проблем с механична инжекция кр решен

Техническа и сервизна информация за Passat
tero_80
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 12 окт 2008 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

проблем с механична инжекция кр решен

Мнениеот tero_80 » Пон 07 сеп 2009 21:20


проблема е с паленето като е студена.лятото пали без проблем сутрин а сега като почна да застодява трябва да вартя повече.мотора 1.8 16v кр.веригата ми трака малко.и отдавна нормално ли е от нея да е тва с паленето и ако е някои знаели тя дали може да се натегне или не.или да е от някои датчик за температура

Последна промяна от tero_80 на Чет 17 дек 2009 22:05, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: проблем с механична инжекция кр

Мнениеот Pav3l » Пон 07 сеп 2009 21:44


Виж дали пусковата дюза пръска като подадеш на контакт. Трябва да прави импулс от няколко секунди. Тя се командва от един термо-времеви датчик, който определя дължината (времетраенето) на началното впръскване според температурата на мотора (ако не си го палил цяла нощ - на сутринта е с температурата на околната среда и ще му трябва повечко гориво, за да запали). Този датчик се намира на изхода на главата, има го при всички механични инжекциони на ВАГ, и струва доста парички (въртят ми се цифри между 120 и 200лв).


tero_80
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 12 окт 2008 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: проблем с механична инжекция кр

Мнениеот tero_80 » Пон 07 сеп 2009 21:48


пробал сам я пусковата дюза пуска гориво


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: проблем с механична инжекция кр

Мнениеот Pav3l » Пон 07 сеп 2009 21:53


Те вашите как бяха със стъпковите мотори и комповете? Че на Голф 2 се сещам че KR нямаше комп, пък на Пасат май имаше...


tero_80
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 12 окт 2008 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: проблем с механична инжекция кр

Мнениеот tero_80 » Пон 07 сеп 2009 21:59


ами да със стъпков мотор е ама за комп незна дали има. има там кутия под стъклото но не сам виждал кабели ватре


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: проблем с механична инжекция кр

Мнениеот Pav3l » Пон 07 сеп 2009 22:04


tero_80 написа:ами да със стъпков мотор е ама за комп незна дали има. има там кутия под стъклото но не сам виждал кабели ватре

Е щом има кутия - няма начин да не отиват и кабели. Доколкото се сещам на KR нямаше подгряващ таралеж на въздушния поток...


tero_80
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 12 окт 2008 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: проблем с механична инжекция кр

Мнениеот tero_80 » Пон 07 сеп 2009 22:07


и ко праим :D


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: проблем с механична инжекция кр

Мнениеот Pav3l » Пон 07 сеп 2009 22:21


Не ми се вярва да не пали от тракането на веригата, въпреки, че като е отпусната може би измества малко положението на единия вал... Началното впръскване казваш работи. Дали обаче дюзата пръска на мъгла, или както им викаме: пикае - т.е. на струйка, едри капки или всичко различно от разпрашаването на горивото. Стичането на горивото по стените на всмукателните колектори малко или много пречи на изпаряването му и доброто смесване с въздуха. В случая стартовата дюза го играе нещо като "моноинжекцион" докато запалиш...


tero_80
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 12 окт 2008 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: проблем с механична инжекция кр

Мнениеот tero_80 » Сря 21 окт 2009 20:14


никои ли не е запознат.някакви други варианти


tero_80
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 12 окт 2008 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: проблем с механична инжекция кр

Мнениеот tero_80 » Сря 21 окт 2009 20:22


аз искам направо да я махна тази инжекция вече. то няма маистори за нея и на мен ми писна.и питам дали може да стане на карборатор и някои правил ли го е?ако го е правил направо да му е карам и да му плащтам


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: проблем с механична инжекция кр

Мнениеот rudoni » Сря 21 окт 2009 21:16


градско ,здравей ! имаш много хубав мотор ,и не се отчайвай! на първо време провери дали ти работи бензиновата помпа вътре в резервоара ! имаш 2/две/ помпи- едната вътре в резервоара и една отвън ,до задно дясно колело в една кутия /нагнетателна помпа/!


tero_80
Мнения: 14
Регистриран на: Нед 12 окт 2008 14:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: проблем с механична инжекция кр

Мнениеот tero_80 » Сря 21 окт 2009 21:28


ти от къде си?ако си близо да ти я карам.


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: проблем с механична инжекция кр

Мнениеот rudoni » Сря 21 окт 2009 21:40


градски сме но живея и работя на 300 км от теб!


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: проблем с механична инжекция кр

Мнениеот sashobas » Сря 21 окт 2009 22:36


А какво общо има трудното палене с бензиновите помпи.


Потребителски аватар
sweetlulu
Мнения: 135
Регистриран на: Съб 14 фев 2009 21:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Голфсбург

Re: проблем с механична инжекция кр

Мнениеот sweetlulu » Чет 22 окт 2009 16:01


Извинявам се, че ползвам темата на колегата, но и аз имам същия проблем. Много трудно пали на бензин - първия път(за газ да не говорим) а после пали от четвърт :?:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Justice89 и 31 госта