теч на антифриз
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 15:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gabrovo
Re: теч на антифриз
става вапрос за пасат 4 1,9тди afn имам я от една година от както я имам постоянно губи антифриза първо течеше радиатора после водната помпа и т.н сега виче несе вижда от никаде мокро а антифриза пан се губи
Последна промяна от korado80 на Съб 26 сеп 2009 16:07, променено общо 1 път.
- aliays
- Мнения: 73
- Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Shumen Толедо 94г. ABS.1.8.mi
Re: теч на антифриз
Колко антифриз ти губи? може да е от тройниците които са захванати за двигателя, от там губи по малко и то само когато загрее двигателя и се повиши налягането в системата, забелязва се трудно защото се изпарява бързо! Друг вариант е радиаторчето на парното да е дало фира, провери под стелките дали е мокро влажно! Не знам какво ще кажат колегите но на едно голфе решихме проблема с добавка за спиране на течове, ако искаш опитай!
Скорошно оздравяване!!!
Скорошно оздравяване!!!
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 15:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gabrovo
Re: теч на антифриз
под стелките е сухо махам кората на двигателя чакам да загрее гледам за течове няма само това дето перката се варти постоянно аз мисля че я увлича ремака кадето я върти даже и като студена. губи се различно от вчера до днес около 300гр.ако я карам над 3000обр. за изминати 35км. около един разшерител
- aliays
- Мнения: 73
- Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Shumen Толедо 94г. ABS.1.8.mi
Re: теч на антифриз
Прегрявал ли си я? Да не е издухала гарнитура и от там да изчезва? Веднъж колега от форума бе казал "бъркаш в аспуха и опитваш ако е сладникаво значи гарнитура ( няма да се отровиш проверено) но преди да се втурваш в луд ремонт за гарнитури и шлайф, опитай с добавка, на холтц сме слагали действа!
А и колега опитай в раздела за дизелови двигатели, че тук се говори за бензинови а разлика в спецификата има голяма!
Успех!
А и колега опитай в раздела за дизелови двигатели, че тук се говори за бензинови а разлика в спецификата има голяма!
Успех!
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 15:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: gabrovo
Re: теч на антифриз
да питам ако ми е запушен радиатора на парното маже ли от това да ми прави проблемите които имам да ми хвърля от разширителя антифриз
- milen_1975
- Мнения: 331
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 12:11
- Автомобил: VW Passat Variant B4
- Двигател: 1.8 ABS 1993
- Местоположение: София/Видин
Re: теч на антифриз
Да използвам и аз темата за течовете, че ми е удобна за въпрос!
Пасат Б4 1.8 с воден радиатор с голямата пита. 8 години го карам по родните пътища, и винаги е сълзело от някъде. Никога не е имало месец без поне минимално доливане. В момента сълзи по малко на маркуча който е закачен на главата на двигателя от дясно. Видях преди месец друг теч, който се засилава обаче. Забелязъх, че ми прави малко петънце под бронята пред предно ляво колело при по голям престой. Отворих предния капак, и видях, че долу в десния край на радиатора гредата е утънала с антифриз. Препипах веднага маркучите, да не би на скобата на шуцерите да е изпуснало, но беше сухо. Веднага се усъмних, че новия "китайски" радиатор, който сложих преди година и половина е протекъл и той. Обаче след два дни видях, че теча е от датчика за включване на перката. Вътре датчика и буксата не са мокри. Мокро е от страни на датчика точно под шестограма за натягане. Съвсем леко го натегнах с ключа, но ме беше страх повече да не спукам резбата на радиатора. Ефект няма, теча си продължава. Какво да му сложа, за да спре? Некаква гарнитурка ли да му сложа, или гумено уплътнение
Пасат Б4 1.8 с воден радиатор с голямата пита. 8 години го карам по родните пътища, и винаги е сълзело от някъде. Никога не е имало месец без поне минимално доливане. В момента сълзи по малко на маркуча който е закачен на главата на двигателя от дясно. Видях преди месец друг теч, който се засилава обаче. Забелязъх, че ми прави малко петънце под бронята пред предно ляво колело при по голям престой. Отворих предния капак, и видях, че долу в десния край на радиатора гредата е утънала с антифриз. Препипах веднага маркучите, да не би на скобата на шуцерите да е изпуснало, но беше сухо. Веднага се усъмних, че новия "китайски" радиатор, който сложих преди година и половина е протекъл и той. Обаче след два дни видях, че теча е от датчика за включване на перката. Вътре датчика и буксата не са мокри. Мокро е от страни на датчика точно под шестограма за натягане. Съвсем леко го натегнах с ключа, но ме беше страх повече да не спукам резбата на радиатора. Ефект няма, теча си продължава. Какво да му сложа, за да спре? Некаква гарнитурка ли да му сложа, или гумено уплътнение
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: теч на антифриз
Тефлонова лента на резбата на датчика?
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: теч на антифриз
Moята така протече след дълъг път и отидох в сервиза и първо се усъмниха, че е конденз от климатика, обаче аз си знаех че не е от това, защото течноста беше мазна, отначало си помислих, че тече някаква спирачна течност, оказа се антифриз от една тръбичка която излиза от дясно до капачката за пълнене на масло и отива назад, към 2 педи дълга, смениха ми я и се оправи, беше се размекнала от старост и беше се пукнала, да не ти е от там, но на мен ми правеше локва отдясно до дясната гума.
Последна промяна от betaserk на Пон 08 юни 2015 9:46, променено общо 2 пъти.
- milen_1975
- Мнения: 331
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 12:11
- Автомобил: VW Passat Variant B4
- Двигател: 1.8 ABS 1993
- Местоположение: София/Видин
Re: теч на антифриз
Не, без климатик съм! Локвичката е прави от шофьорската страна точно под бронята. Стича се от датчика на гредата под радиатора, и от там на замята! Въпроса ми е, дали проблема е от датчика? До преди месец и половина никога не е текло до сега от него. Сменил съм за 8 години 3 радиатора. С тефлона сигурно ли е?
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: теч на антифриз
На някой сервиз защо не я закараш само за мнение, има кадърни колкото и налудничево да звучи, аз мислех сам да го търся от къде е и що е а те го откриха за 2 мин, щях да си го сменям сам обаче си викам, карай да го направят, така и така са я разбазикали, взеха ми 20 кинта.
- milen_1975
- Мнения: 331
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 12:11
- Автомобил: VW Passat Variant B4
- Двигател: 1.8 ABS 1993
- Местоположение: София/Видин
Re: теч на антифриз
Е, за една лентичка тефлон да навия на резбата на датчика, едва ли ще опра чак до сервиз. Датчика е BERU двустепенен, и до сега е сменил 3 радиатора. Може и в радиатора да е проблема. Китайски е и не ми вдъхва много доверие Другия проблем, е че почти всички скоби по маркучите са омекнали. Особено тези, които се стискат с клещите. Читави скоби от този тип трудно се намират по нашите ширини качествени! Даже бих казал, че не се и намират, след като са на по над 20-22 години. А да се купят нови е безмислено, защото са с по лошо качество от 20 годишните За това тук в България масово заменяме тези скоби с обикновени с болт за стягане
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Сря 25 апр 2012 10:40
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: ABS 1994
- Местоположение: София
Re: теч на антифриз
И при мен имаше тук там сълзене по маркучите. Притягах скоби почти без резултат, стискам маркучите-уж нормално твърди/тук субективизма е в широки граници/. След няколко месеца пристягане и доливане на антифриз смених капачката на разширителния съд и всички течове изчезнаха. Та и при теб може да е подобна ситуацията с изключение на теча от датчика, там може би си е въпрос на уплътнение. Като чета, че сменяш радиатора едва ли не заедно със смяната на маслото се замислям дали и той не протича от повишено налягане в системата. поне капачката не е огромна инвестиция дори и за опит.
- milen_1975
- Мнения: 331
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 12:11
- Автомобил: VW Passat Variant B4
- Двигател: 1.8 ABS 1993
- Местоположение: София/Видин
Re: теч на антифриз
Колеги да използвам и аз темата за теч на антифриз за втори път! Този път положението е доста по тегаво от теча от датчика, за които писах по нагоре преди два месеца.
От около месец започна доста голяма загуба на охладителна течност. Прави ми постоянно две локви от антифриз под картера, и то за отрицателно време. Доливам на няколко дни по 0,800-0,900 л вода, че спада с 3-4 пръста под минимума. Качвах е на канал, понеже на скоро сменявах гарнитура на картера. Но от задната част на двигателя, от която е теча нищо не се вижда. Всичко е плувнало в масло, защото сълзи от гарнитурата на главата по-малко, която също е за смяна. И с лампа, като се светне пак е трудно да се опередли от къде точно идва водата. Явно маслото и антифриза, който тече от някъде се смесват, и отдолу е "боза". Не може да се разбере нищо. Облята е задната част на двигателя, стичайки се по картера. А отгоре не личи абслоютно нищо, без да се завре човек от долу. Освен маслото, което се вижда от къде е, възможно ли е този здрав теч да е пак от гарнитурата? Според мен, колкото и да не разбирам мисля, че теча е от някое маркуче, или пък може би от някое водно съединение. Верно, че свещите са бели, като се отвъртят, и напомнят за гарнитурата, но нито надува маркучи, нито греее за сега. Интересува ме, къде да търся проблема за да се спре тази чешма и локвите, поне до като стане време за смяната на гарнитурата на главата? Така да си карам постоянно десетлитровката с вода в багажника не става !!!
От около месец започна доста голяма загуба на охладителна течност. Прави ми постоянно две локви от антифриз под картера, и то за отрицателно време. Доливам на няколко дни по 0,800-0,900 л вода, че спада с 3-4 пръста под минимума. Качвах е на канал, понеже на скоро сменявах гарнитура на картера. Но от задната част на двигателя, от която е теча нищо не се вижда. Всичко е плувнало в масло, защото сълзи от гарнитурата на главата по-малко, която също е за смяна. И с лампа, като се светне пак е трудно да се опередли от къде точно идва водата. Явно маслото и антифриза, който тече от някъде се смесват, и отдолу е "боза". Не може да се разбере нищо. Облята е задната част на двигателя, стичайки се по картера. А отгоре не личи абслоютно нищо, без да се завре човек от долу. Освен маслото, което се вижда от къде е, възможно ли е този здрав теч да е пак от гарнитурата? Според мен, колкото и да не разбирам мисля, че теча е от някое маркуче, или пък може би от някое водно съединение. Верно, че свещите са бели, като се отвъртят, и напомнят за гарнитурата, но нито надува маркучи, нито греее за сега. Интересува ме, къде да търся проблема за да се спре тази чешма и локвите, поне до като стане време за смяната на гарнитурата на главата? Така да си карам постоянно десетлитровката с вода в багажника не става !!!
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: теч на антифриз
milen_1975 написа:... В момента сълзи по малко на маркуча който е закачен на главата на двигателя от дясно
Колега оправи ли този проблем. Въпросния пластмасов фланец като се деформира и почвад да тече доста стабилно. Има едно тънко маркуче от колектора към менталната тръба с доста извивки, също ми е създавало проблем.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: теч на антифриз
Понеже има охлаждаща течност във всмукателния колектор, има една гумичка която се прецаква точно межде 3 и 4 цилиндър, ето на тая снимка се вижда
Това нешо ако протече, между генерацията, по блока и право долу
Това нешо ако протече, между генерацията, по блока и право долу
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], kris11 и 66 госта