Passat B6 няколко въпроси и мнения

Техническа и сервизна информация за Passat
gamble
Мнения: 389
Регистриран на: Пон 26 ное 2012 13:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения

Мнениеот gamble » Нед 18 авг 2013 21:21


Най-добре отиди с колата до някой официален представител. Щом е BKP мотора би трябвало да те приемат (ако акцията е валидна все още). Ще отворят и ще видят кое как е. Сам мааааалко трудно ще разбереш :wink (освен ако не си на вътре с материала де :wink ) И шестограма също е добре да го смениш без да губиш време. Комбинирай го със смяна на маслото (дано не си го сменил де, че иначе се разлива... )




Aimbotfan
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения

Мнениеот Aimbotfan » Вто 20 авг 2013 1:35


И при BKP се сваля картера за да се смени привода ;)


pavlos
Мнения: 68
Регистриран на: Вто 08 ное 2011 19:55
Автомобил: VW Passat 2.0tdi
Двигател: BKP 2006

Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения

Мнениеот pavlos » Вто 20 авг 2013 21:21


Aimbotfan написа:И при BKP се сваля картера за да се смени привода ;)

Това ми е пределно ясно ,но ти си писал че се сменя и някаква семеринга ,може би има разлика при двата мотора -твоя ВМР и моя БКР .При моя мотор няма верига а е с зъбни колела .


pavlos
Мнения: 68
Регистриран на: Вто 08 ное 2011 19:55
Автомобил: VW Passat 2.0tdi
Двигател: BKP 2006

Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения

Мнениеот pavlos » Вто 20 авг 2013 22:07


Днес бях в Порше юг и ми смениха и четирите дюзи , едната е била сменяна в италия но казаха че е пак от същия модел така че смениха и нея .Бях много приятно изненадан от доброто отношение на персонала и на приемчика които прие моята кола .По моя молба ми показа сервизната история на колата , не можа да ми каже всичко защото -били използвали някакви вътрешни кодове ,но аз съм благодарен и на това .
Дотук с добрите новини :по време на смяната те установили проблем по оста (вала ) на кобилиците .Вала е една тръба която в двата си края е занитена ,и тези нитове в определен момент избиват ,тогава пада налягането на маслото и няма добро смазване .Казаха ми че това се случва при всяка пета кола :scare3 .При мен тези нитове още не бяха избити но се държат на косъм.Предложиха ми 3 варианта (за което също съм много благодарен защото нова ос струва 1000 лв ) 1.нова ос ,2.оставям колата при тях и намирам начин да се отремонтира и 3.сглобява се както си е била. Избрах вариант 3 и сега искам да помоля колеги които са се сблъсквали с проблема и могат да ми препоръчат къде да ми ремонтират оста .Казаха ми че са имали случаи при които клиентите са си ги отремонтирали ,но каде ,как и какво не можеха да ми кажат.И още това може да се случи и при 1.9 тди мотора ,даже там този вал е на две части така че имаме 4 броя нитове


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения

Мнениеот maimo » Сря 21 авг 2013 8:48


според мен е по-важно да си смениш шестограма,а отонсоно този проблем,който ти казваш за първи път чувам при 2000тди,може би трябва да се посъветваш с друг майстор.


pavlos
Мнения: 68
Регистриран на: Вто 08 ное 2011 19:55
Автомобил: VW Passat 2.0tdi
Двигател: BKP 2006

Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения

Мнениеот pavlos » Сря 21 авг 2013 15:01


Не мисля, че в порше юг са се опитвали да ме лъжат само и само да ми направят този скъп ремонт, лично ме заведоха и ми показаха как стоят нещата.А се случи и следното : Прибирам се след като ми смениха дюзите и казвам на майстора който ми обслужва колата и тои казва че преди няколко дни сменял масло на 1.9тди което било закупено наскоро ,малко след смяната собстевника му се обадил и му казал че колата му нещо станала по шумна ,помислил че може да е имало някакви додавки ,отваряли двигателя но не установили проблем ,само че след като аз му споделих тои свърза че при смяната на маслото изпаднало едно такова нитче ,но тогава не разбрал от каде е то .В сервиза ми казаха същото ,намират ги в маслото при смяна или някои изобщо не ги намират попадат кадето не трябва и стават на сол .


pavlos
Мнения: 68
Регистриран на: Вто 08 ное 2011 19:55
Автомобил: VW Passat 2.0tdi
Двигател: BKP 2006

Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения

Мнениеот pavlos » Сря 21 авг 2013 15:17


maimo написа:според мен е по-важно да си смениш шестограма,а отонсоно този проблем,който ти казваш за първи път чувам при 2000тди,може би трябва да се посъветваш с друг майстор.

Мисля, че доста собственици не подозират за проблема докато в един момент вече е налице скъп ремонт :cry


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения

Мнениеот maimo » Сря 21 авг 2013 16:21


според мен 1.9 тди и 2000 тди BKP двигателя са доста различни,все пак единия е 8 клапана а другия 16 :confused но до сега не съм срещал някой с такива оплаквания от 2000тди БКП все пак някой майстор може да се намеси и да разясни. :smile


Потребителски аватар
borislav7
Мнения: 31
Регистриран на: Чет 16 окт 2008 22:10
Автомобил: B6
Двигател: 2.0 TDi
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения

Мнениеот borislav7 » Сря 21 авг 2013 22:53


Някой да е сменял привода на маслената помпа в неоторизиран сервиз в Пловдив?


Aimbotfan
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения

Мнениеот Aimbotfan » Пет 23 авг 2013 16:15


Семерингът е на коляновия вал. По принцип е хубаво и той да се смени, защото от него може да има теч на масло. Все пак с времето и той старее.


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения

Мнениеот maimo » Пет 15 ное 2013 1:03


Ето на това е каране -погледнете километрите http://www.youtube.com/watch?v=yz4X6jPKWLA


Aimbotfan
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения

Мнениеот Aimbotfan » Пон 18 ное 2013 17:23


И нашият прави 220км/ч по скоростомер. По навигация излизат 209км/ч. Точно толкова си му дават и от производителя ;)


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения

Мнениеот maimo » Пон 18 ное 2013 18:49


не аз просто исках да намекна че колата е почтин на 514000км :icon_lol


vladk01
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 20 яну 2014 13:22
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения

Мнениеот vladk01 » Чет 23 яну 2014 17:39


Привет колеги, въпреки доста негативните мнения за Пасат В6 Аз съм се засилил да купувам такъв. Изчетох доста и горе долу съм наясно с евентуалните проблеми. Мисля преди да го купя да проверя по номера на двигателя дали подлежи на смяна на дюзите, шестограма разбира се ще бъде сменен незабавно. Само не ми е ясно от кога почват да слагат по-новата маслена помпа/тази без веригата/ защото май доста колеги пишат че се изронват зъбците и веригите се късат. Моля казвайте и за какво друго да внимавам при избора.

Поздрави!


pavlos
Мнения: 68
Регистриран на: Вто 08 ное 2011 19:55
Автомобил: VW Passat 2.0tdi
Двигател: BKP 2006

Re: Passat B6 няколко въпроси и мнения

Мнениеот pavlos » Нед 26 яну 2014 0:39


Здравейте ,не знам дали някои ще може да ти каже ,кои двигател с каква маслена помпа е ,например моя пасат е 2006 г и е с зъбни колела ,а същата година има и с верига .



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 211 госта