Здравейте, колеги. Днес си купих Фолксваген Пасат B5, 1.8 бензин, комби, тъмносин металик, всички екстри. Само една екстра не ми работи - задната чистачка, но и това ще бъде коригирано. Колата е 1998 година. От първоначалните тестове мога да кажа, че е доста по-стабилна от Пежо 306, което имах преди това. Бъдещето ще покаже.
Искам само да питам, когато съединителят зацепва в горно положение на педала, добре ли е или не? В смисъл, да се готвя ли да го сменям или да си трая?
Пасат Б5 - 1.8 бензин - висок съединител
- chakarov
- Мнения: 212
- Регистриран на: Пон 15 мар 2010 20:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Пасат Б5 - 1.8 бензин - висок съединител
Последна промяна от Vlad777 на Съб 21 сеп 2013 21:57, променено общо 3 пъти.
Причина: корекция на заглавието.
Причина: корекция на заглавието.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: И аз да се наредя на опашката!
chakarov написа:Искам само да питам, когато съединителят зацепва в горно положение на педала, добре ли е или не? В смисъл, да се готвя ли да го сменям или да си трая?
Колега чистито за придобивката, със здраве да си я караш, и много да те радва, и най-важното много безаварийни километри...
п.п Ако отделя най-отгоре не е проблем, гледай да не почне да отделя най-отдоло, тогава няма начин да не го смениш... Според това което казваш ще изкараш още някой друг месец, но щом не ти боксува колата карай смело..
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: И аз да се наредя на опашката!
Честито,това за съединителя не е много хубаво щото познат ми се оплака,че е дал над 1000 лв за съединител но на Пасат дизел 99г.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: И аз да се наредя на опашката!
Аз до сега не съм карал Фолксваген на който съединитела да отделя ниско.Ако не ти приплъзва си карай колата и си свиркай.
- niki79
- Мнения: 117
- Регистриран на: Нед 10 фев 2008 13:56
- Автомобил: passat b6
- Двигател: BMP
- Местоположение: Монтана
Re: И аз да се наредя на опашката!
честито и много безавариини колега,а относно съединителя;на б5 отделя високо просто не си свикнал,започни да се притесняваш кат почне да приплъзва
- IIvanov
- Мнения: 106
- Регистриран на: Сря 18 юни 2008 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: И аз да се наредя на опашката!
Със здраве да си я караш,колега
- bobich
- Мнения: 203
- Регистриран на: Нед 27 юли 2008 19:41
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Варна
Re: И аз да се наредя на опашката!
Честито колега , много безаварийни километри, а съединитела ти е ОК докато не почне да буксува, аз вече 50000км съм с високоотделящ съединител.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: И аз да се наредя на опашката!
Честито !
И много безаварийни .
Аз не бих се притеснявал за съединителя докато не дойде момента , той сам ще си каже .
Но не се впускай в каране преди да си сменил задължителните - масло , филтри , ремъци , преглед/смяна на накладки и т.н.
И много безаварийни .
Аз не бих се притеснявал за съединителя докато не дойде момента , той сам ще си каже .
Но не се впускай в каране преди да си сменил задължителните - масло , филтри , ремъци , преглед/смяна на накладки и т.н.
- vladohist
- Мнения: 95
- Регистриран на: Пон 27 апр 2009 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: И аз да се наредя на опашката!
честито да ти е колега, аз като я взех моята преди близо година съединителя отделяше малко по-горе но му свикнах и карам вече 10к км без никакъв проблем, на сериозен наклон си тръгва без проблем колата. много безаварийни километри и със здраве да си я караш
- Alex_Heat
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 06 сеп 2009 22:16
- Автомобил: Audi TT
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: V. Tyrnovo
Re: И аз да се наредя на опашката!
Не се притеснявай за съеденителя, на всички Пасати Б5 е така, дори имам приятел с Ауди А4 и неговия съединител отделя високо. Смяна на съеденител ще ти струва около 350-400 лв с труда. Има една част, която е скъпа и не трябва да се чупи - маховик на съединителя ... струва към 1000 лв и горница. Честито и безаварийно щофиране ти пожелавам колега.
- trepa4a74
- Мнения: 46
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 17:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
- Контакти:
Re: И аз да се наредя на опашката!
Честито,колега.Нямаш никакъв проблем със съединителя.Казвам ти го от опит.Моя го смених след 30-40хил км.каране и постоянно ми отделяше горе.Нямаше никакъв проблем,но реших да го сменя.След смяната си отделяше пак горе и вече над 80хил.км няма проблем...така,че карай смело.
Желая ти безавариино каране
Желая ти безавариино каране
Re: висок съединител, пасат 5
честито!
Съединителя е с хидравлична помпа и се саморегулира, демек така е при този модел. Не се тревожи и при мен е така вече 30х км, а не е бутана от БГ майстори още!
Съединителя е с хидравлична помпа и се саморегулира, демек така е при този модел. Не се тревожи и при мен е така вече 30х км, а не е бутана от БГ майстори още!
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: висок съединител, пасат 5
това си е болежка на ваг групата,на мен и на пасатите които карах и на аудито което карам все отделя високо съединителя,като имаш на впредвид,че на пасатите съм сменявал съединители и след няма и 10000 съединителя пак е горе.
На опелите пък е обратното,всички които съм карал/почти/, и отделят ниско.
На опелите пък е обратното,всички които съм карал/почти/, и отделят ниско.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта