Колеги, първият ми проблем с Пасата (1.8Т`99г.) е свързан с паленето. При загрят двигател, външна температура 12С, отказа да запали. С газ "ФОБОС" съм. Не запали нито на бензин, нито на аварийно газ. Върти, ама нищо. Айде на бензин- помпа, ток към нея... Ама на газ?!
След няколко опита и почивки запали, ама все едно че бензина е свършил, сипал съм и го е подкачил, след това също нямаше проблем. Но ме е шубе да не го направи пак. С личния майстор говорих, но май беше рано за да води смислен мисловен процес. В четеъртък ще му я карам за да хвърля боб и да я прави.
Ако някой има идеи за проблема моля да сподели за да не разчитам само на бобовите зърна.
P.S.
Перката на климатика работи постоянно. От къде исва проблема и какво е ршението?
Запали с клизма- решено... за сега
- calm
- Мнения: 979
- Регистриран на: Пет 28 дек 2007 0:17
- Автомобил: VW PASSAT B5
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: София
- Контакти:
Запали с клизма- решено... за сега
Последна промяна от calm на Сря 22 сеп 2010 21:04, променено общо 1 път.
- venkYYY
- Мнения: 20
- Регистриран на: Съб 04 сеп 2010 12:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана - Варна
Re: Запали с клизма
Колега и аз имах такъв проблем с перката на климатика( Passat b5 1.9 TDI ) .. отидох при майстор, той погледа погледа и откачи буксата .. 5 минути седя на откачена буска и като я закачи вече всичко се беше оправило т.е. някой път системата му се сбърква
Re: Запали с клизма
Ако не е някоя омазана работа от газовото ми прилича на заминал температурен датчик.
- calm
- Мнения: 979
- Регистриран на: Пет 28 дек 2007 0:17
- Автомобил: VW PASSAT B5
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Запали с клизма
Утре ще водя Паско на "доктор" и ще видим и тези работи. А евентуално, може ли да е имобилайзера на ключа? Нещо той да прави мизерии?
Re: Запали с клизма
Мисля че ако е от имобилайзера или пали или не , и го показва на таблото.Според мен почни от газта.
- calm
- Мнения: 979
- Регистриран на: Пет 28 дек 2007 0:17
- Автомобил: VW PASSAT B5
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Запали с клизма
Имало грешки на температурния датчик. Изчистил ги. Но ако е то там, май ще сменям датчика понеже ми направи пак мизерията. Забелязах тоя път, че до като върти засмърдя като за световно на бензин Та това ме наведе на мисълта, че може пък да се е задавил мотора и за това да не пали, но от какво?
Но колеги, може би на истина не е зле да започна с газта. Утре им звъня.
Но колеги, може би на истина не е зле да започна с газта. Утре им звъня.
Re: Запали с клизма
Просто смени датчика,преди да тръгнеш да я бъзикаш,още повече,че ти е дал и грешки на вагкома .Не е скъп в рамките на двайсетина лева е някъде по спомен и се сменя за няма и 5 мин.-намира се в задната част на мотора откъм торпедната стена,откачаш куплунга,вадиш стария датчик ,слагаш новия и си ти.Дави се защото примерно на загрял мотор датчика не ти отчита това,а дава данни за студен или никакви, съответно компа не може да сметне точната смес,преобогатява я и колата се дави.
- calm
- Мнения: 979
- Регистриран на: Пет 28 дек 2007 0:17
- Автомобил: VW PASSAT B5
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Запали с клизма
Смених температурния датчик. За два дни не ми даде проблем. Дано всичко е било заради него
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 142 госта