърхоренето,някога и гасне. Затова мисля дали горивната помпа не работи както трябва. поне докато е токущо включена, а след това да се оправя след 1-2 мин работа. Възможно ли е такова нещо, защото там не съм разглобявал и не знам точно как е устроена. Мисля си да я сменя, но не знам дали не е само излишно хвърляне на пари.....
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
Закачете манометър и следете налягането на горивото.Трябва да бъде 3,5 бара според Autodata.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
А някой свалял ли е дюзи. Ако има някоя пикаеща няма ли да има проблем след по дълъг престой?
- ivo_vn
- Мнения: 134
- Регистриран на: Пон 14 май 2012 21:57
- Автомобил: Passat
- Двигател: AVB
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
И при мене остава същия проблем с паленето сутрин, при температури под 0 градуса!
Но ме съмнява че е от кофти настройка на газовото.. Забелязах че ако я настъпвам малко в обороти над 3000 на Газ и след освобождаване от скорост, колата гасне! Веднага след това я закачих на компютър и ми даде грешка за "Ламбда сонда"?? Карах колата една седмица на бензин, грешка не забиваше и не гаснеше след форсиране, но така и не паднаха температурите под 0 да видя дали ще има проблем с паленето...
Върти ми се една логика в главата.. Че в момента сместа на газ ми е бедна или богата и компютъра се мъчи да коригира стойностите в някакви норми, след изгасяне на двигателя компютъра си помни настройките който е направил съотношение гориво/въздух.. и след престой от 8-9 часа отиваш въртиш колата се мъчи да запали на бензин с настройките който си е направил компа на Газ, и от там почват детонациите в колекторите
Това е грешката която забива на Газ.
Но ме съмнява че е от кофти настройка на газовото.. Забелязах че ако я настъпвам малко в обороти над 3000 на Газ и след освобождаване от скорост, колата гасне! Веднага след това я закачих на компютър и ми даде грешка за "Ламбда сонда"?? Карах колата една седмица на бензин, грешка не забиваше и не гаснеше след форсиране, но така и не паднаха температурите под 0 да видя дали ще има проблем с паленето...
Върти ми се една логика в главата.. Че в момента сместа на газ ми е бедна или богата и компютъра се мъчи да коригира стойностите в някакви норми, след изгасяне на двигателя компютъра си помни настройките който е направил съотношение гориво/въздух.. и след престой от 8-9 часа отиваш въртиш колата се мъчи да запали на бензин с настройките който си е направил компа на Газ, и от там почват детонациите в колекторите
Това е грешката която забива на Газ.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
Колега при теб сондата спира да работи в даден момент. Имах същият проблем с универсална на бош, след това я смених с NGK (каквато е и оригиналната при мен) и никога повече не се появи тази грешка, без значение че все още не ми беше настроена газовата както трябва. За да си сигурен че газовата ти е добре настроена погледни показанията на канал 032 (първите 2 полета). А относно помпите съм писъл каква е ситуацията при мен и не знам защо не ги проверите, не казвам да ги сменяте насляпо - става доста лесно, пък ако при вас не е тя продължавате да търсите
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 18 ное 2008 21:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
Колеги,
Дайте номера на някой майстор, че този пасат ме побърка. Не иска да пали и това е. Върти 5 10 секунди и тогава пали. Смених свещи, кабели,датчици,чистихме дюзите и не става.
Дайте номера на някой майстор, че този пасат ме побърка. Не иска да пали и това е. Върти 5 10 секунди и тогава пали. Смених свещи, кабели,датчици,чистихме дюзите и не става.
- prateli
- Мнения: 53
- Регистриран на: Вто 24 апр 2007 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
Привет, тъй като нямам възможност да прочета цялата дискусия:
- Аз имах същият проблем: трудно палене с повече газ
След обстоен преглед се оказа, че вентилацията на картерните газове ми е била спукана, поради което се получаваше некачествен вакуум!
Моля погледни състоянието на така нареченият breather, който се пръска(пука) точно в сгъвката! Позицията му е точно под всмукателният колектор(между 2-3 цилиндър)!
Вчера направих гимнастиката по-смяната му: гарнитура колектори, самата тръба и ако се наложи няколко 8 и 13мм тръби които да смениш в случай, че старите са отишли!
Весела Коледа
- Аз имах същият проблем: трудно палене с повече газ
След обстоен преглед се оказа, че вентилацията на картерните газове ми е била спукана, поради което се получаваше некачествен вакуум!
Моля погледни състоянието на така нареченият breather, който се пръска(пука) точно в сгъвката! Позицията му е точно под всмукателният колектор(между 2-3 цилиндър)!
Вчера направих гимнастиката по-смяната му: гарнитура колектори, самата тръба и ако се наложи няколко 8 и 13мм тръби които да смениш в случай, че старите са отишли!
Весела Коледа
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 30 май 2010 19:31
- Автомобил: VW Passat B5 1.8
- Двигател: APT 2000
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
Предполагам това с частите за тези маслени пари:
- prateli
- Мнения: 53
- Регистриран на: Вто 24 апр 2007 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
Да,това са но първо Светни с някво фенерче под колектора и виж какво е състоянието на тази тръба и маркучите й!
Тройника може би няма да ти е нужен, аз го бях купил но се оказа че го нямам ( АДР с пластмасови колектори)!
Купи си обикновени тръби 8мм и 13мм и си смени там където виждаш че са напукани и твърди!
Ще ти трябва и една гарнитура за колекторите!
Пиши ми ако ти трябва гарнитура и тройника че ми останаха чисто нови!
Поздрави,
Радо
Тройника може би няма да ти е нужен, аз го бях купил но се оказа че го нямам ( АДР с пластмасови колектори)!
Купи си обикновени тръби 8мм и 13мм и си смени там където виждаш че са напукани и твърди!
Ще ти трябва и една гарнитура за колекторите!
Пиши ми ако ти трябва гарнитура и тройника че ми останаха чисто нови!
Поздрави,
Радо
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 30 май 2010 19:31
- Автомобил: VW Passat B5 1.8
- Двигател: APT 2000
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
Добре, благодаря
- asd9208
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 22 май 2015 22:53
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: София
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
Имам проблем с паленето като се затопли ! Изчистил съм дросела но гледам ,че температурния датчик и трабата за картерните газове (която е под колекторите) са омаслени ! Немога да проверя дали е пукната тази траба под колекторите но мисля ,че проблемът идва от нея . Ако може някакъв съвет ?
- Lonely-Wolf
- Мнения: 277
- Регистриран на: Чет 29 дек 2011 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
ГИ имаш ли?
- asd9208
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 22 май 2015 22:53
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: София
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
Да имам. За момента съм купил въпросната тръба. Остава да е смяна само!! Незнам какво е положението, несе вижда добре.При смяната на тръбата мисля да подменя и гумените съединения на колекторите. Прилагам снимки на състоянето..
- toni_tv
- Мнения: 172
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 21:43
- Автомобил: Passat B5 syncro
- Двигател: ADR
- Местоположение: Белоградчик
Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин
Малко и аз да възобновя коментарите по темата за трудното палене сутрин на ADR-ите. След няколко месеца чудене защо го прави така и показване на ниски стойности на дебитомера на vag-com си реших проблема с цената точно на 1 лев. Цената на вентил за гума и една цигара за пушек. По точно той ми послужи да си направя димогенератор и с негова помощ видях от къде ми тегли въздух оправих да не тегли и сега колата е съвсем друга пали и върви както трябва. Имаше дупчица на маркуча след филтъра и на клапана за фихрови клапи беше сцепена мембраната и пак там имаше дупчица на пластмасата. Като вкарате дима в системата той излиза където има проблем и става много лесно после :) Вентила се залепва например на дъното на пластмасова бутилка а на капачката се залепва една тръбичка в която стой цигарата. Закачате го например на маркуча след клапана на бензиновите пари. Помпате с нещо да вкара дима и гледате. Ето и подобно клипче от нета - https://www.youtube.com/watch?v=m-m8G9v ... 3Nkwij5_vQ
И снимки от моето изобретение
И снимки от моето изобретение
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: icko_stanev и 26 госта