Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин

Техническа и сервизна информация за Passat
emylemil03
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 02 яну 2015 7:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин

Мнениеот emylemil03 » Пон 12 яну 2015 21:49


В крайна сметка не стигнах до Мишо. Майстор от квартала настрои дрослера и изолира един температурен датчик, който показваше грешни стойности, сега всичко изглежда наред и на нулева и без газ работи добре...




Потребителски аватар
hhumpff
Мнения: 76
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин

Мнениеот hhumpff » Пон 26 яну 2015 12:53


Здравейте!
Гледам че проблемите с паленето на студено общо взето нямат решение или поне нямат такова универсално :). Искам все пак да попитам нещо... При смяна на бензиновата помпа има ли някакво подобрение за тези които са я сменили? Защото моята вече не я чувам като подам контакт, а съвсем наскоро колата не пожела да запали и се наложи да я изоставя. Въпреки че беше работила и загряла. Това се случи за първи път. Иначе проблема с трудното студено палене ми е от 2009, откакто съм собственик (тъкмо видях предишния си пост в тази тема от 2011) Та след като след 5 часа се върнах да я подготвя за теглене, колата запали без никакъв проблем. след нова година смених свещи, а и бобините са ми ок. Когато запаля оборотите се вдигат на 1500-2000 и след това падат все едно горивото свършва и почва пърхоренето,някога и гасне. Затова мисля дали горивната помпа не работи както трябва. поне докато е токущо включена, а след това да се оправя след 1-2 мин работа. Възможно ли е такова нещо, защото там не съм разглобявал и не знам точно как е устроена. Мисля си да я сменя, но не знам дали не е само излишно хвърляне на пари.....


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин

Мнениеот krasio00o » Пон 26 яну 2015 21:04


Закачете манометър и следете налягането на горивото.Трябва да бъде 3,5 бара според Autodata.


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин

Мнениеот dimovip » Вто 27 яну 2015 7:24


А някой свалял ли е дюзи. Ако има някоя пикаеща няма ли да има проблем след по дълъг престой?


Потребителски аватар
ivo_vn
Мнения: 134
Регистриран на: Пон 14 май 2012 21:57
Автомобил: Passat
Двигател: AVB
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин

Мнениеот ivo_vn » Вто 27 яну 2015 21:18


И при мене остава същия проблем с паленето сутрин, при температури под 0 градуса! :neutral
Но ме съмнява че е от кофти настройка на газовото.. Забелязах че ако я настъпвам малко в обороти над 3000 на Газ и след освобождаване от скорост, колата гасне! Веднага след това я закачих на компютър и ми даде грешка за "Ламбда сонда"?? Карах колата една седмица на бензин, грешка не забиваше и не гаснеше след форсиране, но така и не паднаха температурите под 0 да видя дали ще има проблем с паленето...
Върти ми се една логика в главата.. Че в момента сместа на газ ми е бедна или богата и компютъра се мъчи да коригира стойностите в някакви норми, след изгасяне на двигателя компютъра си помни настройките който е направил съотношение гориво/въздух.. и след престой от 8-9 часа отиваш въртиш колата се мъчи да запали на бензин с настройките който си е направил компа на Газ, и от там почват детонациите в колекторите :exclaim :question
Това е грешката която забива на Газ.
Изображение


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин

Мнениеот KBK » Сря 28 яну 2015 9:07


Колега при теб сондата спира да работи в даден момент. Имах същият проблем с универсална на бош, след това я смених с NGK (каквато е и оригиналната при мен) и никога повече не се появи тази грешка, без значение че все още не ми беше настроена газовата както трябва. За да си сигурен че газовата ти е добре настроена погледни показанията на канал 032 (първите 2 полета). А относно помпите съм писъл каква е ситуацията при мен и не знам защо не ги проверите, не казвам да ги сменяте насляпо - става доста лесно, пък ако при вас не е тя продължавате да търсите :smile


peshunski
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 18 ное 2008 21:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин

Мнениеот peshunski » Вто 20 дек 2016 12:05


Колеги,
Дайте номера на някой майстор, че този пасат ме побърка. Не иска да пали и това е. Върти 5 10 секунди и тогава пали. Смених свещи, кабели,датчици,чистихме дюзите и не става.


Потребителски аватар
prateli
Мнения: 53
Регистриран на: Вто 24 апр 2007 19:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин

Мнениеот prateli » Нед 25 дек 2016 8:13


Привет, тъй като нямам възможност да прочета цялата дискусия:
- Аз имах същият проблем: трудно палене с повече газ

След обстоен преглед се оказа, че вентилацията на картерните газове ми е била спукана, поради което се получаваше некачествен вакуум!
Моля погледни състоянието на така нареченият breather, който се пръска(пука) точно в сгъвката! Позицията му е точно под всмукателният колектор(между 2-3 цилиндър)!

Вчера направих гимнастиката по-смяната му: гарнитура колектори, самата тръба и ако се наложи няколко 8 и 13мм тръби които да смениш в случай, че старите са отишли!

Изображение

Весела Коледа


DragoI
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 30 май 2010 19:31
Автомобил: VW Passat B5 1.8
Двигател: APT 2000
Местоположение: Плевен

Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин

Мнениеот DragoI » Чет 29 дек 2016 10:36


Предполагам това с частите за тези маслени пари:


Clip_19.jpg


Clip_18.jpg


Потребителски аватар
prateli
Мнения: 53
Регистриран на: Вто 24 апр 2007 19:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин

Мнениеот prateli » Чет 29 дек 2016 22:27


Да,това са но първо Светни с някво фенерче под колектора и виж какво е състоянието на тази тръба и маркучите й!

Тройника може би няма да ти е нужен, аз го бях купил но се оказа че го нямам ( АДР с пластмасови колектори)!
Купи си обикновени тръби 8мм и 13мм и си смени там където виждаш че са напукани и твърди!
Ще ти трябва и една гарнитура за колекторите!

Пиши ми ако ти трябва гарнитура и тройника че ми останаха чисто нови!

Поздрави,
Радо


DragoI
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 30 май 2010 19:31
Автомобил: VW Passat B5 1.8
Двигател: APT 2000
Местоположение: Плевен

Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин

Мнениеот DragoI » Нед 01 яну 2017 11:32


Добре, благодаря


Потребителски аватар
asd9208
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 22 май 2015 22:53
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: София

Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин

Мнениеот asd9208 » Вто 16 май 2017 13:43


Имам проблем с паленето като се затопли ! Изчистил съм дросела но гледам ,че температурния датчик и трабата за картерните газове (която е под колекторите) са омаслени ! Немога да проверя дали е пукната тази траба под колекторите но мисля ,че проблемът идва от нея . Ако може някакъв съвет ?


Потребителски аватар
Lonely-Wolf
Мнения: 277
Регистриран на: Чет 29 дек 2011 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин

Мнениеот Lonely-Wolf » Пет 19 май 2017 0:50


ГИ имаш ли?


Потребителски аватар
asd9208
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 22 май 2015 22:53
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: София

Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин

Мнениеот asd9208 » Съб 03 юни 2017 21:45


Да имам. За момента съм купил въпросната тръба. Остава да е смяна само!! Незнам какво е положението, несе вижда добре.При смяната на тръбата мисля да подменя и гумените съединения на колекторите. Прилагам снимки на състоянето..
Прикачени файлове
image-0-02-05-866a3145798dd91e16896e37d8e273e720dfb01f9beaa561cd666719133801c5-V.jpg
image-0-02-05-d777dfecf5ad4137b49b210bd30d5f5261124d100d8f770a06f8a7a0651db7f9-V.jpg
image-0-02-05-96752cf7b75a284dc97cfeecd1030358da9f41ffe8bae8da0eb5a6040a2e07f7-V.jpg


Потребителски аватар
toni_tv
Мнения: 172
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 21:43
Автомобил: Passat B5 syncro
Двигател: ADR
Местоположение: Белоградчик

Re: Passat B5 1.8 125 к.с. - Трудно пали сутрин

Мнениеот toni_tv » Нед 12 ное 2017 22:13


Малко и аз да възобновя коментарите по темата за трудното палене сутрин на ADR-ите. След няколко месеца чудене защо го прави така и показване на ниски стойности на дебитомера на vag-com си реших проблема с цената точно на 1 лев. Цената на вентил за гума и една цигара за пушек. По точно той ми послужи да си направя димогенератор и с негова помощ видях от къде ми тегли въздух оправих да не тегли и сега колата е съвсем друга пали и върви както трябва. Имаше дупчица на маркуча след филтъра и на клапана за фихрови клапи беше сцепена мембраната и пак там имаше дупчица на пластмасата. Като вкарате дима в системата той излиза където има проблем и става много лесно после :) Вентила се залепва например на дъното на пластмасова бутилка а на капачката се залепва една тръбичка в която стой цигарата. Закачате го например на маркуча след клапана на бензиновите пари. Помпате с нещо да вкара дима и гледате. Ето и подобно клипче от нета - https://www.youtube.com/watch?v=m-m8G9v ... 3Nkwij5_vQ
И снимки от моето изобретение
IMG_20171112_161554.jpg
IMG_20171112_161505.jpg



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: icko_stanev и 26 госта