тампони на макферсъна побългаряване

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 13 май 2011 6:54


JC написа:Аз имам предвид българската фирме дето правят тампони и тестове някакви ....иначе знам че има , но цената ме спира честно казано :roll:
Проблема с носачите явно се решава с вектровите тампони, но горе в ботуша си остава ... или мен не ме мързи да ги сменявам през две години ...не е чак такава болката, но е факт че е слабо място :!:

Сайлент тампоните или големия заден тампон на предния носач дето се побългарява с вектров при пасат 3 и при голф 2 са напълно еднакви. Предните на носача мисля също. Та ако си търсиш полиуретанови, за голф 2 и ги слагаш на пасата. Вектровите се преправят, но не всеки го може. Макар че за 6-7 лева и да съсипеш някой тампон си заслужава.

П.С Последните макферсонски тампони на сваг при мен изкараха 4000 км. Сега сложих други фалшификати дето стърчат като съсипани а са минали едва 500 км. death




Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот JC » Пет 13 май 2011 21:35


от гледна точка на комфорт си мисля, че с вектрови ще е по-добре,все пак полиуретана е по-твърд, ...
с полиуретанови тампони съм карал само джипки, но леки коли не ....но гумата е по-мека.


metalqgata
Мнения: 77
Регистриран на: Съб 21 юли 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали
Контакти:

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот metalqgata » Съб 14 май 2011 8:58


какво променя това? имам б3 и нещо ми хлопа отпред, като някакво глухо - тъпо удряне?! Ако са тампоните ми се иска да знам за какво се прави тази процедура и дали върши работа?!Защото след нея трябва центровка и си е бая труд!? :)


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот JC » Съб 14 май 2011 20:19


metalqgata написа:какво променя това? имам б3 и нещо ми хлопа отпред, като някакво глухо - тъпо удряне?! Ако са тампоните ми се иска да знам за какво се прави тази процедура и дали върши работа?!Защото след нея трябва центровка и си е бая труд!? :)


Кое какво променя колега..че нещо не разбрах .. :roll:


Потребителски аватар
nuri_3556
Мнения: 790
Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
Автомобил: Golf 3+golf 4
Двигател: AEK 1995+AGU 250+
Местоположение: Устина
Контакти:

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот nuri_3556 » Съб 14 май 2011 20:21


колеги дайте някакви свястни идеи за тези тампони на макферсъна :beer :beer


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот JC » Съб 14 май 2011 20:26


nuri_3556 написа:колеги дайте някакви свястни идеи за тези тампони на макферсъна :beer :beer


Аз подхвърлих идеи за стария модел, а и на Г60та са така....тампона е по-голям и е задно с лагера капсолован,изглежда ми по-здрав като цяло, карал съм преди Г60 пасат и като че ли беше по-добре ... а може и да си внушавам ..
Но да се слагат такива трябва да се сменят доста неща ....става с подлагане на втулка но е циганска работа,защото има разлика в последната намотка на пружината, а и самият амортисьор за тези големи тампони са по-къси !


Потребителски аватар
vpetrovbg
Мнения: 569
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот vpetrovbg » Нед 15 май 2011 20:23


metalqgata написа:какво променя това? имам б3 и нещо ми хлопа отпред, като някакво глухо - тъпо удряне?! Ако са тампоните ми се иска да знам за какво се прави тази процедура и дали върши работа?!Защото след нея трябва центровка и си е бая труд!? :)

Извинявай колега, ако на това викаш бая труд, не разбирам, защо въобще пишеш във форума? :shock


Потребителски аватар
burzohoda
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен / Ямбол

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот burzohoda » Вто 24 май 2011 14:38


колеги и аз имам проблеми с тия макферсони, даже преди време ми скъса ботуша от едната страна ходих да ми го заварят с СО 2 няма проблеми а сега и другия ми издъни незнам какво да правя а на външен оглед няма никаде изгнило от какво може да е?


keymaker
Мнения: 822
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
Автомобил: Passat+T4
Двигател: ABS+AAB
Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот keymaker » Сря 25 май 2011 6:04


блокирали или много твъди амортисьори.също и задкормилно устройство ,ако скача по дуки и легнали полицаи.


Потребителски аватар
burzohoda
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 24 мар 2008 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен / Ямбол

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот burzohoda » Сря 25 май 2011 13:25


keymaker написа:блокирали или много твъди амортисьори.също и задкормилно устройство ,ако скача по дуки и легнали полицаи.


колата се кара много внимателно възможно ли е от пружините да е


keymaker
Мнения: 822
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
Автомобил: Passat+T4
Двигател: ABS+AAB
Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот keymaker » Сря 25 май 2011 19:20


ако са много твърди може,но по вероятно е от амортисьори.


Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот Mapoka » Чет 26 май 2011 17:01


От няколко дни вече съм с опелски тампони на носачите, мога да кажа, че опелския тампон е дълъг 59мм (нашия е 41), от късата страна съм го скъсил 3мм, от дългата 15.
Започнах да го режа на струга, но тръгна много да се нагрява и ме достраша да не го отлепя, минах на варианта с флекса и постоянно изтудяване.
Вътрешният отвор на нашия е 17мм, на опелския 16мм.
Начина на монтаж няма как да се обърка, той тампона може да влезе само по един начин в носача. При мен нз защо но на левия носач периферията на тампона е отгоре, на десния отдолу.
Ползвах си фв втулката като с флекса я стесних малко, при мен и без това не искаше да влиза в магарето :?
Не знам за другите колеги с такива тампони, но ми се струва че сега има една идея повече вибрации в купето, спрямо старите тампони.


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот JC » Чет 26 май 2011 21:45


Mapoka написа:Не знам за другите колеги с такива тампони, но ми се струва че сега има една идея повече вибрации в купето, спрямо старите тампони.


Еми логично е, тампона е плътен и не може да поема ударите както ориг. :roll:
Представям си с полиуретана какво ще е ...


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 27 май 2011 8:52


Пренебрежимо малко са в повече вибрациите, но за тая сметка край със сменяването им всеки месец!


Потребителски аватар
shaquile
Мнения: 136
Регистриран на: Пет 22 май 2009 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: yambol

Re: тампони на макферсъна побългаряване

Мнениеот shaquile » Чет 23 юни 2011 19:29


drago_tr написа:
JC написа:На Голф 3 и пасати 3 и 4 еднакви ли са,вертикалните тампони на носача ?
Принципа е еднакъв, но никога не съм ги налагал да ги видя, а и не съм се замислял ....


Не са еднакви...имат една и съща форма, но с тая разлика че на пасатите са по яки. Ако сложиш на пасат от голф...още като пуснеш колата от крика и ги е смачкал. На пасата тампоните гумата е оребрена.

:idea: И колеги...забравете тая тема с побългаряването на тия тампони....рискувате живота си така :012:

И по какъв начин рискуваме живота си колега.вече година карам така и нямам проблем с така направения тампон.Разбирасе че не е вечен нито лагера нито тампона.По този начин си пазя и амортисорите и един колега спомена бомбетата-просто тези зверски удари ги няма.На мен ми писна да сменям тампони на два месеца,тук в Ямболско пътищата са просто ужасни.
ПС:Запомнете че подложката трябва да е ни повече ни по малко от 2-2,5 см.И още нещо профилактично сменяне на лагера на една година.При мен ефекта е отличен!
ПОЗДРАВИ!!!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 169 госта