Ето, че дойде момента и аз да постна първото си мнение в този форум, макар и под формата на тема. Моля да ме извините за многото писане.
Чудя се откъде да започна. Хм, бях на оглед в края на април с баща ми на въпросният Пасат. Мен лично не ме впечатли. Проверих му VIN и Data Sticker. Произведен 2005, внесен още същата година в БГ на 18хиляди км. Нямаше кой знае какви екстри. Пък и не ми мина през ума да проверя какво е базовото оборудване за Comfotrline. Колата ми се стори някак си по-тясна спрямо B5/B5.5 Пасатите.
В средата на май месец, бях неприятно изненада от баща ми, и по-скоро от факта, че е купил колата въпреки явното ми неодобрение. Плюс това половината от платената от него сума от 18хиляди лева, бяха мои пари изкарани на бригада в САЩ през 2008г.
Сега започвам с питанията и наблюденията си.
Колата няма MFA дисплей, т.е. не изкарва моментен, среден разход и т.н. Има само външна температура и толкова.
Възможно ли е да се монтира такъв дисплей+нова ръчка от която да се сменят различните показания, и ако да колко пари ще излезне?
Също така ми е интересно, че колата има копче за Auto Hold, но то не работи. Някъде прочетох, че Auto Hold, работи само ако колата има MFA дисплей. Питането ми това е наистина така?
Другото нещо, което пак ми направи впечатление е, че има бутон за Park Tronic, но той също не функционира.
Ходихме и до Автотехника в град Плевен, и оттам ми казаха, че е възможно за да е по-евтина колата да е поръчана без някои от екстрите, които са си стандартни за ниво на изпълнение Comfortline. Колата е обслужвана при тях, защото е била собственост на някаква фирма. След много уговорки и притискания, някак си успях да ги накарам, да ми изкарат, макар и непълен списък на това какво е сменявано по колата, било то като консуматив, или сервизно обслужване и ремонт.
Интересно ми е, че колата изглежда да е удряна и нескопосано поправена(има следи от кит и как той е тръгнал да се напуква), но не поискаха да ми дадат такава информация. Възможно ли е колата да е докарана удряна и оправена още във Франция?
На мисълта, че е ударена ми навява, че липсва някаква плоскост в багажника над резервната гума. А и самият леген за резервната гума е спукан и лепен с някакви смоли. Имам молба ако някой има такъв Пасат да качи снимки на тази пластмаса ли е, или каквото там е.
Прави ми изключително лошо впечатление и състояние на пластмасовите бутони, както и дръжките на вратите. Това нормално ли е?
Има някаква лепенка на Webasto, тя какво означава?
Също така ми е интересно, нормално ли е фаровете да светят доста слабо. Разбирам, че са с лупи на късите, но ми се струват слаби.
Иначе техническите характеристики са: 2.0 TDI PD DPF 140bhp/103kW, 4 цилиндров с по 2 клапана на цилиндър. Тип на двигателя е BMP.
За повече информация съм качил и Data Sticker-а.
Ето ги и снимките:
Passat B6 няколко въпроси и мнения
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Първо-добре дошъл! Пожелавам приятни моменти в нашият форум
С две думи какво ми прави впечатление на пръв поглед, без да имам близки наблюдения точно над този модел пасат:
Не ми стана ясно на колко километри е колата в момента и дали сте я тествали с ВАГ-КОМ за да видите реалните километри дали отговарят на това което пише на километража (ако може разбира се)
Според мен ако колата е удряна, то тя е правена тук.Ако е нескопосно направена се сърди по-скоро на родните майстори.
Фаровете с лупи светят доста добре, добре фокусират снопа и ако са хубаво регулирани се вижда перфектно.
Това за екстрите принципно е възможно, може да няма някои от тях, ако така е поръчана. Ако случайно има книжка на колата в нея трябва да има кодовете на екстрите монтирани в автомобила.
Някой по-запознат да сподели за по-специфичните питания за модела, но аз съм стигнал до извода че ако колата не те грабне с виждането значи не е твоята кола. Дано не съм прав и си я карате безаварийно.
Успех
С две думи какво ми прави впечатление на пръв поглед, без да имам близки наблюдения точно над този модел пасат:
Не ми стана ясно на колко километри е колата в момента и дали сте я тествали с ВАГ-КОМ за да видите реалните километри дали отговарят на това което пише на километража (ако може разбира се)
Според мен ако колата е удряна, то тя е правена тук.Ако е нескопосно направена се сърди по-скоро на родните майстори.
Фаровете с лупи светят доста добре, добре фокусират снопа и ако са хубаво регулирани се вижда перфектно.
Това за екстрите принципно е възможно, може да няма някои от тях, ако така е поръчана. Ако случайно има книжка на колата в нея трябва да има кодовете на екстрите монтирани в автомобила.
Някой по-запознат да сподели за по-специфичните питания за модела, но аз съм стигнал до извода че ако колата не те грабне с виждането значи не е твоята кола. Дано не съм прав и си я карате безаварийно.
Успех
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Този, който я е карал определено е бил як мърляч Такова чудо по лаковите покрития не съм виждал . Определено е Comforline, AutoHold и Park Tronic са извън всякакво оборудване, поръчват се отделно.
По принцип Пасат е с монтажна пяна и компресор, тук имаме резервна гума и тя не ми прилича въобще да е от колата. Отгоре има дебело кече с формата на отвора. Отсрани на тези двете които стърчат в багажника се закрепва един профилиран стиропор, върху който са инструментите. Най-вероятно е имало удар отзад, при който тези работи са били изтърбушени и на някой не са му се купували. Все пак моята е Comfo Variant, мога и да бъркам за багажника
П.П Има МФА дисплей, но той не отчита изброените от теб неща, за тях трябва МФА+
По принцип Пасат е с монтажна пяна и компресор, тук имаме резервна гума и тя не ми прилича въобще да е от колата. Отгоре има дебело кече с формата на отвора. Отсрани на тези двете които стърчат в багажника се закрепва един профилиран стиропор, върху който са инструментите. Най-вероятно е имало удар отзад, при който тези работи са били изтърбушени и на някой не са му се купували. Все пак моята е Comfo Variant, мога и да бъркам за багажника
П.П Има МФА дисплей, но той не отчита изброените от теб неща, за тях трябва МФА+
- tdi fen
- Мнения: 4248
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
здравей колега едно ще ти кажа пасат 6 с този двигател е кола мечта
1 задната броня е сменена с такава без сензори за парктроника за това парктроника не работи
2 не съм много запознат но auto hold мисля че беше асистент за потегляне по наклон трябва да работи
3 отиди в някой пункт на СБА да ти регулират и ако отново не ти харесват има два варианта да сложиш крушки Osram night breaker или ксенон
4 Webasto e фирма която произважда автономни отоплители(печки)в твоя случай работи на нафта но дали печката е на колата или е свалена ще трябва да провериш
1 задната броня е сменена с такава без сензори за парктроника за това парктроника не работи
2 не съм много запознат но auto hold мисля че беше асистент за потегляне по наклон трябва да работи
3 отиди в някой пункт на СБА да ти регулират и ако отново не ти харесват има два варианта да сложиш крушки Osram night breaker или ксенон
4 Webasto e фирма която произважда автономни отоплители(печки)в твоя случай работи на нафта но дали печката е на колата или е свалена ще трябва да провериш
Последна промяна от tdi fen на Пон 13 сеп 2010 14:30, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Колата е на напълно реални километри. Има пълна сервизна история, с изключение май на удара отзад.
Щом Auto Hold и Park Tronic не се влагат серийно за ниво на оборудване ComfortLine, защо въобще има такива копчета, които дори се натискат.
А двигателя си е точно такъв какъвто съм написал
Вид: Цилиндри/клапани: Кубатура: Мощност: Въртящ момент: Означение: Производство: от-до
2.0 TDI (PD) 4/8 1968 cm³ 103 kW (140 PS) при 4000 min-1 320 Nm при 1800–2500 min-1 BMP 02/2005–02/2008
Щом Auto Hold и Park Tronic не се влагат серийно за ниво на оборудване ComfortLine, защо въобще има такива копчета, които дори се натискат.
А двигателя си е точно такъв какъвто съм написал
Вид: Цилиндри/клапани: Кубатура: Мощност: Въртящ момент: Означение: Производство: от-до
2.0 TDI (PD) 4/8 1968 cm³ 103 kW (140 PS) при 4000 min-1 320 Nm при 1800–2500 min-1 BMP 02/2005–02/2008
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
колега здр зна4и xубавото 4е двигателя е от този които е без пиезо дузите тоест по-здравия за нашите условия само, 4е гледам не са ти сложили правилното масло то трябва да е 5w30 модификация 507.00 защото колата е с филтър за твърди 4астици и ще ти създаде проблеми, ако го караш с това което е сега,auto hold работи само когато си сложил колана,ако и тогава не свети трябва да се търси другаде проблема,гледам 4е колата въобще няма дат4ици за парктроника или са сменяни броните или вътрешното ина4е заxабените пластмаси си е нормално за тези километри и служебна кола,за вебасто зна4и 4е имаш пе4ка но гледам 4е нямаш коп4е за вклу4ване предполагам 4е се пуска само като е студено и когато не е натиснато коп4ето econ на климатика.този двигател е с 8 клапана.
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Ами колега не знам. Тия смотаняци от които купихме колата, казали, че Кастрол Магнетик имало някакъв проблем с него, и сложили "правилното" масло, което в случая е и май май къде по-евтино.
Относно Auto Hold, както по-горе споменах някъде четох, че е активен, само ако колата е оборудвана с MFA+ дисплей, нашата е само с MFA.
Мен ми е интересно, за какво въобще го има това копче.
Ааа сетих се и друго. Каква е мощността на говорителите, защото колата е поръчана и без такива отзад?
Пак за да излезне по-евтино явно.
Молбата ми към теб е да снимаш багажника как изглежда, и то по-точно отделението за резервната гума с пласмасите и т.н.
Относно Auto Hold, както по-горе споменах някъде четох, че е активен, само ако колата е оборудвана с MFA+ дисплей, нашата е само с MFA.
Мен ми е интересно, за какво въобще го има това копче.
Ааа сетих се и друго. Каква е мощността на говорителите, защото колата е поръчана и без такива отзад?
Пак за да излезне по-евтино явно.
Молбата ми към теб е да снимаш багажника как изглежда, и то по-точно отделението за резервната гума с пласмасите и т.н.
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
За Park Tronic трябва задължително МФА+, за AutoHold не. Comfortline серийно е само с 4 говорителя, разположени в предната врата
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Тогава питане. Къде може да е проблема, че Auto Hold да не работи?
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Знаеш ли принципа на работа на тази функция? Как разбра че не работи?
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Първо: Няма светлинна индикация, че съм я включил. Дори и копчето не свети.
Второ: Доколкото съм запознат това е за потегляне при наклон. Нещо като при автоматиците, докато не подадеш газ, колата да си седи на едно място, без да тръгва назад(в случая надолу). Използва се електрическата ръчна спирачка.
Второ: Доколкото съм запознат това е за потегляне при наклон. Нещо като при автоматиците, докато не подадеш газ, колата да си седи на едно място, без да тръгва назад(в случая надолу). Използва се електрическата ръчна спирачка.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
колега писаx ти горе 4е за да работи auto hold функцията трябва да си си сложил колана,колега аз дори нямам резервна гума,така 4е при мен е съвсем друго.относно за маслото съм ти написал какво трябва да е,на тези дето са ти казали 4е е такова маслото им кажи 4е после те ще плащат филтъра за твърди 4астици -3000лв маслото е CASTROL 5w30 LONGLIFE
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Днес ще гледам да снимам моята, Variant е но ще добиеш представа за багажника
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Ето малко снимки от моя:
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Няколко въпроси и мнения за един Passat B6
Много ти благодаря колега. Ако имаш минаване към Козлодуй, напиши ЛС да почерпя.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 179 госта