Включи се в кампанията на VWclub.bg "Да помогнем на Вальо - Snejoky"!
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria
Дата и час: Сря 23 Апр 2014 14:57

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 43 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
POST Заглавие: VW Passat б6 4-motion нюанси при закупуването на такъв? Публикувано на: Пон 08 Фев 2010 12:24 
Offline

Регистриран на: 08.02.2010
Мнения: 4
Местожителство: Варна
Здравейте! Имам намерение да си купя такъв автомобил. Офертитe са за няколко такива (2006-2007г) с дизелов двигател 2TDI има и един бензинов 2FSI. Искам да попитам първо за някакви особености / проблеми при тези двигатели, защото още не съм решил дали икономията на дизела излиза по-евтино, кото се има предвид по-скъпата му поддръжка. Другият ми основен въпрос е каква е системата на 4х4 при тези Пасати (4-Motion), Халдекс или Торсен? Ще съм благодарен и на съвети какво да гледам при покупката на такъв употребяван автомобил... Питам конкретно за Пасат 6-ца, 4-моушън.
:beer


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв? Публикувано на: Пон 08 Фев 2010 13:15 
Offline
Rule Enforcer
Rule Enforcer
Аватар

Регистриран на: 03.06.2005
Мнения: 24149
Местожителство: София
Автомобил: VWGolf GTsport
Двигател: 2.0TDI 170 DSG
Решението бензин или дизел трябва да го вземеш ти. Всичко зависи от годишният ти пробег, начинът на управление, преобладаващо градско или извънградско и т.н. Разлика в поддръжката няма кой знае каква.
А иначе системата за задвижване на четирите колела е Халдекс.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв? Публикувано на: Пон 08 Фев 2010 17:54 
Offline
Аватар

Регистриран на: 12.11.2007
Мнения: 813
Местожителство: Варна
Автомобил: VW PASSAT 2.0TDI DSG
Двигател: BMP-2006
Бензиновия,ако е този 150 коня няма да останеш о4арован нито от разxода нито от вървежа,по добре се оглеждаи за някое свястно дизел4е с пове4ко екстри :D а отнсоно подръжката на дизела не мисля 4е 500 лева за масла филтри ремъци и ролки са много.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв? Публикувано на: Пон 08 Фев 2010 18:57 
Offline

Регистриран на: 08.02.2010
Мнения: 4
Местожителство: Варна
Аз за такова се оглеждам, въпроса е че нямам никакво доверие на "автоджамбазите". Питането ми е по-скоро на какво трябва да обърна повече внимание при покупката на такъв автомобил 2 употреба?


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв? Публикувано на: Пон 08 Фев 2010 20:57 
Offline
Аватар

Регистриран на: 12.11.2007
Мнения: 813
Местожителство: Варна
Автомобил: VW PASSAT 2.0TDI DSG
Двигател: BMP-2006
ами като избираx моята наи-ве4е гледаи да е от германия, после я зака4аш на ваг-ком и там излиза вси4ко,друго не знам какво да ти кажа вси4ко малко или много си е на късмет :) гледам 4е си от варна,ако имаш някъкви въпроси или се съмняваш за нещо можем да го сравним с моята кола няма проблеми :D


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв? Публикувано на: Пон 08 Фев 2010 21:12 
Offline
Аватар

Регистриран на: 22.09.2009
Мнения: 430
Местожителство: Сопот
Skype: garsona
Автомобил: Nissan Primera 1.6
Двигател: QG16DE 2001
Поръчай си я от германия примерно , също така десен волан гледал ли си доста по-евтини са и са бая по запазени , там климата е друг!


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв? Публикувано на: Пон 08 Фев 2010 22:49 
Offline
Аватар

Регистриран на: 22.03.2008
Мнения: 3320
Местожителство: Русе , Спамер, вече с по-малко предупреждения, член на комсомола, не пиша във форума
garsona написа:
Поръчай си я от германия примерно , също така десен волан гледал ли си доста по-евтини са и са бая по запазени , там климата е друг!


Имаш предвид да кара с десен волан :shock :horror:


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв? Публикувано на: Пон 08 Фев 2010 22:53 
Offline
Аватар

Регистриран на: 22.09.2009
Мнения: 430
Местожителство: Сопот
Skype: garsona
Автомобил: Nissan Primera 1.6
Двигател: QG16DE 2001
Защо не , който не се е качвал на такава говори че не било както трябва ама истината е че всичко зависи от задкормилното у-во , аз се качих , покарах , хареса ми и си купих такава !


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв? Публикувано на: Вто 09 Фев 2010 2:59 
Offline
Рекламист
Аватар

Регистриран на: 19.01.2006
Мнения: 2179
Местожителство: София
garsona написа:
Защо не , който не се е качвал на такава говори че не било както трябва ама истината е че всичко зависи от задкормилното у-во , аз се качих , покарах , хареса ми и си купих такава !


Това е твоята истина колега, лично аз съм на мнение, че колите с десен волан трябва да се карат там за където са произведени...това, че тук някой вижда страшна "далавера" е друг въпрос, съмнявам се в Англия да има толкова много автомобили с ляв волан, колкото тук с десен...

По темата, чел съм за оплаквания от 2.0TDI, филтър за твърди частици, ръчната правила ядове и подобни нещица,
потърси във форума, има инфо.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв? Публикувано на: Вто 09 Фев 2010 8:08 
Offline

Регистриран на: 07.02.2008
Мнения: 529
Местожителство: Бургас
Дано не те разколебая прекалено драстично, но сигурен ли си, че предпочиташ 6-цата от първите години на производството и, пред 5.5 от последната.

Преди две години и аз правих този избор и ето какво се оказа решаващо в избора на 5.5

1. Дребните недоработки. Кола, произведена в първите години след пускането на модела в производство не е "излекувана от детските си болести" защото просто е нямало време те да се проявят и избегнат в процеса на развитие на модела. Последните екземпляри от даден модел, преди спирането на модела са най-усъвършенствани.
2. Пълният привод (4х4). В 5.5 е реализиран с Торсен, което означава перманентно задействане, а не "при необходимост" както е при Халдекса. Това означава, че колата е по-стабилна на пътя, на Халдекса му трябва време, за да включи пълноценно втория мост и тези няколко десети от секундата могат да се окажат фатални, защото вече поднесъл автомобил по-трудно се вкарва в пътя от неподнесъл. Освен това Торсенът е необслужваем, за разлика от Халдекса. Е, да, разбира се, кола с Халдекс е малко по-икономична от-към разход на гориво, но колко струва сигурността?
3. Цена. Кола от по-старият модел като правило е по-евтина от тази от по-новия. Или за същите пари можеш да купиш по-запазена и/или с повече екстри, ако избереш тази от по-стария модел. Резервните части за една кола от по-стар модел като правило са по-евтини от тези за по-новия.
4. Окачването. Известното предно окачване на 5 и 5.5. Да, поддръжката му е по-скъпа, но то е по-добро от-към стабилност на колата. Факт, че е взаимствано от моделите на Ауди, които се водят по-квалитетния сегмент на ВАГ. Отново въпросът, колко струва сигурността?

Има разбира се и много аргументи против по-стария модел, в полза на новия. Но при мен надделяха другите.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв? Публикувано на: Вто 09 Фев 2010 13:27 
Offline
Аватар

Регистриран на: 12.11.2007
Мнения: 813
Местожителство: Варна
Автомобил: VW PASSAT 2.0TDI DSG
Двигател: BMP-2006
за б6 пъти по-добър като визия от вън и от вътре и това 4е 5.5 е по стабилен от б6 от къде си го измисляте не знам като е то4но обратното да не говорим за вси4ките системи за стабилност които има б6 каквито б5.5 просто е на светлинни години в това отношение. отнсоно подръжката пак е доста по-ефтина от 5.5.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв? Публикувано на: Вто 09 Фев 2010 14:12 
Offline

Регистриран на: 07.02.2008
Мнения: 529
Местожителство: Бургас
Визията, вътрешна и външна е въпрос на вкус.
5.5 е по-стабилен на пътя заради предното си окачване, което е едно към едно взаимствано от А4 и А6 (като за А6 не съм на 100% сигурен). При Б6 ФВ се връщат обратно към класическото окачване, което е по-евтино, но и по-неефективно от гледна точка на стабилността на автомобила.
Какви по-точно системи за стабилност има Б6 според теб, които при 5.5 отсъстват?


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв? Публикувано на: Вто 09 Фев 2010 18:51 
Offline
Аватар

Регистриран на: 12.11.2007
Мнения: 813
Местожителство: Варна
Автомобил: VW PASSAT 2.0TDI DSG
Двигател: BMP-2006
BAS-bremsassistent-към него върви и автомати4но вклю4ване на мига4ите при авариино спиране и регулира това с каква сила натискаш педала на спира4ките,ABS-antiblockiersystem,ASR-система за сцепление,EDS-elektronische differenzialsperre- не си мисли 4е е само при 4-motion,ESP-eletronisches stabilisierungsprogram-която работи доста по добре от при 5.5.автомати4но регулиране на xидравликата според скороста и пътната обстановка.така 4е извиняваи 5.5 да е по стабилен маи има малко разлика между тяx.малко ме съмнява VW да направят по-нестабилен модел от предния :roll: колега имал съм 2 пассата 5.5 преди да взема б6, единия с 1.8 турбо другия 2.5 тди просто няма място за сравнение :)


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв? Публикувано на: Сря 10 Фев 2010 13:08 
Offline
Аватар

Регистриран на: 11.08.2008
Мнения: 68
Местожителство: Бургас
maimo написа:
BAS-bremsassistent-към него върви и автомати4но вклю4ване на мига4ите при авариино спиране и регулира това с каква сила натискаш педала на спира4ките,ABS-antiblockiersystem,ASR-система за сцепление,EDS-elektronische differenzialsperre- не си мисли 4е е само при 4-motion,ESP-eletronisches stabilisierungsprogram-която работи доста по добре от при 5.5.автомати4но регулиране на xидравликата според скороста и пътната обстановка.така 4е извиняваи 5.5 да е по стабилен маи има малко разлика между тяx.малко ме съмнява VW да направят по-нестабилен модел от предния :roll: колега имал съм 2 пассата 5.5 преди да взема б6, единия с 1.8 турбо другия 2.5 тди просто няма място за сравнение :)

Ти верно я изкара тая шестица по-добра от предния модел. Чакай да излезе новия пасат и почваме да плюем и да се кефим как имаме по-стар модел, на полвин цена и много по-добър.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: VW Passat 4-motion (6-ца) нюанси при закупуването на такъв? Публикувано на: Сря 10 Фев 2010 16:14 
Offline
Аватар

Регистриран на: 03.03.2009
Мнения: 23
Местожителство: Troyan
Skype: atev77
колега ако мислиш да вземеш Пасат б6 виж в аутобилд какво пишат за 2.0 дизел така нареченият Вечен пациент


Върнете се в началото
 Профил  
 

Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 43 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: dokit0, masta_killa__ и 13 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
RedLemon marketing
mobile.bg
ODIGY WEB Design