Passat B5 - кои са най-качествените носачи?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: B5 - кои са най качествените носачи?
Ако тия от Ферариста са изкара 20 - 25 хил.км. значи не стават вече. Мойте бяха там, ама както писах не мръднаха до последно. Може би едни 70-80 хил.км. ...
- KGL
- Мнения: 787
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 13:59
- Автомобил: Passat B8 Alltr BMT 176kW TDI
- Двигател: CUAA 2016
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: B5 - кои са най качествените носачи?
20 000 км, са една година каране. Ако всяка година даваш по 400 лева за носачи, това са 1200 лева за три години. За по-малко, ще си вземеш оригинален комплект Мейле, LMF и т.н и ще караш с тях 5 години!
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: B5 - кои са най качествените носачи?
KGL написа:...оригинален комплект Мейле, LMF и т.н и ще караш с тях 5 години!
Не е съвсем сигурно. Историята помни и такива случаи с оригинални носачи от подобни марки, дето се скапват и на по-малко пробег. То зависи и от стил на каране и от подлежащ терен де. Пък и колегата може да минава 20 000 км. за две или три години.
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: B5 - кои са най качествените носачи?
Пробега който писах е за около година и 6-8 месеца защото рядко ми се налага да ползвам колата, дори и когато ходя на работа. Стила на каране беше нормален до колкото може да е такъв по нашите пътища. Не съм маняк на тема автомобил, поне не на моят и не съм се старал да минавам едвам едвам през лоши участъци. Това не значи, че не съм пазил колата разбира се. С една дума съм карал нормално, както и би трябвало. Трябва да направя една дисекция и да снимам да видите как са направени тези от Ферариста. Между другото съм ходил при тях и като сме разговаряли, самите те казват, че носачите им по тяхно наблюдение изкарват около 20 000 км. преди да започнат да тропат. Така, че за мен не е вариант да се набият 400 лева и след година и половина пак да те чака същото. В Казанлък рециклирането в момента струва 8 лева на брой носач за нашите смотани инженерни недоразумения. И за да не обидя с тези думи някого се извинявам на засегнатите.... защото за мен това окачване е пълна глупост...
Последна промяна от penko_pulev на Чет 16 апр 2015 16:44, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: B5 - кои са най качествените носачи?
Знам, че не са само нашите така колега. Ама честно да си призная возията не впечатлява с абсолютно нищо. На брат ми дъртото Волво вози 10 пъти по-добре. Между другото съм се чудил като чопля по колата, горните 2 носача защо не са ги комбинирали в един. Щяха да спестят 2 шарнира, че защо не и долните. Ако е възможно конструктивно разбира се :)
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: B5 - кои са най качествените носачи?
penko_pulev написа: И за да не обидя с тези думи някого се извинявам на засегнатите.... защото за мен това окачване е пълна глупост...
Друг ни е проблема на нас Пенко! Не цената на ОЕ носачите, ами доходите и пътищата ......
Доста автопроизводители, са се насочили към тази концепция, многораменно предно окачване
penko_pulev написа:Между другото съм се чудил като чопля по колата, горните 2 носача защо не са ги комбинирали в един. Щяха да спестят 2 шарнира, че защо не и долните. Ако е възможно конструктивно разбира се :)
Има причина да е така, Ъгълът на колелото, на "атака" в завой, не може да се постигне с А-рамена така, както е сега. Не знам дали ме разбрахте , колелото в завой се накланя, но ако сте забелязали прим на Голф МК 3 ( макферсън тип е ), на ляв завой да речем, как дясната гума се накланя "наобратно" на завоя, т.е. с външния ръб на гумата контактува ...кофти ...поднася и свири( недозавива ) , това с многораменното се компенсира успешно ( накланя се навътре, външното колело ).
И друго ми направи впечатление ( малко офф ), не знам дали сте забелязали, но лагерът в шенкела , не е подсигурен с/у измъкване навън със зегерка както сме свикнали на "нормалните" коли. При нас ако тръгне да излиза, ще му попречи разбира се карето, да се измъкне навън, но ще почне едно яко да стърже в шенкела. Явно самото окачване е така направено, че не се постигат тези сили да "дърпат" навън колелото.
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: B5 - кои са най качествените носачи?
Не било глупост значи :) Радо, благодаря за разясненията. Тези неща не ги знаех и за това и съм се чудил, за това ги и пиша, за да науча нещо. Не съм се интересувал въобще закво аджеба е това окачване. А за пътища и доходи... то цялата държава е майка плаче. И за лагера не го знаех. Скоро ще се занимавам с левия, че вие, само да ми остане време да направя една скоба и дорник и да го почвам :)
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: B5 - кои са най качествените носачи?
Преди около седмица сменях и аз на моята. Има "чалъм" и на място със спец скоба ( примерно видео, не е за Пасат, но за инфо https://www.youtube.com/embed/0sXOuNMu6Gw ) да се направи, но аз я нямам, та подходих по-радикално, смъкнах двата шенкела ( цял к.р си е, все едно правиш/сменяш окачване) и на преса. Избива се първо главината и след това лагера, ако търсиш зегерка- няма я т.е. направо се вади. Аз ползвах преса хидравлична, тип правоъгълна стойка с крик отгоре, не е моя, но вече и аз ще си направя такава, много удобно и лесно става . Внимавай с датчкика на АБС-а . Не се опитвай въобще да го вадиш, ами измъкни кабела му от калника, там ще видиш буксата му ( тя е вътре навряна) . Откачи я оттам и с датчика както е на шенкела. При набиването на лагера, гледай за едно , лагера е с два вътрешни размера, по-големия да сочи навън. При набиването на главината, да подпреш лагера отвътре, че инак става кофти случка. Ако има нещо неясно- тук или на лични
Инфото е за АФН . При модели с мощен мотор е малко по-различно .
Инфото е за АФН . При модели с мощен мотор е малко по-различно .
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 03 фев 2013 13:47
- Автомобил: VW turan 105 tdi
- Двигател: bls 2009
- Местоположение: GERMANIY
Б5 мнение за предни носачи мапко
здравейте колеги предлагат ми предни носачи на мапко http://www.amazon.de/Mapco-59818-1HPS-Reparatursatz-Radaufh%C3%A4ngung/dp/B003FFU1TW/ref=pd_sim_sbs_auto_9?ie=UTF8&refRID=1CYTP32QVBSYAT326AKK
някои използвал ли такива?
някои използвал ли такива?
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5 - кои са най качествените носачи?
Купи си от колегата IRRATING носачи BESA. Няма да съжаляваш! Колегата е много коректен и много от нас тук във форума сме купували от него! Носачите са с гаранция 1 година но трябва да са монтирани правилно! Само за информация днес свалихме в сервиза долните прави носачи на моя Пасат. BESA които купих от колегата преди около 7-8 месеца не са мръднали. Шарнирите са здрави все едно току що произведени. С тях съм минал около 10к километра за това време предимно градско. Колата е карана нормално, без да се вманиачавам да я вардя от дупки като яйце. За сега съм доволен много. Само за инфо да кажа, че смених и на кривите носачи хидравличния тампон. Носачите са рециклирани в Казанлък и бяха още оригиналните. Тампоните са от DBK Dimitrov и струват по 21 лева. Ще ги видим колко ще изкарат. А рециклираните останали носачи скърцат сега в топлото та се не трае. Смятайте колко много са стегнати! Даже днес в сервиза се бъзикат, че съм имал най-стегнатия пасат който са виждали. Нямат мърдане след 8 месеца каране. Утре ще ги пълня с една лепкава грес за лагери мамицата им....
Та това е за сега от мен по темата :)
Поздрави
Днес ги свалих всичките.... Слагах грес, монтирах ги и пак по старо му. Няма промяна в скърцането и припукването. Иначе са адски стегнати всичките... Дано се окарат с времето, че не ги трая вече.
Та това е за сега от мен по темата :)
Поздрави
Днес ги свалих всичките.... Слагах грес, монтирах ги и пак по старо му. Няма промяна в скърцането и припукването. Иначе са адски стегнати всичките... Дано се окарат с времето, че не ги трая вече.
- marianchev
- Мнения: 2296
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
- Автомобил: Passat B5 + B6
- Двигател: AFN + BKP
- Местоположение: Вкъщи
Re: B5- кои са най качествените носачи?
marianchev написа:Така, днес монтирахме целият комплект носачи доставени в петък (05.09.14) от колегата IRRITATING .
Предницата определено стана по-стегната и вече няма лопане. Три от старите носачи не стават за нищо (изкараха 3,5 години)
Ще пиша в темата за отзиви, дано да не е скоро
Така, 8 месеца и приблизително 25 хил.км с носачите на колегата още нищо не е обадило
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Б5 мнение за предни носачи мапко
shenko1 написа:здравейте колеги предлагат ми предни носачи на мапко http://www.amazon.de/Mapco-59818-1HPS-Reparatursatz-Radaufh%C3%A4ngung/dp/B003FFU1TW/ref=pd_sim_sbs_auto_9?ie=UTF8&refRID=1CYTP32QVBSYAT326AKK
някои използвал ли такива?
Недей...дори и попрехвалените MOOG не стават. Вземи си Беса-та, от автърмаркет на този ценови клас, не знам дали има по-добри. Е да ЛМО или ТРВ е много добро , ама......
Аз също съм с такива BESA на една от колите си. Еми екстра са ( засега ), ще споделя след малко по-солиден км как са .
- Чудомир
- Мнения: 2846
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: B5 - кои са най качествените носачи?
samo_pechka написа:Внимавай с датчкика на АБС-а .
Я кажи за датчика - щото последно ме убеждаваха, че моя бил дефектен още като съм бил закарал колата в сервиза:
Пък понеже не лежа под колата, ми е трудно да преценя дали е било точно така, както ми го представят.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5 - кои са най качествените носачи?
На мен това ми прилича на млатено с чук или напъвано с щанга. Как така ще се изкриви гривната за тоя датчик?
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 - кои са най качествените носачи?
Много зле изглежда на снимката. Но не знам защо и гривната е така одъвкана , като знам къде се намира и как е защитена. Няма как от самосебе си да стане така, 100% е имало някаква интервенция , мъчили се да вадят датчика , не са успели , набили са го навътре и са изкривили и гривната. И накрая се е наложило и датчик да се сменя , и гривна ( вижда се как са я напънали със щанга или подобен инструмент нагоре да я измъкнат )
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 121 госта